خرید از علی اکسپرس با وانیکس

امروزه راه‌های زیادی برای واردات کالا از چین فراهم شده است. این راه‌ها هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارد که هر بازرگانی لازم است ازقبل آنها را بشناسد. یکی از بهترین این راه‌های واردات کالا از چین، خرید از سایت علی اکسپرس است که هم برای بازرگانان حرفه‌ای مناسب بوده و هم بازرگانان حرفه‌ای از آن برای واردات کالا استفاده می‌کنند. این راه هم ساده‌تر از راه مستقیم واردات از چین است و هم با شرکت بازرگانی وانیکس با هزینه کمتری انجام می‌شود. برای اینکار لازم است که بدانید مراحل خرید از علی اکسپرس چگونه است و لازم است چه کارهایی انجام دهید.  خرید از علی اکسپرس تقریبا مانند خرید اینترنتی کالا از فروشگاه‌های موجود در چین است که برای پرداخت هزینه‌های خرید و انتقال کالاهای خریداری شده از چین به ایران نیازمند واسطه است. این واسطه همان شرکت بازرگانی وانیکس است که درطول مسیر خرید از علی اکسپرس همراه شما خواهد بود و با استفاده از راه‌ها و تجربیات متخصصانش کارهای خرید و واردات از چین را برای شما ساده کرده و با کمترین هزینه ممکن انجام می‌دهد.

 

 

خرید از علی اکسپرس

جالب است بدانید اکثر بازرگانان امروزه این راه را برای خرید از چین و واردات کالا از این کشور به ایران انتخاب می‌کنند. زیرا هم ساده‌تر بوده و هم با هزینه اندک ممکن است. 

واردات از چین علی اکسپرس چگونه است 

همان‌طور که از نام AliExpress مشخص است این سایت بصورت تخصصی در بخش صادرات به کشورهای دیگر فعالیت می‌کند و به همین دلیل مختص بازرگانانی که قصد دارند از چین کالا وارد کشورشان کنند طراحی شده است. تقریبا چند سالیست که بازرگانان ایرانی نیز کار خرید خود از شرکت‌های چینی را توسط این سایت انجام می‌دهند و با خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، راحت‌تر کالاهای موردنیاز خود را یافته و به ایران وارد می‌کنند.

 

واردات از علی اکسپرس چین

بازرگانی وانیکس نیز وارد عمل شده و به‌عنوان یکی از شرکت‌های بازرگانی پیش‌رو در زمینه خرید از علی اکسپرس مسیری را هموار کرده که هر بازرگانی با هر سطح تجربه و هزینه‌ای بتواند از طریق علی اکسپرس کالا خریداری کرده و وارد کشور کند. اما چگونه؟جدای از اینکه علی بابا جزو ۵ شرکت برتر دنیا در زمینه خرید و فروش اینترنتی بین‌المللی است و علی اکسپرس زیر مجموعه آن است، این سایت فروشگاهی مزایای دیگری نیز دارد که باعث شده انتخاب اول بازرگانان ایرانی برای واردات کالا از چین باشد. وانیکس با پرورش فورواردرهای حرفه‌ای در چین می‌تواند همه کارهای مربوط به خرید و واردات  از چین با خرید از علی اکسپرس انجام دهد. فورواردرها کالاهای مکر نیلز شما را از علی اکسپرس خریداری می‌کنند و بعد از لیست‌بندی و انجام کارهای گمرکی در انبار چین نگه‌داری و از آنجا به دبی می‌فرستند. سپس از دبی با لنج راهی ایران می‌کنند. شیوه‌ای منحصربه‌فرد که شما را از پرداخت حق گمرکی معاف می‌کند.

 

 

چرا خرید از سایت علی اکسپرس چین پرسود است

برای اینکه یک واردات پرسود باشد لازم است که حتما هزینه‌های اجرای آن بسیار اندک بوده و در مسیر انجام آن ترفندهایی بکار رود که هزینه‌های خرید، گمرکی و ارسال از چین به ایران بسیار اندک باشد. خرید از علی اکسپرس یک فرآیند بدون هزینه است. برای اینکار تنها کافی است که پای لپ‌تاپ خود نشسته و در سایت علی اکسپرس ثبت‌نام کنید. سپس کالاهایی که مدنظر دارید را در سایت جستجو کرده و بعداز معرفی شرکت‌های فروشنده، با یکی از آنها ارتباط برقرار کرده و سپس درخواست خرید دهید. اینکار هیچ هزینه‌ای ندارد درحالی‌که خرید مستقیم از چین هزینه‌های زیادی خواهد داشت.

 

سود خرید از علی اکسپرس چین

ازسویی کالاهایی که در این سایت عرضه می‌شود هزینه‌ای بسیار اندک دارند و به صورت عمده فروخته می‌شوند که همین باعث می‌شود هزینه‌های خرید کالا از سایت علی اکسپرس بسیار کم باشد. خرید عمده خودش باعث سود بسیار زیادی خواهد شد. اما کارهای ترخیص از گمرک چین با خرید از علی اکسپرس نیز بسیار کم هزینه خواهد بود؛ چراکه فورواردرهای حرفه‌ای بازرگانی وانیکس با ارسال کالاهای خریداری شده از علی اکسپرس و فرستادن به دبی و ارسال بل لنج به ایران شما را از پرداخت حقوق گمرکی معاف می‌کنند. این یعنی هزینه کمتر و سود بیشتر در واردات از چین با علی اکسپرس. در آخرین مرحله واردات از چین با خرید از علی اکسپرس نیز که همان ارسال کالاها از چین به ایران است، خود پست علی اکسپرس بسیار کم هزینه بوده و همین باعث می‌شود بتوانید در انجام کارهای واردات کمترین هزینه را خرج کرده و سود بیشتری کسب کنید. هزینه‌های پستی همچنین با سپردن کارهای ارسال کالا از چین به ایران به شرکت بازرگانی وانیکس کمتر نیز خواهد شد. در روش خرید از علی اکسپرس بازرگانی وانیکس یک روش بسیار ساده کننده و کم هزینه بکار می‌برد که باعث می‌شود هزینه‌ها تا حد نصف برسد.

 

 

روش ویژه وانیکس در ارسال کالا از چین به ایران ارسال کالاها ابتدا از چین به دبی و سپس از دبی به ایران است. اینکار باعث می‌شود که هزینه انتقال و مدت زمان اجرای آن بسیار کاهش یابد. چراکه اولا ارسال کالا از دبی به ایران هزینه بسیار اندکی دارد دوما مدت زمان ارسال کالا از چین به ایران به صورت مستقیم بیشتر از زمان ارسال کالا از چین به دبی و سپس از دبی به ایران است. تمام این موارد در کنار هم باعث شده که خرید از علی اکسپرس سودآورترین راه برای واردات کالا از چین به ایران باشد.  

واردات از علی اکسپرس چین با وانیکس

شرکت بازرگانی وانیکس به‌عنوان یک شرکت بازرگانی پیشرو در خرید از علی اکسپرس توانسته کار واردات از چین با سایت علی اکسپرس را بسیار ساده و کم هزینه کند. روش کار اینگونه است که شما ابتدا با کمک از متخصصان این شرکت بازرگانی نیازی به ثبت‌نام و ساخت اکانت ندارید؛ زیرا همه ابن کارها را فورواردرهای وانیکس انجام می‌دهند. کارهای ثبت‌نام در سایت علی اکسپرس را انجام می‌دهند و بعد از ساخت اکانت کاربری در این سایت، به جستجوی کالاهایی که قصد دارید وارد کشور شود، می‌پردازند. اما چه کالاهایی؟

واردات از علی اکسپرس چین با وانیکس

بازرگانی وانیکس در زمینه انتخاب کالایی که برای شما سود ماکسیمم داشته باشد هم تخصص دارد و براساس داده‌های قبلی خرید از علی اکسپرس و اوضاع بازار ایران، می‌تواند بهترین کالا را برای شما انتخاب کند.

بعداز انتخاب کالا، نوبت به پرداخت هزینه خرید کالاها می‌رسد که آن هم باز به‌خاطر تحریم بودن ایران نیازمند متخصصانی است که در خارج از ایران کارهای پرداخت هزینه‌ها را انجام دهد. این کار توسط فورواردرهای بازرگانی وانیکس در چین انجام می‌شود.

 

 

 کارمزد دریافتی انجام آن توسط بازرگانی وانیکس نیز اندک و اصلا قابل مقایسه با هزینه واقعی آن نیست. به‌همین‌دلیل خرید از علی اکسپرس با وانیکس کمترین هزینه را برای بازرگانان دارد و شما می‌توانید تمام مراحل را با استفاده از متخصصان این بازرگانی در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهید.

بعداز خرید کالاها و پرداخت هزینه خرید آنها، نوبت به انجام کارهای ترخیص کالا و ارسال آنها از چین به ایران می‌رسد. در این مرحله نیز متخصصان ترخیص‌کار وانیکس دست به کار شده و با دستمزد اندکی کارهای اخذ برگه ترخیص کالا را برای شما انجام می‌دهند.

این کار نیز براساس تجربه فورواردرهای وانیکس با کمترین حق گمرکی انجام می‌شود چراکه این متخصصان کارشان این است که طوری کارهای بسته‌بندی و لیست گیری کد تعرفه کالاها را انجام دهند که حق گمرکی کالاها به کمترین حد خود برسد.

سپس کالاها را با استفاده از بهترین روش‌های بسته‌بندی و در امنیت کامل از انبار گمرک به انبار در چین فرستاده تا به دبی ارسال شوند. هرکدام از این روش‌ها مزیای خود را دارد اما اگر کارهای حمل از چین توسط خود وانیکس انجام شود هزینه انجامش بسیار اندک بوده و در کمترین زمان به دست شما می‌رسد. 

همچنین وانیکس آنقدر به کار خود مطمئن است که برای اطمینان خاطر شما یک چک ضمانت به ارزشی برابر با کالاهای خریداری شده به شما می‌دهد تا اگر خسارتی به اجناس وارد شد بتوانید از آن استفاده کرده و هزینه خسارت را بگیرید هرچند تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده. 

 آموزش خرید از علی اکسپرس چین 

برای خرید از علی اکسپرس بازرگانی وانیکس دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند. در این دوره‌ها شما خواهید آموخت که چگونه خودتان کارهای خرید از علی اکسپرس را انجام داده و کالاهای مورد نیازتان را از چین به ایران وارد کنید. 

در این دوره‌ها می‌آموزید که چگونه در سایت علی اکسپرس ثبت‌نام کنید. این ثبت‌نام در ابتدا با وارد کردن اطلاعات شخصی خودتان بعلاوه آدرس پستی و اطلاعات شرکتتان آغاز شده و درنهایت لازم است که شماره حساب بین‌المللی‌تان وارد اکانت کاربری شود.

آموزش خرید از علی اکسپرس

بعد از ساخته شدن اکانت کاربری، نوبت به یادگیری چگونگی سرچ کالا و شرکت‌های فروشنده آنها می‌رسد. در این مرحله یک سری آموزش‌ها به شما داده می‌شود که به وسیله آن بتوانید بهترین شرکت‌های فروشنده چینی را در علی اکسپرس برای خرید کالا بیابید و از آنها خرید کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات این است که در این سایت شرکتی را برای خرید انتخاب کنید که اولا توسط سایت علی اکسپرس تایید یا وریفای شده باشد، دوما بیشتر از ۳ سال سابقه فعالیت داشته باشد و سوما در رتبه‌دهی توسط کاربران ستاره‌های بیشتری را دریافت کرده باشد.

گزینه سوم رضایت کاربران در خرید از آن شرکت را نشان می‌دهد که بسیار مهم است.

بعد از اینکه توانستید کارهای خرید و سفارش از شرکت‌ موردنظرتان را بیاموزید، نوبت به یادگیری چگونگی انجام کارهای ترخیص می‌رسد. در این مرحله، شما به صورت عملی خواهید آموخت که چگونه می‌توان از گمرک چین کالاهای خریداری شده خود را ترخیص کنید.

برای ترخیص کالاها لازم است که حتما مدارکی مثل کارت بازرگانی، پروفرما و بارنامه خود را به اداره گمرک چین تحویل داده و با پرداخت حق گمرکی، کالاهای خریداری شده خود را از اداره گمرک چین ترخیص کنید.

این کار به شکل صدور برگه ترخیص برای شما انجام می‌شود و درواقع اجازه قانونی ورود کالاهای خریداری شده توسط شما به ایران محسوب می‌شود. درنهایت نیز کارهای ارسال کالا از چین به ایران را خواهید آموخت.

این کار توسط فورواردرهای بازرگانی وانیکس به شما آموزش داده می‌شود. روش ارسال کالا از چین به ایران توسط وانیکس اینگونه است که ابتدا کالاها از چین به دبی ارسال می‌شود و سپس از دبی به ایران. این ترفند مختص بازرگانی وانیکس و یادگیری آن نیازمند آموزش است.

تجربه فورواردرهای وانیکس در ارائه آموزش این فرآیند به شما کمک کرده و می‌توانید به‌سادگی تمام مراحل را با کمترین هزینه آموخته و بدون نیاز به خرج زیادی کالاهای موردنیاز خود را از چین با علی اکسپرس وارد ایران کنید. 

سایت علی اکسپرس چین چیست و چگونه به اینجا رسید 

اما سایت علی اکسپرس چین چگونه سایتی است و مسیر رشد آن چگونه بوده و چگونه به جایگاه اکنون خود رسیده است؟ سایت “AliExpress” یک بازار آنلاین بین‌المللی است که توسط شرکت Alibaba Group در سال ۲۰۱۰ ایجاد شده است.

 

 

این وبسایت به عنوان یک بازار آنلاین، فروشندگان مستقل و کسب‌وکارهای کوچک چینی را به سراسر بازرگانان در کشورهای دیگر دنیا معرفی می‌کند. AliExpress برای فروش محصولات چینی که بسیار متنوع هستند راه‌اندازی شده است.

سایت علی اکسپرس چین

از جمله محصولاتی که می‌توانید در این سایت خریداری کنید عبارتنداز: لباس، لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی، وسایل خانگی، قطعات خودرو  و غیره است. 

روش‌های دسترسی به سایت AliExpress در فضای مجازی به شکل زیر است:

  • جستجو در موتورهای جستجو: می‌توانید در موتورهای جستجوی اینترنتی مانند Google کلمه “AliExpress” را جستجو کنید. لینک به سایت رسمی AliExpress در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.
  • مستقیما به آدرس وبسایت مراجعه کنید: آدرس وبسایت AliExpress به صورت مستقیم “www.aliexpress.com” است. شما می‌توانید این آدرس را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ کنید و به سایت دسترسی پیدا کنید.
  • استفاده از اپلیکیشن موبایل: AliExpress همچنین اپلیکیشن موبایل خود را برای دستگاه‌های اندروید و iOS ارائه داده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل دانلود کنید و از طریق آن به سایت دسترسی داشته باشید.

اما سایت علی اکسپرس با پشت‌سر گذاشتن چند فاز پیشرفت به جایگاه کنونی خود رسیده است. این فازها بصورت خلاصه عباتنداز:

  1. تأسیس و راه‌اندازی (۲۰۱۰): AliExpress در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت Alibaba Group تأسیس شد. این سایت به عنوان یک پلتفرم بازار آنلاین برای اتصال فروشندگان چینی با مشتریان جهانی به کار گرفته شد.
  2. گسترش بین‌المللی (از ۲۰۱۰ تا کنون): AliExpress در طی سالیان متمادی به یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید آنلاین در جهان تبدیل شد. این سایت با ارائه محصولات متنوع و با قیمت مناسب، توانسته است جامعه‌های بزرگی از مشتریان را به خود جذب کند.
  3. ارتقاء: با گذشت زمان، AliExpress تلاش کرده است تا تجربه خرید آنلاین را برای مشتریان بهبود بخشد. این ارتقاء‌ها شامل بهبود رابط کاربری ، ارائه روش‌های پرداخت متنوع و امن، بهبود فرآیند ارسال و تحویل محصولات و سایر اقدامات به منظور جذب و رضایت مشتریان می‌شود.
  4. تنوع محصولات AliExpress به تدریج تنوع محصولات خود را افزایش داده و به بازاری بزرگ برای محصولات متنوع از لباس و پوشاک، الکترونیک، لوازم آرایشی، وسایل خانگی، اسباب بازی و بسیاری موارد دیگر تبدیل شده است.
  5. توسعه تجارت الکترونیک جهانی: AliExpress نه تنها به عنوان یک بازار آنلاین برای مشتریان جهانی عمل می‌کند، بلکه به تاجران و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از سراسر جهان نیز فرصت فروش محصولات خود را ارائه می‌دهد.

خرید از علی اکسپرس و تحویل در ایران با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان 

اما برای اینکه بتوان از علی اکسپرس کالا خریداری کرد و با بهترین قیمت آن را از شرکت‌های چینی خرید، چه راه‌حلی وجود دارد؟ راه آن استفاده از خدمات بازرگانی وانیکس است. شرکت بازرگانی وانیکس به‌خاطر تجربه زیادی که در خرید کالا از شرکت‌های چینی دارد می‌تواند به‌سادگی بهترین شرکت را برای خرید کالا با کمترین قیمت را برای شما پیدا کند. قیمت خرید کالاها از شرکت‌های مختلف متفاوت است و به‌همین‌دلیل لازم است که ازقبل یک شناخت کلی از این موضوع داشت و سپس براساس آن اقدام به خرید ارزان‌ترین کالاها کرد.

خرید از علی اکسپرس و تحویل در ایران

اینگونه هم هزینه‌های واردات کاهش می‌یابد هم درنتیجه سود آن بیشتر خواهد شد. از طرفی دستمزدی که بازرگانی وانیکس برای اینکار می‌گیرد بسیار اندک است و شما می‌توانید با کمترین سرمایه هم کالای موردنیاز خود را از چین خریداری کرده و وارد کشور کنید. کارهای پرداخت هزینه به صورت اینترنتی نیز توسط این بازرگانی به سادگی قابل انجام بوده و نیازی نیست برای آن پول زیادی به واسطه‌هایی که به این کار مشغول هستند پرداخت کنید. 

در مرحله ترخیص کالا نیز ترخیص‌کاران بازرگانی وانیکس به‌سادگی دست به کار شده و در کمترین زمان ممکن با کمترین حق گمرکی کالاهای خریداری شده توسط شما را ترخیص کنند. روش کار متخصصان وانیکس اینگونه است که با لیست‌گیری دقیق و یافتن کدهای تعرفه هر کالا جلوی هرگونه بروز خطا در محاسبه حق گمرکی هر کالا را گرفته و اینگونه حق گمرکی نهایی که برای شما تعیین می‌شود بسیار کمتر از چیزی خواهد شد که در حالت عادی تعیین می‌شود.

در نهایت نیز برای ارسال کالاها از چین به ایران با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن از روش ارسال غیر مستقیم استفاده می‌کنند. این روش این گونه است که ابتدا کالاها را با هزینه مناسبی از چین به دبی فرستاده و سپس با اندک هزینه‌ای از دبی به ایران می‌فرستند.

اینگونه هم هزینه‌های ارسال کالا از چین به ایران بسیار کاهش می‌یابد و هم اینکه مدت زمان انجام آن بسیار کوتاه خواهد شد. زیرا در مجموع ارسال کالا از چین به دبی و سپس از دبی به ایران در زمان بسیار کمتری نسبت به ارسال مستقیم کالا از چین به ایران انجام می‌شود. همچنین هزینه این ارسال نیز نسبت به ارسال مستقیم بسیار کمتر است. 

خرید از سایت AliExpress چین و واردات به ایران

خرید از AliExpress یک فرآیند بسیار ساده دارد. اگر تجربه خرید از سایت‌های فروشگاهی ایرانی هم داشته باشید اینکار برایتان ساده خواهد بود. روش کار دقیقا مشابه خرید اینترنتی از فروشگاه‌های ایرانی است. ابتدا باید در این سایت یک اکانت کاربری دائم ساخته شود. برای اینکار وارد بخش ثبت نام یا sigin سایت شده و اطلاعات هویتی خود مثل نام، نام خانوادگی، آدرس پستی و اطلاعات حسابتان را وارد می‌کنید.

سپس در بخش بعدی مشخص می‌کنید که قصد دارید تنها خریدار باشید یا نه قصد فروش در این سایت را هم دارید. پیشنهاد ما این است حالت دوگانه یعنی هم خریدار هم فروشنده را انتخاب کنید تا بتوانید اگر بعدها خواستید کالایی را هم به چین صادر کنید بتوانید اینکار را به‌سادگی انجام دهید. 

 

 

سپس نوبت به جستجوی نام کالاها در موتور جستجوگر سایت علی اکسپرس می‌رسد. در این مرحله شما نام کالای موردنظر خود را وارد کرده و سپس یکسری سایت شرکت‌های مرتبط برای شما بالا می‌آید که باید ازمیان آنها یکی را برای خرید انتخاب کرده و درخواست خرید خود را برای آن بفرستید.

خرید از سایت aliexpress

بعد از ارسال درخواست خرید، قیمت خرید توافقی، تعداد درخواستی و اطلاعات خود را وارد کرده و اگر شرکت فروشنده موافقت کند، نوبت به پرداخت آنلاین هزینه خرید کالاها می‌رسد. در این مرحله لازم است که کسی را داشته باشید که بتواند در خارج از کشور کارهای پرداخت شما را انجام دهد.

این کار به وسیله درگاه‌های پرداخت آنلاین مشهور مثل پی پال یا درگاه پرداخت آنلاین خود علی اکسپرس که AliPay نام دارد، انجام می‌شود. چون این درگاه‌ها در ایران تحریم هستند، لازم است که حتما این واسطه را داشته باشید تا کارها را برای شما انجام دهد. بعداز پرداخت نیز نوبت به ارسال کالاها از چین به ایران می‌رسد. 

خود علی اکسپرس یک سیستم پست بین‌المللی دارد که با هزینه‌ای اندک کالاها را ارسال می‌کند. اما با توجه به مساله تحریم این امکان برای ایرانیان وجود ندارد، اما راه‌حل ما وانیکس است.

چراکه با در ادر اختیار داشتن فورواردرهای حرفه‌ای فرآیند خرید، ترخیص و ارسال را با هزینه کمتری برای شما انجام می‌دهند و هم اینکه مدت زمان ارسال را برای شما بسیار کاهش می‌دهند. 

تنها کافی است که کارهای خرید از علی اکسپرس را به این شرکت بازرگانی بسپارید و سپس با خیال راحت کالاهای موردنظر خود را در ایران دریافت کنید. روش صفر تا صد وانیکس تحویل کالاها از درب کارخانه و تحویل آنها درب منزل شما را انجام می‌دهد و البته که اینکار را با کمترین کارمزد دریافتی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. 

آیا خرید عمده از سایت علی اکسپرس امکان پذیر است؟ 

یکی از مهم‌ترین و پر طرفدارترین خدماتی که علی اکسپرس ارائه می‌کند، امکان خرید عمده است. حتما می‌دانید که برای سود بیشتر از خرید و فروش یک کالا، بهترین راه خرید عمده است. با خرید عمده شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر، تعداد بیشتری کالا از شرکت‌های چینی خریداری کنید.

این روش از دیرباز باعث شده که چیزی به نام تولیدی و فروشنده وجود داشته باشد. علی اکسپرس نیز از این موضوع با خبر بوده و می‌داند که بازرگانی که قصد خرید از شرکت‌های چینی دارد، در اولین مرحله دنبال خرید کالاها به صورت عمده است.  امکان خرید عمده از شرکت‌های عمده‌فروش و خرده فروش گوناگون را فراهم کرده است تا بازرکانان بتوانند کالاهای موردنیاز خود را به صورت عمده از شرکت‌های گوناگون چینی خریداری کنند.

وقتی که شما در بخش ارسال درخواست خرید مشخص می‌کنید که چه تعداد کالا نیاز دارید، درواقع درحال خرید عمده هستید. مثلا اگر تعداد کالای درخواستی شما بیشتر از یک مقداری شود، آنگاه خرید شما عمده محسوب می‌شود و باید گزینه خرید عمده را در سایت علی اکسپرس تیک بزنید تا شرکت فروشنده پی ببرد که قصدتان چیست. اینگونه شرکت فروشنده نیز می‌داند که باید چه تعداد کالا برای شما تولید کند یا فراهم کند.

خرید عمده از سایت علی اکسپرس

برای اینکه بتوانید از علی اکسپرس خرید عمده مناسبی داشته باشید لازم است که تا از شرکت بازرگانی مثل وانیکس کمک بگیرید؛ زیرا خرید عمده جنبه واردات دارد و نیازمند این است که از گمرک چین اجازه واردات بگیرید و مراحل قانونی واردات را طی کنید.

این مراحل را شما نمی‌توانید تنها با درخواست خرید اینترنتی انجام دهید و لازم است که حتما یک شرکت واسطه با متخصصانی با تجربه وجود داشته باشند تا کارها را برای شما انجام دهند. این شرکت واسطه البته همان بازرگانی وانیکس است که تجربه زیادی در خرید عمده داشته و می‌تواند کارهای قانونی واردات را برای شما انجام دهد.

برای اینکه خرید عمده درست انجام شود و بتوانید کالاهای خریداری شده را  بسته‌بندی  و از چین به ایران ارسال کنید، لازم است که حتما فورواردرهای وانیکس به کمک شما بیایند.

 

 

در خرید عمده کالاها بسیار زیاد هستند و لیست‌گیری از همه آنها و یافتن کد تعرفه همه آنها کار ساده‌ای نیست. به‌همین‌دلیل فورواردرها بهترین گزینه برای اینکار هستند. فورواردرهای وانیکس تجربه زیادی در واردات هر کالایی که فکرش را بکنید دارند و می‌توانند به‌سادگی شما را در این امر یاری کرده و کارها را برای شما ساده کنند. 

راهنمای خرید از علی اکسپرس با وانیکس

در کل می‌توان یک راهنمای کامل که براساس تجربیات بازرگانی وانیکس تهیه شده است را برای خرید از علی اکسپرس ارائه داد. این راهنما از مرحله آغازین این خرید، یعنی ساخت اکانت در سایت علی اکسپرس آغاز شده و تا آخرین مرحله یعنی تحویل کالاها درب منزل شما را شامل می‌شود.

مرحله ساخت اکانت کاربری با واردکردن اطلاعاتی ساده مثل نام، نام خانوادگی، آدرس پستی و اطلاعات حساب شما آغاز می‌سود و تا یافتن شرکت‌های مناسب جهت خرید ادامه می‌یابد. برای اینکه بتوانید شرکت مناسب و معتبر را پیدا کنید نیز سه توصیه را باید رعایت کنید: اولا شرکت موردنظر در سایت علی اکسپرس تایید هویت شده باشد.

 دوما دارای تجربه بالای ۳ سال در فروشندگی کالای موردنظر شما باشد و سوما در امتیازدهی کاربران جایگاه مناسبی کسب کرده باشد. داشتن این نشانه‌ها به شما تضمین می‌دهد که شرکت انتخابی توسط شما کاملا مناسب است و می‌توانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید.

راهنمای خرید از علی اکسپرس

نکته دیگری که باید در مرحله خرید درنظر بگیرید، قیمت مناسب کالاهاست. یافتن قیمت مناسب تخصص اصلی وانیکس است. شما با پیروی از راهنمای خرید از علی اکسپرس با وانیکس می‌توانید کالاهای موردنظر خود را با پایین‌ترین قیمت از چین خریداری و در ایران دریافت کنید.

فورواردرهای وانیکس صفر تا صد خرید از علی اکسپرس را انجام می‌دهند و سپس  کالاهای شما از چین به دبی و از دبی به ایران ارسال می‌کنند. علت آن هم این است که این نوع ارسال باعث می‌شود هزینه‌های انتقال کالا از چین به ایران کاهش یابد. در دبی یک سری لنج باری وجود دارد که با کمترین هزینه کالاهای شما را به ایران انتقال می‌دهند.

 

 

همچنین نکته مهم این است که در روش ته‌لنجی شما حق گمرکی پرداخت نمی‌کنید و این باعث می‌شود که هزینه‌ها بازهم کاهش یابد. مدت زمان ارسال کالاها از دبی به ایران نیز به وسیله لنج‌ها بسیار کوتاه بوده و نیازی نیست که چندین روز برای ارسال آنها صبر کنید. 

2 دیدگاه برای “خرید از علی اکسپرس با وانیکس

    • تیم تولید محتوا وانیکس گفته:

      سلام و درود
      لینک هر صفحه در بالای مرورگر در باکس آدرس وجود داره. همون رو کپی کنید لینک محصول هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *