خرید عمده عینک + واردات عینک از چین و دبی با وانیکس

چگونه می توان تولید کننده عینک مناسب را در چین پیدا کرد؟

اولین کاری که باید برای واردات و خرید عمده عینک از چین انجام دهید، یافتن یک تامین کننده مورد اعتماد است. کاری که وانیکس برای همه واردکنندگان نوپا و قدیمی انجام می‌دهد. اکثر تولید کنندگان عمده عینک آفتابی در چین در استان ژجیانگ، جنوب شانگهای و به طور خاص در شهرهای Wenzhou و Linhai مستقر هستند.

 

 

چگونه می توان تولید کننده عینک مناسب را در چین پیدا کرد؟

Wenzhou، بزرگ‌ترین شهر تولیدکننده عینک در چین و جهان است. صدها تولید کننده، شرکت بازرگانی و تامین کننده قطعات عینک آفتابی در این شهر مستقر هستند. البته با آگاهی از این موضوع، اولین چالش شروع خواهد شد! چه چالشی؟! چالش مرتبط با پیدا کردن تامین‌کننده معتبر. چگونه می‌خواهید بهترین شرکت تولید کننده عینک آفتابی را انتخاب کنید. برای اینکه جستجوی شما کمی آسان‌تر شود، فهرستی از مواردی که باید هنگام خرید و واردات عینک آفتابی از چین بدانید را گردآوری کرده‌ایم:

مطابقت محصول

برای خرید عمده عینک از چین اولین موضوعی که باید مورد بررسی قرار دهید، آیا تامین‌کننده‌ای که قرار است محصول شما را تولید کند با مقررات خاص شهر، کشور یا ایالت شما مطابقت دارد یا خیر. شما باید به عنوان یک واردکننده این موضوع را در مراحل ابتدایی واردات خود مورد بررسی قرار دهید. به خاطر داشته باشید که شما به عنوان یک واردکننده در منطقه خاص خود، مسئول دانستن قوانین و اطمینان از مطابقت تمام عینک‌هایی که وارد می‌کنید، هستید. این مطابقت و قوانین شامل استانداردهای ایمنی محصول، الزامات برچسب‌گذاری و عدم استفاده از مواد مضر است. با نگاه کردن به سازنده و اینکه آیا آنها توانایی تولید محصولات سازگار را دارند، می‌توانید شروع کنید. ممکن است بپرسید که چگونه باید این کار را انجام دهید، قرار نیست دست به کارهای عجیب و غریبی بزنید، کافی است که از تامین کننده سند گواهی انطباق محصول درخواست کنید. آنچه که باید درباره عینک مورد توجه قرار گیرد:

  • گزارش تست و اعلامیه انطباق FDA
  • اعلامیه انطباق دستورالعمل تجهیزات حفاظت شخصی و گزارش آزمایش در صورت امکان

 

 

این نقطه شروع خوبی برای فیلتر کردن سریع تولیدکنندگان عینک آفتابی در چین است، در نظر گرفتن این موارد به شما امکان می‌دهد تا فقط بر روی تولیدکنندگانی تمرکز کنید که مطابقت خود را رعایت می‌کنند. گاهی هم ممکن است برخی از تامین‌کنندگان چینی نتوانند این اسناد را تحویل دهند، به همین دلیل هم بهترین روش برای پیدا کردن معتبرترین تامین‌کننده عینک آفتابی در چین است.

گواهی سیستم مدیریت کیفیت (QMS)

قابل درک است که این موضوع بسیار مورد توجه به نظر برسد، اما بسیار مهم است که سازنده عینک آفتابی این گواهی‌ها را برای بازرسی در دسترس داشته باشد و از معتبر بودن آنها مطمئن شود. گواهی مدیریت کیفیت یا QMS نشان می‌دهد که تامین کننده عینک یا هر محصول دیگری را طبق یک استاندارد بین‌المللی خاص تولید می‌کند یا خیر.

گواهی سیستم مدیریت کیفیت (QMS)
گواهی سیستم مدیریت کیفیت (QMS)

 

 

تامین کننده دامنه کسب و کار را ثبت کرده است یا خیر

از دیگر مواردی که باید پیش از خرید عمده عینک از چین بدانید این است که آیا تامین‌کننده کسب و کار قانونی دارد یا خیر. یکی از کارهایی که وانیکس برای پیدا کردن بهترین تامین‌کننده لحاظ می‌کند، همین مورد مهم است. زیرا عینک آفتابی جز مواردی است که باید از یک تامین‌کننده معتبر چینی خریداری شود. اگر مقدار سرمایه ثبت شده یک شرکت زیاد نیست، این می‌تواند نشان دهنده یک تامین کننده نسبتا کوچک باشد، این خود لزوما چیز بدی نیست. اما این موضوع را به خاطر داشته باشید که شرکت‌های تولید کننده بزرگ چینی می‌تواند نوید یک تامین‌کننده مورد اعتماد را به واردکنندگان بدهد.

مشخصات محصول

قبل از شروع تولید محصولات سفارشی واردکنندگان، تولیدکنندگان عینک آفتابی از خریداران خود انتظار دارند که مجموعه‌ای از مشخصات محصولی را که باید تولید شود به آن‌ها ارائه دهند. عینک‌های آفتابی را به راحتی می‌توان سفارشی کرد و طرح‌های یکسانی را با استفاده از مواد و اجزای مختلف در قالب یک قاب تولید کرد. مواد و اجزاء عواملی هستند که مستقیماً بر قیمت واحد تأثیر می‌گذارند. حالا چه چیزهایی را باید مورد بررسی قرار دهیم:

  • لنز از موادی مثل شیشه، کامپوزیت، پلی کربنات یا پلاستیک است؟! آیا لنزها پلاریزه شده‌اند؟!
  • استانداردهای EN ISO و ASTM رعایت شده‌اند؟
  • ضد انعکاس است یا خیر
  • چقدر ضخامت دارد
  • شکل و رنگ عینک چگونه است؟
  • مواد قاب (آلیاژها، پلی پروپیلن، استات، فولاد ضد زنگ و از رنگ‌های استاندارد استفاده شده است یا خیر)
  • بسته‌بندی استاندارد دارد یا خیر؟!

حداقل مقدار سفارش مورد نیاز (MOQ)

همانطور که تقریباً در مورد هر سازنده‌ای در جهان است، احتمالاً الزامات MOQ وجود دارد. هر تامین‌کننده عینک آفتابی محدودیت‌های خود را تعیین می‌‌کند و می‌تواند چیزی شبیه به این باشد:

  • ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ عینک در هر سفارش
  • امکان سفارش ۳۰۰ تا ۵۰۰ عینک در هر رنگ و مدل از طرح‌هایی که سفارشی نیستند

این به هیچ وجه یک مقدار استاندارد نیست، بنابراین شما باید الزامات MOQ را از طرف تامین کننده خود تأیید کنید. سفارش خرید عمده عینک از چین با فریم‌های سفارشی‌شده یا زمانی که رنگ خاصی را در نظر دارید، الزامات و موارد قانونی بیشتر خواهد شد، زیرا اینها در دسته عینک آفتابی استاندارد قرار نمی‌گیرند.

 

 

استانداردهای ایمنی جهانی عینک آفتابی چیست؟

بازارهای مختلف جهانی، مقررات مختلفی را برای اطمینان از ایمن بودن عینک و آسیب رساندن به چشم کاربر در نظر می‌گیرند. برای مثال در اروپا علاوه بر اینکه عینک نباید حاوی مواد خاصی مانند جیوه، سرب یا کادمیوم باشد، باید به واردکنندگان ثابت شود که عینک‌ها همه نشکن هستند. ممکن است شرایط اضافی برای عینک آفتابی ویژه کودکان و عینک محافظ نیز وجود داشته باشد. عینک دارای عملکردهای زیادی است که هر کدام الزامات خاص خود را دارند، اما، چه عینک‌های مد روز یا طبی و عینک آفتابی، مصرف کننده باید مطمئن باشد که محصول ایمن است و از چشم‌ها محافظت می‌کند. علاوه بر این، تمام عینک‌ها باید راحت و در برابر آسیب مقاوم باشند.

استانداردهای ایمنی جهانی عینک آفتابی چیست؟

عینک همچنین می‌تواند الزامات خاصی در رابطه با استفاده از آن داشته باشد. به عنوان مثال، عینک‌های آفتابی باید به اندازه کافی از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت کنند. بنابراین پیش از خرید عمده عینک از چین باید اطمینان پیدا کنید که آیا با استانداردهای ایمنی مطابقت دارند یا خیر. این استانداردها عبارتند از:

  • فریم عینک؛ از نظر استاندارد جهانی فریم عینک باید به گونه‌ای باشد که از اطراف به خوبی اطراف چشم را بپوشاند. عینک‌‌‌ها دارای دسته پهن گزینه مناسبی به شمار می‌رود.
  • از چشم‌ها در برابر اشعه ماورا بنفش به خوبی محافظت کند. نوع عدسی عینک آفتابی باید بر اساس مقاومت در برابر درجه مقاومت چشم‌ها در برابر ماورا بنفش ساخته شود.

سایر موارد مهمی که باید درباره خرید عمده عینک از چین بدانید

عینک آفتابی که زمانی محصولی لوکس بود، اکنون به یکی از لوازم جانبی ضروری برای همه تبدیل شده است. به این ترتیب، بسیاری از خرده فروشان تقاضای واردات عینک آفتابی از چین را دارند. فروش عینک آفتابی می‌تواند یک تجارت پرسود باشد و بسیاری از واردکنندگان در حال بررسی بازار عمده فروشی چین برای افزایش سودآوری خود هستند.

سایر موارد مهمی که باید درباره خرید عمده عینک از چین بدانید

چین یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان عینک آفتابی است. اگر قصد واردات از این کشور را دارید، بهتر است که همه روال را با توجه به مواردی که در بالا بیان کردیم، پیش ببرید. در این صورت خرید عمده عینک از چین و عرضه آن به متقاضیان می‌تواند یک تجارت سودآور و پررونق باشد.

 

 

هزینه حمل و نقل و بسته‌بندی عینک آفتابی از چین

بسته‌بندی یک جنبه ضروری برای خرید هر محصول است، به خصوص اگر محصول مانند عینک آفتابی شکننده باشد. با این حال، بسیاری از تولید کنندگان عینک آفتابی در چین بسته‌بندی جداگانه‌ای ارائه می‌دهند.

هزینه حمل و نقل و بسته‌بندی عینک آفتابی از چین

آخرین بخشی که باید پیش از خرید عمده عینک از چین مورد بررسی قرار گیرد، شیوه ارسال و هزینه حمل و نقل است. هزینه ارسال عینک آفتابی با توجه به روش، حجم و وزن کالا می‌تواند متفاوت باشد. سایر مواردی که روی هزینه ارسال تاثیر دارند عوارض، مالیات و ترخیص کالا از اداره گمرک هستند.

خرید عمده عینک از چین با وانیکس

این روزها همه چیز به سمت آنلاین شدن پیش می‌رود، چرا واردات را هم به صورت آنلاین انجام ندهید. شرکت بازرگانی وانیکس که مجموعه‌ای از کارشناسان مجرب و متخصص را در کنار هم فراهم آورده، روال واردات را برای همه آسوده کرده است. برای خرید عمده عینک یا هر محصول دیگری از چین می‌توانید به سایت رسمی ما مراجعه کنید و کالای مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید.

تیم وانیکس با توجه به سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه تجارت، بهترین تامین‌کننده با بهترین قیمت رقابتی را به شما معرفی خواهند کرد. یکی از مزیت‌های این شرکت بازرگانی ارایه چک ضمانتی به سفارش‌دهندگان و جلب اعتماد آن‌هاست.

واردات عینک از چین و دبی تنها راه تامین اجزای مختلف عینک‌های موجود در بازار است. دو بخش اصلی هر عینک، عدسی و قاب آن است که هر دو از کشورهای دیگر وارد می‌شوند. این محصولات به صورت مستقیم با سلامت چشم‌ها در ارتباط هستند، برای همین خریداران به کیفیت آنها توجه زیادی دارند. کشور چین با برخورداری از کارخانه‌های پیشرفته، می‌تواند مقصدی ایده‌آل برای تامین عینک‌هایی با کیفیت مرغوب باشد.

ممکن است برای افرادی که قصد واردات این محصول را دارند، سوال‌هایی در زمینه واردات این کالا ایجاد شود. سوال‌هایی از قبیل اینکه واردات عینک به چه مجوزهایی نیاز دارد یا اینکه مراحل واردات این کالا چگونه است. ما در ادامه این مقاله از سایت وانیکس به چنین سوال‌هایی پاسخ خواهیم داد:

  • واردات عینک از چین، مرغوب و مقرون به صرفه
  • واردات عدسی عینک
  • چگونگی واردات انواع عینک از چین؛ تنها در هفت مرحله
  • واردات عینک از چین و دبی با وانیکس

واردات عینک از چین، مرغوب و مقرون به صرفه

واردات عینک از کشورهای گوناگونی مانند کره، آلمان، فرانسه و چین صورت می‌گیرد. چین یکی از بزرگترین مقاصد تجاری جهان است که واردات ۶۰ درصد عینک‌ها‌ را به خود اختصاص داده است. این کشور با داشتن منابع اولیه فراوان و نیروی فنی متخصص، یکی از بهترین تولیدکننده‌های این کالا در سطح جهانی به شمار می‌آید.

واردات عینک از چین، مرغوب و مقرون به صرفه

استراتژی شرکت‌های چینی بر اساس اطلاعات دقیقی است که از نیازها و خواسته‌های مشتریان دارند. فروشندگان چینی تلاش می‌کنند با تقدیم هدیه‌هایی در کنار هر سفارش، رضایت بازرگانان را به دست بیاورند. همچنین با کیفیت بالای محصولات تولیدی، روز به روز متقاضیان محصولات چینی را افزایش می‌دهند.

واردات عدسی عینک

جنس اکثر عدسی‌های عینک از شیشه و پلاستیک است؛ این کالا در دو نوع مختلف برای چشم‌های دوربین و نزدیک‌بین تولید می‌شود. تعرفه‌هایی که به انواع عدسی تعلق می‌گیرد، در ردیف ۹۰۰۱۴۰ قرار دارد. واردات عدسی عینک نیز از کشورهای مختلفی مانند چین، کره و ژاپن انجام می‌شود؛ در واردات انواع عدسی عینک نیز کشور چین سهم ویژه‌ای دارد.

چگونگی واردات انواع عینک از چین؛ تنها در هفت مرحله

چگونگی واردات انواع عینک از چین؛ تنها در هفت مرحله

قبل از شروع واردات عینک و عدسی‌های آن لازم است که اطلاعاتی راجع به مراحل واردات این کالا داشته باشیم. بعد از دریافت کارت بازرگانی و مجوزهای لازم، وارد کردن عینک از هفت مرحله اصلی تشکیل می‌شود:

  1. یافتن تامین کننده مناسب

در ابتدا باید بدانیم که تولیدات کدام شرکت عینک‌سازی از استانداردهای بالاتری برخوردار است. چنانچه اولین باری است که می‌خواهید برای واردات عینک از چین اقدام کنید، بهتر است که از یک شرکت مطرح خرید خود را انجام دهید. برای یافتن شرکت‌های معتبر و مشهور ساخت عینک در کشورهای گوناگون می‌توانید دو کار انجام دهید:

اول) با یکی از نمایندگان تجاری در کشور مقصد همکاری و تمام اطلاعات مربوط به شرکت‌ها را از ایشان دریافت کنید. این اطلاعات شامل میزان فروش شرکت‌ها، نیروی کاری، سود خالص و نمودارهای مختلف فروش است.

دوم) می‌توانید با شرکت‌های بازرگانی معتبر همکاری کنید و یافتن فروشنده مناسب را بر عهده ایشان بگذارید. کارشناسان شرکت‌های بازرگانی مانند وانیکس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه واردات انواع کالا، بهترین تامین‌کننده‌ها را شناسایی می‌کنند. همچنین می‌توانید بقیه مراحل واردات را طی همکاری با شرکت‌های بازرگانی انجام دهید تا در زمان و هزینه‌های واردات صرفه‌جویی کنید.

  1. درخواست نمونه

بعد از اینکه تامین کننده مناسب کالا را یافتید، باید یک نمونه از محصولات ساخته شده را درخواست کنید. این نمونه با پست هوایی و در سریعترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد. در صورت تطابق نمونه با فاکتورهای شما، می‌توانید سفارش خود را نهایی کنید.

  1. ثبت اطلاعات در پیش فاکتور

تمام اطلاعات مربوط به طرفین قرارداد و کالاها در پیش فاکتور ثبت می‌شود. این پیش فاکتور برای دریافت مجوزها در مراحل آتی و ترخیص کالا ضروری است. انواع مختلف عدسی، انواع قاب عینک (مانند تک کانونی و دوکانونی) و جنس انواع قاب‌های عینک در پیش فاکتور ثبت می‌شود.

  1. ثبت سفارش در وزارت بازرگانی

باید با کمک کد تعرفه، سفارشتان را به صورت آنلاین در سایت وزارت بازرگانی ثبت کنید. کد تعرفه یک کد هشت رقمی است که به هر کالا به صورت تخصصی تعلق دارد. بعد از ثبت آن می‌توانید مجوزهای لازم برای ترخیص همان کالاها را دریافت کنید.

  1. دریافت مجوزهای مقرراتی

برای ترخیص بعضی از کالاها، ارائه مجوزهای مقرراتی لازم است. برای دریافت مجوزهای مقرراتی باید که عوارض کالا را پرداخت و بعد از آن مجوزهای مربوط را از سازمان صمت دریافت کنید. برای دریافت مجوزها لازم است که تمام اطلاعات مربوط به عینک در آن ذکر شود.

  • مجوزهای مقرراتی، مجوزهایی هستند که گاهی اوقات بنا به شرایط کشور به وجود می‌آیند.
  1. ترخیص کالا

برای ترخیص کالا لازم است که اسناد و مدارکی را ارائه دهید. برخی از این اسناد عبارتند از کارت بازرگانی، قبض انبار، پکینگ لیست، مجوزهای مربوط و پیش فاکتور. ترخیص کالا از گمرک فرایندی دشوار است و توصیه می‌شود طی همکاری با افراد مجرب این مرحله را انجام دهید.

  1. حمل و نقل محموله

برای جابه‌جایی محموله تا انبار مورد نظر می‌توانید از راه‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه سه مورد از بهترین روش‌های حمل محموله را برایتان آورده‌ایم:

  • می‌توانید با اینکوترمز قرارداد ببندید. پس از عقد این قرارداد از حمل آسان و کم دردسر کالاها، حفظ سلامت محموله و کاهش هزینه‌ها بهره‌مند خواهید شد.
  • خودتان به صورت مستقیم شیوه حمل و نقل در مسیرهای مختلف را انتخاب کنید. به طور کلی هر محموله سه مسیر کلی دارد:
  • از انبار فروشنده تا گمرک کشور مبدا. بعد از دریافت محصولات و بسته‌بندی آن‌ها می‌توانید با یکی از روش‌های حمل زمینی کالا را تا گمرک هدایت کنید.
  • ترخیص کالا از گمرک کشور مبدا تا گمرک کشور مقصد. بعد از انجام تشریفات گمرکی و پرداخت هزینه‌های گمرکی می‌توانید محموله خود را ترخیص کنید. برای این انتقال می‌توانید از یکی از روش‌های حمل دریایی، زمینی و یا هوایی بهره ببرید.
  • از گمرک کشور مبدا تا انبار صاحب کالا. بهتر است از روش حمل زمینی برای انتقال نهایی محموله استفاده کنید. انتقال درون مرزی عینک‌های خریداری شده با یکی از ماشین‌های حمل بار یا قطار مقرون به صرفه‌تر است.
  • از خدمات door to door شرکت‌های بازرگانی استفاده کنید. یکی از مزیت‌های همکاری با شرکت‌های بازرگانی مانند وانیکس، برخورداری از چنین خدماتی است. door to door به این معناست که شرکت ارائه دهنده خدمات بازرگانی، کالای شما را از درب انبار فروشنده دریافت می‌کند؛ بعد از انجام پروسه ترخیص آن را به درب انبار صاحب کالا در کشور مقصد تحویل می‌دهد.

واردات عینک از چین و دبی با وانیکس

شرکت‌های بازرگانی بر اساس میزان تجربه‌ای که دارند تصمیم‌های گوناگونی در مراحل مختلف واردات می‌گیرند. شرکت بازرگانی وانیکس با بیش از ده سال تجربه در زمینه واردات کالاهای گوناگون، مناسب‌ترین تصمیم‌ها را اتخاذ می‌کند. پس از ثبت سفارش در سایت وانیکس، انجام چرخه واردات شما توسط کارشناسان مجرب آغاز می‌شود؛ بهترین روش‌ها در مراحل مختلف واردات انتخاب می‌شود و می‌توانید کالای خود را درب انبار مورد نظر دریافت کنید.

واردات عینک از چین و دبی با وانیکس

واردات انواع عینک و عدسی‌های آن نیازمند دریافت مجوزهایی از سازمان‌های گوناگون است. کارشناسان وانیکس با تسلط کافی بر مقررات واردات هر کالا و دریافت مجوزهای لازم، وارداتی قانونی و ایمن برای شما رقم خواهند زد.

سئوالات متداول درباره خرید عمده عینک از چین

  • آیا می‌توانیم نمونه‌های عینک‌ها را قبل از سفارش بررسی کنیم؟

بله، در برخی موارد می‌توانید نمونه‌های عینک‌ها را قبل از سفارش بررسی کنید. این امر به شما اطمینان می‌دهد که کیفیت و طراحی عینک‌ها با انتظارات شما هماهنگ هستند. معمولاً تولیدکنندگان چینی مایل به ارائه نمونه‌های عینک‌ها برای مشتریان جدید هستند تا از کیفیت و قابلیت‌های محصولات خود مطمئن شوند.

  • آیا خرید عمده عینک از چین اقتصادی است؟

بله، خرید عمده عینک از چین معمولاً اقتصادی است. چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عینک در جهان است؛ بنابراین هزینه تولید در آن کمتر است. این می‌تواند به شما امکان می‌دهد قیمت مناسب‌تری را به مشتریان خود ارائه کنید و در تجارت خود سود بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *