واردات پرایمر ناخن در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه

واردات پرایمر ناخن

در ادامه ابتدا راجع به اینکه اصلا پرایمر ناخن چیست و انواع آن کدام است توضیح می‌دهیم و سپس به سراغ مراحل و قوانین واردات پرایمر ناخن می‌رویم. اگر شما هم به این موضوع علاقه مندید و دوست دارید بدانید چگونه می‌توان این محصول آرایشی مهم را وارد کرد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

پرایمر ناخن چیست

همانطور که در مقدمه گفتیم، قبل از اینکه بخواهیم راجع به مراحل و قوانین واردات پرایمر ناخن توضیح دهیم، لازم است که خود پرایمر و انواع کیفیات موجود در بازار را بشناسید. این شناخت هم ضروری است و هم اینکه باعث می‌شود مراحل واردات را بهتر انجام دهید.

شناخت پرایمر و انواع کیفیت آن باعث می‌شود که بتوان بهترین برند پرایمر موجود در بازار و البته چیزی که تقاضای مصرف‌کنندگان است را پیدا کرد. همچنین این شناخت به انتخاب بهتر برندی که قرار است وارد کنیم کمک شایانی کرده و در واقع مسیر اصلی که برای واردات باید پیموده شود را مشخص می‌کند.

پرایمر ناخن چیست

اگر شما بعد از مطالعه پرایمر و کیفیت‌های مختلف آن دست به انتخاب پرایمر مورد نظر خود بزنید، آنگاه مشخص می‌شود که قرار است برای واردات آن به کجا سفر کرده و هزینه نسبی این عملیات تخمین زده می‌شود. به همین دلیل بهتر است در ادامه خود پرایمر و انواع آن را بررسی کنیم سپس به سراغ مراحل واردات آن برویم.

 

 

معرفی انواع پرایمر ناخن برای واردات

پرایمر ناخن، یک ماده شیمیایی است که هنگام کاشت ناخن بر روی ناخن طبیعی قرار می‌گیرد. در اصل پرایمر را برای صنعت ساختمان و افزایش قدرت چسبندگی رنگ روی لایه‌های زیرین به کار می‌برند. امروزه نوع سازگار با بدن انسان پرایمر برای استحکام بیشتر ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در واقع کار اصلی پرایمر این است که شرایط چسبندگی بیشتر ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی را بهتر کند. پرایمر مانع نفوذ رطوبت یا حباب زیر ناخن مصنوعی می‌شود. مطابق با این توضیحات، پرایمر باید حتما روی ناخن طبیعی زده شود.

در واقع این ماده را می‌توان نوعی زیرسازی برای کاشت ناخن دانست. به همین دلیل برای تکمیل لوازم مربوط به کاشت ناخن، واردات پرایمر ناخن یکی از اقدامات الزامی است. نحوه استفاده از آن هم اینگونه است که ابتدا باید ناخن را سوهان زد سپس یک لایه (یا بسته به جنس ناخن دو لایه) از پرایمر روی آن قرار داد. بعد که خشک شد از اکریلیک و چسب استفاده کنید، اما انواع این ماده کدام است؟ در ادامه توضیح می‌دهیم.

پرایمر ناخن اسیدی

به طور کلی انواع پرایمر ناخن موجود در بازار دو نوع هستند. پرایمرهای اسیدی و پرایمرهای غیر اسیدی. در واقع علت اینکه دو نوع کلی پرایمر وجود دارد، حساسیت بعضی ناخن‌ها به اسید است وگرنه هر چه پرایمری اسیدی‌تر باشد چسبندگی بیشتری ایجاد می‌کند.

نکته مهم در مورد پرایمرهای اسیدی این است که دارای مقدار زیادی اسید متاکریلیک بوده و در مدت ۳ تا ۵ دقیقه خشک می‌شوند. این پرایمرها برای کسانی که دارای حساسیت پوستی نبوده و می‌خواهند سریع کار کاشت ناخن را انجام دهند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما باید با توجه به اینکه از هر دو طیف پرایمر متقاضی برای استفاده وجود دارد، اقدام به واردات پرایمر ناخن با بهترین کیفیت‌های موجود در بازار کنید. یعنی هم اسیدی و غیر اسیدی آن را با بهترین کیفیت وارد کنید. در ادامه انواع برندهای با کیفیت پرایمرهای اسیدی و غیر اسیدی را معرفی می‌کنیم.

پرایمر پارفیکس A11

این مدل پرایمر از بهترین پرایمرهای اسیدی موجود در بازار است. محفظه آن قوطی بوده و جنس محفظه ای شیشه است. مدت زمان خشک شدن این پرایمر کمتر از ۴ دقیقه بوده و چسبندگی بسیار بالایی دارد، حجم آن ۱۵ میلی لیتر است.

معرفی انواع پرایمر ناخن برای واردات

پرایمر کیستون مدل K1

از دیگر پرایمرهای اسیدی با کیفیت مناسب برای واردات پرایمر ناخن، مدل کیستون K1 نام دارد. این پرایمر نیز در محفظه‌ای شیشه‌ای نگهداری شده و دارای چسبندگی بسیار بالایی است. حجم این پرایمر نیز ۱۵ میلی لیتر است.

پرایمر ناخن غیر اسیدی

این نوع از پرایمرها بر اساس تغییرات PH ناخن بطور موقت باعث چسبندگی روی ناخن شده و به همین دلیل کمترین حساسیت و آسیب را برای ناخن ایجاد می‌کنند. این نوع از پرایمرها که از گزینه‌های بسیار مهم برای واردات پرایمر ناخن محسوب می‌شود، بسیار محبوب بوده و باعث چسبندگی پلی ژل‌ها روی ناخن می‌شوند.

همچنین مدت زمان خشک شدن این نوع از پرایمرها کمتر از ۱ دقیقه بوده و آسیب کمتری نسبت به پرایمرهای اسیدی به ناخن‌ها وارد می‌کنند. اما بهترین برندهای این نوع پرایمرها کدام است؟ در ادامه دو مورد از بهترین برندهای این نوه محصولات را توضیح می‌دهیم.

پرایمر آمریکا پیگمنت

در میان پرایمرهای بدون اسید، پرایمر امریکا پیگمنت با PH برابر ۷ از بهترین مدل‌ها محسوب می‌شود. جنس محفظه آن از شیشه بوده و ۱۷ میلی لیتر حجم دارد. این نوع پرایمر بسیار سالم بوده و چسبندگی مناسبی ایجاد می‌کند.

پرایمر ان بی آی

از دیگر مدل‌های با کیفیت پرایمر غیر اسیدی که مناسب واردات پرایمر ناخن است، پرایمر ان بی آی نام دارد. این مدل با اینکه غیر اسیدی است، اما چسبندگی بسیار بالا در حد انواع اسیدی ایجاد می‌کند. این نوع پرایمر غیر اسیدی پر استفاده‌ترین نوع پرایمر در سالن‌های آرایشی محسوب می‌شود.

مراحل واردات پرایمر ناخن

حال که ضرورت واردات این محصول را برای گسترش کسب و کار خود دریافته‌اید و البته می‌دانید که باید از هر دو نوع پرایمر اسیدی و غیر اسیدی وارد کنید، بهتر است به سراغ مراحل و قوانین واردات این محصول آرایشی مهم برویم.

 شما باید قبل از هر اقدام عملی، برند مورد نظر خود را که می‌خواهید وارد کنید، انتخاب کنید. بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید و برندهای مورد نظرتان را مشخص کردید، لازم است که مطابق توضیحات زیر مرحله به مرحله پیش بروید تا محصولاتتان وارد کشور شوند.

مجوزهای لازم برای واردات پرایمر ناخن

قبل از هر چیزی، باید مجوزات لازم برای واردات پرایمر ناخن را اخذ کنید. مجوزهایی که برای واردات محصولات مورد نظر خود نیاز دارید عبارتند از مجوز واردات محصولات از اداره گمرک و البته مجوز سلامت محصولات از وزارت بهداشت. با توجه به این موضوع در مرحله اول باید به اداره گمرک رفته و مجوز واردات پرایمر را از این اداره اخذ کنید.

از آن‌جایی که محصولات مورد نظر شما با سلامت و بهداشت جامعه سر و کار دارد، باید از وزارت بهداشت نیز مجوز سلامت و کیفیت کالا را بگیرید. این مجوز نشان دهنده سلامت واردات شما بوده و به نوعی فروش آتی محصولاتتان را تضمین می‌کند؛ چرا که مشتریان مطمئن خواهند شد پرایمرها اجناس قاچاقی نبوده و روی واردات آن‌ها نظارت بوده است.

مجوزهای لازم برای واردات پرایمر ناخن

هزینه های واردات پرایمر ناخن چقدر است؟

اقدام بعدی برای واردات پرایمر ناخن ، تخمین هزینه‌های انجام واردات این محصولات است. هزینه خرید، هزینه بازرسی کیفی، هزینه حمل و نقل و البته هزینه ترخیص کالا از اساسی‌ترین هزینه‌هایی است که برای واردات این محصولات به داخل کشور باید پرداخت شود. مبلغ لازم برای خرید پرایمرها همان لحظه که برند مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید تعیین می‌شود.

 

 

برای تضمین کیفیت محصولات خریداری شده باید هزینه‌ای به بازرس کیفی داده شود. سپس برای انتقال این محصولات به داخل کشور لازم است که هزینه‌ای به شرکت‌های حمل و نقل بین المللی پرداخت کنید. در نهایت بعد از ورود پرایمرها به داخل کشور، باید هزینه‌ای مطابق با نرخ ترخیصی گمرک پرداخته شود تا اجناس خریداری شده توسط شما وارد کشور شوند.

واردات پرایمر ناخن توسط وانیکس

بعد از تمام توضیحاتی که راجع به خود پرایمر و کاربردهای آن و البته مراحل واردات پرایمر ناخن داده شد، لزوم انجام این کار برای شما محرز شده است. اما شاید وقت و انرژی کافی برای گذراندن تمام این مراحل واردات پرایمر را نداشته باشید.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی و از سویی اجناسی با کیفیت وارد کنید، تمام کارهای خود را به شرکت وارداتی وانیکس بسپارید. این شرکت با داشتن تجربه طولانی در زمینه واردات محصولات آرایشی بهداشتی می‌تواند به شما تضمین واردات اجناس‌تان را با صرف کمترین انرژی و زمان بدهد. شما می‌توانید با سپاردن کارهای واردات خود به شرکت وانیکس،در زمان و انرژی خود صرفه جویی کرده و از سویی محصولاتی با کیفیت وارد کنید.

سئوالات متداول درباره واردات پرایمر

  • آیا باید استانداردهای خاصی را برای واردات پرایمر ناخن رعایت کنیم؟

بله، ممکن است استانداردهای خاصی برای محصولات آرایشی و بهداشتی، از جمله پرایمر ناخن، نیاز باشد. برای مثال، ممکن است نیاز به گواهی‌های ایمنی، گواهی سازگاری با محیط زیست یا گواهی های دیگری باشد. قبل از واردات، بهتر است با مقررات استانداردسازی کشور مقصد آشنا شوید.

  • آیا واردات پرایمر ناخن نیاز به پرداخت گمرکی دارد؟

بله، واردات پرایمر ناخن ممکن است نیاز به پرداخت گمرکی داشته باشد. هزینه های گمرکی ممکن است شامل مالیات و عوارض گمرکی، عوارض اضافی، و هزینه های مربوط به گمرک باشد. این هزینه‌ها بسته به قوانین و مقررات کشور مقصد و کشور مبدأ و نوع واردات متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر