واردات پیچ و مهره از چین و دبی با وانیکس

در ادامه این مقاله سعی داریم که شما را با مراحل واردات پیچ و مهره آشنا کنیم و بهترین مقاصد تجاری برای واردات این کالا را معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

سودآورترین پیچ‌های وارداتی کدام است؟

سودآورترین پیچ‌های وارداتی کدام است؟

  • پیچ چوب

این کالا در صنایع نجاری و برای اتصال قطعه‌های مختلف چوبی به همدیگر و یا اتصال چوب به فلز کاربرد دارند.

  • پیچ ماشین

پیچ ماشین‌ در صنایع الکترونیک برای تولید و تعمیر محصولات گوناگون کاربرد دارد. با توجه به افزایش کارخانه‌های تولیدی در کشور، واردات این محصول به کشور سود خوبی دارد و می‌تواند پیشنهادی عالی برای سرمایه‌گذاران باشد.

  • پیچ نوک مته‌ای

روی بدنه‌شان نواری نازک به شکل مارپیچ قرار گرفته که برای ورود بهتر به بطن سطوح می‌باشند. انتهای این پیچ‌ها مخروطی‌شکل بوده و برای تسهیل ورود به سطح به این شکل طراحی شده است. پیچ‌های نوک مته‌ای کاربرد فراوانی در صنایع دارند و واردات آنها بسیار سود‌آور است.

 

 

  • پیچ‌های شش گوشه

پیچ‌های شش گوشه بیشترین مصرف را در میان سایر پیچ‌ها دارند؛ برای همین واردات آنها از سود نهایی بسیار بالایی برخوردار است. از این پیچ‌ها برای اتصال موقت دو سطح به هم استفاده می‌شود. در باز و بسته کردن این نوع از پیچ‌ها آچار و یا آچار فرانسه کاربرد دارد.

کدام مقاصد تجاری برای واردات پیچ و مهره مناسب هستند؟

نزدیک به سه چهارم پیچ و مهره مورد استفاده در کشور، از واردات تامین می‌شود. واردات این کالا از کشورهای گوناگونی انجام می‌شود؛ چین با اختصاص نود درصد از کل واردات پیچ و مهره به خود، سهم ویژه‌ای در ورود این کالاها به ایران دارد. در سال‌های اخیر کشور ایران با تحریم‌های گسترده‌ای از سوی کشورهای اروپایی مواجه شده است. با این حال، کشور چین رابطه دوستانه خود را با ایران حفظ کرده و همچنان به مبادلات کالاهای تجاری می‌پردازد. به همین دلیل است که بر روی اکثر کالای وارداتی به ایران، سه واژه made in china نقش بسته است.

کدام مقاصد تجاری برای واردات پیچ و مهره مناسب هستند؟

چین با داشتن منابع اولیه فراوان و نیروی کار متخصص تولید حجم بسیاری از محصولات مرغوب جهانی را به خود اختصاص داده است. مدت‌هاست که فروشندگان چینی با عرضه کالاهای با کیفیت و ارزان قیمت توجه بازرگانان را از سراسر جهان به خود جلب کرده‌اند. تاجران ایرانی نیز از این دسته مجزا نبوده و هر ساله محصولات فراوانی را از چین به کشور وارد می‌کنند.

 

 

دلیل دیگر انتخاب چین به عنوان یکی از بهترین مقاصد تجاری خاورمیانه، داشتن تنوع بالا در انواع محصولات است. ابزارهایی مانند پیچ و مهره کاربردهای وسیع دارند؛ به همین علت باید در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگون برای پاسخگویی به نیازهای مختلف طراحی و تولید شوند. بازارهای چینی این امکان را فراهم کرده که بتوانید هر نوع پیچ یا مهره‌ای را بیابید و برای واردات آن اقدام نمایید.

واردات پیچ و مهره تا چه میزان می‌توان سودآور باشد؟

سود نهایی حاصل از واردات یک محصول به عوامل گوناگونی بستگی دارد. نوع محصول انتخابی، قیمت نهایی، توانایی فروشنده، موقعیت زمانی و مکانی از عوامل دخیل در میزان سود نهایی کسب شده طی واردات یک محصول هستند. شما با برنامه‌ریزی اصولی و انتخاب کالای مناسب می‌توانید این سود را افزایش دهید.

واردات پیچ و مهره تا چه میزان می‌توان سودآور باشد؟

انجام دادن موارد زیر می‌تواند در افزایش سود شما از واردات پیچ و مهره تاثیرگذار باشد:

  • از آنجایی که کالاهایی مانند پیچ و مهره وزن بالایی دارند، بهتر است که روش حمل و نقل خود با دقت بیشتری انتخاب کنید. برای مثال انتقال هوایی محموله هزینه زیادی دارد و روشی اقتصادی برای حمل کالاها به شمار نمی‌آید.
  • کیفیت را فدای قیمت نکنید. همیشه محصولی از بازار فروش خوبی برخوردار است که علاوه بر قیمت منصفانه، کیفیت مطلوبی نیز داشته باشد. اگر هنگام خرید تنها قیمت پایین پیچ و مهره‌ها را لحاظ کنید در نهایت بخش زیادی از محصولات به فروش نخواهد رفت و خسارات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. اگر تجربه کافی در زمینه خرید انواع پیچ و مهره ندارید، در هنگام خرید از یک کارشناس خبره کمک بگیرید.

 

 

نحوه واردات پیچ و مهره و مدارک مورد نیاز

  1. دریافت کارت بازرگانی

دریافت کارت بازرگانی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین گام‌ها برای شروع تجارت شماست. کارت بازرگانی مجوزی است که اجازه ورود و خروج محصولاتتان را به شما می‌دهد. اگر قصد واردات پیچ و مهره را دارید در اولین فرصت برای گرفتن کارت بازرگانی اقدام کنید.

  1. انتخاب کالاها و بررسی کالاهای وارداتی

با توجه به بازار فروش، میزان تقاضا و بودجه اولیه‌تان کالا و تعداد دلخواهتان را انتخاب کنید. بعد از گزینش کالا، باید بررسی کنید که کالاهای انتخابی در لیست کالاهای ممنوع و یا مشروط وارداتی نباشد.

  1. درخواست پروفرما از فروشنده

پس از مذاکره و رسیدن به توافق، نوبت به ثبت اطلاعات در پروفرما و امضای قرارداد می‌رسد. در پروفرما اطلاعات مربوط به فروشنده و خریدار همراه با جز به جز مشخصات محصولات نوشته می‌شود.

  1. محاسبه هزینه‌های وارداتی و ارسال وجه

برای محاسبه هزینه‌های وارداتی تنها به مبالغ ذکر شده در پروفرما بسنده نکنید. موارد دیگری هستند که در قیمت نهایی کالا تاثیر دارند؛ برای مثال، هزینه حمل و نقل، هزینه بیمه، هزینه خدمات و هزینه‌های گرفتن مجوزات جانبی.

برای ارسال وجه می‌توانید از روش‌های مستقیم و غیرمستقیم کمک بگیرید. اگر خریدتان را اینترنتی انجام می‌دهید حتما پیش از ارسال وجه از معتبر بودن فروشنده حقیقی یا حقوقی اطمینان حاصل کنید.

  1. ثبت کردن سفارش و دریافت مجوزهایی لازم

برای ثبت کردن سفارش در وزارت بازرگانی می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و مجوزهای لازم را کسب کنید. ارائه مجوزهایی مانند مجوزهای استاندارد، مجوزهای غذا و دارو، قرنطینه دامی و نباتی نیز برای ترخیص برخی کالاها الزامی‌ است.

  1. ارائه مدارک و ترخیص کالا از گمرک

برای ترخیص کالا از گمرک، ارائه مدارک زیر به کارگزار الزامی است:

  • اصل کارت بازرگانی
  • قبض انبار
  • فهرست کلا و تعداد بسته‌بندی
  • مجوزهای لازم برای ورود کالا به کشور
  1. ترخیص و حمل نقل

برای حمل و نقل محموله می‌توانید از چندین روش استفاده کنید.

  • پس از ترخیص کالا در همان گمرک با رانندگان وسایل نقلیه توافق کنید و محصولتان را به آنها بسپارید؛ همانطور که مستحضرید این روش ریسک بالایی دارد و برای معاملات کلان توصیه نمی‌شود.
  • با اینکوترمز قرارداد ببندید و از مزیت‌های حمل و نقل ایمن و صرفه جویی در زمان بهره‌مند شوید.
  • با شرکت‌های بازرگانی همکاری کنید و انتقال محموله را بر عهده آن‌ها قرار دهید. طه همکاری با شرکت‌های بازرگانی مانند وانیکس می‌توانید از انبارداری طولانی مدت محصولات نیز بهره‌مند شوید.

واردات پیچ و مهره از چین با وانیکس

واردات پیچ و مهره از چین با وانیکس

اگرچه انجام دادن مراحل واردات انواع کالا از چین آسان است اما نیازمند صرف زمان طولانی و تسلط بر قوانین تجاری می‌باشد. اگر قصد واردات پیچ و مهره از چین را دارید اما نمی‌خواهید به این کشور سفر کنید، همکاری با شرکت‌های بازرگانی ایده‌ای عالی برای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *