واردات مکمل بدنسازی از چین و دبی با وانیکس

یکی از محصولاتی که این روزها افراد بسیاری خواهان آن هستند و واردات آن سود قابل توجهی برای تجار به ارمغان می‌آورد، واردات مکمل‌ های بدنسازی است. چین و دبی، مقاصد مناسبی برای واردات این محصولات هستند، به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به واردات این محصول از این دو مقصد بپردازیم.

 

 

تشریح فرآیند سفارش بدنسازی

از آنجایی که مکمل‌های بدنسازی جزو محصولات دارویی محسوب می‌شوند و غیراستاندارد بودن آن‌ها مستقیما سلامت فرد مصرف‌کننده را تهدید می‌کند، مراحل سفارش آن را باید به دقت بگذرانید.

تشریح فرآیند سفارش بدنسازی
تشریح فرآیند سفارش بدنسازی

فرآیند سفارش مکمل مواد غذایی شامل مراحل مختلفی است که عبارتند از:

۱. بررسی مشخصات محصول

از آنجا که تامین‌کنندگان کالا می‌توانند انواع مختلفی از کیفیت‌ها را ارائه دهند، بنابراین شما باید مشخصات محصول را به دقت بررسی نمائید. برای مثال فرض کنید بخواهیم مکمل کراتین تهیه کنیم، این محصول حداقل باید مشخصات زیر را داشته باشد:

  • نام محصول: کراتین مونوهیدرات میکرونیزه
  • شکل مصرف: پودر بسته‌بندی
  • حجم: ۴۰۰۰ گرم(پودر)
  • ابعاد: استاندارد کارخانه

 

 

۲. انتخاب تامین‌کننده

زنجیره تولید مکمل‌های بدنسازی پیچیده و شامل موارد زیر است:

  • کشاورزان (مواد خام)
  • پردازش (پودر)
  • کپسولاسیون مکمل(کپسول)
  • بطری‌سازی (محصول نهایی)

توصیه می‌شود تامین‌کنندگان بر اساس معیارهای زیر فیلتر شوند:

  • گزارش آزمایشات آزمایشگاهی محصول
  • گواهینامه‌های ISO

بنابر دلایل روشن، ضروری است که تامین‌کننده تخصص فنی و توانایی لازم و سابقه‌ای درخشان در تولید مکمل‌های بدنسازی داشته باشد. شما همچنین باید از قیمت واحد، قیمت نمونه، زمان تولید و زمان تحویل نمونه آگاه باشید.

۳. ثبت سفارش محصول

بعد از آنکه یک تامین کننده مناسب انتخاب کردید، نوبت به ثبت سفارش محصول مورد نظر می‌رسد. در این مرحله شما میزان محصول درخواستی خود را به تامین‌کننده اعلام می‌کنید و از او یک پیش فاکتور یا اصطلاحا پروفرما دریافت می‌کنید. پیش فاکتور شامل موارد زیر است:

  • مشخصات محصول
  • جزئیات بسته‌بندی
  • زمان تولید محصول
  • شرایط حمل و نقل
  • قیمت محصول

در نهایت با پرداخت هزینه محصول خرید شما نهایی می‌شود.

 

 

واردات مکمل بدنسازی از چین

کشور چین به عنوان یکی از اقتصادهای بزرگ در جهان، منبع تولید کالاهای گوناگونی است و همواره مورد توجه کشورهای واردکننده کالا بوده و هست. کشور ما نیز از دیرباز مشتری محصولات چینی بوده است. امروزه با پیشرفت و گسترش رشته ورزشی تناسب و زیبایی اندام؛ درخواست‌ها برای مکمل‌های بدنسازی نیز افزایش پیدا کرده است.

واردات مکمل بدنسازی از چین
واردات مکمل بدنسازی از چین

کشور چین به عنوان یکی از شرکای تجاری ما مقصد خوبی برای واردات مکمل بدنسازی محسوب می‌شود. تامین‌کنندگان مکمل‌های بدنسازی را می‌توان در اکثر استان‌های چین یافت. بیشتر این تامین کنندگان در شهر شیان استان شانشی (Shanxi) مستقر هستند. علاوه بر این هر ساله نمایشگاه Health Expo در مرکز همایش‌های ملی در شانگهای چین برگزار می‌شود. در این نمایشگاه همه چیز از مکمل‌های بدنسازی و طب سنتی چینی گرفته تا بسته‌بندی محصولات پوشش داده می‌شود.

برای واردات از دبی با وانیکس در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه کلیک کنید.

با توجه به توضیحات گفته شده مکمل‌های بدنسازی محصولات حساسی هستند و واردات این محصولات تجربه زیادی را می‌طلبد. اگر قصد واردات مکمل‌های بدنسازی را دارید، توصیه می‌کنیم حتما با یک شرکت واسطه در حوزه واردات کالا مشورت نمائید تا ضرر و آسیبی متوجه شما نشود.

واردات مکمل بدنسازی از دبی

کشور امارات و به ویژه شهر دبی یکی دیگر از مقاصد ایرانیان برای واردات کالا هستند، دبی با دارا بودن مراکز تجاری متعدد به عنوان یک منطقه تجاری مهم در خاورمیانه محسوب می‌شود. در شهر دبی نیز تامین‌کنندهای مکمل‌های بدنسازی کم نیستند و از طرفی به دلیل ارتباط تجاری خوبی که با کشورهای اروپایی دارد و از آنجا که تحریم مانعی بر سر واردات برخی کالا برای ما هستند، به همین دلیل دبی نیز برای واردات مکمل‌های بدنسازی مقصد مناسبی است.

واردات مکمل بدنسازی از دبی
واردات مکمل بدنسازی از دبی

همچنین به دلیل آنکه دبی از لحاظ جغرافیایی به کشور ما نزدیک است، در نتیجه هزینه حمل و نقل کالا و همچنین هزینه‌های گمرکی بسیار مناسب هستند. اما همچون چین، در واردات کالا از دبی نیز تجربه حرف اول را می‌زند، بنابراین همچنان مراجعه به یک شرکت بازرگانی واسطه در حوزه واردات بسیار ضروری است.

واردات مکمل‌‌ بدنسازی از چین و دبی با وانیکس

مکمل‌های بدنسازی محصولات حساسی هستند و واردات این محصولات تجربه زیادی را می‌طلبد. لذا اگر قصد واردات مکمل بدنسازی را دارید، توصیه می‌کنیم حتما با یک شرکت واسطه در حوزه واردات کالا مشورت نمائید. شرکت بازرگانی وانیکس یکی از این شرکت‌‌هاست. این شرکت با وجود تیم با تجربه خود آماده خدمت‌رسانی به شما در حوزه واردات است. اگر قصد واردات مکمل‌‌های بدنسازی از چین و دبی دارید بی شک شرکت وانیکس بهترین گزینه برای مشورت گرفتن است.

سایر خدمات شرکت وانیکس

شرکت بازرگانی وانیکس به عنوان بهترین شرکت بازرگانی واردات کالا از چین، بعد از عقد قرارداد رسمی با مشتری یک چک تضمین به ارزش کالای مشتری در اختیار وی قرار می‌‌دهد، به این ترتیب هیچ گونه نگرانی در خصوص رسیدن کالا به دستتان وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید واردات مکمل بدنسازی را از صفر تا صد بدست این شرکت بسپارید.

نکته قابل توجه دیگر که شرکت بازرگانی وانیکس را به بهترین شرکت بازرگانی در حوزه واردات کالا از چین تبدیل کرده‌‌؛ سرویس ارسال Door to Door است که به ندرت در سایر شرکت‌های بازرگانی واردات کالا وجود دارد. در این سرویس کالای شما در چین از فروشنده کالا تحویل گرفته شده و پس از انجام کلیه امور گمرکی، کالای مورد نظرتان تا جلوی درب انبار شما در ایران حمل می‌‌شود.

سایر خدمات شرکت وانیکس
سایر خدمات شرکت وانیکس

تیم مشاوران وانیکس، متشکل از افراد مجرب همراه و پشتیبان شما در امر واردات کالا از چین و دبی خواهند بود. مشاوران وانیکس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌‌گویی به مشتریان هستند. هر گونه سوالی که در حوزه واردات ذهن شما را به خود مشغول کرده است به راحتی با مشاوران وانیکس در میان بگذارید. تیم وانیکس با شرکت در رویدادهای مهم در زمینه واردات و زمینه کاری خود، همواره سعی در افزایش تجارب افراد خود دارد؛ زیرا باور دارد تنها با حضور افراد متخصص در شرکت می‌‌تواند به بزرگترین هدف خود یعنی جلب رضایت مشتریان خود قدم بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *