واردات کلاه گیس از چین و دبی با وانیکس

شما با تسلط بر قوانین تجارتی و داشتن سرمایه کافی می‌توانید سود بسیار زیادی از واردات انواع کلاه گیس کسب کنید.

تاریخچه استفاده از کلاه گیس، پشم گوسفندان و رشته‌تارهای طلا

استفاده از انواع کلاه گیس، به سال‌های دور و تمدن‌های قدیم باز می‌گردد. بیماری‌های پوستی و شیوع آفت‌های سر باعث می‌شد که مردم موهای خود را بتراشند و به جای آن از کلاه گیس استفاده کنند. این کلاه گیس به نوعی نشان دهنده وضعیت اقتصادی و جایگاه اجتماعی مردم نیز بود.

 

 

تاریخچه استفاده از کلاه گیس، پشم گوسفندان و رشته‌تارهای طلا
تاریخچه استفاده از کلاه گیس، پشم گوسفندان و رشته‌تارهای طلا

طبقه اشراف کلاه گیس‌هایی با موی طبیعی و رشته‌هایی از تار طلا داشتند و طبقه متوسط از پشم گوسفندان برای ساخت کلاه گیس استفاده می‌کردند. با پیشرفت علم و تکنولوژی، ساخت کلاه گیس‌هایی با الیاف مصنوعی نیز ممکن شد. امروزه کلاه گیس‌ با اهداف مختلفی چون آموزش، استفاده روزمره، زیبایی و تنوع خریداری می‌شود. از این رو واردات کلاه گیس می‌تواند حشیه سود خوبی را نصیب بازرگانان کند.

مجوزهای لازم برای واردات کلاه گیس

قبل از تجارت کالا، لازم است که مجوزهای لازم برای واردات آن را کسب کنیم. کارت بازرگانی مجوزی است که برای واردات هر نوع کالایی الزامی می‌باشد. داشتن این کارت بدین معناست که بازرگان اجازه‌ی واردات و صادرات کالا را دارد و می‌تواند در سطح بین‌المللی به تجارت بپردازد.

مجوزهای لازم برای واردات کلاه گیس
مجوزهای لازم برای واردات کلاه گیس

از دیگر مجوزهایی که برای واردات کالا لازم است می‌توان به مجوزهای استاندارد، مجوز سازمان غذا و دارو و مجوز بهداشت اشاره کرد؛ البته کلاه گیس از آن دسته کالاهایی است که واردات آن مجاز بوده و برای واردات فقط به دریافت مجوز بازرگانی نیاز است.

 

 

گام‌های واردات کلاه گیس از چین و دبی

  1. گزینش محصول

در ابتدا لازم است که هدف خود را از واردات کلاه گیس به طور واضحی بدانید. اینکه قصد دارید کلاه گیس‌های وارداتی را به صورت عمده بفروشید، در سالن‌های آرایشگری استفاده کنید و یا به صورت خرده فروشی در مراکز خرید عرضه کنید؟دانستن هدف دقیق از واردات یک کالا کمک می‌کند تا محصول مناسب‌تری را انتخاب کنید. بعد از آن نوبت به یافتن کشور مبدا برای تجارت است. مقصد تجاری را می‌توان با توجه به هزینه اولیه، فاصله تا مبدا، کیفیت جنس و شباهت‌های زبانی و فرهنگی انتخاب کرد. در انتهای این مرحله باید بدانید که قصد واردات کلاه گیس زنانه به منظور فروش، با الیاف مصنوعی، از چین را دارید.

  1. یافتن فروشنده

بعد از اینکه نوع کالا و مقصد تجاری مورد نظر را انتخاب کردید، لازم است که با فروشنده‌های مختلف ارتباط برقرار کنید. از فروشندگان بخواهید که کاتالوگ، تصاویر، ویدیوها و تمام اطلاعاتی که مربوط به کالا می‌شوند برای شما ارسال کند. همچنین می‌توانید کسب و کارتان را به تامین‌کننده‌ شرح دهید تا مناسب‌ترین محصول را به شما پیشنهاد دهد. بعد از اینکه از انتخاب معتبرترین فروشنده و مناسب‌ترین کالا مطمئن شدید، می‌توانید برای سفارش اقدام کنید.

 

 

  1. سفارش

با حضور در مقصد تجاری یا فرستادن نماینده‌ای ازطرف خودتان، می‌توانید سفارشتان را نهایی کنید. برای این‌کار لازم است که تمام اطلاعات در پروفرما ثبت شده و قراردادهای نهایی امضا شود. هنگام عقد قرارداد حتما به بازه زمانی تحویل اجناس توجه کافی داشته باشید. ممکن است فروشنده یک بازه زمانی طولانی برای تامین سفارشتان نیاز داشته باشد. طولانی بودن این وقفه زمانی می‌تواند تاثیر زیادی در فروش نهایی و کاهش تعداد مشتریان شما داشته باشد.

  1. پرداخت
گام‌های واردات کلاه گیس از چین و دبی
گام‌های واردات کلاه گیس از چین و دبی

بعد از عقد قراردادهای مربوط با تامین‌کننده معتبر لازم است که مبلغ را در یک یا چند مرحله پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه‌های اولیه کالا می‌توانید از طریق پورتال پرداخت از سایت و PayPal اقدام کنید.

  • درگاه‌های پرداخت معتبر چینی مانند western union، Bank transfer و remitly خدمات انتقال وجه آنلاین ارائه می‌دهند. با استفاده از هر کدام از درگاه‌های پرداخت بالا می‌توانید با اطمینان، وجه مورد نظر را انتقال دهید.
  • روش دوم، استفاده از یک سیستم سریع پرداخت جهانی با نام PayPal است. البته برای استفاده از پی پال نیازمند داشتن یک حساب بین‌المللی بانکی هستید.
  • همچنین بعضی از بازرگانان، تنها پرداخت نقد و مستقیم وجه را قبول دارند. اگر قصد جابه‌جایی وجه به صورت مستقیم را دارید حداقل دوبار تمام اسناد و مبلغ را با دقت از زیر نظر بگذرانید.
  1. دریافت

بعضی از فروشگاه‌های چینی خدمات حمل و نقل نیز ارائه می‌دهند. همکاری با این فروشنده‌ها خیالتان را از بابت حمل و نقل آسوده می‌کند؛ با این حال اگر تامین‌کننده مورد نظر شما حمل کالاها را بر عهده نداشت نگران نباشید. با استفاده از روش‌های مختلف حمل و نقل می‌توانید واردات کلاه گیس یا کالاهای مختلف خود را تا انبار خود جابه‌جا کنید؛ روش‌هایی مانند:

  • قرارداد اینکوترمز
  • حمل مستقیم با چند مقصد مختلف
  • همکاری با شرکت‌های بازرگانی

برای سفارش کالا از چین با وانیکس در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

سه کاری که باید بعد از دریافت محموله انجام دهید

  • بعد از دریافت محموله باید تمام محصولات را بررسی کنید و با ویژگی‌های ذکر شده در فاکتورهای اولیه مطابقت دهید. در صورت عدم تطابق، لازم است که از اجناس متفاوت عکس و فیلم تهیه کنید و این موارد را به فروشنده در میان بگذارید.
  • اگر محموله را دریافت کردید و تمام موارد با سفارش شما همخوانی داشت یک بازخورد برای فروشنده ارسال کنید. این پیام می‌تواند به تامین کننده انگیزه بدهد و باعث پیشرفت در کارشان شود. یک بازخورد مثبت می‌تواند مسیر همکاری‌های بعدی شما را نیز هموار کند.
  • کالاها را در انبار مناسب قرار دهید و در بازه زمانی مشخص به خریدار برسانید. بعضی از کالاها باید در شرایط ویژه‌ای به دور از آفتاب و تغییرات دمایی نگهداری شوند؛ پس از دریافت محموله لازم است که در سریعترین زمان ممکن محموله را به انبار مناسب انتقال دهید. همچنین در توزیع و عرضه محصولات به بازار تاریخ انقضای آن‌ها را در نظر داشته باشید.

واردات کلاه گیس از چین و دبی با وانیکس

چین یک بازار جهانی برای واردات انواع محصولات است، اما ریسک‌هایی در زمینه واردات انواع کالا از این کشور وجود دارد. انتخاب فروشنده نادرست و روش‌های نامناسب برای حمل کالاها می‌تواند سود نهایی شما را کاهش دهد. همچنین عدم آگاهی از قوانین تجاری می‌تواند کسب و کار شما را با مشکلاتی مواجه کند. اگر به تازگی وارد عرصه واردات شده‌اید بهتر است که واردات خود را با همکاری شرکت‌های بازرگانی انجام دهید.

واردات کلاه گیس از چین و دبی با وانیکس
واردات کلاه گیس از چین و دبی با وانیکس

انواع کلاه‌ گیس‌ عمدتا از موهای طبیعی، الیاف مصنوعی و موی حیوانات ساخته می‌شوند. هر کدام از کلاه گیس‌ها متناسب با جنسی که دارند؛ برای استفاده روزمره، سالن‌های آرایشی و برنامه‌های نمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کلاه گیس‌های تولید شده با موی طبیعی قیمت بالاتری دارند و برای واردات آن‌ها نیاز به سرمایه بیشتری دارید؛ اما نگران نباشید، شما می‌توانید طی همکاری با یکی از شرکت‌های بازرگانی در هزینه‌های واردات صرفه‌جویی کنید و این مبلغ را کاهش دهید. واردات کلاه گیس با شرکت وانیکس به آسانی در کمترین زمان و با بالا ترین سود برای شما بازرگانان را مهیا می‌کند.

وانیکس یکی از شرکت‌های خدمات بازرگانی است که سال‌ها در زمینه وارات کالاهای گوناگون سابقه دارد. طی همکاری با این شرکت می‌توانید در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و به سود فراوانی برسید. از دیگر مزایای همکاری با این شرکت برخورداری از انبارداری در چین ، انبارداری در دبی و بهره‌مندی ازخدمات  door to door است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *