واردات لوازم تحریر از چین و دبی با وانیکس

شرکت‌های وارداتی و بازرگانی بسیاری هستند که می‌توانند در زمینه نحوه واردات لوازم تحریر از کشور چین و شهر تجاری دبی به صورت مستقیم مشاوره‌های لازم را کاملا رایگان به شما ارائه دهند. همچنین می‌توانند در زمینه خرید کالا، واردات و ترخیص کالا از گمرک نیز شما را کمک کنند. در انتهای مطلب شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنیم. اما پیش از آن قصد داریم مطالبی درباره واردات این نوع محصول از چین و شهر دبی برای شما بیان کنیم.

 

 

بهترین زمان برای واردات لوازم تحریر از چین و دبی  

بهترین زمان برای واردات لوازم التحریر اواخر ماه شهریور است. زیرا ماه بعد آن یعنی ماه مهر آغاز مدارس است، به همین دلیل در آن موقع از سال خواهان زیادی دارد. در سایر ماه‌های سال نیز می‌توانید اقدام به واردات این لوازم کنید، اما مطمئنا سودی که در اواخر شهریور به دست می‌آورید با سودی که در دیگر ماه‌های سال کسب می‌کنید قابل مقایسه نیست.

"بهترین

بنابراین توصیه می‌کنیم این زمان را برای واردات لوازم کاربردی و مناسب دانش‌آموزران انتخاب کنید؛ زیرا جنب و جوش زیادی در میان دانش‌آموزان جهت تهیه لوازم تحریر مورد نیاز خود برای آغاز یک سال تحصیلی جدید و هیجان انگیز وجود دارد. در سال‌های اخیر مشاهده کردیم که لوازم تحریر‌ وارداتی از چین و دبی تنوع بالایی پیدا کرده‌اند و بسیار پر زرق و برق هستند. همچنین با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌شوند، به همین خاطر تمام توجه را به خود جلب کردند. از این جهت به شما توصیه می‌کنیم پیش از اقدام به واردات این لوازم، درمورد علایق بازار هدف خود اطلاعات جمع‌آوری‌ کنید. به عنوان مثال بازار هدف شما به لوازم تحریر پر زرق و برق علاقمند هستند، بنابراین شما اقدام به واردات آن‌ها کنید و سود کلانی به دست‌آورید.

 

 

عوامل افزایش لوازم تحریر از دبی و چین در بازار نوشت افزار کشور ایران چیست؟

لوازم تحریر ایرانی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و متقابلا قیمتی بالاتری نیز دارند، نتوانسته‌اند دربرابر لوازم تحریر وارداتی از چین و دبی که قیمت پایین‌تری دارند موفق شوند و نظر مردم را به خود جلب کنند. جدا از قیمت مناسب لوازم تحریر وارداتی، تنوع بالا، زیبایی و چشم نواز بودن آنها بر تمام افراد به ویژه دانش آموزان بسیار تاثیر گذاشته است. تنوع در این لوازم روز به روز درحال افرایش است و این‌گونه چین و دبی قادر می‌شوند پاسخگوی نیاز تمام افراد با هر سلیقه‌ای باشند. متاسفانه کشور ما، تکنولوژی لازم را برای تولید و ارائه بعضی از لوازم مانند مداد اتود را ندارد. از این جهت لوازم تحریر جزو بهترین و سودآورترین کالاهای وارداتی از چین و دبی به ایران محسوب می‌شوند.

همین امر یک فرصت طلایی برای تمام واردکنندگانی به وجود می‌آورد که تصمیم دارند شغل واردات از چین و دبی به ایران را آغاز کنند. قابل توجه است که نه تنها لوازم تحریر، بلکه کالاهای اولیه ساخت آن‌ها نیز جزو بازارهای سودآور برای واردات به کشور ایران هستند. لوازم تحریر فانتزی، انواع چراغ‌های مطالعه، انواع مختلف جامدادی، کتاب و دفترهای فانتزی با قیمتی مقرون به صرفه، انواع خودکارهای رنگی، مداد سیاه، روان نویس، مواد رنگی و پاکن‌های کوچک و بزرگ فانتزی از جمله پر فروش‌ترین و همین‌طور پرطرفدارترین لوازم تحریر وارداتی از چین و دبی به ایران هستند.

 

 

تعرفه گمرکی برای واردات لوازم تحریر به ایران چقدر است؟

توجه داشته باشید که در تعرفه‌های گمرکی کشور ایران، هیچ چیزی به عنوان تعرفه برای لوازم تحریر یا حتی نوشت افزار وجود نداشته و ندارد. شما با توجه داشتن به نوع لوازم تحریری که می‌خواهید آن را وارد کشور کنید، نیاز است که تعرفه‌ی گمرکی آن را استعلام نمایید.

واردات لوازم تحریر از چین و دبی با وانیکس

به عنوان یک واردکننده باید در انتخاب یک شرکت وارداتی بسیار دقت کنید؛ زیرا کوچک‌ترین اشتباه در مراحل واردات شما را مستلزم به پرداخت هزینه‌های مازاد می‌کند.

شرکت وارداتی و بازرگانی وانیکس با سال‌ها تجربه در زمینه واردات کالا و همین‌طور برخورداری از تیمی متخصص و کاردان قادر است در همه مرحله‌ها شما را همراهی و کمک کند. از مشاوره برای خرید و جستجو جهت یافتن محصول با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه گرفته تا انجام مراحل ترخیص محصول و همین‌طور انجام تشریفات گمرکی و سپس واردات کاملا بی دردسر تا تجارتی پر از سود را تجربه کنید. برای آشنایی با نحوه واردات لوازم تحریر از چین و دبی باید تجربه، مهارت و تخصص به دست آورید.

"<yoastmark

زمانیکه شما در واردات لوازم التحریر تجربه و فعالیت کافی دارید و درواقع از پس این پروسه برمی‌آیید، به آسودگی تمام قادر خواهید بود فعالیت خود را در زمینه واردات این لوازم آغاز کنید. ولی اگر در این حوزه از تجربه‌ی کافی برخوردار نیستید، نگران نباشید؛ زیرا می‌‌توانید با مشاوران شرکت بازرگانی وانیکس تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان از نیروهای کاردان این مجموعه کمک بگیرید.

این شرکت می‌تواند شما را در واردات کالا از چین با سرمایه کم، واردات کالا از دبی، انبارداری در چین، انبارداری در دبی و واردات کالا از طریق پست کمک کند. همچنین این مجموعه جهت ضمانت به شما یک چک تضمینی می‌دهد تا خیالتان را بابت همه چیز راحت کند. به همین خاطر این شرکت از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست و می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها مراجعه‌ کنید و از همکاری با آن‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *