حمل خرده بار از چین

خرده بار به بارهایی گفته می‌شود که حجم و وزن کمی دارند و معمولا به صورت کارتنی یا جعبه‌ های کوچک بسته بندی و جابجا می‌شود. این نوع از بار چون حجم کمتری از یک کامیون دارند به صرفه نیست که به صورت تکی ارسال شوند و برای همین آن را در کنار بارهای دیگر ارسال می‌کنند.

بازرگانان ایرانی در هنگام خرید از چین و واردات از چین معمولا کالای خود را به صورت کارتنی و خرده بار دریافت می‌کنند. در این مقاله از وانیکس در مورد راه های حمل خرده بار از چین به ایران صحبت خواهیم کرد.

 

روش‌های حمل خرده بار از چین به ایران توسط وانیکس

برای واردات کالا از چین می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید. زمان های درج شده، از زمانی شروع می‌شود که بار شما در چین تحویل یکی از انبارهای ما داده شود. به این نکته توجه کنید که ما بار شما را درب انبار شما تحویل می‌دهیم و می‌توانید هزینه حمل را بعد از رسیدن بار به انبار ما در ایران پرداخت نمایید.

حمل بار دریایی

در حمل دریایی از چین ما بار شما را به صورت غیر مستقیم توسط کشتی به دبی و کشور امارات منتقل می‌کنیم و بعد از طی فرایندهای ترخیص از دبی به ایران می‌آوریم و درب انبار شما تحویل شما خواهیم داد. معمولا این نوع از حمل ۷۰ تا ۷۵ روز طول می‌کشد.

حمل بار هوایی

در حمل دریایی از چین ما بار شما را به صورت مستقیم توسط هواپیما به ایران منتقل می‌کنیم و درب انبار شما تحویل می‌دهیم. این نوع از حمل بار معمولا بین ۳۵ تا ۴۵ روز زمان نیاز دارد.

 

تضمین حمل خرده بار از چین

ما در وانیکس بار شما را تضمین می‌کنیم و با شما قرارداد حمل می‌بندیم تا در صورتی که بار شما به مشکلی غیر قابل پیش بینی افتاد هزینه بار شما را به شما پرداخت کنیم. این قرارداد برای بارهایی با ارزش بیشتر از مقدار مشخص توسط یک چک صیادی با مبلغ ارزش بار تضمین خواهد شد.

 

 

حمل خرده بار به صورت دریایی یا هوایی

در این اینجا می‌خواهیم در مورد تفاوت این دو باهم صحبت کنیم.

هزینه کمتر حمل دریایی از چین نسبت به حمل هوایی

حمل خرده بار از چین به صورت هوایی به دلیل اینکه هواپیما نمی‌تواند از مقدار مشخصی بیش‌تر بار حمل کند و درخواست بالا برای استفاده از آن هزینه بیشتری نسبت به حمل دریایی دارد.

ارسال سریع تر بار در حمل هوایی از چین

حمل بار از چین به ایران به صورت هوایی تقریبا ۳۵ تا ۴۵ روز زمان می‌برذ اما حمل بار از چین به صورت دریایی ۷۰ تا ۷۵ روز زمان می‌برد.

حداقل و حداکثر بار برای واردات خرده بار

برای واردات خرده بار از چین به ایران محدودیت خاصی وجود ندارد و شما می‌توانید هر حجم و وزنی از کالا که بتوان در کارتن های جدا قرارداد به صورت خرده بار وارد ایران کنید ولی اینکه کدام یک از روش‌ها را برای واردات کالای خود انتخاب کنید بهتر است از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

حمل خرده بار از چین با وانیکس

شرکت وانیکس با تجربه بیشتر از ده سال در خرید از علی بابا، واردات از چین، واردات از دبی به شما اطمینان می‌دهد که محصول شما را در زمان مقرر به دست شما برساند. ما در وانیکس بار شما را با کمترین قیمت و بهترین بسته بندی به شما تحویل می‌دهیم و می‌توانیم ساپلایر مطمئنی برای بار شما پیدا کنیم و نمونه محصول را قبل از خرید شما به دست شما در ایران برسانیم. بعد از تایید شما می‌توانیم اقدام به خرید بار کنیم و در ایران تحویل شما دهیم. شما می‌توانید صفر تا صد واردات از چین یا حتی یکی از مراحل واردات را به ما بسپارید تا بتوانید با کمترین ریسک بیش‌ترین سود را داشته باشید.

1 دیدگاه برای “حمل خرده بار از چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *