واردات دستگاه لیزر هایفو (HIFU) با وانیکس

واردات دستگاه لیزر HIFU

هرکدام از ۵ لیزری که قرار است درادامه بررسی کنیم، دارای کاربردها و ویژگی‌های منحصر بفرد خود هستند. اگر در کار وادرات لیزر زیبایی هستید یا قصد راه‌اندازی یک کلینیک پوست و مو را دارید، حتما باید این ۶ لیزر و کاربردهای آنها را بشناسید. درادامه ابتدا یک توضیح مختصر راجع‌به دستگاه لیزر ارائه می‌دهیم و سپس به واردات دستگاه لیزر HIFU و دیگر لیزرها می‌پردازیم.

 

 

آشنایی با دستگاه لیزر

لیزر را اولین بار انیشتین ایده‌پردازی کرد و سپس فیزیکدانان تجربی و مهندسان آن را در آزمایشگاه ساختند. او پیشنهاد کرد که برمبنای پدیده گسیل القایی می‌توان کاری کرد که با تاباندن اندکی نور روی یک ماده، می‌توان مقدار زیادی نور با شدت بالا و بسیار متمرکز به دست آورد. گسیل القایی پدیده‌ای است که در آن با تاباندن یک نور به یک اتم، کاری می‌کنیم که الکترون‌های آن تحریک شده و نوری مشابه نوری که به اتم تابانده‌ایم گسیل کنند.

آشنایی با دستگاه لیزر

دادن یک فوتون نور به اتم یک ماده و گرفتن دو فوتون نور مشابه هم، فراهم کننده نور لیزر است که تفاوت آن با نور معمولی در شدت و تمرکز بالا ایجاد شده است. این نور است که می‌تواند فلزات را سوراخ کرده و تا مسافت‌های دوردست بدون کوچکترین واگرایی انتقال یابد. برای اینکه بدانیم واردات دستگاه لیزر HIFU چگونه است ابتدا لازم است که کاربردهای کلی دستگاه لیزر را بشناسیم.

 

 

کاربردهای دستگاه لیزر

شاید اکثر ما اولین تصوری که از لیزر در ذهنمان شکل گرفته است، متعلق به لیزرهای نظامی موجود در فیلم‌های کودکیمان باشد که در آن لیزر یک وسیله برای سوراخ کردن فولاد و برش هرچیزی بود. اما امرزوه این وسیله مهم و کاربردی در بسیاری از موضوعات نفوذ کرده و دارای انواع مختلفی شده است. تعداد اندکی از کاربردهای لیزر عبارت است از: استفاده در صنعت جوش و برش، فاصله‌یابی، تحقیقات علمی، درمان و زیبایی، در حکاکی و کارهای هنری، نظامی، در وسایل کامپیوتری، رباتیک و استفاده در صنعت هوافضا. اینکه چرا این وسیله توانسته چنین در تمام صنایع مورد استفاده ما نفوذ کند، به خاطر ویژگی اصلی آن است: گسیل القایی. در ادامه ابتدا واردات دستگاه لیزر HIFU را بررسی کرده و سپس به‌سراغ ۵ نوع دیگر لیزر می‌رویم.

واردات دستگاه لیزر HIFU

برای اینکه بدانیم چرا واردات دستگاه لیزر HIFU انجام می‌شود، ابتدا لازم است که ویژگی و کاربرد خاص این نوع لیزر را بشناسیم. این نوع لیزر بصورت تخصصی برای جوان‌سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش کار آن نیز بدین صورت است قسمتی از پوست که قرار است جوان سازی و حذف موهای زائد روی آن انجام گیرد توسط سیستم نمایان سازی هوشمند موجود روی دستگاه لیزر مشخص شده و سپس نور متمرکز آن به سطح کلاژن پوشت برخورد کرده و حرارت ایجاد شده باعث افزایش لایه‌های کلاژن شده و نتیجه آن لیفتیگ و جوان‌سازی پوست است. واردات دستگاه لیزر HIFU که از نوع امواج ضربه‌ای فراصوت با شدت بالا است، عموما از کشور چین انجام می‌شود. البته زمانی هم از کشور کره جنوبی وارد ایران می‌شد. با این حال برای واردات آن باید در ابتدا تحقیق کنید که آیا ازیک شرکت فروشنده معتبر آن را خریداری می‌کنید یا نه. چراکه این موضوع بسیار مهم است و اگر شرکت فروشنده معتبر نباشد دستگاه کیفیت لازم را نخواهد داشت. از سویی باید حتما بازار آن را در ایران پیدا کنید و سپس طی قرارداری تعدادی از این دستگاه‌ها را وارد کشور کنید.

 

 

واردات دستگاه لیزر

واردات دستگاه لیزر مو CO2 Fractional

 دومین نوع وادرات دستگاه لیزری که دارای متقاضی بسیار زیاد در بازار ایران است، واردات دستگاه لیزر مو CO2 Fractional است. این دستگاه لیزر مانند یک دستگاه انژکتور که مولکول‌های هوا را به درون موتور می‌پاشاند عمل می‌کند. یعنی در این دستگاه پالس‌های نور به تعداد بسیار زیادی میکروپالس تقسیم شده و قسمت موردنظر پوشت را هدف قرار می‌دهند. به همین خاطر این دستگاه بافت را تخریب نکرده و تنها برای درمان چین و چروک، جای زخم و آکنه مناسب است. عموما از این دستگاه برای ازبین بردن خط اخم و خط لب نیز استفاده می‌شود.

در دستگاه لیزر مو CO2 Fractional از گاز CO2  به‌عنوان محیط لیزری استفاده شده و به همین دلیل شدت نور بسیار قابل کنترل است. این دستگاه لیزر جزو پرمتقاضی‌ترین دستگاه‌های لیزری است که وارد بازار ایران شده و می‌توان آن را در اکثر کلینیک‌های زیبایی پوست و مو یافت.

عموما این دستگاه لیزر از آلمان وارد می‌شود اما جدیدا کشور چین نیز این دستگاه را تولید کرده و به‌خاطر قیمت پایینی که دارد باعث شده که بسیاری از بازرگانان و تجار ایرانی برای واردات دستگاه لیزر مو CO2 Fractional روانه این کشور گردند.

واردات دستگاه لیزر مو Canadela

واردات دستگاه لیزر مو Canadela سومین مورد واردات دستگاه‌های لیزر پزشکی است که قصد داریم بررسی کنیم. این دستگاه لیزر به صورت تخصصی برای حذف موهای زائد بکار می‌رود. این لیزر جدیدترین نسل لیزر حذف موهای زائد است که به خاطر راحتی کار با آن، در سالن‌های آرایشی و کلینیک‌های پوست و مو بطور وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرعت بالا، راحتی درمان شونده هنگام حذف موهای زائد، سرعت نتیجه‌دهی بالا و البته معتبر بودن برندهای فروشنده این لیزر باعث محبوبیت و تقاضای بالا برای واردات آن به ایران شده است.

اگر قصد واردات دستگاه لیزر مو Canadela را دارید باید بدانید که شرکت اصلی این لیزر یعنی شرکت کندلا دراصل در ایالات متحده آمریکا قرار دارد، اما شرکت‌های تحت لیسانس آن در چین و تایوان نیز قرار داشته و بازرگانان و تجار ایرانی عموما این دستگاه‌ها را از چین و تایوان وارد ایران می‌کنند.

واردات دستگاه لیزر مو Alexandrite

واردات دستگاه لیزر مو Alexandrite مورد چهارم ازمیان ۵ نوع دستگاهی است که قول دادیم در این مقاله بررسی کنیم. دستگاه لیزر مو Alexandrite را شاید بتوان مشهورترین دستگاه لیزر در زمینه حذف موهای زائد دانست. با این حال دقت و قدرت تکنولوژی بالایی که در این دستگاه بکار رفته است باعث شده که ازآن در  جوانسازی پوست، درمان مشکلات رنگدانه‌ای، پاکسازی پوست و تغییر رنگ پوست نیز استفاده شود. دراین لیزر از نور با طول‌موج‌های درمحدود فرابنفش استفاده می‌شود اما عامل تخریب آنها را بسیار کم کرده‌اند.

واردات دستگاه لیزر مو Alexandrite

برای انجام واردات دستگاه دلیزر مو Alexandrite باید این نکته را مدنظر داشته باشید که امروزه شرکت‌های بسیار زیادی در دنیا هستند که مشغول تولید و صادرات این نوع دستگاه لیزراند. به همین خاطر شما باید ازقبل خوب روی شرکت فروشنده این دستگاه لیزر تحیقیق کنید  و از یک جای معتبر آنها را تهیه کنید. البته درقسمت پایانی مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید اینکار را بدون صرف انرژی و هزینه زیاد انجام دهید و واردات متناسبی داشته باشید.

 

 

واردات دستگاه لیزر Diod

واردات دستگاه لیزر مو Diod که پنجمین مورد دستگاه‌های لیزر برای واردات به ایران است، امروزه بسیار محبوبیت یافته است. علت آن هم نحوه عملکرد این دستگاه لیزر است. دستگاه لیزر مو Diod با تاباندن اشعه‌ای به طول موج ۸۰۸ نانومتر بطور تخصصی روی رنگدانه فولیکول مو تاثیر گذاشته و مانع آسیب رسانی به بافت اطراف آن می‌شود. این دستکاه به‌خاطر تکنولوژی پیشرفته‌ای که به‌اختیار گرفته می‌تواند به‌سادگی کار حذف موهای زائد را انجام داده و کمترین آسیب را به بافت پوست برساند.

واردات دستگاه لیزر مو Diod همانطور که گفتیم دارای متقاضی زیادی بوده و یکی از بهترین دستگاه‌ها برای حذف موهای زائد ازریشه است. اینکه این دستگاه را ازکدام کشور وارد کنید به هزینه و دسترسی‌های خودتان بستگی دارد اما عموما این دستگاه نیز توسط کشور چین ساخته شده و شما می‌توانید آن را با هزینه‌ای اندک و به‌سادگی از این کشور وارد ایران کنید.

واردات دستگاه لیزر Diod
واردات دستگاه لیزر Diod

واردات دستگاه لیزر با شرکت وانیکس

درچندجای مقاله توضیح دادیم که در پایان مقاله یک پیشنهاد مهم برای واردات دستگاه لیزر HIFU و دیگر دستگاه‌ها داریم. این پیشنهاد این است که کارهای واردات این دستگاه‌های لیزر را به شرکت بازرگانی واسطه وانیکس بسپارید.

این شرکت به‌خاطر تجربه بالایی که درامر خرید دستگاه‌ها از کشورهای مختلف و یافتن شرکت‌های معتبر، ترخیص آنها از گمرک کشورها و بخصوص چین و البته ارسال آنها با هزینه اندک به ایران دارد، می‌تواند کارهای واردات دستگاه لیزر شما را به سادگی و با هزینه اندک برعهده گیرد. برای اینکه بتوانید دستگاه لیزر موردنظر خود را وارد کنید، کافی است با شرکت وانیکس تماس گرفته و در ایران منتظر دریافت آن بمانید.

 

 

حرف آخر

شاید انسان‌های امروزی به ان اکسیر جاودانگی که کیمیاگران قرن‌ها به دنبالش بودند دست نیافته باشند، اما تکنولوژی لیزر کاری کرده که تاحدودی بتوان این آرزو را برآورده کرد. همانطور که در این مقاله توضیح دادیم، دستگاه‌های لیزر مختلف و واردات دستگاه لیزر HIFU و دیگر دستگاه‌هایی که توضیح دادیم، امکان جوانسازی پوست و حذف موهای زائد و لکه‌های پوستی را برای ما فراهم کرده است. تقاضای بالایی که در بازار ایران برای خرید و استفاده از دستگاه‌های لیزر وجود دارد، باعث شده که واردات این دستگاه سود زیادی به‌همراه داشته باشد. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول درباره واردات دستگاه لیزر HIFU

  • واردات دستگاه لیزر HIFU شامل چه مراحلی است؟

برای واردات هردستگاه لیزری لازم است که سه مرحله خرید، ترخیص و ارسال دستگاه لیزر پست‌سر گذاشته شود.

  • کدام دستگاه لیزر مو برای حذف چین و چروک پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد؟

دستگاه لیزر CO2 Fractional دستگاه لیزر تخصصی برای حذف چین و چروک پوست و جوان‌سازی پوست است.

  • کدام دستگاه لیزر مو بیشترین تنوع را در میان دستگاه‌های لیزر دارد؟

دستگاه لیزر Alexandrite دارای بیشترین تنوع والبته کاربرد درمیان دستگاه‌های لیزر موجود در بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر