بهترین شرکت­ های واردات از چین و دبی

اما واردات کالا از هر مبدایی، نیازمند گذراندن مراحل مختلفی است؛ از رعایت قوانین واردات و انتخاب فروشنده مناسب و تهیه انبار برای نگهداری کالا گرفته تا انتخاب روش حمل و نقل مناسب برای انتقال کالا از مبدا به مقصد. حال برای آنکه این مراحل را به آسانی پشت سر بگذاریم راه­ حل چیست؟ پاسخ ساده است: مراجعه به بهترین شرکت­های واردات واسطه، که معتبر هم باشد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین شرکت­های واردات از چین آشنا کنیم.

 

 

۱. شرکت بازرگانی وانیکس (بهترین شرکت واردات از چین و دبی)

شرکت بازرگانی وانیکس با مناسب­‌ترین قیمت و در سریع­ترین زمان ممکن، کالا و محصولات مورد نیاز شما را از چین به ایران می‌­آورد. تیم وانیکس ابتدا به جست­وجوی فروشندگان مناسب، که کالای مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و مناسب­‌ترین قیمت ارائه دهد، می‌­پردازد. پس از یافتن فروشنده مناسب مبلغ مورد نیاز برای خرید کالای شما به حساب فروشنده واریز می­گردد. پس از آن شرکت وانیکس، کالاهای شما را در انبارهای خود در چین نگهداری می‌کند؛ حال نوبت انتقال و حمل کالا از از مبدا یعنی چین به مقصد یعنی ایران است. در شرکت بازرگانی وانیکس، حمل و نقل کالاها به ۲ شکل دریایی، هوایی صورت می­گیرد؛ لازم به ذکر است حمل هوایی کالا از چین به ایران ۳۵ روز و حمل دریایی ۶۵ روز زمان می­برد.

خدمات شرکت وارداتی وانیکس عبارت‌اند از:

واردات از چین

واردات از دبی

مشاوره واردات

آموزش واردات

حمل کالا از چین

واردات ته لنجی

و…

شرکت بازرگانی وانیکس.

سرویس ارسال بار در وانیکس به دو شکل Door to Door و Door to Airport انجام می­شود. در سرویس Door to Door کالای شما در چین از فروشنده تحویل گرفته شده و پس از انجام امور وارداتی، کالا تا جلوی درب انبار شما در ایران حمل می­شود. اما در سرویس Door to Airport شرکت وظیفه‌ه­ای در قبال ارسال کالا تا انبار مورد نظرتان را ندارد؛ بنابراین در سرویس Door to Airport، کار تیم وانیکس پس از انجام کامل امورات وارداتی به پایان رسیده و مسئولیت حمل کالا تا مکان مورد نظرتان بر عهده خود شما خواهد بود. چنانچه به دنبال استعلام قیمت کالایی هستید، تیم وانیکس این خدمات را نیز برای مشتریان خود انجام می­دهد. نکته قابل توجه در خصوص شرکت بازرگانی وانیکس قابل اعتماد بودن این شرکت است، چرا که بعد از عقد قرارداد میان مشتری و شرکت، وانیکس یک چک ضمانتی جهت بیمه بار شما به قیمت خرید مشتری در اختیار وی قرار می­دهد. به این ترتیب هیچ گونه نگرانی در خصوص رسیدن کالا به دستتان وجود نخواهد داشت. شرکت وانیکس از لحاظ ضمانتی یکی از بهترین شرکتهای واردات کالا از چین و دبی می‌باشد.

 

 

۲. شرکت ترخیص کالا و بازرگانی ایمن تجارت کارآمد

شرکت بازرگانی ایمن تجارت، با هدف امانت­داری، حفظ حریم شخصی بازرگانان، حفظ امنیت مالی تاجران و تحویل به موقع کالا به مشتریان خود همواره یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های بازرگانی واردات کالا از چین بوده است. این شرکت با انجام امور گمرکی، اخذ مجوز های مورد نیاز از سازمان­های مربوطه، انجام کلیه امور بانکی، حمل کالا در کوتاه­ترین زمان ممکن و … آماده خدمت­رسانی به مشتریان است.

۳. شرکت بازرگانی آسان تجارت

شرکت بازرگانی آسان تجارت با توجه به نیاز شما خرید کالا از چین را به دو صورت عمده و خرده انجام می­دهد. این شرکت بعد از انتخاب فروشنده مناسب و بررسی کیفیت کالا اقدام به حمل کالا می­‌نماید. حمل و نقل در این شرکت هم به صورت دریایی و هم به شکل هوایی انجام می­شود.

۴. شرکت بازرگانی سپاهان همراه

شرکت بازرگانی سپاهان همراه، در مسیر واردات کالا از چین یک همراه با تجربه برای شما خواهد بود. تیم سپاهان همراه با انجام کلیه امور گمرکی، اخذ مجوزهای لازم و همچنین انتخاب فروشنده مناسب خیال شما را از واردات کالای مورد نیازتان راحت می­کند. همچنین حمل و نقل کالا نیز بر عهده شرکت است.

چرا شرکت بازرگانی وانیکس جزو بهترین شرکت­ های واردات کالا از چین است؟

ویژگی بسیار مهمی که شرکت وانیکس را از سایر شرکت­های بازرگانی متمایز می­کند، چک ضمانتی است که این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار می­دهد. امروزه یکی از دغدغه­های اصلی مشتریان پیدا کردن یک شرکت واسطه معتبر است تا بتوانند به آن اعتماد کنند.  شرکت بازرگانی وانیکس به عنوان بهترین شرکت بازرگانی واردات کالا از چین، بعد از عقد قرارداد رسمی با مشتری یک چک تضمین به قیمت خرید مشتری در اختیار وی قرار می­دهد، به این ترتیب هیچ گونه نگرانی در خصوص رسیدن کالا به دستتان وجود نخواهد داشت.

 

 

نکته قابل توجه دیگر که شرکت بازرگانی وانیکس را به بهترین شرکت بازرگانی در حوزه واردات کالا از چین تبدیل کرده­است؛ سرویس ارسال Door to Door است. که به ندرت در سایر شرکت های بازرگانی واردات کالا وجود دارد. در سرویس Door to Door کالای شما در چین از فروشنده کالا تحویل گرفته شده و پس از انجام کلیه امورات وارداتی، کالای مورد نظرتان تا جلوی درب انبار شما در ایران حمل می­شود. یکی دیگر از نگرانی‌­هایی که  بازرگانان با آن روبه‌­رو هستند، انبارداری در چین است. بسیاری از مشتریان که قصد واردات کالا از چین را دارند، به یک انبار در این کشور نیاز دارند تا کالای خود را  در آنجا نگهداری کنند. در این صورت بهترین انتخاب استفاده از خدمات انبارداری شرکت بازرگانی وانیکس است. به این ترتیب  کالاهای شما، که از فروشندگان مختلف خریداری کرده‌اید، به یک انبار مشخص، که زیر نظر شرکت است، ارسال می‌شود.

"چرا

سوالی که ممکن است برای برخی بازرگانان پیش بیاید این است که آیا شرکت وانیکس خرده بار هم ارسال می­کند؟ پاسخ مثبت است؛ شرکت وانیکس این امکان را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. به طوریکه شما قادر خواهید بود بارهای خود را به صورت خرده بار از طریق شرکت ارسال نمائید. شایان ذکر است تیم مشاوران وانیکس، متشکل از افراد مجرب همراه و پشتیبان شما در امر واردات کالا از چین خواهند بود. مشاوران وانیکس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ­گویی به مشتریان هستند.

تیم وانیکس با شرکت در رویدادهای مهم در زمینه واردات و زمینه کاری خود، همواره سعی در افزایش تجارب افراد خود داشته است، چرا که معتقد است تنها با حضور افراد متخصص در شرکت می­‌تواند به بزرگترین هدف خود یعنی جلب رضایت مشتریان بیشتر قدم بردارد. شرکت وانیکس با یک دهه سابقه و تجربه جزو بهترین شرکت­های واردات انواع کالا از چین و دبی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *