واردات محافظ دوربین موبایل از چین و دبی

واردات محافظ دوربین موبایل

برای واردات محافظ دوربین موبایل با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان و بدون گمرک  با شرکت بازرگانی وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

به همین خاطر خرید عمده از کشورهای چین و امارات به ویژه در زمان تحریم، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای بازرگانان و تجار ایرانی و تمام افراد فعال در این حوزه باشد. در ادامه این مطلب نحوه خرید عمده و واردات محافظ دوربین موبایل از چین و دبی را باهم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

 

نحوه خرید عمده محافظ دوربین موبایل از چین و دبی

کشور چین یکی از کشورهای بسیار قدرتمند در حوزه تولید و همین‌طور صادرات لوازم مختلف در جهان محسوب می‌شود. به همین خاطر خرید عمده از کشور چین و به‌ویژه واردات لوازم جانبی گوشی مانند محافظ دوربین موبایل از این کشور می‌تواند بسیار سودآور باشد. لوازم جانبی موبایل در فهرست بهترین محصولات جهت واردات از چین برای بازرگانان و واردکنندگان کالاهای مختلف قرار گرفته است. هم‌اکنون می‌توان گفت که تقریبا بیش از پنجاه درصد بازار کشور ایران به محصولات چینی با درجه کیفیت‌های کاملا مختلف اختصاص پیدا کرده است. کشور امارات متحده عربی نیز به‌خاطر همسایگی با ایران و تولید لوازم جانبی موبایل مورد توجه بازرگانان ایرانی بسیاری قرار گرفته است. همان‌طور که می‌دانید حمل و نقل کالاها از مبدأ تا مقصد می‌تواند هزینه‌های بسیاری داشته باشد.

نحوه خرید عمده محافظ دوربین موبایل از چین و دبی

اما در واردات محافظ دوربین موبایل از دبی، حمل و نقل اصلا مسئله بزرگ یا حتی پرهزینه‌ای محسوب نمی‌شود که همین امر یکی از مزایای واردات از دبی است. خرید عمده از کشور امارات متحده عربی و چین به‌طور مستقیم یعنی حضوری یا با استفاده از سایر سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین صورت می‌گیرد. خرید با استفاده از سایت‌های فروشگاهی روش بسیار خوبی جهت واردات عمده از چین و دبی است که به شدت توسط ما توصیه می‌شود؛ زیرا کالاها به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ دردسری برای شما به کشور ایران ارسال می‌شوند.

 

 

نکات حائز اهمیت درباره خرید و واردات محافظ دوربین گوشی از چین و دبی

تعداد زیادی از اشخاص به اشتباه فکر می‌کنند که همه کالاهای چینی از کیفیت مناسب و خوبی برخوردار نیستند. در حالی که محصولات چینی نیز هم‌چون محصولات سایر کشورهای دیگر درجه بندی‌های کاملا مختلفی از نظر کیفیت دارند. خرید مستقیم از چین و دبی به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا این روش مزایای بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال با خرید مستقیم شما قادر خواهید بود محصولات مختلفی را مورد هدف خود قرار داده و از این رو بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. همچنین با خرید مستقیم شما می‌توانید به صورت شخصی کیفیت محصول مورد نظر را بررسی کنید و با خیالی راحت آن را به کشور وارد کرده و به مشتریان خود ارائه دهید. قابل توجه است که سودجویان بسیار زیادی در کشور امارات و چین وجود دارند که محصولات کاملا بی کیفیت و تقلبی را به جای محصولات اصلی با کیفیت به مشتریان و حتی شما بازرگانان می‌فروشند. به همین خاطر تنها باید از مراکز کاملا معتبر و قابل اطمینان جهت واردات کالاهای مورد نظر خود مانند محافظ دوربین موبایل اقدام کنید.

نکات حائز اهمیت درباره خرید و واردات محافظ دوربین موبایل از چین و دبی

البته اگر روش واردات مستقیم از چین و دبی را انتخاب کرده‌اید، نیازی به نگرانی در این باره نیست؛ زیرا شما می‌توانید به شخصه از با کیفیت بودن محصولات وارداتی اطمینان حاصل کنید. سفر به کشور امارات یا چین برای اشخاصی که تصمیم دارند اقلام تکی خریداری کنند، به هیچ عنوان مقرون به صرفه‌ نیست. اما برای اشخاصی که می‌خواهند به صورت عمده خرید کنند درواقع گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید به مقدار کمی محصول وارد کشور کنید، خرید از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر و قابل اطمینان بسیار پیشنهاد می‌شود. قابل توجه است که خدمات همه فروشگاه‌ها و سایت‌ها یکسان نبوده و برخی اوقات هزینه ارسال به کل بر عهده شخص خریدار است.

 

 

وارد کننده محافظ دوربین موبایل از چین و دبی

جهت خرید عمده محافظ دوربین موبایل از چین و دبی در ابتدا نیاز است قوانین و مقررات مرتبط با آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. قوانین و سیاست‌های مرتبط با واردات محصولات از چین و دبی پیچیدگی‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد و آشنایی با آن‌ها پیش از اقدام به واردات، یک امر کاملا ضروری و مهم محسوب می‌شود. شما می‌توانید جهت واردات محافظ دوربین موبایل و خریدی مطمئن به یک شرکت وارداتی و بازرگانی مراجعه کنید.

مراحل خرید عمده محافظ دوربین موبایل از چین و دبی

  • تعیین محصول مورد نیاز (که‌ در اینجا محافظ دوربین موبایل مدنظر ما است): گلس گوشی، قاب موبایل، شارژر و هندزفری
  • تعیین سطح کیفی محصول مورد نظر
  • ارسال کردن لینک خرید از فروشگاه عمده فروشی چین یا دبی یا سپردن این کار به یک متخصص در زمینه واردات
  • پرداخت هزینه‌های مرتبط با حمل و نقل محموله و خرید محصول
  • ترخیص محصول از گمرک کشور ایران
  • تحویل محصول در کشور ایران

آشنایی با سایر هزینه‌های مرتبط با ترخیص محافظ دوربین موبایل از گمرک

تقریبا تمام بازرگانان و واردکنندگانی که محموله خود را به کشور ایران وارد می‌کنند، نیاز دارند یک پروسه مشخصی را برای ترخیص محصولات خود مانند محافظ دوربین موبایل از گمرک طی کنند.

درواقع این فرآیند شامل پرداخت همه هزینه‌های مرتبط با گمرک از جمله سود بازرگانی و همین‌طور بهای سیف یا CIF، پرداخت سایر هزینه‌های مربوط به انبارداری محموله، هزینه تخلیه بار، هزینه اضافه شده نیم درصد و همچنین ارزش افزوده نه درصد که هر یک درحقیقت نرخ مشخص شده‌ای از طرف اداره گمرک کشور دارند.

آشنایی با سایر هزینه‌های مرتبط با ترخیص محافظ دوربین موبایل از گمرک

پس از اینکه ثبت سفارش بازرگانی را به پایان رساندید، نیاز است برای پرداخت تمام این هزینه‌ها در وب‌سایت الکترونیکی اقدام کنید. همین‌طور باید همه اسناد و پرینت‌های مرتبط و لازم را تهیه کنید. سپس، همه اسناد باید به ماموران گمرک تحویل و سایر مجوزهای ضروری دریافت شوند.

واردات محافظ دوربین گوشی از چین و دبی با وانیکس

همانطور که ممکن است بدانید پروسه واردات یک پروسه بسیار حساس است. به طوری که کوچک‌ترین بی دقتی، اشتباه یا پرداخت نکردن هزینه‌ها به موقع می‌تواند شما را مجبور به پرداخت هزینه‌های کاملا اضافی کند. سرانجام ممکن است با پرداخت این هزینه‌های اضافی سود بسیار کمی از واردات خود به دست آورید. گاهی اوقات شخص وارد کننده نه تنها هیچ سودی نمی‌کند، بلکه ضرر نیز می‌بیند.

 

 

تنها به خاطر اینکه با پروسه واردات آشنایی کامل نداشته و نتوانسته به خوبی برنامه‌ریزی کند. اکنون تصور کنید یک متخصص کاملا با تجربه که پیش از شما بارها به واردات کالا پرداخته است به شما در این مسیر کمک کند. مطمئنا نه تنها هیچ ضرری نمی‌بیند، بلکه واردات کالای شما به نحو احسن به انجام می‌رسد و سود کلانی نیز به دست خواهید آورد. هم اکنون شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه واردات کالا از چین و دبی درحال فعالیت هستند.

نکاتی که باید هنگام انتخاب همچین شرکتی در نظر بگیرید، معتبر بودن آن شرکت و متخصص بودن پرسنل آن است. همچنین باید مطمئن شوید که واردات کالای شما توسط آن شرکت بیمه می‌شود. یکی از شرکت‌هایی که نه تنها معتبر است و پرسنل آن توسط متخصصین آموزش دیده‌اند، بلکه به شما یک چک تضمینی نیز می‌دهد شرکت وارداتی و بازرگانی وانیکس است. این شرکت سال‌ها است در زمینه واردات کالا فعالیت می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها مراجعه کنید.

چه چیزی بهتر از این، در حالی که چک تضمینی وانیکس را در دست دارید، کارهای شما توسط متخصصین به نحو احسن به انجام برسند! برخی خدمات این شرکت شامل واردات کالا از طریق پست، واردات کالا از چین و دبی، حمل خرده بار و انبارداری در چین و دبی می‌شود. در زمینه واردات محافظ دوربین موبایل از چین و دبی از وانیکس مشاوره بگیرید و همکاری خود را با آن‌ها آغاز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر