واردات کمک فنر از چین و دبی با وانیکس

برای اینکه بتوان واردات کمک فنر از چین و دبی پرسودی داشت لازم است که مراحل این واردات را که عبارتست از خرید کمک فنر، ترخیص آنها از گمرک چین و ارسال به ایران به‌درستی انجام داد. روش درست انجام این مراحل نیز وابسته است به اینکه نکات هرمرحله را به‌خوبی بشناسیم و بدانیم که مثلا در مرحله خرید باید چگونه کمک فنرها را از چین و دبی خریداری کرد. تاپایان مقاله با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی کرده و هر نکته‌ای که در هرمرحله آن لازم است بدانید را برای شما توضیح دهیم.

 

 

کمک فنر چیست و انواع آن کدام است

پیش از اینکه بخواهیم مراحل واردات کمک فنر از چین و دبی را بررسی کرده و نکات هرمرحله را توضیح دهیم، لازم است که با خود این قطعه به‌خوبی آشنا شویم. شاید اگر از کسانی که در کار تعمیرات خودرو هستند یا مهندسان ارتعاشات که تئوری فنر و کاربردهای آن را بسیار خوب می‌شناسند بپرسید کمک فنر چیست، یک پاسخ علمی و فنی دریافت کنید که در حد یک کتاب دانشگاهی به دانش شما درباره این وسیله اضافه کند.

اما برای شما که قصد واردات این قطعه را دارید، داشتن چنین سطحی از اطلاعات نه لازم است نه ضروری. به‌همین‌خاطر ابتدا یک تعریف کلی از کمک فنر و انواع آن ارائه می‌دهیم درحدی که ضرورت دارد و سپس نکات واردات کمک فنر از چین و دبی را بررسی می‌کنیم.

 

کمک فنر چیست و انواع آن کدام است

فنر کمک یا Spring Assist یک نوع فنر است که برای افزایش قدرت و کارایی در برخی از سیستم‌ها استفاده می‌شود. این فنر به عنوان یک سیستم کمکی در برخی از وسایل نقلیه، ابزارها و دستگاه‌های مختلف به کار می‌رود تا وزن و فشار را به طور مؤثری تحمل کند.

 

 

به عبارت دیگر، این فنر با ایجاد یک نیروی مقابل بار، باعث کاهش تنش بر روی قطعات سیستم می‌شود و در نتیجه به طول عمر و کارایی سیستم کمک می‌کند. معمولاً در صنایع خودروسازی، ابزارآلات، ماشین‌آلات، تجهیزات ورزشی و غیره استفاده می‌شود.

کمک فنر خورو یا همان خوروبند، نوعی فنر کمک فلزی است که برای ارائه کمک به جابجایی بارهای سنگین در وسایل نقلیه استفاده می‌شود. این فنر به شکل یک لوله دایره‌ای بزرگ با روکش فلزی بر روی آن ساخته می‌شود. در داخل این لوله، یک میله فلزی یا یک شافت قرار می‌گیرد که به وسیله چرخهای فلزی با سطح صاف و شیارهای عمودی با لوله ارتباط دارد.

وقتی باری بر روی وسیله نقلیه قرار می‌گیرد، وزن آن به سمت شافت فنر منتقل می‌شود و با چرخش شافت، فنر با تحریک شدید بر روی لوله می‌فشارد و به این ترتیب بار را با اعمال نیروی فشاری به جای خود نگه می‌دارد. هدف از استفاده از کمک فنر خورو، تامین کمک به جا به جایی بار در وسایل نقلیه و کاهش فشار بر روی سیستم تعلیق وسیله نقلیه و افزایش پایداری آن است.

انواع کمک فنر

۱- فنر کمک هوایی (Air spring): این نوع فنر با استفاده از هوا، برای کنترل فشار و حجم سیستم کار می‌کند.

۲- فنر کمک فلزی (Metallic spring): این نوع فنر از جنس فلزی (مانند فولاد) ساخته شده است و در بسیاری از ابزارها و وسایل نقلیه استفاده می‌شود.

۳- فنر کمک لاستیکی (Rubber spring): این نوع فنر با استفاده از لاستیک ساخته می‌شود و برای جذب تکان‌ها و لرزش‌ها در بسیاری از وسایل نقلیه استفاده می‌شود.

۴– فنر کمک هیدرولیکی (Hydraulic spring): این نوع فنر با استفاده از یک مایع هیدرولیکی برای کنترل فشار و جریان سیستم کار می‌کند.

۵- فنر کمک الاستومری (Elastomeric spring): این نوع فنر با استفاده از مواد الاستومری (مانند پلی‌یورتان) ساخته می‌شود و برای جذب لرزش و تکان‌ها در بسیاری از وسایل نقلیه و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

۶- فنر کمک کابلی (Cable spring): این نوع فنر با استفاده از یک کابل فولادی یا فلزی به صورت خمیده و جمع شده ساخته می‌شود و برای کمک به جا به جایی بارها در بسیاری از دستگاه‌ها، بالابرها و دستگاه‌های دیگر استفاده می‌شود.

۷- فنر کمک فشاری (Gas spring): این نوع فنر با استفاده از یک گاز فشرده (مانند نیتروژن) ساخته می‌شود و برای کمک به جا به جایی بارها و تعادل دادن وزن در بسیاری از وسایل نقلیه و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

۸- فنر کمک الکتریکی (Electric spring): این نوع فنر با استفاده از یک موتور الکتریکی و پیچ فنر ساخته می‌شود و برای جذب تکان‌ها و لرزش‌ها و همچنین به کارگیری در سیستم‌های آماتور و کنترل وزن در بسیاری از وسایل نقلیه استفاده می‌شود.

۹- فنر کمک هیبریدی (Hybrid spring): این نوع فنر با ترکیب یک یا چند نوع فنر مختلف (مانند فنر کمک فلزی و فنر کمک هیدرولیکی) ساخته می‌شود و برای کاربردهای خاصی مانند در سیستم‌های تعلیق وسایل نقلیه با راندمان بالاتر استفاده می‌شود.

 

 

کاربردهای کمک فنر کدام است

همان‌طور که درمقدمه توضیح دادیم، کاربردهای کمک فنر تنها به خودرو و موتور محدود نمی‌شود. درادامه تعدادی از مهم‌ترین کاربردهای این قطعه را معرفی می‌کنیم تا بدانید واردات کمک فنر از چین و دبی چه بازار تقاضای وسیعی داشته و درنتیجه چقدر سود بالایی دارد.

کمک فنرها در بسیاری از صنایع و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زیر به برخی از کاربردهای این فنرها اشاره می‌کنم:

۱– وسایل نقلیه: کمک فنرها در بسیاری از وسایل نقلیه مانند خودروها، اتوبوس‌ها، کامیون‌ها، قطارها، هواپیماها و کشتی‌ها استفاده می‌شوند. این فنرها در سیستم تعلیق وسایل نقلیه نصب شده و به جذب تکان‌ها، تعادل دادن وزن و کمک به جا به جایی بار در وسایل نقلیه کمک می‌کنند.

۲– صنعت: کمک فنرها در صنایع مختلفی مانند ماشین‌آلات، دستگاه‌های صنعتی، تجهیزات پزشکی، ساختمان‌سازی، الکترونیک و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فنرها در این صنایع برای کمک به جا به جایی بار، تعادل دادن وزن، جذب تکان‌ها، تعادل دادن فشار و حرارت و کنترل حرکت و صدا استفاده می‌شوند.

۳– لوازم خانگی: کمک فنرها در بسیاری از لوازم خانگی مانند درب‌های یخچال، ماشین لباسشویی، پنجره‌ها، تلویزیون‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فنرها در این لوازم خانگی به عنوان کمکی برای باز و بسته کردن درب‌ها، جذب تکان‌ها و تعادل دادن وزن استفاده می‌شوند.

۴– ورزش: کمک فنرها در بسیاری از تجهیزات ورزشی مانند تردمیل، دوچرخه‌های سرعتی، صندلی‌های بلند کننده در تمرینات ورزشی و… استفاده می‌شوند. این فنرها در این صنایع به عنوان کمکی برای تعادل دادن وزن، جذب تکان‌ها، تعادل دادن فشار و حرارت و کنترل حرکت و صدا در تجهیزات ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۵– ابزار دقیق: کمک فنرها در ابزار دقیق مانند ترازو، کرنر‌های دور، میکروسکوپ‌ها، ساعت‌های مچی و… استفاده می‌شوند. این فنرها در این ابزارها به کار می‌روند تا به تعادل دادن وزن، جذب تکان‌ها و تعادل دادن فشار و حرارت کمک کنند.

کاربردهای کمک فنر کدام است

۶- ساعت: کمک فنرها در ساعت‌های مچی، تلفن‌های همراه و دستگاه‌های الکترونیکی مانند ریموت کنترل، دسته بازی‌ها و… استفاده می‌شوند. این فنرها در این دستگاه‌ها به کار می‌روند تا به باز کردن و بسته کردن درب، تعادل دادن وزن و کمک به جا به جایی بار کمک کنند.

۷- خودرو: کمک فنرها در خودروها به عنوان یکی از قطعات اصلی سیستم تعلیق استفاده می‌شوند. این فنرها برای جذب تکان‌ها و تعادل دادن وزن خودرو در جاده‌های نامساعد کاربرد دارند. در خودروهای سبک، فنرهای صاف و در خودروهای سنگین‌تر، فنرهای صفحه‌ای استفاده می‌شوند.

۸- ماشین آلات کشاورزی: کمک فنرها در ماشین‌آلات کشاورزی مانند تراکتور، کمباین و… به عنوان قطعه اصلی در سیستم تعلیق استفاده می‌شوند. این فنرها برای جذب تکان‌ها و تعادل دادن وزن در زمان کار در زمین‌های کشاورزی به کار می‌روند.

۹- صنایع نظامی: کمک فنرها در صنایع نظامی مانند تجهیزات نظامی، تجهیزات جاسوسی، هواپیماها، کشتی‌ها، زیردریایی‌ها و… به عنوان قطعه اصلی در سیستم تعلیق و کنترل حرکت به کار می‌روند.

۱۰- ماشین‌آلات تزریق پلاستیک: کمک فنرها در ماشین‌آلات تزریق پلاستیک به عنوان قطعه اصلی در سیستم تعلیق و جذب تکان‌ها استفاده می‌شوند.

۱۱- صنایع هوافضا: کمک فنرها در صنایع هوافضا به عنوان قطعه اصلی در سیستم‌های تعلیق و کنترل حرکت در ایستگاه فضایی، ماهواره‌ها و… به کار می‌روند.

خرید کمک فنر

حال که اطلاعاتی جامع درمورد کمک فنر، انواع آن، کاربردهایش و البته تقاضای وسیعی که دربازار برای خرید این قطعه وجود دارد کسب کردیم، نوبت آن است که مراحل واردات کمک فنر از چین و دبی را بررسی کرده و نکات هرمرحله را توضیح دهیم.

اولین مرحله این عملیات عبارتست از خرید کمک فنر از چین و دبی. برای اینکه بتوان از چین و دبی کمک فنر خریداری کرد لازم است که درابتدا یک‌سری شرکت فروشنده فعال دراین حوزه در کشور چین و شهر دبی پیدا کنید و از آنها درخواست خرید کنید. شرکت‌های فروشنده کمک فنر موجود در چین و دبی را می‌توانید ازطریق تحقیق دراینترنت پیدا کنید.

تعیین بهترین شرکت فروشنده در چین و دبی برای واردات کمک فنر از چین و دبی نیازمند بررسی فاکتورهای مهمی مثل تعداد فروش درسال، کیفیت کمک فنرها و البته سایقه برند شرکت‌ها است. با مقایسه این فاکتورها با یکدیگر می‌توان بهترین شرکت فروشنده کمک فنر در چین و دبی را تعیین کرد و از آنجا خرید خود را انجام داد. نکته مهم در این تحقیق یافتن بهترین کیفیت کمک فنر است چراکه اگر کیفیت واردات شما به اندازه کافی بالا نباشد آنگاه تقاضایی در بازار نداشته و این واردات سودی برای شما نخواهد داشت.

خرید عمده کمک فنر از چین و دبی

اگر قدرت خرید عمده را نشناسید، آنگاه امکان ندارد تاجر خوبی شوید. خرید عمده بهترین روش برای تهیه کمک فنرهای درخواستی از چین و دبی است. دراین روش خرید شما می‌توانید تعداد زیادی کمک فنر را با قیمتی اندک از چین و دبی تهیه کرده و باقیمتی اندک خریداری کنید. این روش خرید است که درحقیقت سود واردات کمک فنر از چین و دبی را برای شما افزایش می‌دهد.

 

 

اگر امکان خرید عمده وجود نداشت، آنگاه صاحبان فروشگاه‌ها باید لوازم و وسایل خود را باید با قیمتی که دربازار می‌فروشند تهیه می‌کردند و هیچ سودی عایدشان نمی‌شد. پس نکته بعدی که باید مدنظر داشته باشید این است که حتما کمک فنرها را بصورت عمده خریداری کنید، البته اگر قصد دارید سودی از این واردات کسب کنید.

خرید عمده کمک فنر از چین و دبی

خرید کمک فنر از چین

نکاتی که تا اینجا گفته شد درمورد شرایط خرید و واردات کمک فنر از چین و دبی است. برای اینکه بتوانید بصورت عملی کمک فنر از چین خریداری کنید باید یک درخواست رسمی خرید که پروفرما نام دارد برای شرکت فروشنده چینی ارسال کنید. این درخواست رسمی خرید باید شامل اطلاعاتی از قیمت خرید کمک فنرها، تعداد درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها باشد. پرورفرمای خرید که تهیه شد باید آن را برای شرکت فروشنده ارسال کنید تا اقدام به تهیه این وسایل کند.

خرید کمک فنر از دبی

برای خرید کمک فنرها از شرکت موجود در دبی نیز درست مانند چیزی که درمورد خرید کمک فنر از چین گفتیم شما باید پروفرمایی تهیه کرده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید. شرکت فروشنده کمک فنرها در دبی نیز بعداز دریافت پروفرما اقدام به تهیه این قطعات کرده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد آنها را برای ارسال به ایران آماده می‌کند.

در مرحله اول واردات کمک فنر از چین و دبی یعنی خرید این قطعات شما چه خرید خود را از چین انجام دهید چه از دبی، بعداز تایید پروفرما کمک فنرها به گمرک این دو مکان تحویل داده می‌شود و باید برای ترخیص آنها اقدام کنید.

ترخیص کمک فنر

برای انجام کارهای مرحله دوم واردات کمک فنر از چین و دبی یعنی همان ترخیص این محصولات از ادارات گمرک این دو مکان لازم است که شما یک‌سری مدارک تهیه کرده و به اداره گمرک چین و دبی تحویل دهید. این مدارک عبارتنداز کارت بازرگانی، پروفرمای خرید کمک فنرها و البته بارنامه خرید آنها. بازرسان اداره گمرک چین و دبی بعداز دریافت این مدارک اقدام به بررسی کمک فنرهای خریداری شده توسط شما کرده و اگر مشکلی قانونی سد راه ارسال آنها به ایران وجود نداشته باشد، برگه ترخیص این محصولات را برای شما صادر کرده و شما می‌توانید آنها را تحویل گرفته و به ایران ارسال کنید.

وارد کننده کمک فنر

اینکه تا اینجای مقاله برای انجام کارهای واردات کمک فنر از چین و دبی به این اشاره کردیم که شما باید پروفرما را تکمیل کنید یا مثلا مدارکی به اداره گمرک چین و دبی تحویل دهید به این معنی نیست که باید خودتان شخصا به چین و دبی رفته و مراحلی که توضیح دادیم را انجام دهید. چراکه اولا شما تجربه انجام اینکار را ندارید و اگر هم داشته باشید حتما مطلعید که قوانین گمرکی و خرید از شرکت‌های چینی چگونه هرلحظه تغییر کرده و تبصره می‌گیرند و از همه مهم‌تر هزینه‌های واردات است که هرلحظه درحال نوسان است.

 

 

پس چاره چیست؟ راه‌حل این مشکل این است که کارهای واردات خود را به شخصی که تجربه اینکار را دارد و البته از قوانین اطلاع لحظه‌ای دارد بسپارید. این شخص یا اشخاص را که درواقع در یک شرکت بازرگانی فعالیت دارد درپایان مقاله معرفی خواهیم کرد.

وارد کننده کمک فنر

حمل و نقل کمک فنر از چین و دبی

آخرین مرحله واردات کمک فنر از چین و دبی عبارتست از ارسال این قطعات از چین و دبی به ایران. برای ارسال این وسایل از چین و دبی به ایران بهترین روش این است که از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی که کارشان انتقال کالا از کشوری به کشور دیگر است کمک بگیرید. این شرکت‌ها را کارگو می‌نامند و روش آنها اینگونه است که یا ازطریق دریا، یا از راه هوایی یا از راه خشکی کمک فنرهای خریداری شده شما را از چین و دبی به ایران انتقال می‌دهند.

سود واردات کمک فنر چقدر است

تقاضای بالا برای خرید کمک فنرها در بازار ایران ، بعلاوه قیمت پایین خرید این قطعات از چین و دبی باعث می‌شود که سود واردات کمک فنر از چین و دبی بسیار بالا باشد. درواقع همانطور که در بخش خرید عمده گفته شد، این نوع خرید باعث می‌شود که بتوان کمک فنرها را با قیمتی اندک از چین و دبی خریداری کرد و ازسویی با قیمتی بالاتر در بازار ایران به‌فروش رسانید. همین اختلاف قیمت است که باعث می‌شود سود واردات این وسایل تامین شود و درواقع بازرگانان برای واردات کمک فنر اشتیاق داشته باشند.

واردات کمک فنر از چین و دبی با شرکت بازرگانی وانیکس

فرد یا افرادی که قرار است کارهای واردات کمک فنر از چین و دبی را برای شما انجام دهند در شرکت بازرگانی وانیکس فعالیت می‌کنند و به‌نام فورواردر شناخته می‌شوند. وطیفه فورواردرها این است که مراحل واردات کمک فنر یعنی خرید این قطعات، ترخیص آنها از گمرک چین و دبی و ارسال آنها از چین و دبی به ایران را انجام دهند بدون اینکه نیاز باشد شما شخصا به چین و دبی سفر کنید.

شرکت بازرگانی وانیکس با دراختیار داشتن بهترین فورواردرها می‌تواند کارهای واردات کمک فنر را برا شما با کمترین هزینه و البته به‌سادگی انجام دهد. تنها کافی است با این شرکت تماس گرفته و از آنها بخواهید کارهای واردات شما را برعهده گیرند.

حرف آخر

فنر کمک یا Spring Assist یک نوع فنر است که برای افزایش قدرت و کارایی در برخی از سیستم‌ها استفاده می‌شود. این فنر به عنوان یک سیستم کمکی در برخی از وسایل نقلیه، ابزارها و دستگاه‌های مختلف به کار می‌رود تا وزن و فشار را به طور مؤثری تحمل کند.

 

 

به عبارت دیگر، این فنر با ایجاد یک نیروی مقابل بار، باعث کاهش تنش بر روی قطعات سیستم می‌شود و در نتیجه به طول عمر و کارایی سیستم کمک می‌کند. معمولاً در صنایع خودروسازی، ابزارآلات، ماشین‌آلات، تجهیزات ورزشی و غیره استفاده می‌شود. پس می‌توان با اطمینان گفت که واردات کمک فنر از چین و دبی وارداتی بسیار پرسود است.

سوالات متداول درباره واردات کمک فنر

  • برای واردات کمک فنر از چین و دبی چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل واردات این قطعات از کشور چین و شهر دبی عبارتست از خرید کمک فنر از چین و دبی، ترخیص کمک فنرهای خریداری شده از گمرک این دو مکان و ارسال آنها به ایران.

  • آیا واردات کمک فنر از چین و دبی در صنعت لوازم خانگی کاربرد دارد؟

بله. کمک فنرها در بسیاری از لوازم خانگی مانند درب‌های یخچال، ماشین لباسشویی، پنجره‌ها، تلویزیون‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *