واردات سوهان دستی با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس

واردات سوهان دستی

یعنی می‌خواهیم هر آنچه که نیاز است در مورد خود سوهان ناخن، کاربردهای آن، انواع برندهای مشهور آن و البته چگونگی واردات سوهان دستی بدانید را به طور کامل توضیح دهیم. شناخت سوهان دستی و انواع برند با کیفیت آن که در بازار موجود است باعث می‌شود انجام مراحل واردات این محصول را بهتر انجام دهید. اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مندید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

سوهان دستی چیست

همانطور که در مقدمه گفتیم، سوهان دستی یکی از ابزارهای بسیار مهم جهت نگه‌داری از ناخن‌هاست. در واقع با انجام سوهان کشی می‌توان ناخن‌ها را صیقلی و صاف نگه داشته و البته مانع شکسته شدن آن شد. سوهان دستی از دهه‌های پیش همواره مورد استفاده قرار می‌گرفته، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی می‌توان به سوهان دستی‌هایی که بسیار با کیفیت تر هستند دسترسی داشت. آشنایی کلی با سوهان دستی و انواع برند آن برای انجام واردات ناخن دستی یک تحقیق ضروری است؛ چرا که اولا شناختی نسبی از تقاضای بازار در دسترس شما قرار می‌دهد، ثانیا باعث می‌شود که از میان برندهای موجود در بازار یکی یا چند تا را برای واردات انتخاب کنید.

سوهان دستی چیست

این انتخاب تعیین کننده کل مسیر آتی واردات شما خواهد بود. با طی این فرآیند هم هزینه‌های نسبی که باید انجام دهید را مشخص می‌شود و هم اینکه مقصد تجاری شما را تعیین می‌کند قبل از هر اقدام برای انجام واردات محصولات، باید شناختی نسبی از انواع سوهان دستی و کیفیات موجود در بازار به دست آورید. در ادامه این موضوع را بیشتر توضیح می‌دهیم.

 

 

انواع سوهان دستی برای واردات

گفتیم که برای اجرای واردات سوهان دستی به روشی بهتر، یکی از الزامات این است که انواع برند و کیفیت این محصول را بررسی کنیم. این بررسی باعث می‌شود که هم اطلاعات خود شما در مورد محصولی که می‌خواهید وارد کنید زیاد شود و هم اینکه تعیین کننده چگونگی و مقصد واردات آن باشد. پس شما حتما باید قبل از اقدامات اولیه، اقدام به تحقیقی جامع در این مورد کنید. در ادامه انواع سوهان دستی و تعدادی از مهم ترین برندهای آن را آورده‌ایم.

سوهان ناخن دستی

 سوهان دستی ناخن همان وسیله‌ای است که دارای جنس‌ها و اشکال مختلف بوده و به صورت دستی به سوهان زدن ناخن‌های کاشته شده کمک می‌کند. این نوع سوهان با شکل‌ها و جنس‌های مختلفی در دسترس بوده و می‌توان از آن برای سوهان زدن ناخن‌های کاشته شده استفاده کرد. مشهورترین انواع برندهای با کیفیت سوهان دستی که برای واردات سوهان دستی مناسب هستند را در ادامه آورده‌ایم.

 

 

سوهان ناخن دستی سمباده ای

این نوع سوهان متداول‌ترین سوهان ناخن دستی بوده و از لایه‌های کاغذ مقوایی ساخته شده است. این نوع سوهان با اینکه عمر کمتری نسبت به انواع دیگر سوهان دستی دارد، اما کمترین آسیب را به ناخن‌ها وارد می‌کند.

سوهان ناخن دستی فلزی

این نوع سوهان دستی از جنس استیل ضد زنگ است. نکته مهم در انتخاب این نوع سوهان، توجه به کیفیت آن است چرا که برندهای بی کیفیت بسیار زیادی از سوهان دستی ناخن فلزی در بازار وجود دارد. سوهان ناخن فلزی بیشتر برای سوهان کشی ناخن‌های کاشته شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سوهان ناخن دستی شیشه ای

از دیگر انواع سوهان دستی ناخنی که دارای کیفیت مناسب برای واردات سوهان دستی است، سوهان دستی شیشه‌ای است. این نوع سوهان از نظر تناسب با ناخن‌های طبیعی و حفظ سلامت آن، بهترین گزینه بوده و نسبت به دیگر انواع سوهان دستی راحت تر ضد عفونی می‌شود.

انواع سوهان دستی برای واردات

سوهان ناخن دستی سرامیکی

اگر ناخن‌های شما نسبت به دیگران حساس‎‎تر بوده و زودتر می‌شکنند، بهترین گزینه برای سوهان‌کشی، سوهان ناخن دستی سرامیکی است. این نوع سوهان هم برای ناخن طبیعی و هم مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته کاربرد فراوانی در آرایشگاه‌ها دارد.

 

 

سوهان برقی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، سوهان‌های ناخن را نیز می‌توان به صورت برقی تهیه کرد. در واقع این نوع یکی از جدیدترین نوع سوهان‌های ناخن است که بیشتر در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید واردات سوهان دستی شما در کامل‌ترین شکل آن انجام شود، حتما وارد کردن سوهان برقی ناخن را جزو گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

مراحل واردات سوهان دستی

حال که با انواع کیفیت سوهان دستی ناخن آشنا شده‌اید، نوبت به بررسی مراحل مختلف واردات سوهان دستی و آشنایی با آن می‌رسد. شما با شناختی که از تحقیق در مورد انواع سوهان دستی ناخن به دست می‌آورید، به شکل بهتری خواهید توانست مراحل واردات این محصول را انجام دهید. در واقع شما بعد از شناختی که به دست آورده‌اید دست به انتخاب برندهای مورد نظر خود می‌زنید.

این انتخاب تعیین کننده مقصد تجاری شما برای خرید محصولات و البته هزینه‌های لازم برای انجام آن است؛ پس گذراندن مرحله به اصطلاح تحقیق بازار و بررسی کیفیت‌های مختلف سوهان‌های موجود در بازار، پیش‌نیاز انجام مراحل بعدی وارد کردن این محصول محسوب می‌شود. در ادامه مراحل اصلی این واردات را آورده‌ایم.

اخذ مجوز واردات سوهان دستی

برای اجرای واردات سوهان دستی، در مرحله اول لازم است که مجوزات لازم برای وارد کردن این محصول را از اداره گمرک و همچنین وزارت بهداشت اخذ کنید. مجوزی که  اداره گمرک ایران به شما می‌دهد، اجازه وارد کردن محصولات آرایشی بهداشتی را به صورت قانونی به داخل کشور در اختیار شما قرار می‌دهد.

از طرفی چون محصولات مورد نظر شما با بهداشت و سلامت جامعه در ارتباط است، در نتیجه برای وارد کردن آن لازم است که از وزارت بهداشت مجوزهایی اخذ کنید. این مجوز سلامت و کیفیت بهداشتی محصولات شما را تایید کرده و به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که اجناس قاچاقی وارد کشور نشده و البته از نظر وزارت بهداشت دارای سلامت کیفی هستند؛ پس به نوعی اخذ این مجوزها تضمین کننده کیفیت آتی اجناس شما نیز هستند.

 

 

هزینه های واردات سوهان دستی

گفتیم هنگامی که شما در حال تحقیق روی انواع کیفیت سوهان دستی هستید، در واقع به نوعی هزینه‌های آتی واردات سوهان دستی را نیز مشخص کرده‌اید. چرا که انتخاب برند یا انواع سوهان دستی که می‌خواهید وارد کنید هم کشوری که باید به آنجا سفر کنید را مشخص می‌کند و هم هزینه خرید آن را تعیین می‌کند؛

هزینه های واردات سوهان دستی

پس اولین هزینه‌ای که شما هنگام انتخاب نوع سوهان دستی تعیین می‌کنید، هزینه خرید محصولات است که البته یکی از مهمترین هزینه‌های واردات سوهان دستی ناخن محسوب می‌شود. هزینه‌های شما تنها شامل خرید محصولات نیست، هزینه‌های دیگر این عملیات را در ادامه آورده‌ایم.

هزینه بازرسی کیفی

بعد از خرید سوهان‌های مورد نظر، شما باید هزینه‌ای بابت بازرسی کیفی محصولات خود پرداخت کنید. در واقع این بازرسی کیفی مشخص می‌کند که آیا اجناس خریداری شده توسط شما دارای کیفیت حداقلی برای ورود به بازار هستند.

 این هزینه نیز به تضمین فروش آتی محصولات شما کمک خواهد کرد؛ چرا که در نهایت تاییدیه بازرس کیفی به صورت یک مهر تایید روی اجناس قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که اجناس وارداتی شما از نظر بازار در جایگاه خوبی قرار گیرد.

هزینه حمل و نقل

در مرحله بعد از خرید و بازرسی کیفی، نوبت به انتقال اجناس به گمرک ایران می‌رسد. شما برای انتقال اجناس خود باید هزینه‌ای را که بسته به نوع سفر و خدماتی که ارائه می‌دهد، پرداخت کنید. در واقع هزینه سفر دریایی با هوایی متفاوت بوده و همچنین نوع بیمه سفر باعث تغییر این هزینه می‌گردد. بطور کلی سعی کنید که با استفاده از شرکت‌های حمل و نقل خوش سابقه کار انتقال اجناس خود به داخل کشور را انجام دهید.

هزینه ترخیص اجناس

آخرین مرحله واردات سوهان دستی به داخل کشور، پرداخت هزینه ترخیص کالا از گمرک نام دارد. در این مرحله شما با توجه به نرخ مصوب گمرکی ایران، مبلغی را جهت ترخیص اجناس وارداتی پرداخت می‌کنید. این مبلغ بستگی به زمان ورود کالا به داخل کشور و البته نوع اجناس وارداتی دارد.

البته این هزینه تنها به اجناسی که تمام مجوزات قانونی و بهداشتی را اخذ کرده باشند، تعلق می‌گیرد. تمام توضیحاتی که در این مقاله داده شد راجع به قانونی وارد کردن محصولات به داخل کشور است.

واردات سوهان دستی با وانیکس

در نهایت با توجه به توضیحاتی که در مورد واردات سوهان دستی و چگونگی انجام آن داده شد، حتما متوجه شده‌اید که انجام تمام مراحل نیازمند صرف وقت و انرژی بسیار زیادی است. با این حال شما برای گسترش کار خود به انجام این واردات نیاز دارید. به همین دلیل بهترین پیشنهاد برای شما که از طرفی پی به ضرورت واردات این محصولات برده‌اید اما از سویی زمان و انرژی کافی برای انجام آن ندارید، واگذاری کارهای واردات خود به شرکت وارداتی وانیکس است.

این شرکت با داشتن تجربه و البته مجوزات قانونی و بهداشتی کامل، می‌تواند محصولاتی بسیار با کیفیت را برای شما وارد کشور کند. شما با سپردن کار واردات خود به این شرکت می‌توانید با خیالی آسوده از درست انجام شدن کار واردات، در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.

 

 

سئوالات متداول درباره واردات سوهان دستی

  • چه روش‌هایی برای واردات سوهان دستی از چین و دبی وجود دارد؟

روش‌های مختلفی برای واردات سوهان دستی از چین و دبی وجود دارد. می‌توان از طریق شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی، تجار ارزی، شرکت‌های بازرگانی واسطه، همچون شرکت بازرگانی وانیکس، خدمات دریافت کرد. همچنین، تحقیق و بررسی در مورد مقررات و قوانین وارداتی هر کشور نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

  • آیا واردات سوهان دستی از چین و دبی اقتصادی است؟

واردات سوهان دستی از چین و دبی می‌تواند اقتصادی باشد، زیرا این کشورها در تولید سوهان دستی مشهور هستند و عرضه‌ی گسترده‌ای از این محصولات دارند. قیمت‌های سوهان دستی در این کشورها ممکن است نسبت به برخی کشورها پایین‌تر باشد، اما باید هزینه‌های وارداتی و سایر عوامل را در نظر گرفت و بازار و تقاضای محلی را نیز مورد بررسی قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر