واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

امروزه استفاده از hard یا داشتن یک هارد کاملا شخصی جهت ذخیره کردن اطلاعات بسیار رواج پیدا کرده است. عده زیادی از بازرگانان و واردکنندگان لوازم‌جانبی و لوازم الکترونیکی به واردات هارد نیز روی‌آورده‌اند. خوب است بدانید که جدا از کارآمد بودن این قطعه، قادر خواهید بود با واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی، حاشیه سود بسیار عالی به‌دست بیاورید. هاردها دو نوع دارند، یکی SSD و دیگری HDD. اما این روزها به خاطر استخراج رمز ارز چیا یا CHIA، تقاضا جهت خرید عمده هارد کامپیوتر، بسیار زیاد شده است. در ادامه این مطلب از مجله وانیکس بیشتر درباره واردات کالای کاربرد هارد از دبی و چین صحبت می‌کنیم.

 

 

واردات hard کامپیوتر از چین و دبی سودآورتر از هر زمان

واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی از هر زمان دیگری سودآورتر است. دلیل آن چیست؟ به خاطر جو موجود در کشور ایران و همین‌طور استخراج رمز ارز CHIA، تقاضا جهت خرید هارد کامپیوتر در بازار ایران بسیار افزایش یافته است. این موضوع موجب افزایش چند برابری قیمت hard کامپیوتر شده است.

واردات hard کامپیوتر از چین و دبی سودآورتر از هر زمان

علت دیگر این است که استخراج کردن رمز ارز CHIA به خاطر استفاده از هارد کامپیوتر و بار سنگینی و غیر قابل تحملی که بر روی هاردهای نوع SSD  می‌آورد، موجب می‌شود که این هارد کمتر از ۲۰۰ روز ماندگاری داشته باشد. همین موضوع موجب تقاضای بسیار بیشتر هاردهای اس‌اس‌دی می‌شود.

واردات هارد کامپیوتر از چین

در ادامه مطلب واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی قصد داریم واردات این قطعه از چین را مورد بررسی قرار دهیم. کشور چین یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان هارد کامپیوتر در جهان محسوب می‌شود. این کشور حدود ۲۸ درصد از صادرات hard کامپیوتر را به خود اختصاص داده است، البته این موضوع بی دلیل نیست. کشور چین جزو بزرگ‌ترین و بهترین تولیدکننده‌های انواع هاردهای اس‌اس‌دی و همین‌طور HDD در دنیاست. این درصد بالا از صادرات هارد، خبر از کیفیت عالی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه جهت واردات هارد کامپیوتر از چین به کشور‌های دیگر را می‌دهد. بنابراین اگر دوست دارید که سود بسیار خوبی را از واردات هارد کامپیوتر به دست آورید، می‌توانید کشور چین را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در نظر بگیرید.

 

 

واردات هارد کامپیوتر از دبی

اگر قصد ورود به دنیای تجارت قطعات کامپیوتری را دارید، امارات متحده عربی یکی از بهترین گزینه‌ها است. این کشور همه قطعات کامپیوتر، لپتاپ، قطعات گوشی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما واردکنندگان قرار می‌دهد. اما قابل توجه است که واردات هارد کامپیوتر از دبی سختی‌های خودش را دارد. البته در صورتی که از یک شرکت وارداتی و بازرگانی در ایران کمک بگیرید، مسیر واردات این قطعه کاربردی برای شما هموار‌تر خواهد شد.

نکات واردات hard کامپیوتر از چین و دبی

  • در راستای واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی بسیار مهم است که نیاز بازار کشورتان را در نظر بگیرید. جالب توجه که بازار کشور ایران برای این قطعه با کمبود مواجه است؛ بنابراین واردات هارد کامپیوتر برای واردکنندگان یک کار بسیار سودآور خواهد بود.
  • برای همکاری با شرکت‌های تامین کننده هارد کامپیوتر، توجه داشته باشید شرکتی که انتخاب کرده‌اید قطعاتی با کیفیت بالا، تست شده و بدون هیچ‌گونه خرابی را در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • توجه داشته باشید که واردات هاردهای کامپیوتری که دارای گارانتی هستند تجارت شما را به مراتب بیشتر حمایت می‌کنند.

 

 

پیدا کردن یک تامین کننده جهت واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی

ابتدا بسیار مهم است مشخص کنید که می‌خواهید از چین هارد کامپیوتر با ظرفیت ۱۲۰ GB تا ۲۴  ترابایت یا حتی بیشتر وارد کنید یا از دبی. سپس نیاز است بدانید که در کشور چین و شهر دبی تأمین‌کننده‌های خیلی زیادی پیدا می‌شود. ولی نکته بسیار مهم و حیاتی این است که:

  • چگونه تامین‌کنندگان خوب را پیدا کنید؟
  • به کدام یک از تأمین‌کنندها، می‌توانید اعتماد کنید؟
  • چه شرکت‌هایی می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند؟

خرید عمده هارد کامپیوتر از چین و دبی

خرید عمده هارد کامپیوتر از چین و دبی

جهت خرید عمده هارد کامپیوتر از کشور چین و شهر دبی، بسیار خوب است که از شرکت وارداتی و بازرگانی باتجربه، بزرگ و همین‌طور قابل‌اعتماد کمک بگیرید تا علاوه بر خریداری این محصولات از کشور چین و شهر دبی، کارهای حمل و نقل آن‌ها را نیز انجام داده و بار را در محل مورد نظر شما قرار دهند. در ادامه در انتخاب یک شرکت معتبر وارداتی و بازرگانی به شما کمک می‌کنیم.

واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

تا اینجا به خوبی از اهمیت واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی به بازار کشور مطلع شده‌اید. اگر به عنوان دارنده شغل یا تاجر قصد واردات هارد کامپیوتر را دارید، محصول بسیار خوبی را انتخاب کرده‌اید؛ زیرا واردات این قطعه بسیار سودآور است. البته ممکن است از مراحل انجام این کار مطمئن نبوده و نیاز به کمک داشته باشید.

اصلا جای نگرانی نیست، شرکت‌های وارداتی و بازرگانی برای کمک به شما بازرگانان عزیز تاسیس شده‌اند. البته بسیار مهم است که هنگام انتخاب همچین شرکتی بسیار دقت کنید؛ زیرا مطمئنا کار فوق‌العاده مهمی را قرار است به آن‌ها بسپارید. یک شرکت عالی از پرسنل با تجربه‌ای برخوردار است که کار را تخصصی انجام می‌دهند.

واردات هارد کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

از جمله این شرکت‌های بسیار عالی می‌توان به شرکت وارداتی و بازرگانی وانیکس اشاره کرد. این شرکت با برخورداری از پرسنلی کاردان، متخصص و همین‌طور با سال‌ها تجربه در زمینه واردات آماده ارائه خدمات به تمامی مراجعه‌کنندگان گرامی است. از جمله خدمات این شرکت می‌توان به واردات کالا از چین، واردات کالا از دبی، انبارداری در این دو کشور، واردات کالا از چین با سرمایه کم و… اشاره کرد.

علاوه بر اینکه این شرکت از پرسنل با تجربه و متخصص برخوردار است، یک امر دیگر نیز وجود دارد که شما را به همکاری با وانیکس مجاب می‌کند. این شرکت برای ضمانت به مراجعه‌کنندگان خود یک چک تضمینی می‌دهد. این‌گونه شما دوستان عزیز می‌توانید با خیال راحت به این شرکت مراجعه کرده و از همکاری با آن‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *