بهترین سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان

سرمایه گذاری و کسب سود مقوله‌ایست که تا حد زیادی به میزان ریسک پذیری شما، میزان سرمایه و نوع تجارت وابسته است. در این زمینه یکی از سوالات رایج اشخاص این است که چگونه می‌توان با سرمایه کم مثلا سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان یک تجارت پرسود راه انداخت؟ ما اینجا هستیم تا به بهترین راه‌حل‌ها برای تجارت با ۱۰۰ میلیون تومان بپردازیم.

 

 

بهترین روش های سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان

سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تا حد زیادی به نوع هدف شما وابسته است، در حقیقت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید با پول خود چه کاری انجام دهید. با این حال ممکن است شناخت تمایز کسب و کارهای مختلف کار راحتی نبوده و در بازار گسترده سرمایه دچار سردرگمی شوید. به همین خاطر ما در ادامه به معرفی بهترین روش‌های سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان می‌پردازیم:

 ۱_ خرید طلا و سکه

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین راه‌حل‌ها برای کسب سود و حفظ سرمایه، خرید طلا و سکه است. از آنجایی که تحریم به یک امر متداول در اقتصاد کشور ما بدل شده است، خرید طلا و سکه یک راه حل مطمئن برای سرمایه گذاری شناخته می‌شود؛ چرا که شما در عین حفظ سرمایه به یک تجارت مناسب مشغول شده‌اید. یکی از نکات مهم در خرید طلا و سکه آن است که باید دید طولانی مدت داشته باشید تا سودآوری به بهترین شکل ممکن خود رخ بدهد. همچنین در این سرمایه‌گذاری خرید سکه و شمش به نسبت طلا و جواهر ارجح‌تر است.

 

 

۲_ واردات و صادرات با بیشترین سود و کمترین ریسک

یکی از پرسودترین تجارت‌ها در سطح دنیا و جهان واردات و صادرات می‌باشد. این موضوع در کشور ایران سوده بیشتری را هم نصیب بازرگانان می‌کند. چرا که درآمد آنها بصورت ارز و به اصطلاح دلاری می‌باشد. اگر کالای مناسبی را برای فروش وارد کنید تحت هر شرایطی به فروش می‌رسد. بطور مثال کالاهای دیجیتالی مانند لوازم رایانه و متعلقاتش تقریبا تولید داخل ندارد و فقط بصورت واردات تامین می شود. یکی دیگر از کالاهای پرسود شامل واردات لوازم یدکی خودرو می‌باشد. اگر قصد واردات دارید همین حالا با مشاوران ما در بخش بازرگانی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان امور بازرگانی استفاده نمایید.

سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان شامل چه بیزنس‌های مطمئنی می‌باشد | یکی از بهترین سرمایه گذاری‌ها با ۱۰۰ میلیون تومان به وسیله شرکت وانیکس

۳_خرید و فروش ارز

خرید و فروش ارز، به خصوص دلار و یورو از جمله پرسودترین تجارت‌هایی است که میتوان با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی انجام داد. البته این کار از ریسک بسیار زیادی نیز برخوردار است و می‌تواند در هنگام مواجه با موقعیت‌های مختلف مثل مسافرت‌های سیاحتی، زیارتی و رویداد جام جهانی بسیار پر رونق و در مواقع دیگر کم رونق و حتی موجب ضرر باشد به همین خاطر بهتر است که با سرمایه مازاد خود به انجام این کار بپردازید. البته می‌توان با سرمایه گذاری بلند مدت ریسک حاصل از این کار را کاهش داد و بر میزان سودآوری افزود.

 

 

۴_ بانک

یکی از کم خطرترین سرمایه گذاری‌ها، افتتاح حساب پس انداز بلندمدت در بانک و دریافت سود از این طریق است. این روش بسیار مطمئن بوده و برای اشخاصی که توان یا تجربه کافی برای سرمایه‌گذاری‌های ریسکی را ندارند، می‌تواند موثر واقع شود. البته باید این نکته را در نظر گرفت که این طریق نمی‌تواند بر افزایش سرمایه شما موثر باشد و تنها سود حاصل از این طریق است که نصیب شما می‌شود.

۵_ اوراق

خرید اوراق بهادار از جمله اسناد خزانه اسلامی، اوراق مشارکت و اسناد بدهی از جمله تجارت‌هایی است که میتوان با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی انجام داد. این کار کم ریسک بوده و می‌تواند سبب سودآوری برای سرمایه‌گذار شود، هر چند درصد این سود بنا به موقعیت‌های متفاوت، مختلف خواهد بود.

۶_ بورس

بازار بورس اوراق بهادار، از جمله راه‌هایی است که می‌توان با سرمایه‌های مختلف در آن به تجارت پرداخت. البته باید گفت این بازار به شدت پرریسک بوده و می‌تواند سبب سودآوری عظیم و یا ضرری غیر قابل جبران شود. به همین خاطر برای تجارت در این خصوص، باید از دانش و مهارت در زمینه بورس و تحلیل‌های تکنیکال برخوردار بود.

 یک سرمایه گذاری مطمئن در بورس زمانی رخ می‌دهد که در خصوص شرکت‌های معتبر و با سابقه درخشان باشد. ما برای سرمایه گذاری از این طریق شرکت وانیکس را پیشنهاد می‌کنیم. شرکت وانیکس به عنوان یک شرکت واردات از چین و امارات به شما این اطمینان را می‌دهد که با هر میزان سرمایه از جمله  ۱۰۰ میلیون تومان به تجارتی سودآور و ایمن در بازار بورس اوراق بهادار بپردازید.

۷_ صندوق سرمایه گذاری

صندوق‌های سرمایه گذاری به شما این امکان را می‌دهند تا با هر میزان سرمایه‌ای به تجارت پرداخته و از این طریق کسب سود کنید. صندوق‌های سرمایه‌گذاری ، به شکل صندوق‌های سهامی یا درآمد ثابت فرصت یک تجارت معتبر را برای شما فراهم می‌کنند.

۸_ خرید ملک

خرید ملک (زمین و خانه) و فروش آن‌ها ( دلالی) می‌تواند یکی از راه‌های تجارت با مبالغ متعدد باشد. البته تجارت از این طریق با مبلغ کم تا حدودی دشوار بوده و حتی با وجود شرایط اقتصادی حاکم با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تا حد زیادی غیر قابل امکان است. البته این کار محال نیست و باز می‌توان به عنوان یک روش سرمایه‌گذاری به آن نگاه کرد.

۹_ خرید خودرو

خرید خودرو و دلالی در حوزه آن یکی از راه‌های کسب سود و تجارت با مبلغ کم است. برای این کار می‌توانید از طریق ثبت‌نام خودرو و خرید به شکل اقساطی، خودرو را در بازار آزاد به قیمت بالاتری بفروشید و از این راه کسب درآمد کنید. همچنین فعالیت در حوزه خودرو‌های دست دوم نیز می‌تواند تجارتی پر سود را برای شما رقم زند.

۱۰_ کارآفرینی و اشتغال به مشاغل نیازمند به سرمایه اندک

یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری و افزایش سرمایه و کسب سود، کارآفرینی و راه انداختن مشاغل مطلوب است. درست است که نمیتوان با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کسب و کاری گسترده راه انداخت، اما این امر می‌تواند سبب شروع یک کسب نو و پرسود در آینده باشد. از بهترین مشاغلی که میتوان با این مقدار سرمایه به آن اشتغال یافت:

  • تولید و رنگ آمیزی ظرف‌های سفالی
  • تولید سبزیجات بسته‌بندی
  • تولید کارهای دستی
  • خیاطی و تولید لباس
  • تولید جعبه کادویی
  • پرورش قارچ
  • پرورش گیاهان آپارتمانی
  • خرید و فروش لوازم آرایشی
  • خرید مواد اولیه و تهیه غذا و فروش آن
  • تولید زیورآلات

 

 

سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان با وانیکس

انتخاب بهترین روش برای کسب درآمد و سود، تا حد زیادی به اهداف شما، درصد ریسک پذیری و میزان سرمایه وابسته است. در این بین شرایط نابسامان اقتصادی و مشکلات عدیده موجود در بازار سرمایه موجب شده است تا به راه انداختن یک کسب موفق با سرمایه پایین دشوار و سخت باشد. اما باید گفت این پایان ماجرا نیست و همواره با مبالغ پایین و اندک می‌توان به کسب سود و تجارتی قابل پرداخت.

سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان با وانیکس

وانیکس از جمله شرکت‌های فعال در تجارت پرسود واردات و صادرات است که به شما این امکان را می‌دهد که با سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان به تجارت و کسب سود بپردازید. این شرکت به عنوان یک شرکت فعال در خصوص واردات به عنوان یک مقصد تجاری مهم برای سرمایه‌گذاران نوپا بدل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *