واردات شال و روسری از چین با وانیکس

واردات شال و روسری

برای واردات شال و روسری از چین و دبی بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

جهت واردات، کشور چین از جمله محبوب‌ترین کشورها به حساب می‌آید که به خاطر داشتن قیمت مقرون به صرفه نسبت به دیگر کشورها، انتخاب اول جهت واردات کالا است. واردات شال و روسری از چین در نگاه اول ممکن است بسیار پیچیده باشد، ولی در نهایت با بیشتر آشنا شدن با قوانین، هزینه‌های مرتبط با آن و کمک گرفتن از مجموعه‌های بازرگانی و وارداتی معتبر می‌توانید تجربه خوب و همین‌طور پر سودی را داشته باشید.

 

 

مزایای خرید عمده شال و روسری از چین به ایران شامل چه مواردی می‌شود؟

یکی از سوالات پر تکراری که معمولا بیشتر اشخاص از مجموعه‌های وارداتی و بازرگانی می‌پرسند این بوده که مزایای واردات شال و روسری از کشور چین شامل چه مواردی می‌شود و اینکه به چه علتی کشور چین را جهت واردات کالا پیشنهاد می‌کنند.

دو مزیت مهم خرید شال و روسری از چین عبارت هستند از:

مزایای خرید عمده شال و روسری از چین به ایران شامل چه مواردی می‌شود؟

۱.    در دسترس بودن محصولات با کیفیت و همین‌طور اصل چینی

این روزها بعضی از اشخاص بر این باور هستند که محصولات چینی قلابی بوده و اصلا کیفیت بالایی ندارند و بلافاصله پس از خرید، خراب می‌شوند. مطمئنا این جمله را چندین بار تا کنون از اطرافیان خود شنیده‌اید که این کالا جنسش چینی است و اصلا کیفیت ندارد. البته توجه داشته باشید که گاهی اوقات حق با این اشخاص است؛ زیرا تعداد زیادی از تولید کنندگان قلابی محصولات بی کیفیت و قلابی خود را به نام کالای چینی به افراد می‌دهند.ولی لازم به ذکر است که مطرح کنیم این باور و این دید اشخاص کاملا اشتباه است؛ زیرا تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی در قبال محصولی که به شما ارائه می‌دهند، مسئول بوده و برای اینکه خیال شما را راحت کنند کیفیت آن کالا را تضمین کرده و درواقع شما یک کالای با ضمانت خریداری خواهید کرد. جالب است بدانید که هم اکنون کشور چین به منظور آسودگی خیال شما امکانی را فراهم کرده است که پیش از ثبت سفارشات انبوه از شال و روسری، یک نمونه جهت بررسی و همین‌طور تست در اختیار شما قرار بگیرد تا بتوانید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کرده و با خیال آسوده اقدام به خرید عمده شال و روسری از چین کنید.

 

 

۲.    کالاهای درجه یک، خاص و با کیفیت چینی

اکثر تولیدکنندگان در چین، جهت طراحی و ساخت کالاهای خود از نوآوری‌های ویژه و همین‌طور تکنولوژی به روز دنیا استفاده می‌کنند. از این رو کالاهایی خاص، درجه یک و همین‌طور با کیفیتی را طراحی و تولید کرده و در اختیار افراد کشور خود و دیگر کشورها قرار می‌دهند و درواقع به همین خاطر است که روزانه تقاضای بازار برای استفاده از کالاهای با کیفیت و همین‌طور نوآورانه کشور چین افزایش می‌یابد. هم اکنون این کشور توانسته در سراسر جهان طرفداران بسیاری را به خود جذب کند و از جمله این طرفدارها می‌توان به کشور ایران و بازرگانان آن اشاره کرد.

وارد کننده شال و روسری از چین چه هزینه‌هایی باید پرداخت کند؟

واردات کالاهایی هم‌چون شال و روسری از چین مطمئنا هزینه‌هایی برای شما خواهد داشت. هزینه واردات کالا از کشور چین تنها شامل خریداری کردن آن کالا نبوده بلکه موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که بر هزینه واردات کالا تاثیر می‌گذارند. امکان دارد فروشندگان چینی کالا را بالاتر از قیمت اصلی و معقول آن به شما ارائه دهند بنابراین بسیار توصیه می‌شود تا جایی که امکانش وجود دارد چانه بزنید. تعرفه محصول در گمرک و واردات به وسیله وسایل حمل و نقل هم‌چون کشتی و هواپیما هم هزینه‌های کاملا جداگانه‌ای دارند.

وارد کننده شال و روسری از چین چه هزینه‌هایی باید پرداخت کند؟

دستمزد کارگزار، مبلغ پرداختی به شرکت بازرگانی و وارداتی و انبارداری را نیز باید به لیست هزینه‌ها اضافه کنید. نمی‌توان به طور جداگانه هزینه مربوط به هر یک از این عوامل را تعیین کرد؛ زیرا هزینه‌ آن‌ها به نوع محصول، حجم و تعداد آن، تایم خریداری و ارسال و همین‌طور تغییرات ارزش پول ملی بسیار بستگی دارد.

 

 

آشنایی با هزینه‌های مرتبط با ترخیص شال و روسری از چین

تقریبا همه واردکنندگان و بازرگانانی که محموله خود را به کشور ایران وارد می‌کنند، نیاز است یک فرایند معینی را برای ترخیص کالاهای خود از گمرک طی کنند که این فرایند شامل پرداخت تمام هزینه‌های گمرکی از جمله سود بازرگانی، بهای سیف یا همان CIF، سایر هزینه‌های مربوط به انبارداری محموله، هزینه مربوط به تخلیه بار، هزینه اضافه شده نیم درصد و همچنین ارزش افزوده ۹ درصد که هر یک دارای نرخ معینی از طرف اداره گمرک کشور هستند. پس از اینکه ثبت سفارش بازرگانی را به پایان رسانید، نیاز است برای پرداخت این هزینه‌ها در وب‌سایت الکترونیکی اقدام کنید. همینطور باید همه اسناد و پرینت‌های مرتبط را تهیه کرده و سپس تمام اسناد را به ماموران گمرک تحویل بدهید و مجوزهای لازم را دریافت کنید.

چرا باید برای واردات شال و روسری از چین از کارشناسان کمک بگیریم؟

اگر قصد واردات کالاهایی هم‌چون شال و روسری از چین را دارید و نمی‌دانید که باید از کجا و به شکل شروع کنید، وارد کننده شال و روسری از چین حرفه‌ای، در این زمینه به شما کمک کرده و از اول مسیر تا انتها شما را راهنمایی کند. این مجموعه‌ها علاوه بر مشاوره تخصصی، با به انجام رساندن امور اداری و همین‌طور گمرکی ضروری در کنار شما بازرگانان عزیز خواهند بود. جهت آشنایی با یکی از این مجموعه‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید برای واردات کالایی هم‌چون شال و روسری از چین از کارشناسان کمک بگیریم؟

وانیکس، وارد کننده شال و روسری از چین

در این مطلب مباحثی در رابطه با خرید عمده شال و روسری از چین برای شما بیان کردیم. همین‌طور شرح دادیم که به چه علتی باید جهت واردات این کالا از چین از شرکت‌های بازرگانی و وارداتی معتبر کمک بگیرید. اگر قصد دارید با همراهی یک کارشناس در زمینه واردات کار خود را پیش ببرید اما نمی‌دانید که باید به چه مجموعه‌ای مراجعه کنید بهتر است در ابتدا معیارهایی را در نظر بگیرید.

منظور ما از معیار این است که مجموعه مورد نظرتان باید معتبر باشد، از کارمندان متخصصی برخوردار بوده و واردات کالای شما را بیمه کند. یافتن همچین مجموعه‌ای اصلا کار ساده‌ای نیست، به همین خاطر در این بخش قصد داریم شما را با یک مجموعه وارداتی و بازرگانی معتبر آشنا کنیم. یکی از مجموعه‌های وارداتی و بازرگانی که نه تنها واردات کالای شما را بیمه کرده و معتبر است‌ بلکه از کارمندان متخصصی نیز برخوردار بوده مجوعه وانیکس است.

 

 

این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمنیه واردات هم اکنون آماده ارائه خدماتی هم‌چون حمل خرده بار، واردات کالا از چین، واردات کالا از دبی، انبارداری در دبی و انبارداری در کشور چین است. یکی دیگر از خدمات این مجموعه همراهی کردن شما در پروسه واردات شال و روسری از چین بوده، بنابرین اگر قصد انجام این کار را دارید حتما با وانیکس تماس حاصل فرمایید و با مشاورین آن‌ها صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر