بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون

بهترین سرمایه گذاری با 60 میلیون

شاید در طول زندگی خود سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی بازارهای مختلف انجام داده باشد. شاید هم اولین بار است که می‌خواهید با پس‌انداز خود یک سرمایه‌گذاری مناسب انجام دهید. چه تجربه زیادی داشته باشید چه بار اولتان باشد، همیشه این سوال برای شما وجود خواهد داشت: بهترین سرمایه گذاری کدام است و چرا؟ در ادامه توضیح خواهیم داد که اگر ۶۰ میلیون سرمایه دارید، بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون کدام مورد خواهد بود و چرا.  پس اگر کنجکاوید پاسخ ما را بخوانید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید. چرا که نکات جالبی در انتظارتان است.

 

 

تفاوت انسان و دیگر موجودات در چیست

اگر از انتخاب این موضوع برای توضیح در مورد بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون متعجب شده‌اید، اشکالی ندارد. کمی صبر کنید تا ارتباط این سوال و سرمایه‌گذاری را متوجه شوید. طی تحقیقات وسیعی که در دانشگاه جان هاپکینز در طول ۴۰ سال انجام شد، مهم‌ترین تفاوت انسان با دیگر حیوانات را در یک چیز یافتند: انسان قدرت برنامه‌ریزی برای آینده را دارد. اما برنامه‌ریزی برای آینده یعنی چه و به چه منظور انجام می‌شود؟ هرگونه هدف‌گذاری و تعیین چارچوب برای رسیدن به آن هدف را برنامه‌ریزی می‌نامند. مثلا هیچ‌گاه دیده نمی‌شود که یک حیوان برای یک هفته آینده خود هدف‌گذاری کرده و برنامه‌ای برای رسیدن به آن هدف تعریف کند. در حالیکه انسان از ابتدا چنین به دنیا می‌آید. سرمایه‌گذاری هم همان برنامه‌ریزی برای آینده است.

تفاوت انسان و دیگر موجودات در چیست
تفاوت انسان و دیگر موجودات در چیست

اگر انسان‌های اولیه بعد از هر شکار مقداری از آن را برای آینده خود کنار می‌گذاشتند تا گرسنگی نکشند، انسان امروزی هم مقداری از دارایی خود را برای آینده سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند به چیزی با ارزش‌تر دست یابد. دانش‌آموزی که به کلاس زبان می‌رود در حال سرمایه‌گذاری روی خودش با گذاشتن زمان است. کارمندی که با پول پس‌اندازش یک قطعه زمین می‌خرد درحال سرمایه‌گذاری روی پس اندازش است، به این امید که در آینده سرمایه‌اش چند برابر شود. پس سرمایه‌گذاری را شاید بتوان مهم‌ترین هدف زندگی هر فرد دانست. با این حال همچنان سوال بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون تومان سر جایش باقی است. در ادامه انواع بازار برای سرمایه‌گذاری را بررسی و در نهایت بهترین آنها را معرفی می‌کنیم.

 

 

بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری

برای سرمایه‌گذاری مالی بازارهای مختلفی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه به منظور پاسخ به این سوالات هر کدام از این بازارها را بررسی کرده و سعی می‌کنیم به سوال بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون پاسخ دهیم. البته در این مقاله تنها به سرمایه‌گذاری مالی پرداخته‌ایم وگرنه شما می‌توانید با ۶۰ میلیون اقدام به گذراندن یک دوره تخصصی بین‌المللی یا آموزشی خاص هم کنید که بعدها برایتان سودآوری داشته باشد. با این حال اگر دنبال چنین کاری نیستید، پس باید روی یک بازار خاص سرمایه‌گذاری کنید که در ادامه آن را به شما معرفی می‌کنیم.

بازار طلا و سکه

عده زیادی معتقدند که بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون، سرمایه‌گذاری روی بازار طلا و سکه است. اما چرا؟ طلا جزو فلزات گرانبها محسوب می‌شود و به همین خاطر پشتوانه مالی پول نیز هست. پس تغییرات قیمت آن روی ارزش پول بسیار موثر است.درواقع طلا قیمت طلا تعیین‌کننده ارزش پول ملی است. به همین خاطر اگر هر مقدار طلا هم داشته باشیم، باز هم با افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی، نه تنها قیمتش پایین نمی‌آید، بلکه روزبه‌روز رشد بیشتری هم خواهد داشت. با این حال نظر ما این است که طلا بهترین سرمایه‌گذاری نیست.دلیل اصلی ما این است که بازار طلا و سکه دارای نوسان قیمتی بسیار زیاد است. ممکن است شما بدون اطلاع از روندهای بازار طلا و سکه به بازار ورود کرده و در اوج قیمت طلا، ۶۰ میلیون طلا خریداری کنید. اما درست از روز بعد یا نهایتا هفته بعد این روند افزایش قیمت متوقف شده و شروع به افت کند.بار سنگین روانی این کاهش قیمت چنان زیاد است که امکان دارد شما دست به فروش طلاها با قیمتی پایین زده و در این میان ضرر هم کنید. پس نوسانات زیاد بازار طلا و سکه باعث می‌شود که آن را به عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون ندانیم.

 

 

بازار ملک و مسکن

پیشنهاد دیگری که برای بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون به اکثر افراد داده می‌شود، سرمایه‌گذاری روی ملک و زمین است. از قدیم‌الایام داستان زمینی که با ارزش بود و نخریدم یا خانه‌ای به من پیشنهاد شد که آن زمان موقعیت خوبی نداشت اما امروز بسیار با ارزش شده را همه شنیده‌ایم. اما آیا این موراد باعث می‌شود که گمان کنیم خرید هر نوع ملک و زمینی بهترین سرمایه‌گذاری است؟

بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری
بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری

خیر. خرید ملک و زمین به شرطی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که برای بالای ۱۰ سال روی آن حساب کنید. اگر به دنبال این هستید که امروز سرمایه‌گذاری کرده و نهایتا ۱ سال بعد نتیجه سرمایه‌گذاری خود را ببینید، به هیچ وجه به سراغ خرید ملک و زمین نروید.

اوایل دهه ۷۰ قیمت ملک و زمین به این خاطر بالا رفت که جنگ تازه تمام شده بود و ایران در حال سازندگی بود. اما امروزه آن شدت وجود ندارد و ممکن است با خرید یک زمین یا ملک نیاز باشد ۵ یا ۱۰ سال صبر کنید تا کمی قیمت آن بالا رود. پس خرید ملک و زمین بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون تومان نیست.

 

 

بازار خودرو

پیشنهاد بعدی برای بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون تومان، سرمایه‌گذاری روی بازار خودرو است. بسیاری از افراد را می‌شناسیم که زندگی خود را با خرید و فروش خودرو گذرانده و سودهای خوبی به دست می‌آورند. عده‌ای حتی ماشین‌های دسته دوم را خریده و با تعمیراتی کلی آنها را بسیار سالم و تمیز کرده و با قیمتی مناسب به دیگران می‌فروشند.

به همین خاطر است که عده زیادی از افرادی که در بازار مشغول خرید و فروش خودرو هستند پیشنهاد می‌کنند که سرمایه خود را روی خودرو سرمایه‌گذاری کنید. اما آیا این تجربیات موفق را می‌توان برای همه تضمین کرد؟

ورود به بازار خودرو علاوه بر سرمایه نیازمند دانش فنی و به اصطلاح خاک خوری زیادی دارد. بسیاری از افراد بوده‌اند که با سرمایه‌گذاری پس‌انداز خود روی خودروهایی که به ظاهر سالم بوده‌اند اما در اصل دچار مشکلات زیادی بودند، نه تنها سودی عایدشان نشده بلکه ضرر مالی هم کرده‌اند.

کسی که از قبل با فنی خودرو، نکات مربوط به رنگ و تشخیص اینکه آیا قبلا تصادف کرده یا نه آشنا است می‌تواند سرمایه خود را بدون ریسک در بازار خودرو سرمایه‌گذاری کند. در غیر این صورت ریسک آن بالا بوده و به عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون تومان اصلا توصیه نمی‌شود. در این صورت تکلیف چیست؟ آیا هیچ بازاری مناسب سرمایه‌گذاری نیست؟

واردات کالا با وانیکس

آیا تا به حال دیده‌اید بازار خالی از مشتری باشد؟ منظورمان بازار خاصی نیست، بلکه خود بازار را می‌گوییم که در آن انواع لوازم مورد نیاز روزمره انسان‌ها یافت می‌شود. یک سر به بازار اصلی شهر خود بزنید و مثلا فروشگاه‌های فروش موبایل یا لوازم آشپزخانه را نگاه کنید.

بعدا سعی کنید بفهمید که اجناس ساخت داخل هستند یا وارداتی؟ حتی اگر زیاد هم تحقیق و پرس‌وجو نکنید متوجه خواهید شد که بالای ۹۰ درصد اجناس موجود در بازار وارداتی هستند. به همین خاطر پیشنهاد ما برای بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون تومان، سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات اجناس است. اما چگونه؟ شرکت بازرگانی وانیکس این امکان را فراهم کرده که شما هم با داشتن سرمایه ۶۰ میلیونی بتوانید در واردات و صادرات اجناس سرمایه‌گذاری کنید.

 

 

واردات اجناس

شرکت وانیکس همواره مشغول واردات اجناس مورد نیاز بازارهای داخلی از کشورهای مختلفی مثل چین، ترکیه و شهر دبی است. اجناسی مثل گوشی تلفن همراه، قطعات لپ‌تاپ و گوشی، لوازم آشپزخانه، قطعات خودرو و لوازم یدکی، انواع لباس و پوشاک، لوازم پلاستیکی و تزئینی از عمده واردات شرکت وانیکس است.

شما با سرمایه‌گذاری روی این اجناس وارداتی می‌توانید با خیال راحت ظرف چند ماه سرمایه خود را چندین برابر کنید. چرا که امکان ندارد اجناس وارداتی در بازار به‌فروش نرسد، مگراینکه دیگر کسی به بازار نرود که ممکن نیست.

صادرات اجناس

شما علاوه بر واردات، امکان سرمایه‌گذاری روی کالاهای صادراتی از ایران به اقصی‌نقاط دنیا را هم دارید. شرکت وانیکس کالاهایی مثل پسته، انواع فرش و گلیم، زعفران و عناب، انواع صنایع دستی، مرکبات و محصولات کشاورزی، ماهی و دیگر محصولات غذایی را به بسیاری از کشورها صادر می‌کند. شما کافی است برای اینکه بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون را داشته باشید، یا در بخش واردات اجناس یا صادرات سرمایه‌گذاری کرده و از چند برابر شدن سرمایه خود مطمئن باشید.

 

 

واردات و صادرات کالا با وانیکس
واردات و صادرات کالا با وانیکس

حرف آخر

موضوع این مقاله بهترین سرمایه گذاری با ۶۰ میلیون تومان بود. به همین دلیل سعی کردیم برای پاسخ به این موضوع در ابتدا مفهوم سرمایه‌گذاری و اهمیت آن را توضیح دهیم، سپس به سراغ بررسی انواع سرمایه‌گذاری و مزایا و معایب آنها رویم. در انتها نیز توضیح دادیم که چرا بهترین سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری روی بازار واردات و صادرات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر