واردات لوازم آتش بازی با وانیکس

واردات لوازم آتش بازی

برای واردات فشفشه ترقه و لوازم آتش بازی بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۳- ۰۹۱۹۴۷۰۶۰۳۵

با گذر زمان کاربرد تهاجمی و دفاعی لوازم آتش بازی کمرنگ شد؛ به طوریکه امروزه اکثر ابزارهای آتش بازی برای استفاده در جشن‌ها و مراسمات تولید می‌شود. فشفشه‌ها و ترقه‌هایی که در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از مواد آتش زای ضعیف ساخته شده‌اند؛ این مواد عموما بی‌خطر هستند.

 

 

واردات فشفشه از چین

کشور چین بیشترین تولید لوازم آتش بازی و نورافشانی را به خود اختصاص داده است. کارخانه‌های قانونی و ایمن چینی هر ساله مقدار بسیار زیادی فشفشه و لوازم نورافشانی مختلف به کشورهای اطراف صادر می‌کنند. با این حال بسیاری از کارخانه‌های چینی دست به تولید مواد آتش زا به صورت غیراستاندارد می‌زنند. اگر قصد واردات ترقه از چین را دارید که معمولا جزو لوازم آتش‌بازی محبوب محسوب می‌شود، از معتبر بودن فروشنده حقیقی یا حقوقی اطمینان حاصل کنید.

علت خطر زا بودن برخی لوازم محترقه چیست؟

  1. بیشترین حجم لوازم محترقه از راه غیرقانونی وارد می‌شود. زمانی که یک کالا به صورت قاچاقی به کشور وارد شود، نظارتی بر ایمن واستاندارد بودن کالا نیست. برای همین است که سالانه بسیاری از افراد به علت استفاده از لوازم آتش بازی نامرغوب دچار آتش سوزی می‌شوند.
  2. افرادی با نداشتن علم به قوانین فیزیک و شیمی، شروع به تولید مواد منفجره به صورت دستی می‌کنند. اگر نیاز به این کالا توسط واردات صحیح تامین نشود، اشخاصی که آشنایی کافی با مواد آتش زا ندارند این مواد را تولید می‌کنند. به همین علت است که در چند سال اخیر آمار بسیار بالایی از صدمات حاصل از آتش سوزی با مواد پرخظر گزارش می‌شود.

 

 

معرفی چند ابزار آتش بازی پرفروش

ابزارهایی مانند کهکشان، منور و دود رنگی بیشتر در مراسمات و جشن‌های عروسی به کار می‌روند؛ اما انواع مختلف ترقه‌ و فشفشه‌ بیشتر در جشن‌های آخر سال کاربرد دارند. اگر قصد واردات لوازم نورافشانی و آتش بازی را دارید باید با انواع مختلف این کالا آشنا باشید.

معرفی چند ابزار آتش بازی پرفروش

در ادامه به معرفی چند مورد از محبوب‌ترین ابزارهای آتش بازی خواهیم پرداخت:

  • واردات کهکشان

کهکشان یکی از ابزارهای آتش بازی هوایی است که در مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. کهکشان‌ها صدای بلندی دارد و با توجه به جنس ماده سازنده‌شان، رنگ‌های متنوع و گوناگونی تولید می‌کنند.

  • وارادت منور

منورها کم خطر هستند و هنگام پرتاب در دست نگه داشته می‌شوند. این ابزارها صدای کمی دارند و بعد از روشن کردن فیتیله بسته به تعداد تیر هر منور، شلیک‌هایی به هوا پرتاب می‌شود.

 

 

  • واردات آبشار گرم

آبشارهای گرم از طریق سوزاندن مواد شیمیایی که درون بدنه‌شان وجود دارد، جرقه‌های فراوان مانند آبشار تولید می‌کنند. جرقه‌های آبشار گرم حرارت بالایی دارد و امکان دارد در برخی شرایط موجب سوزاندن لباس و یا آسیب به اندام‌ها شود.

  • واردات آبشار سرد

آبشارهای سرد بر خلاف آبشارهای گرم حرارتی ندارند و در برخورد با لباس و یا پوست بدن، خطری ایجاد نمی‌کنند. آبشارهای سرد در فضاهای سرپوشیده مانند تالارهای عروسی، استودیوهای تلوزیونی و مکان‌های بسته استفاده می‌شوند.

  • واردات ترقه

ترقه‌ها پر فروش‌ترین لوازم آتش بازی در روزهای پایانی سال هستند. این ابزارها یک بدنه دارند که ماده منفجره ضعیفی در آن قرار می‌گیرد و یک نخ یا همان فیتیله که آتش را به سمت بدنه هدایت می‌کند. نوع دیگری از ترقه‌ها با پرتاب کردن و اعمال فشار ناگهانی زیاد منفجر می‌شوند و صدای مهیبی تولید می‌کنند. خطرات ترقه بازی، سلامت همه افراد جامعه خصوصا جوانان را تهدید می‌کند، برای همین استفاده از این ابزار پرخطر در برخی از کشورها ممنوع است.

  • واردات دود رنگی

دودرنگی را می‌توان کم‌خطرترین عضو خانواده لوازم آتش بازی دانست. دودهای رنگی صدای چندانی تولید نمی‌کنند و با کشیدن یک نخ دود رنگی را در مکان مورد نظر پخش می‌کنند. با توجه به کم‌خطر بودن، از دودهای رنگی می‌توان در هر مکانی استفاده کرد.

بهترین زمان برای واردات لوازم آتش بازی

در ابتدا باید بدانید که قصدتان از واردات این لوازم چیست؛ اگر می‌خواهید این ابزار را در اعیاد مشخص به فروش برسانید، حدودا ازدو ماه قبل برای واردات آن اقدام کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که انواع فشفشه و لوازم آتش بازی ایمن در هفته‌های‌ پایانی سال‌ تقاضای بالایی دارد. فروش ابزارهای استاندارد در این بازه زمانی سود بسیار خوبی برایتان رقم می‌زند.

مراحل واردات لوازم آتش بازی به صورت قانونی

پس از دریافت مجوزها و مدارک مورد نیاز می‌توانید که برای واردات کالای مورد نظر خود اقدام کنید. ما در اینجا چرخه واردات را در هفت مرحله به صورت خلاصه شرح داده‌ایم؛ اما انجام هر کدام از این مراحل زمان‌بر و تا حدودی دشوار است. توصیه می‌شود که برای واردات فشفشه، ترقه و دیگر لوازم آتش بازی با یکی از شرکت‌های معتبر بازرگانی همکاری کنید. تمام مراحل واردات را به یک شرکت معتبر بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محموله خود را درب انبار دریافت کنید.

 یکی از این شرکت‌های تجاری که خدمات واردات ارائه می‌دهد، وانیکس است. تیم وانیکس مراحل مختلف واردات را در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه انجام می‌دهند و در نهایت واردات پرسود شما را تضمین می‌کنند.

  1. انتخاب کالا
  2. یافتن تامین کننده مناسب
  3. مذاکره با فروشنده
  4. درخواست کاتالوگ و پروفرما
  5. خرید کالاها
  6. ترخیص از گمرک
  7. حمل و نقل تا انبار میدا

مدارک لازم برای ترخیص لوازم آتش بازی از گمرک چیست؟

برای ترخیص محموله از گمرک نیاز است که اسناد و مدارک معتبری را ارائه دهید. برخی از اسناد مورد نیاز در ترخیص لوازم آتش بازی و نور افشانی از گمرک:

  • ترخیصیه
  • کارت بازرگانی
  • پیش فاکتور یا پروفرما اینویس
  • گواهی مبدا
  • قبض انبار
  • ثبت سفارش بازرگانی
  • بیمه نامه
  • گواهی بازرسی
  • پکینگ لیست با فهرست عدل بندی کالا
  • مجوزهای لازم (برای مثال واردات فشفشه و واردات ترقه، نیازمند دریافت مجوز از سازمان استاندارد و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.)
  • مدارک احراز هویت صاحب کالا

مدارک لازم برای ترخیص لوازم آتش بازی از گمرک چیست؟

در صورت عدم اعتبار هر یک از موارد خواسته شده، ممکن است برای شما مشکلات قانونی جدی بوجود بیاید. پس بهتر است قبل از ارائه این مدارک به کارشناس گمرک از اعتبار همه‌ی آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

 

 

واردات لوازم آتش بازی ازچین و دبی با وانیکس

ترخیص کالا از گمرک و حمل و نقل آن تا درب انبار مبدا یکی از چالش‌های بازرگانان تازه‌کار به شمار می‌آمد؛ اما شرکت‌های بازرگانی با داشتن تیمی حرفه‌ای و کاربلد این مشکل را حل کرده‌اند. شرکت‌های معتبر تجاری مانند وانیکس، با برخورداری از یک کادر مجرب و متعهد به قوانین ترخیص کالا از گمرک آگاهی کامل دارند.

واردات لوازم آتش بازی ازچین و دبی با وانیکس

همکاری با مجموعه وانیکس به شما کمک می‌کند تا محموله خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با جلوگیری از هزینه‌های اضافی از گمرک ترخیص کنید. همچنین این شرکت خدمات door to door ارائه می‌دهد. به این معنا که می‌توانید دریافت کالا از فروشنده، ترخیص و تحویل کالا درب انبار مقصد را بر عهده وانیکس بگذارید.

4 دیدگاه برای “واردات لوازم آتش بازی با وانیکس

  1. ملاح گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    برای گرفتن مجوز و همچنین واردات وسایل آتیش بازی راهنمایی میخواستم

    • تیم تولید محتوا وانیکس گفته:

      سلام و درود
      با عرض پوزش، اقدام به گرفتن توسط وانیکس انجام نمی شود.

  2. حسین کاظمی گفته:

    فوق العاده بود . خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم . شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه هست

    • تیم تولید محتوا وانیکس گفته:

      سلام و درود
      سپاسگذارم از اینکه نظرتون رو به اشتراک گذاشتید. امیدوارم که توی کارتون موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر