بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار

بهترین سرمایه گذاری با 2000 دلار

برای پاسخ به سوال بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار لازم است که درابتدا بررسی کنیم که اصلا چه بازارهایی برای سرمایه‌گذاری با این مبلغ در اختیار ما قرار دارد. به‌همین خاطر درادامه مقاله به سه بازار اصلی برای سرمایه‌گذاری با این مبلغ خواهیم پرداخت و درنهایت آن بهترین بازاری که باید بشناسید را به شما معرفی می‌کنیم. اینکه بهترین بازار چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد هم در آخر مقاله مشخص می‌شود.

 

 

سرمایه گذاری و آینده بینی

شاید برای شما درابتدا این سوال پیش آمده باشد که اصلا سرمایه‌گذاری چست و چرا باید به دنبال یافتن پاسخ بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار باشیم؟ در پاسخ باید بگوییم که: سرمایه‌گذاری همان آینده‌بینی است. اگر ما انسان‌ها یک ویژگی کاملا بارز داشته باشیم، همین آینده‌بینی است. همه ما هرروزه درحال ریختن برنامه‌هایی برای داشتن آینده‌ای مناسب و بهتر از امروز خود هستیم. حال این آینده بهتر می‌تواند جنبه‌های زیادی داشته باشد و براساس سنی که داریم شرایط متفاوتی داشته باشد. مثلا آینده بهتر برای یک دانش‌آموز یعنی گرفتن نمرات بهتر و قبولی در بهترین دانشگاه و رشته. برای کس دیگری این آینده بهتر ممکن است ازنظر مالی اهمیت داشته باشد که البته ما در این مقاله روی این نوع آینده‌بینی که نامش سرمایه‌گذاری است تمرکز داریم.

سرمایه گذاری و آینده بینی

چرا سرمایه گذاری کنیم؟

اما لزوم سرمایه‌گذاری چیست؟ کافی است ۵ دقیقه وقت بگذارید و قیمت یک محصول، برای مثال خودرو را در ۵ سال پیش با قیمتی که امروز دارد مقایسه کنید. احتمالا با ۲۰۰۰ دلار شما می‌توانستید ۵ سال پیش بهترین ماشین را بخرید. اما امروزه همان ماشین را نمی‌توانید با این مبلغ خریداری کنید. پس نتیجه اینکه سپرده مالی ما اگر روی یک کالا که ارزشش با گذر زمان افزایش می‌یابد سرمایه‌گذاری نشود، ارزشش کاهش می‌یابد. پس لازم است که بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار را پیدا کنیم.

 

 

انواع سرمایه گذاری

حال که دریافتیم چرا سرمایه‌گذاری اهمیت دارد و البته لزوم انجام آن را درک کردیم، باید با بررسی بازارهای مختلف برای سرمایه‌گذاری، بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار را مشخص کنیم. بازارهایی که برای سرمایه‌گذاری با این مبلغ به ذهن هر متخصص خطور می‌کند عبارتست ‌از بازار فارکس، بازار سکه و طلا و بازار خودرو. درادامه هرکدام از این بازارها را بررسی می‌کنیم و مشخص می‌کنیم که آیا همان بهترین بازاری که دنبال آن بودیم هستند یا نه.

سرمایه گذاری روی بازارهای مالی

اولین موردی که برای بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار پیشنهاد می‌شود، سرمایه‌گذاری روی بازارهای مالی است. شاید نام بازار فارکس را که درآن انواع ارز خریدوفروش می‌شود شنیده باشید. بسیاری از متخصصان تحلیل بازارهای مالی معتقدند با سرمایه‌گذاری درست روی این بازار می‌توانید درمدت زمانی اندک، سرمایه خود را چندین برابر کنید.کافی است شما با تحلیل روند تغییر یک ارز، بدانید که کجا قرار است به کمترین قیمت در چند وقت اخیر خود رسیده و آنجا آن را خریداری کنید. سپس منتظر بمانید تا روند صعودی قیمت آن آغاز شده و وقتی به اندازه کافی به اوج رسید آن را بفروشید. اینگونه می‌توانید سرکمایه خود را درمدتی کوتاه چندبرابر کنید.

 

 

اما آیا افسانه پولدار شدن درمدتی کوتاه با سرمایه‌گذاری روی بازار فارکس حقیقت دارد؟ راستش در چند میلیون انسانی که وارد سرمایه‌گذاری روی این بازار می‌شوند، تنها تعداد اندکی این شانس را دارند که سرمایه خود را با سرمایه‌گذاری روی آن چندبرابر کنند. علت آن هم این است که اولا سرمایه‌گذاری درست روی این بازار، نیازمند دانشی بسیار بالا است که همان تحلیلگری بازارهای مالی نام دارد. ازطرفی باید مقداری شانس هم با شما یار باشد تا تحلیل‌های شما درست ازآب درآید. پس سرمایه‌گذاری این بازار اصلا به همه مردم توصیه نمی‌شود و به هیچ وجه بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار نیست.

سرمایه گذاری روی خرید  و فروش خودرو

بازار دیگری که به‌عنوان یک کاندید برای سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار معرفی می‌شود، سرمایه‌گذاری روی بازار خرید وفروش خودرو است. عده زیادی از افراد هستند که شغلشان دقیقا همین کار است.

یعنی با وارد شدن به بازار خریدوفروش خودرو سرمایه خودرو چندین برابر کرده و از سود حاصل از آن زندگی مالی خود را پیش برده و به اطلاح عامیانه پولدار هم می‌شوند. اما آیا اینکه چنین افرادی توانسته‌اند با سرمایه‌گذاری روی خریدوفروش خودرو چنین موفق شوند، دلیل می‌شود که هرکسی که وارد این بازار شود موفق گردد؟

راستش خیر. اگر شما این افراد را ازنزدیک بررسی کنید متوجه خواهید شد که تجربه زیاد و تبحر بالایی در تشخیص اوصاع بازار خودرو و البته آینده‌دار بودن سک خودرو هستند. مثلا شاید یک فرد عادی تنها با دیدن بدنه تمیز یک خودرو آن را خریداری کرده و گمان کند که می‌توان با قیمتی بهتر آن را درآینده به فروش برساند.

غافل از اینکه اوضاع موتور خودرو روبه‌راه نیست و نه‌تنها با قیمتی بالاتر، بلکه با قیمت قبلی هم به‌فروش نمی‌رسد. پس وارد شدن در بازار خودرو زمانی بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار است که شما بتوانید آینده‌دار بودن یک خودرو را تشخیص دهید.

 

 

سرمایه گذاری روی طلا و سکه

بازار سوم والبته نهایی که برای بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار معرفی می‌شود، سرمایه‌گذاری روی بازار طلا و سکه است. بازهم درمورد این بازار عده زیادی وجود دارند که زمانی سکه و طلا خریداری کرده‌اند و با گذرزمان سرمایه‌شان به‌خاطر افزایش قیمت طلا و سکه چندین برابر شده است. همچنین اگر دقت کرده باشید طلا همیشه به عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب معرفی شده است. پس احتمالا این بازار همان بهترن بازاری باشد که ازابتدا دنبال ان بودیم. اما اینگونه نیست.

سرمایه‌گذاری روی بازار سکه و طلا نیازمند این است که مانند مورد تحلیلگری بازار فارکس، شما بتوانید تحلیل کنید که دقیقا چه زمانی سکه و طلا را خریداری کنید که در کف قیمتی خود باشد و سپس آن را در اوج قیمتش به‌فروش برسانید.

سرمایه گذاری روی طلا و سکه

این بازار نیز به‌خاطر اینکه نیازمند دانشی فراوان درامر تحلیل بازار است، بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار نیست. با این تفاسیر دیگر بازاری باقی نمی‌ماند واحتمالا هیچ بازاری بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری با سرمایه برابر با ۲۰۰۰ دلار نباشد.

سرمایه گذاری با شرکت وانیکس

توضیح دادیم که نه بازار فارکس، نه بازار خودرو و نه بازار خریدوفروش طلا وسکه بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار نیستند. اما هنوز یک چیز مانده که بررسی نشده است: خود بازار. کالاهای موجود در بازار از چه راهی تامین می‌شوند؟

این کالاها در هر زمینه‌ای که انتخاب می‌کنید ازراه واردات تامین شده و به داخل بازار تزریق می‌شوند. پس اگر ما بتوانیم به‌طریقی روی واردات این کالاها سرمایه‌گذاری کنیم، به همان بهترین سرمایه‌گذاری دست یافته‌ایم. اما چرا این سرمایه‌گذاری باید بهترین باشد؟

اولا کالاهای موجود در بازار همیشه مشتری دارند. آیا تابه‌حال دیده‌اید بازار خالی از مشتری باشد؟ دوما کالاهای وارداتی سریعا به‌فروش رفته و نیازمند زمانی زیاد برای بازدهی نیستند. و درنهایت اینکه انجام اینکار تخصص ویژه‌ای مثل تحلیلگیری بازار نمی‌خواهد چرا که سرکت وانیکس تمام مراحل آن را برای شما انجام می‌دهد. در دو بخش بعدی توضیح می‌دهیم که وانیکس چگونه برای شما امکان سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا با ۲۰۰۰ دلار را فراهم کرده است.

 

 

واردات با وانیکس

شرکت وانیکس بیش از یک دهه درکار واردات کالاهای مختلف از کشورهای گوناگون جهان است. کالاهایی مثل انواع قطعات خودرو، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی تصویری، لوازم آرایشی بهداشتی، انواع قطعات الکترونیکی و اداوت الکتریکی، انواع قطعات صنعتی و لوازم پلاستیکی و هزاران کالای دیگر توسط این شرکت وارد بازار ایران می‌گردد.

واردات با وانیکس

از سویی این شرکت امکان سرمایه‌گذاری روی بخش واردات با ۲۰۰۰ دلار را دراختیار همگان قرار داده است و باتوجه به سودی که این موضوع دارد، بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار است.

صادرات با وانیکس

امکان دیگری که توسط شرکت وانیکس فراهم آمده است، امکان سرمایه‌گذاری روی بخش صادرات کالا از ایران به کشورهای جهان مثل چین و هند و کرده جنوبی است. کالاهایی مثل زعفران، خاویار، انواع ماهی و میگو، لوازم تزئینی و صنایع دستی مثل فرش و گلیم، انواع مواد معدنی صنعتی و پایه‌ای ازجمله مهم‌ترین صادرات ایران به کشورهای دنیا است. شرکت وانیکس امکان سرمایه‌گذاری روی این بخش را که البته یکی دیگر از موارد بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار است را برای شما فراهم کرده است.

حرف آخر

دراین مقاله سعی کردیم نشان دهیم که چگونه می‌توانید با ۲۰۰۰ دلار سرمایه، بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار را داشته باشید. دریافتیم که این بهترین سرمایه‌گذاری همان سرمایه‌گذاری روی واردات و صادرات کالا است که البته امکان انجام آن توسط شرکت وانیکس فراهم آمده است.

شرکت وانیکس با انجام دادن صفرتاصد واردات و صادرات کالاهای مختلف و البته فراهم کردن امکان سرمایه‌گذاری روی این موضوع توانسته برای شما بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری با سپرده ۲۰۰۰ دلار را فراهم کند. درپایان امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید که به پاسخ سوال خود برسید.

سوالات متداول درباره بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰۰ دلار

  • چرا سرمایه‌گذاری روی بازار فارکس مناسب همگان نیست؟

سرمایه‌گذاری روی بازار فارکس نیازمند داشتن دانش تخصصی درزمینه تحلیل بازار و پیش‌بینی آن است که نزد همگان نیست.

  • برای سرمایه‌گذاری روی واردات کالا چکار کنیم؟

برای اینکار کافی است که تنها با شرکت وانیکس تماس گرفته و ازآنها بخواهید انجام مراحل آن را برعهده بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر