واردات لاک ژل با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس

برای واردات لاک ژل از چین و دبی بدون گمرک با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰- ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷

اگر مشتاق به واردات لاک ژل هستید، باید از شرایط و ضوابط این کار آگاه باشید. باید این شرایط را رعایت کنید تا برای ترخیص کالای خود با مانع روبرو نشوید یا حتی مجبور به پرداخت جریمه نگردید.

 

 

لاک ژل چیست

لاک ژل که اصطلاحا به نام ژلیش شناخته می‌شود و به تازگی در بازار لوازم آرایشی بهداشتی بیش‌تر رواج پیدا کرده است. مواد آرایشی ناخن‌ها ژل‌های آکریلیک مخصوصی دارند که باعث می‌شود مقاومت ناخن‌ها بیشتر شود. لاک‌ ژل‌ها به این شکل‌ هستند که بر سطح ناخن‌های طبیعی و کاشت‌شده قابل استفاده هستند. سطح مقاومی را بر ناخن ایجاد ‌می‌کند و تنها با استفاده از سوهان برقی پاک می‌شوند. تفاوت‌ مهم بین لاک ژل با دیگر نمونه‌های لاک‌های ساده، روش خشک‌ شدن آن است. لاک‌های معمولی با هوا و به شکل طبیعی و راحت خشک می‌شوند، ولی ناخن‌هایی که از لاک ژل استفاده کرده‌اند، صرفا با استفاده از دستگاه‌های مخصوص به نام UV-LED خشک می‌شوند. کسانی که  خدمات ژلیش انجام می‌دهند، دیگر نیازی به سایر روش‌های زیبایی ناخن ندارند. لاک ژل‌ها در طیف‌های رنگی گسترده و دارای انواع متفاوتی هستند که با توجه به سلیقه و خواسته مشتری یکی از انواع لاک ژل استفاده می‌شود. زمانی که ژلیش بر سطح  ناخن‌های طبیعی گذاشته می‌شود. قبل از تاباندن نور UV یا LED به ناخن، باید کار زدن لاک ژل در سه مرحله انجام ‌شود. سه مرحله شامل رنگ پایه، پولیش و روکش بالایی می‌شود و در نهایت ژل جامد بدون هیچ  مواد چسبنده‌ای روی ناخن‌ها زده می‌شود. درخشان  و مقاوم شدن در این کار بسیار عالی خواهد شد.

لاک ژل چیست

کیت‌های ناخن آکریلیک نیز انواع لاک ژل محسوب می‌شوند که نمونه‌ای ناخن مصنوعی شناخته می‌شود. کیت در برگیرنده ناخن‌هایی است که ابعاد بزرگ‌تری دارند و پودرهای ویژه‌ای به همراه مواد اکریلیک در آن‌ها قرار دارد؛ اگر از اندازه و حجم ناخن‌های خود راضی نیستید، می‌توانید از این کیت‌ها استفاده کنید.نمونه‌های دیگری از لاک ژل  در بازار وجود دارد که ترکیبی از ژل و پولیش محسوب می‌شود.

 

 

نحوه واردات لاک ژل

اغلب محصولات زیبایی از جمله لاک‌ ژل‌ها از کشور‌های اروپایی وارد می‌شوند؛ کشور‌هایی نظیر آلمان، ترکیه، هلند، کانادا، چین. برای واردات محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله لاک‌ و محصولات ناخن باید بر اساس قواعد و قوانین صادره در بخشنامه‌ها دست به صادرات زد. مجوز‌های لازم را از سازمان‌های مربوطه و ارگان‌های ذیربط دریافت کرد؛ زیرا در غیر این صورت برای انجام واردات لاک ژل و ترخیص این القام دچار مشکل می‌شوید.

واردات لاک ژل و شرایط و ضوابط آن برای واردات | واردات و صادرات انواع کالا به وسیله شرکت بازرگانی و تجاری وانیکس

شرایط و ضوابط برای واردات لاک ژل

مدارک مورد نیاز جهت واردات واردات لاک ژل شامل:

مرحله اول ارائه نمودن اوراق ثبت سفارش:

جهت ثبت سفارش واردات کالا نیاز است که فرد  اطلاعاتی شامل اطلاعات محصول، تولید کننده خارجی، کشور مبدا، گیرنده، اندازه و ارزش کالاهای وارداتی را طبق قوانین تعیین شده از طرف اداره گمرک  ثبت کنید و همچنین هزینه‌های این کار را تخمین زده و پرداخت کنید؛ بنابراین عدم شناخت کافی از این امور سبب می‌شود که فرد فرآیند ثبت سفارش کالای وارداتی خودش را به شکل صحیح به انجام نرسانده و ضمن پرداخت هزینه‌های بیشتر گاها جریمه هم شود. مرحله دوم ارائه نمودن اصل فرمولاسیون و آنالیز کالا امضا شده توسط تولید کننده:

 ۱) تاریخ جدید صادر شده و شامل همه اطلاعات علمی مورد نیاز دارا باشد.

۲) درج نمودن نوع و شماره استاندارد استفاده شده در تولید کالا.

 

 

۳) ارائه نمودن اصل پروفرما همراه با امضای تولید کننده.

۴) تحویل دادن اصل گواهی بهداشت و قابلیت مصرف داشتن در کشور مبداء، با تاییدیه سفارت جمهوری اسلامی در زمان ترخیص کالا با مشخصات زیر:

  • شماره و تاریخ فاکتور، نام و مشخصات کامل کالا به همراه شماره سری ساخت

مرحله سوم این است که هر واحد از کالاهای وارداتی  مشخصات زیر به زبان فارسی را داشته باشد :تاریخ تولید و انقضاء، سری ساخت، فرمولاسیون، کشور تولید کننده و در صورت نیاز، دستور مصرف.

تبصره :‌ اگر کالاهای وارداتی در ایران استاندارد ملی داشته باشند. لازم است فرمولاسیون کالا حداقل مطابق با استاندارد ملی باشد و اگر در موارد خاص برای کالای وارداتی استاندارد ملی تدوین‌های لازم انجام نگرفته باشد، نیاز است اطلاعات جامع و دقیق توسط فرد وارد کننده ارائه شود و مسئله در کمیته علمی مربوط به آن بررسی نموده و تصمیم‌گیری لازم برای آن لحاظ شود.

شرایط و ضوابط برای واردات لاک ژل

جهت ورود کالاهای که مشمول ماده ۱۶ قانون مواد خوراکی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی که طبق مقررات واردات و صادرات وزارت بازرگانی ورود آنها مانعی نخواهد داشت.  در مرحله اول متقاضی مدارک زیر را تکمیل و ارائه می‌کند:

ارائه اصل پیش فاکتور(پروفرما)‌  به همراه دو برگ تصویر آن، ارائه اصل اوراق ثبت سفارش کامل شده به همراه یک برگ تصویر صفحه اول آن، آنالیز دارای اعتبار مربوط به پروفرم کالا حاوی مشخصات کامل فیزیکی و شیمیایی و در صورت نیاز ارائه مشخصات میکروبی، پیش نمونه در صورت نیاز.

اگر سابقه ورود کالا با همان مشخصات قبلی مثل( تولید کننده و آنالیز کالا )‌ تصویر پیش فاکتور سابقه لحاظ می‌گردد ( هم اکنون سابقه ۲ سال قابل قبول است )‌؛ اگر کالا ‌اسانس رنگ مواد افزودنی و نگهدارنده در واحدی تولیدی خاص مصرف شود، باید تصویر پروانه ساخت که اسم کالای فوق در آن درج شده، هم ارائه شود. بعد از بررسی آنالیز و مطابق کردن آن با استانداردهای ملی یا منابع دارای اعتبار خارجی مثل WHO ،BP.USP مجوز ورود صادر می‌شود.

واردات لاک ژل با وانیکس

در این مقاله در مورد چیستی لاک ژل و چگونگی واردات آن، همچنین شرایط و ضوابط اقلام آرایشی به مطالعه پرداختیم. دریافتیم که لاک ژل جزو اقلام آرایشی بهداشتی است که واردات آن به کشور با شرایط و مقررات خاص و با استاندارد‌های خاص انجام می‌گیرد. وارد کنندگان اقلام آرایشی بهداشتی باید این شرایط و ضوابط را رعایت کنند؛ زیرا در صورت عدم رعایت این شرایط کار واردات با مشکل مواجه می‌شود و برای ترخیص آن یا مانع روبرو شده یا حتی جریمه پرداخت کنید.

 

 

 در این مواقع داشتن یک مشاور مجرب در این زمینه راه را برای شما هموار می‌کند. شرکت بازرگانی وانیکس با سال‌ها تجربه در این زمینه و با داشتن مشاوران یا تجربه به شما در این زمینه بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. از خدمات شرکت وانیکس می‌توان به صادرات کالا به هند، صادرات کالا به ترکیه با اعطای چک تضمین سلامت کالا و تحویل در مقصد بدون نیاز به گمرکی اشاره کرد. برای دریافت مشاوره در این زمینه می‌توانید با مشاوران شرکت ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *