خرید از چین بدون واسطه

خرید از چین بدون واسطه

چین به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا، طی سال‌های گذشته با پیشرفت در بخش‌های مختلف و استفاده درست از نیروی انسانی و دانش فنی متخصصان خود توانسته است به یکی از بزرگترین قطب‌های تولیدکننده انواع وسایل و کالاها در جهان شناخته شود. بزرگترین مزیت خرید کالا از چین، امکان تهیه محصولات با قیمت‌های بسیار پایین است. علت این مسئله، ارزان بودن نیروی کار است؛ موضوع مهمی که باعث شده تا هزینه نهایی محصولات تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

خرید از چین نیازمند تجربه و دانش فراوانی است چرا که تنوع محصولات موجود در بازار این کشور بسیار بالاتر از حد تصور بوده و در کنار سودآوری بسیار عالی، می‌تواند برای افراد کم‌تجربه خطرناک نیز باشد. به همین دلیل، افراد تازه‌کار یا تاجران و صاحبان کسب و کاری که تجربه کافی در خرید محصول از چین ندارند، بهتر است کار واردات کالا را به شرکتی معتبر مانند وانیکس بسپارند تا علاوه بر دریافت محصول در ایران با کمترین هزینه ممکن، در زمان و انرژی آنها نیز به شکل قابل توجهی صرفه‌جویی شود.

کارشناسان وانیکس با پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه خرید و ارسال و همچنین واردات انواع محصول از کشورهای خارجی از جمله چین می‌توانند واردات کالا را برای شما بسیار ساده کنند.

خرید از چین

خرید کالا از چین چرا سودآور است؟

چین علاوه بر فناوری‌های روز و کارخانه‌های بزرگ، نیروی انسانی فراوانی نیز در اختیار دارد و همین مسئله باعث شده تا دستمزد این افراد و به تبع آن هزینه‌های کلی تولید تا حد زیادی کاهش پیدا کند. رقابت در کشور چین بسیار بالاست و کارخانه‌های کوچک و بزرگ زیادی در زمینه تولید انواع کالاها فعالیت دارند؛ در نتیجه، شما می‌توانید با خرید عمده از چین، محصولات دلخواه‌تان را با کمترین قیمت ممکن تهیه کرده و آنها در بازار داخلی با سودی بسیار بالا عرضه کنید.

موضوع دیگری که باعث شده تا بسیاری از تجار و صاحبان کسب و کارها به سفارش کالا از چین فکر کنند، امکان تولید محصولات با برند و لیبل اختصاصی آنهاست. این موضوع برای افرادی که دارای سرمایه کلان هستند و می‌خواهند برند اختصاصی خود را داشته باشند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. این یعنی اگر کالای خریداری شده توسط شما از کیفیت بالایی برخودار باشد، سود ۱۰۰ درصدی یا حتی بیشتر نیز در انتظار شما خواهد بود.

نباید فراموش کرد که خرید جنس از چین، چالش‌های مخصوص به خود را دارد و اگر در طول فرآیند خرید عمده از چین با شرکتی معتبر همکاری نکنید، این کار می‌تواند بسیار سردر گم کننده نیز باشد.

شیوه سفارش از چین

روش‌های مختلفی برای خرید از چین وجود دارد که سفر به این کشور و تهیه محصولات از جمله آن‌ها است. این روش البته در گذشته محبوبیت بسیار زیادی داشته و در دوره‌ای که تجارت الکترونیک حرف اول را می‌زند، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. از طرفی، سفر به کشور چین برای خرید کالا، هزینه‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای ثبت سفارش از چین، خرید اینترنتی از چین و فروشگاه‌های معتبر آن مانند علی بابا و علی اکسپرس است. تنوع عمده فروشی‌های آنلاین در این کشور نیز بسیار بالاست کاربران می‌توانند پیش از انتخاب و سفارش محصول مورد نظر، تصاویر و اطلاعات کامل آن را نیز مشاهده کرده و به صورت مستقیم با تولیدکننده در ارتباط باشند. این روش اگرچه خرید بدون واسطه را ممکن می‌کند، اما چالش‌های مخصوص به خود را نیز دارد؛ مانند تحریم‌های اقتصادی موجود برای جابجایی هزینه‌های محصولات و همچنین ارسال مستقیم کالا به ایران.

متاسفانه تحریم‌های موجود، سفارش از چین برای تجار ایرانی را بسیار دشوار کرده است و به همین دلیل بسیاری از افراد سراغ شرکت‌های واسطه خرید از چین می‌روند. وانیکس یکی از همین شرکت‌های بازرگانی است و واسطه خرید از چین به حساب می‌آید. این شرکت با پشتوانه سال‌ها تجربه کارشناسان و متخصصان خود می‌تواند خرید از چین مستقیم را امکان‌پذیر کرده و تجربه‌ای عالی از واردات کالا را برای شما رقم بزند.

خرید بدون واسطه از چین با وانیکس

فارغ از اینکه مدیر یک کسب و کار بزرگ باشید یا یک خرده‌فروشی کوچک، حتماً می‌دانید که کالاها برای آن که به دست مصرف‌کننده نهایی برسند، چندین مرحله راه پشت سر می‌گذارند و به همین دلیل، فروشندگان نمی‌توانند سود چندانی را از فروش کالا به دست آورند؛ این دقیقاً همان جایی‌ است که مدیران هوشمند سراغ خرید بدون واسطه از چین می‌روند.

وانیکس در واقع یک شرکت خرید از چین، دبی و دیگر کشورهای اقتصادی بزرگ جهان به حساب می‌آید و می‌تواند عملیات واردات کالا را برای شما تسهیل کند. همکاری با این شرکت می‌تواند برای افرادی که فاقد کارت بازرگانی هستند یا نمی‌خواهند برای واردات کالا، خود را درگیر سفر مستقیم به چین کنند، بسیار مفید خواهد بود.

وانیکس سال‌هاست که در این زمینه فعالیتی جدی دارد و در کنار تجربه فراوان برای واردات کالا که یکی از اساسی‌ترین نیازها برای خرید عمده از کشورهای خارجی محسوب می‌شود، شرایطی ویژه را برای تجار ایرانی در نظر گرفته است تا بتوانند خرید خود را با خیالی آسوده‌تر انجام دهند. مثلاً در صورتی که شما قصد خرید مستقیم از چین را داشته باشید، می‌توانید در ازای مبلغ سفارش خود، یک چک تضمینی از شرکت وانیکس دریافت کنید تا در کنار اطمینان بیشتر به فرایند کلی کار، دریافت خسارت از شرکت وانیکس در صورتی که کالا به درستی به دست شما نرسیده باشد، اطمینان کامل پیدا کنید. کارشناسان وانیکس البته در تمامی مراحل کار، در کنار شما هستند تا مشکلات احتمالی به حداقل برسد.

خرید کالا از چین و تحویل در ایران

شکی نیست که سفر به کشور چین برای تهیه کالاها بسیار دشوار است. از طرفی، وقتی خرید از سایت‌های چینی برای تمامی کاربران امکان‌پذیر است ،هزینه‌های مربوط به سفر چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. در شرایطی که ایران در تحریم به سر می‌برد و تجار با چالش‌های مختلف، از پرداخت هزینه‌های مربوط به خرید کالا به ایران گرفته تا دریافت آن درب انبار با مشکل مواجه هستند، وانیکس باز هم می‌تواند شما را همراهی کند.

این شرکت بازرگانی دفاتر مختلفی را در چین و دبی دارد و از خرید محصولات تا انجام کارهای اداری، گمرکی و ارسال آنها به ایران، تمام کارها را به صورت صفر تا صدی انجام می‌دهد. ترخیص‌کاران این شرکت و فوراردر‌های آن همچنین با تخصص و دانش فراوانی که در این حوزه دارند، می‌توانند تمامی کارها را با حساسیتی بسیار بالا و کمترین نقص انجام دهند. در نتیجه، اگر به دنبال خرید کالا از چین و تحویل در ایران هستید، وانیکس بهترین گزینه برای همکاری خواهد بود.

کارشناسان وانیکس با تمامی مراحل خرید از چین و ارسال به ایران و می‌توانند محصولات شما را به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم ارسال کنند. در کنار خرید از چین تحویل در ایران، کارشناسان وانیکس این امکان را دارند که به صورت ته لنجی هم محصولات شما را وارد بازار کشور کرده و و هزینه‌های گمرکی شما را به حداقل برسانند.

خرید کالا از چین و تحویل در ایران

آموزش خرید مستقیم از چین

شیوه خرید بی‌واسطه از چین و دریافت محصولات در ایران چیزی نیست که بتوان آن را ظرف یک روز یاد گرفت. از طرفی، این کار نیازمند تجربه و دانش فراوان است و اگر با قوانین و قواعد انجام این کار آشنایی کافی نداشته باشید، با چالش‌های بسیاری مواجه خواهید شد.

با این حال، بهتر است بدانید که شرکت وانیکس با برگزاری یک دوره آموزشی پیشرفته، صفر تا صد خرید از چین بدون واسطه را به شما می‌آموزد تا بتوانید با انتخاب محصولات مورد نیاز بازار، به سودهای کلان دست پیدا کنید.

سفارش کالا از چین با کمترین قیمت و کوتاه ترین زمان

وانیکس به نوعی یک سایت خرید از چین و و بازارهای معتبر دیگر مانند دبی به حساب می‌آید و با استفاده از دانش متخصصان خود و سال‌ها تجربه در زمینه واردات کالا، خرید عمده از چین بدون واسطه را برای همه امکان‌پذیر می‌کند. این شرکت حتی امکان واردات جزئی کالا یا تکی را نیز دارد.

در صورتی که قصد خرید کالا از سایت‌های اینترنتی چینی یا فروشگاه‌های معتبر آن را دارید، همین حالا با وانیکس تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت بازرگانی ضمن ارائه مشاوره رایگانف راه رسیدن به سودهای کلان از طریق واردات کالا را هم به شما نشان داده و زمینه انجام این کار را برای شما فراهم کنند تا همین حالا کسب و کار خود را رونق دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چین

خرید از علی بابا