ارزان ترین خودروهای چینی در ایران

ارزان ترین خودروهای چینی در ایران که هم اکنون در خط تولید قرار دارد خودروی ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ دنده‌ای می‌باشد. این خودرو همانطور که طرفداران بسیاری دارد همانقدر هم منتقدان زیادی دارد. البته در نسخه دنده دستی مشکلات کمتری موجود است ولی در نسخه دنده اتومات که مقداری گرانتر هم است مشکلاتی از طریق مصرف کنندگان گزارش شده است. جالب است بدانید که ارزانترین خودروی چینی که تا بحال در ایران تولید و عرضه شده خودروی خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ ۸۰۰ سی سی می‌باشد. این خودرو بسیار اقتصادی و ارزان قیمت می‌باشد. ولی به دلایل مختلف تولید آن در کمپانی مدیران خودرو چند سالی هست که متوقف شده. کیفیت این خودرو یک چیزی شبیه به محصول کمپانی سایپا پراید می‌باشد.

 

 

کدام خودرو چینی بهتره

معمولا طرح همچین سئوالی بستگی به جغرافیای کشور وارد کننده و سلایق و فرهنگ اون کشور دارد. در کشورهای مختلف هر کدام یک نوع پلتفرم خودرو مورد پسند قرار می‌گیرد. بطور مثال در قاره آمریکا و در ایلات متحده آمریکا مردم آن کشور خودروهای عضلانی و درشت هیکل با انجین های قدرتمند مورد پسند قرار می‌گیرد. یا در کشورهای اروپایی خودروهای سدان یا کراس اور شهری مورد استفاده بیشتر قرار می‌گیرد. و در کشورهای حوزه خلیج فارس خودروهای اس‌-یو‌-وی یا همان شاسی بلند که در مقابل گرما کارایی خوبی ارائه میدهد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ایران و در چند سال اخیر با تحریم های شدید ایالات متحده صنعت خودروسازی ایران دچار آسیب های بسیاری شد. بر این اساس کمبود تولید خودرو و عرضه آن به مردم دچار نامتوازنی بازار و گران شدن خودروهای ایرانی و همچنین پایین آمدن شدید سطح کیفیت خودروها گردید. از این سو کمپانی های چینی فرصت را غنیمت شمرده و با قوای بیشتر وارد بازار خودرویی ایران شدند. ممنوعیت واردات خودرو و تولید کم خودروسازان ایرانی باعث شد مردم بیشتر بسوی خودروهای چینی بروند و از آنها استفاده کنند.

کدام خودرو چینی بهتره

 

البته لازم به ذکر است که خودروهای چینی بسیار کیفیت بالاتری نسبت به تولیدات داخل دارد. و این پیشرفت در همه‌ی زمینه ها قابل مشاهده می‌باشد. (طراحی-مشخصات فنی-آپشن های روزه دنیا-امنیت-طول عمر بالای قطعات نسبت به محصلات ایرانی). در کشور ما ایران و در چند سال اخیر محصولات خودرویی چینی با سطح کیفیت مطلوبتر وارد بازار خودرویی ایران شده است.

این محصولات را میتوان در ۲ رده قیمتی تقسیم کرد:

  1. محصولات زیر ۱ میلیارد تومان
  2. محصولات بالای ۱ میلیارد تومان 

 

 

 

خودروهای پر طرفدار چینی زیر ۱ میلیارد تومان

  • محصول کمپانی مدیران خودرو :

mvm 315 luxury

mvm 315 auto

mvm x22 pro

 

خودروهای پر طرفدار چینی زیر ۱ میلیارد تومان

mvm x55

arizo 5

arizo 6

tigo 5

  • محصول کمپانی کرمان موتور :

لیفان ۸۲۰

جی ۷

کی ۷

جک اس ۳

  • محصولات کمپانی گروه بهمن خودرو

هاوال H2

هاوال H9

بسترون b30

  • محصولات چینی ایران خودرو

خودرو دانفنگ اس ۳۰

خودرو دانفنگ اچ سی کراس

خودرو هایما اس ۵

خودرو هایما اس ۷

خودرو هایما ۷X

خودرو هایما اس ۵

  • محصولات چینی کمپانی سایپا

خودرو برلیانس وی ۵

خودرو برلیانس اچ ۲۲۰

خودرو برلیانس اچ ۲۳۰

خودرو برلیانس اچ ۳۳۰

خودرو برلیانس سی ۳ کراس

خودروهای پر طرفدار چینی بالای ۱ میلیارد تومان

تنوع در این رده قیمت خودروهای چینی در بازار ایران بسیار بالا بوده و بصورت چشمگیری کیفیت این رنج قیمت خودروهای چینی بالا می‌رود. لازم به ذکر است که قیمت این خودروها در بازار ایران است که به این صورت ارائه می شود. و در کشورهای همسایه این خودروها با (یک چهارم) این قیمت یا حتی بعضا کمتر به فروش می‌رسد. دلیل آنرا هیچ کس نمی‌داند و جالب این است که هیچ نهاد و ارگانی هم در این رابطه پاسخگو نمی‌باشد. به هرحال با این وضع آشفته خودرویی و غیر ایمن بودن خودروهای داخلی و کهنه شدن خودروهای خارجی مردم به ناچار با قیمت گزافی خودروهای چینی خریداری می‌کنند.

خودروهای پر طرفدار چینی بالای ۱ میلیارد تومان

خودروهای چینی بالای یک میلیارد تومان دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی می‌باشد. این امکانات مشابه خودروهای مطرح روز دنیا می‌باشد.

 

 

خوروهای بالای ۱ میلیارد تومان در بازار ایران بدین ترتیب می‌باشد.

  • فیدلیتی
  • دیگنیتی
  • لاماری
  • تیگو ۷
  • تیگو ۸ پرو
  • جک اس۵
  • ریگان کوپا T210

خرید و فروش خودروهای چینی

خودروهای چینی بدلیل اینکه از کمپانی بصورت دائم و نرمال قابل فروش هستند وضعیت خاصی ندارند. و معمولا برای بیشتر شناخته شدن توسط مردم سعی در فروش بصورت تسهیلاتی می‌کنند. خرید خودروهای چینی به چند صورت و با توجه به کمپانی ارائه شده امکان پذیر است:

  1.  فروش بصورت نقدی
  2. فروش بصورت اقساط
  3. فروش بصورت حواله

در سالهای اولیه واردات خودروهای چینی مردم پس از خرید خودروهای چینی و استفاده از آن وقتی که تصمیم به فروش خودروی خود می‌کردند ضرر هنگفتی را تجربه می‌کردند. این ضرر به دلیل مستهلک شدن خودرو و نبود قطعات یدکی رخ می‌داد. لاکن مردم از خرید خودروهای کارکرده‌ی چینی صرف نظر می‌کردند. اما با گذشت زمان و بهتر شدن کیفیت خودروهای چینی و خدمات رسانی کمپانی های ارائه دهنده و تامین قطعات یدکی این باور از ذهن مردم دور شد و در حال حاضر افت قیمت خودرو در محصولات چینی بسیار کمتر از سابق شده است.

خرید و فروش خودروهای چینی

نتیجه گیری

می‌توان گفت که خودروسازان چینی به‌خوبی سلیقه خریداران امروزی را درک کرده‌اند و موفق شده‌اند با تجهیز محصولات خود به انواع آپشن‌های جذاب و به‌روز، برای خود اسم‌ورسمی دست‌وپا کنند. البته این موضوع علاوه‌بر خودروسازان چینی، به نفع خریداران ایرانی نیز تمام شده است؛ چراکه رقابت خودروسازان وطنی با چینی‎ها، باعث شده است تا خودروهای ایرانی نیز در چند سال اخیر از نظر آپشن پیشرفت زیادی داشته باشند. شاید اگر چینی‌ها در بازار کشور ما حضور نداشتند، ما هنوز به آپشن بسیار ساده‌ای همچون شیشه بالابر برقی ردیف عقب به چشم یک تکنولوژی خارق‌العاده نگاه می‌کردیم!

واردات انواع کالا از چین با وانیکس

شما تاجران و بازرگانان ایرانی می‌توانید کالای مورد نیاز خود را از طریق شرکت‌های مورد اعتماد که در کشور چین دارای دفتر معتبر و انبار هستند وارد کنید. شما می‌توانید از طریق شرکت وانیکس واردات را به خودیه خود انجام دهید. شرکت بازرگانی وانیکس ارائه دهنده خدمات وارداتی از صفر تا صد می‌باشد. شما می‌توانید واردات خود را از ۲ کشور چین و دبی انجام دهید. واردات کالای مورد علاقه از طریق شرکت وانیکس دارای ضمانت کالا می‌باشد. به این صورت که شما در حین بستن قرارداد واردات هر کالایی با شرکت تجاری و بازرگانی وانیکس، چک ضمانت به اندازه ارزش کالای وارداتی خود دریافت کنید.

 

 

درباره وانیکس

شرکت حمل و نقل بین المللی شهریار سازان سرمستان با نام تجاری وانیکس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با هدف تسهیل فرآیند واردات آغاز نمود. شرکت وانیکس از انتخاب تامین کننده و خرید کالا برای شما در کشورهای چین امارت و هند سپس حمل و نقل آن از کشور انتخابی و تحویل کالا درب انبار در کنار شما می باشد و به سرتاسر ایران نیز خدمات می دهد. تفاوت کار با وانیکس این است که این شرکت بازرگانی برای گارانتی به مشتریان خود چک تضمین می هد.

کل جمعیت جهان در ابتدای سال ۲۰۲۰ به اندازه ۷ میلیارد و ۷۸۵ میلیون نفر رسیده است. بیشتر این جمعیت در قاره آسیا زندگی می‌کنند و کشور چین بیشترین میزان سهم در افزایش جمعیت جهان را دارد. افزایش فوری جمعیت در این منطقه از اواخر دهه‌ی ۱۹۵۰ شروع شد و درنتیجه پنج کشور از ده کشور پرجمعیت جهان در قاره آسیا قرار دارند. کشور چین پرجمعیت ترین کشور جهان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *