واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

واردات پاور

برای واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی بدون گمرک ، با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

تولید کنندگان قطعات زیادی در چین وجود دارند که سال‌هاست بر روی طراحی، توسعه، تولید و فروش این محصولات تمرکز کرده‌اند. چه برای تجارت خود نیاز به خرید پاور داشته باشید و چه برای استفاده شخصی، واردات پاور از چین یا دبی بهترین گذینه برای شماست. تولید کننده و تامین کنندگان پیشرو می‌توانند محصول کافی برای رفع نیازهای شما را عرضه کنند.

 

 

واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی

واردات محصولات و قطعات کامپیوتری مانند پاور در امارات متحده عربی بسیار با دقت انجام می‌شود. در این مطلب بینش‌های ارزشمندی در مورد نحوه انجام این کار برایتان آورده شده است. واردکنندگان باید به نکات زیادی توجه داشته باشند و موارد بسیاری را در نظر بگیرند. از پیدا کردن تامین کننده در چین و دبی که هرکدام روند خاص خود را دارند گرفته، گرفتن مجوز انجام واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی و سپس طی کردن مراحل مختلف در انجام خرید و بستن قرارداد با تامین کننده، تا انتخاب بهترین روش برای ارسال بدون وارد شدن هیچگونه ضرر و زیان و‌ یا تاخیر در رسیدن اجناس، همگی مسائل حائز اهمیت و مهمی هستند که باید آنها را در نظر گرفت.

واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی

برای مثال واردکنندگان برای ترخیص سریعتر بهتر است با بهترین مشاوران ثبت کالا در دبی و چین مشورت کنند. برای جزئیات بیشتر در این باره می‌توانید به سایت وانیکس مراجعه کنید. به طور کلی امارات اقدامات کنترلی نظارتی را برای بهره وری انرژی، ایمنی الکتریکی، مکانیکی و الزامات زیست محیطی تحت یک برنامه ملی به نام سیستم ارزیابی انطباق امارات اجباری کرده است. این برنامه شامل بخش‌های زیادی صادرات و واردات مربوط به برق، الکترونیک، خودرو، لوازم گاز، ماشین آلات، ساختمان و ساخت و ساز، مواد غذایی و آرایشی می‌باشد.

 

 

روند کلی انجام واردات از چین و‌ دبی

شرکت‌های بین المللی می‌توانند یک توزیع کننده محلی برای انجام واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی پیدا کنند. توزیع کننده محلی باید شرکتی باشد که قبلاً در امارات متحده عربی با مجوز معتبر ثبت شده است. شرکت‌های مناطق آزاد نیز در صورت داشتن تمایل به فروش محصولات خارج از منطقه آزاد، باید توزیع کننده محلی را پیدا کنند. با توجه به الزامات و مراحل گسترده مربوط به انجام واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی، برای کسب و کارها، توصیه می‌شود با مشاوران متخصص در حوزه صادرات و واردات در دبی و‌ چین مانند متخصصان وانیکس مشورت کنند. این شرکت به طور موثر تمام فرآیندهای مربوط به این روند را در امارات متحده عربی و‌ چین از زمان درخواست تا صدور گواهی انجام می‌دهد. علاوه بر این، به کسب و کارها کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات آنها با خیال راحت و بدون هیچ تاخیری به دستشان می‌رسد.

نکات مهم واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی

همانطور که می‌دانیم طبق قوانین، فردی که ۱۸ سال سن و بیش از ۳ روز در خارج از کشور اقامت داشته باشد، می‌تواند یک لپ‌تاپ را به عنوان بخشی از چمدان خود بدون عوارض به کشور وارد کند. اما اگر قصد دارید بازار کسب و کار فناوری خود را به چین یا دبی گسترش دهید، یا می‌خواهید با خرید و واردات قطعاتی مثل پاور کامپیوتر و توزیع آنها سودی کسب کنید، باید بدانید که واردات لوازم الکترونیکی از چین چگونه انجام می‌شود. به طور خاص، قطعات کامپیوتر نیاز به مراقبت ویژه و دانش فنی واردات دارند.

نکات مهم واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی

در چند سال گذشته، چین برخی از سیاست‌های صنعتی خود را اصلاح کرده و به یک تولیدکننده مهم سخت‌افزار رایانه در مقیاس جهانی تبدیل شده است. درک این سیاست‌ها برای کار با یک تامین کننده چینی مهم است. خوشبختانه، انطباق با این سیاست‌ها چندان دشوار نیست. بیایید نگاهی به همه چیزهایی که صاحبان مشاغل باید در مورد واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی  بدانند بیاندازیم.

 

 

کدام قطعات کامپیوتر بیشتر از چین وارد می‌شود؟

چین تامین کننده بزرگ قطعات کامپیوتر در مقیاس جهانی است. در واقع، بین سال‌های ۲۰۱۳ تا حالا، چین مسئول تامین ۲۸ درصد از صادرات جهانی رایانه، قطعات رایانه و لوازم الکترونیکی بود. در مقایسه با داده‌های قبلی، این سهم نسبت به دهه قبل ۱۳ درصد افزایش یافته است. اکثر صادرات چین در این صنعت شامل قطعات تلفن همراه، کامپیوترها و قطعات برای صفحه نمایش است.

با این حال، اگر برای واردات از چین به قطعات مختلف کامپیوتر نیاز دارید، گزینه‌های زیادی در دسترس است. فن‌های کامپیوتر، هارد دیسک‌ها، منابع تغذیه، نمایشگرها، کابل‌ها، کابل‌های برق، قطعات لپ‌تاپ، پاور کامپیوتر و کارت‌های شبکه قطعات دیگری هستند که در بین تامین کنندگان متعددی در چین تولید می‌شوند.

یافتن تامین‌کنندگان قطعات کامپیوتر در چین و دبی

فرآیند یافتن تامین کنندگان قطعات کامپیوتر در چین و دبی کار چندان دشواری نیست. با این حال، امضای قرارداد با آنها باید با دقت انجام شود. همیشه باید قبل از اعتماد به یک تامین کننده قطعات کامپیوتر، بررسی‌های خود را به طور کامل انجام دهید.

در ابتدا، برای پیدا کردن تامین کنندگان و انبارهای مختلف به سایت‌های معتبر نگاه کنید. اگر این منجر به هیچ سرنخ مثمر ثمری نشد، قدم بعدی شما باید همکاری با یک شرکت حقوقی بین‌المللی باشد که در ترجمه، و برقراری ارتباط صاحبان مشاغل با تامین‌کنندگان چینی و اماراتی، و کار با قوانین مالکیت معنوی و غیره تخصص دارد. این تضمین می‌کند که قبل از شروع فرآیند امضای قرارداد، تامین‌کننده‌ای معتبر پیدا کنید. شرکت وانیکس با تخصص و تجربه می‌تواند در این مسیر شما را همراهی کند.

یافتن تامین‌کنندگان قطعات کامپیوتر در چین و دبی

اگر قصد انجام واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی را دارید، به شدت توصیه می‌شود که با یک شرکت حمل و نقل باربری معتبر و قابل اعتماد یا حتی یک شرکت حقوقی که به طور خاص با تجارت واردات و صادرات سرو کار دارد، همکاری کنید.

کدهای متداول HS برای قطعات کامپیوتر

 کد HS یک کد ۱۰ رقمی است که توسط برخی از کشورها برای طبقه‌بندی محصولات مختلف برای صادرات استفاده می‌شود. قبل از انجام واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی باید با این کدها آشنا باشید. به عنوان مثال، کد HS برای مادربرد Kino QM670 R20 Mini ITX که در چین تولید می‌شود، ۸۴۷۳۳۰۳۰ خواهد بود. برای هر قطعه کامپیوتری که می‌توان از چین وارد کرد، کدهای HS وجود دارد.

مقررات و الزامات هنگام واردات قطعات الکترونیکی از چین

برخی از صاحبان مشاغل به دلیل قوانین چین که در گذشته برای مشاغل خارجی ایده‌آل نبوده، نسبت به واردات لوازم الکترونیکی از چین محتاط هستند. با این حال، درک ساده نحوه کار با این مقررات می‌تواند این فرآیند را مثمرثمر کند.

برای شروع، همیشه باید به دنبال تامین‌کنندگانی باشید که ۱۰۰ درصد با قوانین واردات چین مطابقت داشته باشند. این می‌تواند دشوار باشد، زیرا بسیاری از تامین‌کنندگان ممکن است پولی را برای گواهینامه‌ها و انطباق برای بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری نکنند.

گواهی‌های لازم برای واردات پاور از چین و دبی با وانیکس

ایران مقررات نسبتاً ساده‌ای برای واردات از چین در مقایسه با سایر کشورها دارد. بزرگترین گواهینامه‌ای که باید در نظر بگیرید را هم به راحتی می‌توانید دریافت کنید. هر چیز الکترونیکی، از جمله قطعات کامپیوتر، دستگاه‌های بلوتوثی و پاور کامپیوتر، به طور کلی هر قطعه‌ای که می‌خواهید از چین وارد کنید که الکترونیکی است و امواج رادیویی را ارسال می‌کند می‌تواند به آسانی تایید شود.

اگر خرده‌فروش هستید، باید برای قطعات و محصول نهایی خود گواهینامه نیز داشته باشید. طبق قانون الزامی نیست، اما انجام این کار داوطلبانه به مصرف‌کنندگان شما کیفیت محصولاتی را که ارائه می‌کنید، نشان می‌دهد.

همچنین باید بیمه محصول را در نظر بگیرید. اگر واردات پاور کامپیوتر از چین و دبی را در حجم و‌ مقدار زیاد انجام می‌دهید، بیمه مسئولیت حفاظت از محصول شما را از مشکلات احتمالی به عهده می‌گیرد. همچنین ارائه چک تضمین از طرف شرکت وانیکس، بار شما را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر