‌واردات رنگ نساجی از چین و دبی با وانیکس

واردات رنگ نساجی

برای ‌واردات رنگ نساجی از چین و دبی بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

قصد داریم تا این مقاله را معرفی انواع آن و ‌واردات رنگ نساجی اختصاص داده و اطلاعاتی در مورد آن‌ها به شما ارائه دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ‌های نساجی چه رنگ‌هایی هستند؟

رنگ‌های نساجی هم به صورت طبیعی و هم شیمیایی وجود دارند. از آن جایی که رنگ‌های طبیعی از مواد طبیعی به دست می‌آیند، بنابراین ماندگاری بیشتری نیز نسبت به رنگ‌های ساخت بشر یعنی شیمیایی دارند. نحوه دسته بندی این رنگ‌ها بر اساس ویژگی‌های ساختمانی و یا روشی است که مصرف می‌شوند. ‌‌واردات رنگ نساجی از چین و دبی، ارتباط مستقیمی با طبقه بندی رنگ و روش‌های استفاده آن دارد. رنگرزی  الیافی مثل پنبه کاملا متفاوت از الیاف‌هایی مثل پشم و ابریشم است.

 

 

رنگ‌های نساجی چه رنگ‌هایی هستند؟

طبقه‌بندی رنگ‌های شیمیایی

دسته اول اسید لولینگ نام دارد و دارای نیروهای بین مولکولی ضعیف است. به همین دلیل و به‌خاطر سست بودن نیرو میان مولکول‌های رنگ و الیاف، اسید لولینگ مناسب الیاف‌های پشمی نیست. دسته دیگر رنگ‌های شیمیایی، اسید میلینگ نام دارد که این نوع رنگ نیز پرکاربرد است و استفاده‌های زیادی دارد.

 رنگ‌های نساجی بر اساس روش رنگرزی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

در ادامه چند نمونه از رنگ‌های نساجی را معرفی خواهیم کرد که بر اساس روش رنگرزی تفکیک شده‌اند. آشنایی با این رنگ‌ها برای کسانی که قصد واردات دارند، واجب است. رنگ‌های مستقیم یا جوهری، رنگ دانه‌ای، رنگ خمیری، رنگ واکنشی و‌ رنگ پخش شونده انواع مختلف این رنگ‌ها هستند که در ادامه یک به یک در مورد آن‌ها بحث خواهیم کرد.

 

 

واردات رنگ‌های مستقیم (جوهری)

اسید پیکریک و ماریوس زرد، دو نمونه رنگ مستقیم هستند که به دلیل داشتن عوامل اسیدی و بازی در ترکیباتشان، مناسب الیاف‌های گیاهی هستند. دلیل آن هم این است که با اسیدهای آمینه پروتئین الیاف گیاهی ترکیب می‌شوند.

واردات رنگ دانه‌ای

رنگ‌های دانه‌ای که آلیزارین قدیمی ترین نوع آن است، فقط با اکسید‌های فلزی ترکیب می‌شوند. وقتی لباس را با رنگ‌های دانه‌ای رنگرزی کنیم، رسوبی از نگین یک لایه از لباس را در بر می‌گیرد. شایان ذکر است که استفاده از این رنگ‌ها قدمت طولانی دارد و می‌توان گفت جزو قدیمی‌ترین رنگ‌ها هستند.

 رنگ‌های نساجی بر اساس روش رنگرزی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

 

 

 

واردات رنگ خمیری

رنگ‌های خمیری یکی دیگر از انواع مختلف رنگ‌های رنگرزی هستند که می‌توان گفت بی‌رنگ هستند. رنگ‌های خمیری محلول در آب بوده و کاربرد فراوانی دارند.

واردات رنگ واکنشی

رنگ‌های واکنشی نوع دیگری از رنگ‌ها می‌باشند که به رنگ‌های یخی معروفند. اگر دما بالا باشد، نمک دی آزونیوم از بین می‌رود. بنابراین رنگ‌های واکنشی در دمای پایین استفاده می‌شوند.

واردات رنگ پخش شونده

رنگ‌های پخش شونده نیز در رنگرزی استفاده می‌شوند. اما روش استفاده کمی متفاوت است. یعنی ابتدا مقداری از آن را با ترکیبات فنلی ترکیب کرده و سپس در حمام مخصوص و در شرایط ویژه یعنی دما و فشار بالا، الیاف سنتزی رنگ می‌گیرد.

نحوه ‌واردات رنگ نساجی از چین و دبی

همان طور که اشاره کردیم، رنگ‌های نساجی به ۲ دسته طبیعی و شیمیایی تقسیم می‌شوند که محبوبیت رنگ‌های طبیعی بیشتر است. در این قسمت، می‌خواهیم راجع به واردات این رنگ‌ها صحبت کنیم و بدانیم اصلا چه کشورهایی صادر کننده هستند. یک سری کشور‌ها به طور گسترده رنگ نساجی صادر می‌کنند که اگر قصد دارید در زمینه تجارت فعالیت کنید، لازم است که با آن‌ها آشنا شوید. کشور‌هایی مثل چین، آمریکا، هند، ژاپن، ترکیه و هلند در زمینه صادرات رنگ خبره هستند.

 

 

شاید نمی‌دانستید که ورود رنگ‌های نساجی به کشور، نیازمند یک سری مجوز است. در غیر این صورت هنگامی که می‌خواهید اجناس را از گمرگ تحویل بگیرید، با مشکلاتی مواجه خواهید شد. این‌ها جزو مراحل قانونی هستند که باید طی شوند و برای دریافت آن‌ها باید به سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو مراجعه کنید.

خوب است بدانید که قوانین مربوط به صادرات و واردات دائما در حال تغییر هستند. اگر تمایل دارید که از این تغییرات مطلع شده و دچار مشکل نشوید، بهتر است که در جریان جدیدترین خبر‌های شرکت‌های بازرگانی که در این زمینه فعالیت دارند قرار بگیرید. این شرکت‌ها می‌توانند شما را به درستی راهنمایی کنند تا کارتان را با خیالی آسوده‌تر انجام دهید.

ترخیص رنگ نساجی از گمرک با وانیکس

قیمت لباس از رنگ‌های نساجی تاثیر می‌گیرد. بنابراین، از آن جایی که قیمت لباس اهمیت زیادی دارد، این رنگ‌ها از کشور‌هایی مثل چین وارد می‌شوند تا قیمت لباس متعادل باشد. یکی دیگر از مواردی که به لطف ‌واردات رنگ نساجی ایجاد شده، افزایش تنوع محصولات است. در نتیجه خریدار وقتی برای خرید یک محصول به بازار مراجعه می‌کند، انتخاب‌های بیشتری برای خرید دارد.

اهمیت ترخیص از گمرک در ‌واردات رنگ نساجی

چرا که لباس‌ها در طیف مختلف رنگی موجود هستند و خریدار محدودیتی در انتخاب ندارد. لازم به ذکر است که رنگ‌ها، علاوه بر این که در نساجی کاربرد دارند، در موارد دیگری مثل رنگ آمیزی اشیا و همچنین به عنوان رنگ دهنده غذا‌ها استفاده‌‌ می‌شوند.

واردات رنگ از چین و دبی با وانیکس؟ چرا و چگونه؟

همان طور که می‌دانید، روابط ایران با کشور‌هایی مثل چین و امارات متحده عربی مانند گذشته خوب است. چین و دبی دو قطب مهم وارداتی برای ایران هستند. تحریم‌های اقتصادی تاثیر بسیار زیادی بر روی اقتصاد کشورمان گذاشته‌اند و شرایط را دشوار کرده‌اند. به همین دلیل واردات کالا از کشورهای اروپایی عملا غیرممکن شده است. اما دو کشور چین و امارات مانند گذشته تمایل به همکاری با ایران را دارند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر تمایل دارید که وانیکس در امر واردات به شما کمک کند، میتوانید با شماره‌هایی که در پایین مشاهده می‌کنید، تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید.

 

 

سخن پایانی

قصد داشتیم تا با شرح این مقاتله، اطلاعات مهمی درباره ‌واردات رنگ نساجی از چین و دبی و انواع آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم. با توجه به مصرف بالای رنگ نساجی، تولید داخل پاسخگوی نیازهای جامعه نیست. امیدواریم که این مقاله برای شما سودمند بوده باشد و بتوانید بدون هیچ مشکلی، رنگ‌ مورد نیاز خود را وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر