واردات لوازم خانگی از چین و دبی با وانیکس

واردات لوازم خانگی

برای واردات لوازم خانگی بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

لوازم خانگی همیشه و همه جا مورد استفاده همه قرار می‌گیرد، لذا واردات لوازم خانگی باعث رونق بخشیدن به کسب‌وکار شما می­شود. در این مقاله از وانیکس توجه شما را به حاشیه سود فراوان حاصل از واردات لوازم خانگی جلب می‌نماییم.

 

 

واردات لوازم خانگی از چین

"<yoastmark

اگر به دنبال راه‌­اندازی یک تجارت پرسود هستید، واردات انواع لوازم خانگی از چین گزینه بسیار مناسبی برای شماست. واردات لوازم خانگی از چین سابقه بسیار طولانی دارد. چین با دارا بودن شرکت­های مختلف در زمینه تولید لوازم خانگی مقصد بسیاری از بازرگانان است. این شرکت­ها وسایل متنوعی با کیفیت­های مختلف تولید می­نمایند؛ بنابراین انتخاب فروشنده مناسب که کالای با کیفیت در اختیارتان بگذارد از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است.بیشترین لوازمی که از چین وارد کشور می­شوند عبارتند از: یخچال، ماشین ظرف­شویی و ماشین لباسشویی.

واردات لوازم خانگی از دبی

دبی یکی از شهرهای تجاری کشور امارات است. این شهر به عنوان یک مرکز تفریحی و تجاری نقش مهمی در خاورمیانه دارد. از آنجا که این روزها کشور ایران با تحریم­ها دست و پنجه نرم می­کند لذا واردات لوازم خانگی از دبی نیز رواج پیدا کرده ­است. خرید لوازم خانگی از دبی هم به صورت حضوری امکان­پذیر است و هم به صورت اینترنتی. لازم به یادآوری است خرید حضوری بهتر است، چرا که شما از کیفیت و سلامت محصول اطمینان حاصل می­کنید. تنوع محصولات در دبی بسیار زیاد است،  همچنین هزینه ترخیص کالاهای وارد شده و همچنین هزینه حمل­ونقل کالا از دبی نسبت به سایر کشورها کمتر است و همه این­ها مزیت­های واردات کالا از دبی نسبت به سایر شهرهای آسیایی است.

 

 

 انواع لوازم خانگی برای وارد کردن از دبی

 انواع لوازم خانگی برای وارد کردن از دبی

برای واردات لوازم خانگی از دبی باید تجربه کافی در شناسایی لوازم خانگی با کیفیت داشته باشید. کالاهایی که می­توانید از دبی وارد کنید بسیار متنوع هستند؛ از یخچال و ماشین­ لباس­شویی و آب­میوه­‌گیری گرفته تا اتو و مایکروویو. یادتان باشد هنگام خرید، مشخصات کالا را از فروشنده بخواهید زیرا باید مشخصات محصول و قیمت آن را به طور دقیق در اظهارنامه گمرکی وارد نمائید. متاسفانه بیشتر لوازم خانگی وارد شده از دبی به صورت قاچاق وارد می­شوند.

سایر خدمات وانیکس

ویژگی بسیار مهمی که شرکت وانیکس را از سایر شرکت­های بازرگانی متمایز می­کند، چک ضمانتی است که این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار می­دهد. امروزه یکی از دغدغه­‌های اصلی مشتریان پیدا کردن یک شرکت واسطه معتبر است تا بتوانند به آن اعتماد کنند. شرکت بازرگانی وانیکس به عنوان بهترین شرکت بازرگانی واردات کالا از چین، بعد از عقد قرارداد رسمی با مشتری یک چک تضمین به قیمت خرید مشتری در اختیار وی قرار می­دهد، به این ترتیب هیچ گونه نگرانی در خصوص رسیدن کالا به دستتان وجود نخواهد داشت.

سایر خدمات وانیکس

 

 

 

تیم مشاوران وانیکس، متشکل از افراد مجرب همراه و پشتیبان شما در امر واردات کالا از چین خواهند بود. مشاوران وانیکس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. هر گونه سوالی که در حوزه واردات ذهن شما را به خود مشغول کرده است به راحتی با مشاوران وانیکس در میان بگذارید. این مجموعه با شرکت در رویدادهای مهم در زمینه واردات و زمینه کاری خود، همواره سعی در افزایش تجارب افراد خود داشته است، چرا که معتقد است تنها با حضور افراد متخصص در شرکت می­تواند به بزرگترین هدف خود یعنی جلب رضایت مشتریان خود قدم بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر