واردات فن کامپیوتر از چین و دبی با کمترین هزینه با وانیکس

واردات فن کامپیوتر از چین و دبی

برای واردات فن کامپیوتر از چین و دبی بدون گمرک ، با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

فن کامپیوتر یکی از ابزارهایی است که از این مناطق وارد کشور می‌شوند. واردات فن کامپیوتر از چین و دبی علاوه بر رفع نیاز بازار و تقاضای موجود، برای بازرگانان نیز سود قابل توجهی داشته است. در ادامه این مطلب از بخش وبلاگ وانیکس بیشتر درباره درباره واردات این نوع محصول توضیح می‌دهیم.

 

 

فن کامپیوتر چیست؟

فن کامپیوتر به هر فن داخل یا متصل به کیس کامپیوتری گفته می‌شود که برای خنک‌کننده فعال استفاده می‌شود. فن‌ها برای کشیدن هوای خنک‌تر به داخل کیس از بیرون، بیرون راندن هوای گرم از داخل و حرکت هوا در داخل یک هیت سینک (Heat sink) برای خنک‌کردن یک جزء خاص استفاده می‌شوند.  هر دو فن (دمنده/قفس سنجابی) به صورت محوری در رایانه‌ها استفاده می‌شود. فن‌های کامپیوتر معمولاً در اندازه‌های استاندارد مانند ۹۲ میلی‌متر، ۱۲۰ میلی‌متر (متداول‌ترین)، ۱۴۰ میلی‌متر و حتی ۲۰۰-۲۲۰ میلی‌متر هستند. فن‌های کامپیوتر با استفاده از کانکتورهای فن ۳ یا ۴ پین تغذیه و کنترل می‌شوند.

فن چگونه باعث خنک شدن اجزای کامپیوتر می‌شود؟

در گذشته خنک‌کردن بیشتر اجزا رایانه با استفاده از همرفت طبیعی (خنک‌کننده غیرفعال) امکان‌پذیر بود. اما مشخص شد که بسیاری از اجزای مدرن به خنک‌کننده فعال مؤثرتری نیاز دارند. برای خنک‌کردن این قطعات، از فن‌هایی استفاده می‌شود که هوای گرم شده را از قطعات دور کرده و هوای خنک‌تری را برای آنها وارد می‌کنند.

فن چگونه باعث خنک شدن اجزای کامپیوتر می‌شود؟

فن‌های متصل به قطعات معمولاً در ترکیب با یک هیت سینک، برای افزایش سطح گرم شده در تماس با هوا استفاده می‌شود و در نتیجه کارایی خنک‌کننده را بهبود می‌بخشد. کنترل فن همیشه یک فرایند خودکار نیست. بایوس (BIOS) کامپیوتر می‌تواند سرعت سیستم فن داخلی کامپیوتر را کنترل کند. کاربران می‌توانند اجزای خنک‌کننده دیگری اضافه کنند. همچنین می‌توان یک کنترل‌کننده دستی فن را با دستگیره‌هایی که فن‌ها را روی سرعت‌های مختلف تنظیم می‌کند، وصل کرد.

واردات فن کامپیوتر از چین و دبی؛ مسئله حیاتی برای طول عمر کیس‌ها

وجود فن کامپیوتر در رایانه مهم است زیرا به افزایش طول عمر آن کمک می‌کند. در حین کار، CPU ممکن است بیش از حد گرم شود و فن داخلی نمی‌تواند به طور مؤثر سیستم را خنک کند. فن بیش از حد کار می‌کند و باعث می‌شود طول عمر آن کمتر از آنچه باید باشد. کیس‌های کامپیوتر دارای فن‌های داخلی استاندارد هستند که به خنک شدن آنها کمک می‌کند. گاهی اوقات، وقتی از رایانه خود برای کار بر روی پروژه‌های بزرگ، ویرایش عکس‌ها یا فیلم‌ها یا انجام بازی‌های زیادی استفاده می‌کنید، این فن‌ها ناکارآمد می‌شوند.

واردات فن کامپیوتر از چین و دبی؛ مسئله حیاتی برای طول عمر کیس‌ها

در واقع فن‌های داخلی نمی‌توانند با ورودی هماهنگی داشته باشند و باعث گرم‌شدن آن و تولید صدای زیادی می‌شود. یک راه‌حل برای این مشکلات، تهیه یک کامپیوتر جدید برای استفاده تجاری است. اما، چنین کامپیوترهایی گران هستند و ممکن است با بودجه شما سازگاری نداشته باشد. گزینه دیگر دریافت فن برای دستگاه شما است. هم این دلایل باعث می‌شود که واردات فن کامپیوتر حائز اهمیت باشد. فن‌های کیس بسته به کیفیتشان قیمت متفاوتی دارند. وانیکس در حوزه واردات فن کامپیوتر از چین و دبی دارای تجربه است و می‌تواند طبق درخواست مشتریان فن‌هایی با قیمت و کیفیت مناسب خریداری و وارد کند.

 

 

لیست فن‌های کامپیوتر در بازار ایران

فن‌های مختلفی برای کامپیوتر در بازار وجود دارد که بسته به‌اندازه، سرعت و ساخت آن قیمت‌های متفاوتی دارند. ایران عموماً فن‌های کامپیوتر را از چین و دبی وارد می‌کند. واردات کالا، بدون اعتماد به شرکت‌های بازرگانی دردسرهای زیادی را در پی دارد و گاهی موجب هدررفت بخش عظیمی از سرمایه می‌شوند. زیرا افراد به‌درستی با روش‌های واردات و شرکت‌های تأمین‌کننده کالاها آشنایی ندارند و ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.

 شرکت بازرگانی وانیکس یکی از شرکت‌های فعال در حوزه واردات است که عملکرد واردات فن کامپیوتر از چین و دبی را تسهیل کرده است. علاوه بر این شرکت با داشتن نمایندگانی در این کشورها مسیر واردات انواع کالاها را برای واردکننده‌ها هموار کرده‌اند. در این بخش لیست ۱۰ مورد از فن‌های کامپیوتر که در بازار ایران موجود است را معرفی می‌کنیم.

  • تسکو مدل T Fan 02
  • فن کیس مدل ۱۲V
  • دیویژن مدل ۱۲۰۲۵L
  • ایتوک مدل Frio Three
  • پی سی کولر مدل HALO
  • گرین مدل GF120RGB
  • دیپ کول مدل XFAN 80
  • گریت مدل RGB
  • تسکو مدل T FAN 03
  • دیپ کول مدل RF120 FS

واردات فن کامپیوتر از چین و دبی؛ تجارتی پرسود

همان‌طور که گفته شد فن کامپیوتر یکی از ابزارهایی است که عملکرد سیستم‌های کامپیوتری را بهبود می‌بخشد. به دلیل مقرون‌به‌صرفه نبودن خرید کامپیوترهای جدید در برخی از موارد، می‌توان با استفاده از فن کامپیوتر از اجزای آن در برابر گرم‌شدن و آسیب‌دیدن جلوگیری کرد. از طرفی، به علت تقاضای زیادی که در بازار مصرف این نوع کالا وجود دارد، تولیدات داخلی جوابگوی این نیازها نیست؛ بنابراین یکی از راه‌های تأمین این کالا واردات آنها است. واردات فن کامپیوتر از چین و دبی به چند دلیل می‌تواند سودآور باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

دلایل سودآوری واردات فن کامپیوتر از چین

چین یکی از کشورهای فعال در حوزه صنعت و تکنولوژی است که در چند سال اخیر تولیدات آن به طور قابل توجهی افزایش داشته است. در کنار افزایش این تولیدات، تنوع در این محصولات نیز قابل توجه است. با وجود نیروی کار زیادی که در این کشور وجود دارد، دستمزدها متعادل‌تر بوده که دلیل مهمی بر کاهش هزینه‌های تولید است.

دلایل سودآوری واردات فن کامپیوتر از چین

علاوه بر این چین تا حد زیادی مواد اولیه را در کشور خود تولید می‌کند که باعث صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌های تولیدی شده است. همه این عوامل موجب شده که محصولات چینی قیمت مناسبی داشته باشند و واردات آنها به نسبت برخی کشورها سود بیشتری عاید واردکننده‌ها کند.

دلایل سودآوری واردات فن کامپیوتر از دبی

دبی شهری در حاشیه خلیج فارس و در کشور امارات است که مسافت کمی با ایران دارد. این مسافت کم یکی از دلایل کاهش هزینه واردات است. زیرا هرچه مسافت بین دو منطقه کمتر باشد، هزینه‌های حمل‌ونقل نیز کاهش می‌یابد. علاوه بر این، فاصله کم موجب شده که کالاها با سرعت بیشتری وارد کشور شوند.

وجود نمایندگی تولیدکننده‌های فن کامپیوتر در دبی باعث دسترسی آسان برای خرید این کالا شده است. یعنی به‌جای رفتن به کشورهای تولیدکننده و خرید از آنها می‌توان به‌راحتی از آنها در دبی خرید کرد. این مورد باعث کاهش قابل توجهی در هزینه واردات می‌شود.

همچنین با وجود نمایندگی‌های مختلف فروش محصولات در دبی، تنوع در آنها نیز افزایش می‌یابد. ایرانیان می‌توانند کالاهایی که به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند از کشورهای خاصی وارد کشور کنند، از طریق دبی فراهم کنند. طبق قوانین کشور امارات، واردات از دبی هزینه گمرکی ندارد و باعث سودآوری بیشتر می‌شود.

واردات فن کامپیوتر از دبی و چین با وانیکس

همان‌طور که گفته شده واردات فن کامپیوتر از چین و دبی می‌تواند به‌عنوان یک تجارت سودآور تلقی شود. خدماتی که وانیکس در واردات کالاها ارائه می‌دهد، سود حاصل شده از آن را افزایش می‌دهد. وانیکس با داشتن کارشناسان مجرب کالاهایی با قیمت و کیفیت مناسب، از کشورهای چین و دبی وارد می‌کند و تا حد زیادی موجب کاهش در هزینه‌ها شده و بدون دردسر و ریسک آنها را به دست شما می‌رساند. واردات با ضمانت ۱۰۰% کالای شما بدون کوچکترین نگرانی.

سئوالات متداول درباره واردات فن کامپیوتر

  • آیا واردات فن‌های کامپیوتر از چین و دبی سودآور است؟

سودآوری واردات فن‌های کامپیوتر از چین و دبی بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله قیمت و تنوع محصولات، رقابت با سایر تأمین‌کنندگان، هزینه‌های حمل‌ونقل و گمرکی، و نیاز بازار مصرف. قبل از شروع فعالیت وارداتی، مطالعه دقیق بازار، تحلیل هزینه‌ها و سودآوری پیش‌بینی شده از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین، همکاری با مشاوران تجاری و صنعتی می‌تواند در تصمیم‌گیری صحیح و سودآور کمک کند.

  • آیا می‌توانم برای واردات فن‌های کامپیوتر از چین و دبی از خدمات ترخیص گمرکی بهره‌برداری کنم؟

بله برای واردات فن‌های کامپیوتر از چین و دبی می‌توانید از خدمات ترخیص گمرکی استفاده کنید. خدمات ترخیص گمرکی شامل انجام امور گمرکی مانند تعیین و پرداخت گمرکی، انجام امور مربوط به مجوزها و مقررات گمرکی، تهیه اسناد و مدارک موردنیاز و سایر امور مرتبط با واردات است. با استفاده از خدمات ترخیص گمرکی، می‌توانید فرایند واردات را بهبود داده و از دستورالعمل‌ها و قوانین گمرکی پیروی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر