واردات از چین بدون گمرک

واردات کالا یکی از پرسودترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید و با کمترین دردسر به سودهای چند صد در صدی دست پیدا کنید. اما یکی از بزرگترین چالش های واردات برای بازرگانان، هزینه‌های مربوط به گمرک است. چرا که این هزینه‌ها واقعا زیاد است و باعث می‌شود مقدار زیادی از سود واردات برای این بخش صرف شود.

این هزینه‌ها شامل مواردی مثل انبارداری، باربری، صفافی یا بارچینی، تخلیه، بارگیری، کارشناسی، حقوق گمرکی، عوارض هلال احمر، ارزش افزوده و … است.

واردات کالا از چین بدون گمرکی و کارت بازرگانی چگونه ممکن است؟

دریافت کارت بازرگانی نیز پروسه پیچیده ای است که باعث می‌شود تا واردات کالا به مراتب زمانگیر تر شود. ما در وانیکس سعی کرده‌ایم تا این مشکل را نیز رفع کنیم. برای همین شما با همکاری با ما دیگر نیازی به کارت بازرگانی ندارد و به راحتی می‌توانید وارادا کالا از چین را با ما شروع کنید.

چه فروشگاه هایی برای واردات از چین بدون گمرکی مناسب هستند؟

فروشگاه هایی مانند علی بابا، علی اکسپرس و ۱۶۸۸ از معروف‌ترین وب سایت های فروش آنلاین به صورت عمده و تکی هستند که می‌توانید سفارش خود را در آن‌ها ثبت کنید و اقدام به واردات از چین کنید. این فروشگاه‌ها هر یک روش‌ها خاص خود را دارند که ما در وانیکس می‌توانیم شما را برای انتخاب ساپلایر مطمئن و خرید بی دردسر در کنار حمل آسان به ایران راهنمایی کنیم.

واردات از چین بدون گمرک

این عبارت جذاب‌ترین عبارت برای بازرگانانی است که نمی‌خواهند تن به این قیمت‌های گمرکی بدهند. بسیاری از افراد تا نام عبور کالا از مرز بدون گمرکی به گوششان می‌خورد سریعا ذهنشان به سمت قاچاق کالا می‌رود اما در این محتوا سعی داریم به شما راه هایی را ارائه دهیم که به دنبال واردات از چین بدون پرداخت هزینه های کمرکی هستید. در ایران بعضا راه هایی وجود دارد که می‌توانید دست به واردات از چین بزنید اما نیازی به پرداخت هزینه های کمرکی نداشته باشید.

این نوع واردات معمولا به دو روش هوایی و دریایی انجام می‌گیرد.

دریافت بار سمپل برای واردات از چین

شما در هنگام خرید کالا می‌توانید از ساپلایر درخواست بار سمپل کنید یا اینکه ما برای شما می‌توانیم با ساپلایر صحبت کنیم و در کنار پرسش در مورد شرایط ارسال از آن‌ها درخواست بار سمپل کنیم که این بار سمپل را می‌توانیم در مدت زمان کوتاه تری به دست شما برسانیم تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل فرمایید.

پرداخت هزینه به ساپلایر

یکی از مشکلاتی که برای واردات وجود دارد پرداخت هزینه های ساپلایر است. معمولا پیدا کردن صرافی مطمئن برای انتقال پول به چین سخت است، برای همین ما می‌توانیم این هزینه را از شما به صورت ریالی دریافت کنیم و به ساپلایر به صورت یوان و دلار پرداخت کنیم.

چه تضمینی برای این نوع از واردات وجود دارد؟

این نوع از واردات به دلیل کم‌هزینه‌تر بودن مورد قبول بسیاری از شرکت‌ها و افرادی است که قصد واردات کالا از چین را دارند. به این صورت که بار خود را در چین و دبی به دست وانیکس می‌سپارند و کالاهای خود را درب انبار خود در ایران از وانیکس تحویل می‌گیرند.

ما در وانیکس برای اعتماد و تضمین بار شما با شما قرارداد همکاری امضا می‌کنیم و در صورتی که ارزش بار شما از یک هزینه مشخص بالاتر باشد ما بار شما را با یک چک صیادی تضمین می‌کنیم که در صورتی که مشکلی برای بار شما اتفاق بیتد هزینه بار شما پرداخت خواهد شد.

به این نکته نیز توجه کنید که هزینه حمل کالای شما بعد از رسیدن بار به دفاتر ما در ایران دریافت خواهد شد و نیازی به پیش پرداخت نیست، زمان قرارداد شما نیز از زمان رسیدن بار شما به دفاتر ما در چین و دبی درج خواهد شد تا بتوانیم به تعهد زمانی خود نیز عمل کنیم.
مدت زمان رسیدن بار به دست شما متناسب با نوع حمل و حجم بار شما متغییر است که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ما در وانیکس تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *