واردات گوده لیکویید با بهترین قیمت با وانیکس

اگر صاحب کسب و کاری در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی هستید و یا کار شما مرتبط با سالن‌های آرایشگری است، یکی از مهم‌ترین موضوعات برای شما باید چگونگی واردات محصولات روز دنیا باشد. اینکه چطور می‌توان از محصولات جدید با خبر شد، برای واردات آن‌ها چه مراحلی را باید گذراند و آیا راه‌های دیگری به جز اقدام شخصی برای این کار وجود دارد یا نه از مسائلی است که در این مقاله و البته در مورد واردات گوده لیکویید آن را بررسی می‌کنیم. اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مندید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

چرا واردات گوده لیکویید

قبل از اینکه به مراحل و قوانین واردات گوده لیکویید بپردازیم، لازم است که جواب این سوال را بدهیم: چرا گوده لیکویید. گوده لیکویید یکی از اصلی‌ترین وسایلی است که برای اکلیلی کردن ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیکویید ماده‌ای است که برای چسباندن اکلیل روی ناخن مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نگهداری آن دارای شرایط خاصی است. اگر این ماده در معرض مستقیم هوا قرار گیرد بعد از مدتی تبخیر می‌شود. به همین دلیل باید در محفظه‌هایی بسته نگهداری شود که البته همان گوده است. همچنین ترکیب لیکویید و پودر است که باعث طراحی ناخن می‌گردد. این ترکیب با استفاده از گوده لیکویید به صورت دقیق مشخص می‌شود. پس در جواب به این سوال که چرا گوده لیکویید؟! باید گفت چون که جزو لوازم اصلی آرایش ناخن است.

چرا واردات گوده لیکویید

اما آیا وارد کردن هر نوع گوده لیکوییدی به نفع ماست؟ قطعا این محصول دارای انواع و کیفیت‌های مختلفی است. به همین دلیل قبل از اقدام برای وارد کردن آن لازم است با کیفیت‌های مختلف این محصول که در بازار موجود است، آشنا شویم.

 

 

انواع گوده لیکویید برای واردات

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم، واردات گوده لیکویید یکی از موضوعات بسیار مهم برای طراحی ناخن محسوب می‌شود. اما همه نوع گوده‌ای کیفیت لازم را برای استفاده ندارند. به همین دلیل قبل از هرگونه اقدام برای وارد کردن این محصول لازم است از انواع گوده با کیفیت موجود در بازار اطلاع یابید. این موضوع به شما در یافتن برندهای با کیفیت این محصول کمک کرده و بهتر می‌توانید تصمیمی نهایی در مورد اینکه کدام نوع از گوده را وارد کنید بگیرید. در ادامه چند عدد از بهترین گوده‌های موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم که به شما در انتخاب محصولتان کمک کند.

گوده شیشه‌ای مدل ۰۰۶

یکی از با کیفیت‌ترین انواع گوده لیکویید، گوده شیشه‌ای مدل ۰۰۶ است. این گوده به خاطر جنسی که دارد کمترین آسیب را به لیکویید زده و همچنین مانع رسیدن نور خورشید به لیکویید می‌شود. همچنین طراحی مینیمال آن باعث شده که کمترین فضای ممکن را اشغال کند. به همین دلیل یکی از گزینه‌های محبوب گوده لیکویید برای آرایشگران است.

 

 

گوده لیکویید سرامیکی چوب پنبه

از دیگر انواع گوده لیکویید مناسب برای واردات، گوده سرامیکی چوب پنبه است. جنس سرامیکی این گوده باعث شده که لیکویید درون آن بدون آسیب قرار گرفته و البته در معرض هوا و نور قرار نگیرد. همچنین درب چوب پنبه‌ای این گوده علاوه بر محافظت بیشتر، زیبایی خاصی به طراحی آن داده است.

گوده مدل ۰۳ بسته ۳ تایی

از دیگر مدل‌های گوده لیکوییدی دارای کیفیت می‌توان به گوده مدل ۰۳ بسته ۳ تایی اشاره کرد. جنس این گوده از پلاستیک فشرده بوده و طراحی آن به صورت بسته ۳ تایی است. این مدل قادر است که گوده لیکویید زیادی را در طراحی ۳ تایی خود جای دهد. به همین دلیل این مدل نیز مورد توجه اکثر سالن‌های آرایشی قرار گرفته است.

انواع گوده لیکویید برای واردات

مراحل واردات گوده لیکویید

با توجه به مدل‌های گوده لیکویید موجود در بازار و البته تحقیقاتی راجع به انواع جدید آن در بازارهای خارجی، باید در نهایت یک مدل را برای واردات انتخاب کنید. اینکه چه مدلی انتخاب شود تعیین‌کننده تمام مسیر بعدی و انجام مراحل واردات گوده لیکویید است؛ چرا که اولا با انتخاب مدل گوده لیکویید مورد نظر خود، هزینه‌ای که لازم است برای خرید آن کنار بگذارید مشخص کرده‌اید و ثانیا مقصد سفر وارداتی‌تان نیز تعیین می‌شود.

اینکه برند مورد نظر شما از چه شرکت خارجی انتخاب شود، مشخص‌کننده این موضوع است که سفر شما قرار است به کجا باشد. به همین دلیل مرحله تحقیقات اولیه در مورد گوده لیکویید‌های موجود در بازار و مطالعه کیفیت آن‌ها لازمه اقدام برای مراحل دیگر واردات این محصول است، اما بعد از اینکه انتخاب شما نهایی شد، نوبت به انجام چه اقداماتی می‌رسد؟ در ادامه هر کدام از این اقدامات را بطور کامل توضیح می‌دهیم.

اخذ مجوز واردات گوده لیکویید

قبل از هر اقدامی لازم است که برای اجرای قانونی واردات گوده لیکویید، از اداره گمرک و البته وزارت بهداشت یک سری مجوز اخذ کنید. اول از همه شما برای اینکه بتوانید محصولات آرایشی بهداشتی به کشور وارد کنید، باید اجازه واردات را از گمرک ایران بگیرید. با این کار شما می‌توانید به صورت قانونی کالاهای مورد نظر خود را به بازار ایران وارد کنید.

 

 

از طرفی چون محصولات مورد نظر شما با بهداشت و سلامت جامعه سر و کار دارد، پس لازم است که حتما از وزارت بهداشت مجوزهای لازم را برای واردات آن بگیرید. این مجوزها باعث ورود محصولات بهداشتی و آرایشی با کیفیت و سلامت مورد نظر وزارت را داده و همچنین سلامت محصولات شما را تضمین می‌کند. بارکدی که با داشتن این مجوزها از سمت وزارت بهداشت به محصولات شما تعلق می‌گیرد علاوه بر تضمین سلامت محصولات، باعث پخش و فروش ساده‌تر آن شده و اعتماد عمومی را به گوده‌های لیکویید وارداتی جلب می‌کند.

هزینه های واردات گوده لیکویید

بعد از اینکه شما برند مورد نظر خود را تعیین کردید، بر اساس آن نوبت به تخمین هزینه‌ها می‌رسد. اولین هزینه درست بعد از انتخاب برند انتخاب شده تعیین می‌شود. بعد از اینکه معین کردید کدام نوع گوده لیکویید را می‌خواهید وارد کنید، بلافاصله قیمت آن نیز مشخص شده و تعیین می‌شود که چه مبلغی برای خرید این محصول باید کنار بگذارید؛ پس خرید محصول مورد نظرتان اولین هزینه‌ای است که باید کنار بگذارید.

هزینه بازرسی کیفی

هزینه بعدی که باید از قبل مقداری برای آن تخمین بزنید، هزینه بازرسی کیفی محصول خریداری شده است. در واقع شما بعد از خرید گوده‌های لیکویید خود باید هزینه‌ای به بازرس کیفی بدهید تا کیفیت محصول شما را تضمین کند. این تضمین در کنار بارکد به دست آمده از مجوز وزارت بهداشت به طور قطع تضمین کننده فروش آتی محصول خریداری شده توسط شما بوده و همچنین کیفیت واردات شما را بیش از پیش تایید می‌کند.

هزینه حمل و نقل

بعد از تایید بازرس کیفی، محصولات شما به منظور واردات گوده لیکویید باید توسط یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی به ایران وارد شود. بسته به اینکه چه نوع سفری را انتخاب کنید، دریایی یا هوایی، هزینه حمل و نقل اجناس شما متغیر خواهد بود.

 همچنین بسته به اینکه نوع بیمه کالای شما از چه کیفیتی برخوردار باشد، این هزینه افزایش یا کاهش خواهد یافت. در کل اگر سفری با امنیت و کیفیت بالاتری انتخاب کند، قطعا در نهایت باعث کمتر آسیب دیدن محصولات شما می‌شود.

هزینه های واردات گوده لیکویید

هزینه ترخیص کالا

در نهایت با وارد کردن محصولات خریداری شده به خاک ایران، باید هزینه‌ای جهت ترخیص آن‌ها به گمرکی جمهوری اسلامی ایران بپردازید. این هزینه بر اساس تاریخ ورود و نوع اجناس متغیر است. شما باید قبل از اقدام به واردات حتما از سایت گمرک نرخ مصوب ترخیص کالاهای آرایشی بهداشتی را استعلام بگیرید. هر چند هزینه مورد نظر تنها به اجناسی که تمام مجوزهای واردات قانونی را اخذ کرده‌اند تعلق می‌گیرد.

واردات گوده لیکویید با وانیکس

حتما با خواندن این مقاله و بررسی مراحل واردات محصول گوده لیکویید متوجه شده‌اید که عملی کردن این کار نیازمند صرف وقت و انرژی بسیار زیادی است. از طرفی می‌دانید که برای توسعه کسب و کار خود لازم است که همواره بهترین و به روزترین محصولات را در اختیار عموم قرار دهید. برای حل این مشکل، بهترین پیشنهاد واگذاری کارهای واردات گوده لیکویید خود به شرکت وارداتی وانیکس است.

 

 

این شرکت با داشتن مجوزهای لازم و البته تجربه بسیار زیاد در وارد کردن با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی می‌تواند باعث شود که واردات محصولات مورد نظر شما به بهترین شکل انجام شود. شما با سپردن کار رواردات لوازم خود به شرکت وانیکس می‌توانید با خیال راحت از اینکه محصولاتی با کیفیت در اختیارتان قرار می‌گیرد، در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *