بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون

در این مشارکت سود بسیاری عاید شما خواهد شد؛ زیرا واردات کالاهای سفارشی شما با گمرک کم انجام می‌شود و به قیمت مناسبی می‌توانید بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه اولیه را تجربه کنید.

 

 

کالاهای وارداتی پردرآمد از چین

یکی از  کالاهای وارداتی از چین که با سرمایه اندک نیز قابل اجرا است، شارژرهای تلفن بی سیم می‌باشد. این محصول به عنوان کالایی تقریبا جدید است که در کشور ما استفاده از آن هنوز فراگیر نشده است و صددرصد مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد.لازم به ذکر است که همیشه بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون تومان انجام نمی‌شود، بلکه با مبالغ کم‌تری هم می‌توان به واردات پرداخت. از دیگر کالاهایی که واردات آن‌ها به ایران مورد استقبال قرار می‌گیرد ساعت‌های هوشمند است که کشور چین در این زمینه ساعت‌هایی هوشمند با قیمتی پایین عرضه می‌کند.

کالای بعدی زنگ درب ویدئویی است که مانند دوربین‌های حفاظتی عمل می‌کند و قابلیت متصل شدن به گوشی موبایل را نیز دارند، این کالا را به صورت عمده و به قیمت عمده فروشی می‌توانید از چین سفارش دهید.کالای دیگری که با آن می‌توان به بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ ملیون تومان دست یافت، دوربین‌های امنیتی با ای پی هستند که قیمت عمده فروشی آن‌ها ۱۴۰۰ دلار برای ۱۰۰ واحد است و قیمت خرده فروشی آن ۲۶ دلار است، همانطور که مشاهده می‌کنید قیمت عمده فروشی آن‌ها بسیار کم‌تر از قیمت اصلی آن‌ها است و سود زیادی از واردات این کالا نصیب شما می‌شود.بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون تومان یا کم‌تر را می‌توان با واردات کالایی مانند دوربین‌های دیجیتال نیز عملی کرد. این نوع دوربین‌ها برای همه سنین و با هزینه‌های بسیار مناسب و در شکل، رنگ و اندازه‌ی متفاوت پیدا می‌شود.

کالاهای وارداتی پردرآمد از چین
کالاهای وارداتی پردرآمد از چین

 

 

 

کالای دیگری که بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون  را برای شما فراهم می‌کند رینگ لایت است که از آن برای گرفتن سلفی‌ها استفاده می‌شود. امروزه با متداول شدن اینستاگرام و دنیای مجازی و افزایش تقاضا برای عکاسی و فیلمبرداری و گرفتن سلفی این دستگاه پرطرفدار شده است. واردات رینگ لایت یکی از پرسودترین واردات چین به ایران است که همواره تاجرهای زیادی به این کار پردرآمد مشغول هستند و توانسته‌اند از این طریق سودهای کلانی به دست آورند و به بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون و حتی با مبالغ کم‌تر دست یابند.

بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون تنها شعار نیست و حتی با مبلغی کمتر از آن نیز امکان پذیر است. از دیگر کالاهایی که می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری را برای شما فراهم کند، اسپیکرهای هوشمند است که قیمت عمده فروشی آن ۹۰۰ دلار برای ۱۰۰ واحد است و قیمت خرده فروشی معمولی ۹۹ دلار است.این اسپیکرها قابلیت اتصال به اینترنت و پخش انواع فایل‌های صوتی را دارند و این اسپیکرهای هوشمند و با کیفیت حتی قابلیت اتصال با بلوتوث، کابل اتصال و غیره را نیز دارد. از این اسپیکرها هم مارک‌های ارزان و هم مارک‌های گران وجود دارد و به نیاز مشتری اهمیت داده شده است که همه اقشار جامعه قادر به خریدن آن هستند. ولی با خرید عمده بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون انجام می‌شود. به همین دلیل اسپیکرها یکی از پرسودترین کالاها برای واردات از چین است.

 

واردات لوازم جانبی موبایل

کالاهای دیگری که با واردات آن از چین به ایران هدف سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون به اجرا در می‌آید، واردات لوازم جانبی موبایل است. انواع گوناگون و شمار فراوان لوازم جانبی موبایل آن را به یکی از پرسودترین کالاهای وارداتی تبدیل کرده است.برای مثال:گلس، قاب‌های موبایل، شارژرها، هندزفری ‌و هندزفری بلوتوثی و غیره را می‌توانید در رنگ‌ها، اندازه‌ها و مدل‌های مختلف از کشور چین وارد کنید، با کیفیت بالا و هزینه مناسب، بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون امکان‌پذیر است اما با واردات لوازم الکترونیکی با مبلغی کم‌تر از آن نیز می‌توان به واردات پرداخت.

 

 

واردات لوازم جانبی کامپیوتر

وسایل و قطعه‌های الکترونیکی در دنیای دیجیتال امروز کاربردهای فراوانی دارد و اگر دقت کنید می‌بینید که بیش از نیمی از وسایلی که ما به صورت روزمره با آن سروکار داریم از قطعات الکترونیکی ساخته شده‌اند؛ پس بازار کار بسیار خوبی دارد و همیشه مشتریان زیادی برای خرید این محصول به شما مراجعه می‌کنند و با این کار علاوه بر سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون بلکه بهترین سرمایه گذاری راحتی با ۲۰۰ میلیون نیز می‌توانید انجام دهید.

 از دیگر کالاهای پرسود وارداتی از چین می‌توان به قلم نوری اشاره کرد. اسم دیگر این قلم‌های نوری قلم دیجیتال است که مانند موس پیشرفته عمل می‌کند. این کالا مشابه قلم‌هایی است که برای نوشتن بر روی صفحه‌های نمایشگر استفاده می‌شود.

صفحه‌های نمایشگر لمسی کامپیوتر، موبایل و صفحه‌های حساس مثل برند وکام که برای طراحی استفاده می‌شود. بنابراین افرادی که طراحی می‌کنند برای اینکه طراحی خودشان را به صورت مجازی و با قابلیت‌های متعدد ذخیره کنند از این قلم نوری استفاده می‌کنند و حتی با آن می‌توانند طرح‌های خلاقانه و جدیدی را طراحی کنند.

افراد گرافیست، نقاشان، طراحان صنعتی و… طرفدارن قلم‌های نوری هستند که به وسیله آن می‌توانند مهارت و هنر خود را به نمایش بدهند و به عنوان ابزاری حرفه‌ای در جهت پیشبرد اهداف آنان به حساب می‌آید. پس با واردات این قلم نوری پردرآمد به کسب درآمد بالایی بپردازید.

واردات لوازم جانبی کامپیوتر
واردات لوازم جانبی کامپیوتر

بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون رویا نیست بلکه ما به شما شیوه مدیریت سرمایه را آموزش می‌دهیم. این قلم‌های نوری از قیمت‌های پایین چند میلیون تومان شروع شده و تا چند صد میلیون تومان نیز ادامه دارند و با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که دارند در کارها و مصارف گوناگون استفاده می‌شوند.

این وسیله مناسب برای کارهایی همچون: طراحی صنعتی، طراحی گرافیک و انیمیشن، آموزش دیجیتالی و غیره می‌باشد. از وسیله‌های وارداتی پردرآمد دیگر که بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون تومان را به وسیله آن می‌شود به اجرا درآورد، وارد کردن سوزن دستگاه نساجی از چین است.

 

 

واردات تجهیزات نساجی

در ماشین‌های حلقوی نساجی این سوزن نساجی که از جنس فلز است و به شکل قلاب است از قطعات اصلی دستگاه محسوب می‌شود. این سوزن‌های دستگاه نساجی با گذشت زمان روز به روز پیشرفته‌تر و بهتر شده است و در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 ۱. سوزن فنری ۲. سوزن زبانه دار یک سر و دوسر ۳. سوزن مرکب ۴. سوزن نوار بافی.این سوزن‌ها امروزه با کیفیت‌تر شده و مقاومت بیش‌تری پیدا کرده‌اند.

کالای دیگری که به عنوان بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون می‌توان از واردات آن سود برد قطعات دستگاه‌های صنعتی است. همه تولیدات در کشور چه در کارگاه‌های کوچک و چه در شرکت‌های بزرگ صادر کننده کالا، به قطعات مصرفی زیادی نیاز دارند.

چین به دلیل تیراژ بالایی که حتی در ساخت کوچک‌ترین و جزئی‌ترین قطعات صنعتی دارد، به قیمت‌های بسیار پایین و مناسبی قطعات مورد نیاز دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی کارخانه‌ها را تولید می‌کند. به همین دلیل این قطعات یکی از پرسودترین کالاها برای واردات به کشور دانسته شده‌اند و به مقدار و تعداد زیادی همواره به کشور وارد می‌شوند.

چین برای انواع دستگاه‌ها و ماشین‌آلات قطعه درست می‌کند و دارای تنوع زیادی در تولید قطعات دستگاه‌ها است و همچنین اگر مشتری سفارش بدهد که کالای من ارزان‌تر و با کیفیت پایین‌تر باشد، چین نیز بنا بر درخواست مشتری کالاهایی با کیفیت کمتر یا کیفیت بیش‌تری تولید می‌کند.

از قطعات الکترونیکی و قطعات به کار رفته در موتورها گرفته تا وسایل برقی و قطعات برقی در کشور ما از پرطرفدارترین کالاهای وارداتی چین به ایران محسوب می‌شوند. البته به دلیل متعدد و زیاد بودن قطعات قبل از واردات این قطعات باید نیاز مشتری و بازار را شناخته و متناسب با آن اقدام به وارد کردن این قطعات الکترونیکی بکنیم.

هرچه تقاضای کالای مورد نظر بیش‌تر باشد، سود بیش‌تری کرده و می‌توانیم باعث رضایتمندی بیشتر مشتریان شویم. پس همین حالا در هر کسب و کاری که هستید و با هر درآمدی که دارید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا با راهنمایی و مشاوره مالی ما به واردات کالاهای پر درآمدی بپردازید که باعث سودآوری عظیم شما می‌شود و یا با سرمایه‌گذاری در شرکت بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون تومان را با ما تجربه کنید.

انواع سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون

به غیر از واردات کالا از کشور‌هایی مانند چین و امارات، در صورتی که شما تولید‌کننده یا پرورش دهنده یک محصول مناسب برای صادرات باشید، می‌توانید بهترین سرمایه‌گذاری با ۴۰۰ میلیون را داشته باشید. به طور مثال صادرات مواد غذایی مانند ماهی به کشور چین می‌تواند سودآور باشد و به سرمایه کلانی هم نیازمند نیست.

به جز ماهی اقلام دیگری هم هستند که صادرات آن‌ها به کشورهایی که از این کالا به صورت محدود در دسترس دارند، می‌تواند سودآور و مناسب باشد و همچنین به سرمایه‌گذاری با مبلغ خیلی بالا نیازمند نیست.

علاوه بر صادرات و واردات یک روش راحت و بدون دردسر برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری با ۴۰۰ میلیون خرید سهام در بورس است. شرکت وانیکس این امکان را برای شما فراهم آورده که با سرمایه‌ای در حدود ۴۰۰ میلیون و یا حتی کمتر از آن و در صورت تمایل شخص در مبالغ بالاتر سهام خود را در بورس به فروش می‌رساند، با استفاده از این امکان می‌توانید سرمایه‌گذاری ایمن و پرسودی را تجربه کنید.

انواع سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون
انواع سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون

کالاهای وارداتی پرسود از دبی به ایران

شما عزیزان می‌توانید با واردات کالا از دبی به صورت عمده و با قیمت‌های مناسب به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید. یکی از این موارد، واردات پوشاک است. پوشاک کالایی است که مردم همیشه و همه جا به آن احتیاج دارند و در مراسم‌ها اعیاد و رسم‌های دیگر به نو بودن لباس‌ها اهمیت زیادی می‌دهند و با این حجم از مصرف انبوه پوشاک، واردات آن بسیار سودآور خواهد بود.

واردات لوازم خانگی از دبی به ایران

از دیگر واردات پرسود از دبی لوازم خانگی است. کم‌تر کسی را می‌بینید که از لوازم برقی ایرانی راضی باشد و لوازم برقی ایرانی را به خارجی ترجیح بدهد. به خاطر تحریم‌ها واردات لوازم خانگی به ایران محدود شده است، از این رو واردات لوازم خانگی یکی از پرسودترین گزینه‌هاست و بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

کلام پایانی

با توجه به اطلاعاتی که ذکر شد، همین حالا می‌توانید حتی با سرمایه‌های کم و بدون پرداخت گمرک زیاد به انجام بهترین سرمایه گذاری با ۴۰۰ میلیون تومان بپردازید و کالاهای مورد نظر خود را از چین و امارات و دبی به ایران وارد  یا از کشور به سایر نقاط صادر کنید.

برای تحقق این مهم فقط کافی است با مشاوران مجرب وانیکس در ارتباط باشید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم سطح آگاهی شما را در این زمینه افزایش دهیم. شما می‌‌توانید با خواندن این مقاله و مشورت با مشاوران ما در راه درست قدم بردارید و سرمایه‌گذاری صحیح را انجام دهید تا به موفقیت نه چندان دور، دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *