واردات عطر و ادکلن از چین و دبی با وانیکس

افراد زیادی به فکر واردات محصول از این دو مقصد تجاری خاورمیانه می‌افتند، اما شرایط سفر به این کشورها را ندارند، اگر شما هم جزو این دسته هستید اصلا نگران نباشید، شرکت‌های وارداتی و بازرگانی برای کمک به شما تاسیس شده‌اند. شما از طریق همکاری با شرکت بازرگانی وانیکس می‌توانید با آسودگی خاطر کالاهایی را که در نظر دارید به ایران وارد کنید. با ما همراه باشید تا علاوه بر گفتن مزیت‌های واردات از چین و امارات، مراحل واردات عطر و ادکلن از این دو کشور را برای شما بیان کنیم.

 

 

نحوه واردات عطر و ادکلن از چین

در دنیا، بیش از ۸۰ درصد واردات اجناس از چین صورت می‌گیرد. همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، کالاها و محصولات چینی متقاضیان زیادی در ایران دارند؛ علاوه بر این، قوانین و مقرارت راحت چین برای واردات این کشور را جزو اولین گزینه‌های انتخابی بازرگانان برای وارد کردن محصول قرار داده است. هزینه کمتر واردات عمده نسبت به تولید در داخل کشور، ارائه محصولاتی با تکنولوژی بالاتر و مدت پرداخت طولانی‌تر تنها چند مورد از مزایای واردات کالا از چین هستند.

مراحل واردات عطر و ادکلن از چین

  • انتخاب محصول درخواستی برای واردات
  • شناسایی بهترین و مناسب‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی محصول مورد نظر
  • مشاهده‌ی نمونه‌های محصول و گزینش کالاها
  • عقد قرارداد و ارسال پیش‌فاکتور و فاکتور اصلی
  • ارسال حواله پرداخت شده
  • تست کالاها و بارگیری محصولات خریداری شده
  • ارسال همه کالاهای وارد شده به گمرک
  • در نهایت ترخیص کالا از گمرک کشور

مراحل واردات عطر و ادکلن از چین

همانطور که مشاهده می‌کنید فرآیند واردات محصول از چین یک فرآیند زمان‌بر و طولانی است که برای رسیدن به اهداف مورد نظر و کسب نتیجه عالی باید مراحل آن به ترتیب انجام شود. شما می‌توانید به جای سفر مستقیم به این کشور و انجام همه‌ی این مراحل، کالای خودتان را با همکاری یک شرکت معتبر مانند وانیکس به کشور وارد کنید. علاوه بر سرعت بخشیدن به پروسه، ریسک‌های احتمالی را کاهش دهید.

 

 

نحوه واردات عطر و ادکلن از دبی

واردات محصولات گوناگون از دبی یکی از پرسودترین‌ها در دنیای تجارت به شمار می‌آید، چرا که شهر دبی در همسایگی ایران قرار دارد و در کنار سرعت بالا، هزینه‌های حمل و نقل را کاهش می‌دهد؛ علاوه بر این گمرک شهر دبی برای خروج کالا هزینه بسیار کمی دریافت می‌کند و در نهایت سود خالص بیشتری نصیب بازرگانان می‌شود. نیاز همه‌ی افراد به خوش عطر بودن کافیست تا بدانیم تقاضای عطر در کشور ایران زیاد است و بازار عطر از رونق خوبی برخوردار است. اگر شما هم فکر ورود به عرصه واردات عطر و ادکلن را در سر می‌پرورانید و به دنبال کشوری مناسب برای واردات عطر و ادکلن هستید، قطعا کشور امارات جزو اولین مقاصدی است که می‌تواند شما را در مدت زمان کوتاهی به اهدافتان برساند.

مراحل واردات کالا از چین و دبی

یک واردکننده باید تسلط کافی به قوانین و مقررات تجاری همچون بانکداری بین‌المللی، شیوه‌ی ترخیص کالا و حمل و نقل، انتقال وجه و تخصیص ارز آگاهی داشته باشد. هم چنین آگاهی جزئی از تغییراتی که ممکن است هر ساله در قوانین داده شود؛ پس یکی از دغدغه‌های افراد تازه کار در عرصه تجارت بین‌المللی یادگیری این قوانین و نحوه واردات کالا است. در ادامه به بیان مراحل واردات کالا به صورت کلی می‌پردازیم:

۱-اخذ کارت بازرگانی

۲-انتخاب حوزه فعالیتی مورد نظر

۳-آشنایی با قوانین و مقررات روز

۴-انتخاب کشور و محصول وارداتی

۵-مذاکرات اولیه با فروشندگان کالا و رسیدن به یک توافق

۶- درخواست برای ارسال پیش‌فاکتور یا همان پروفرما

۷- ثبت سفارشات

۸-پرداخت بین‌المللی

۹-حمل و نقل و بیمه کالاها

۱۰-در نهایت ترخیص کالا از گمرک

در اینجا به صورت خلاصه به مراحل واردات کالا اشاره کردیم، اما انجام دادن هر کدام از این مراحل ممکن است با دشواری‌ها همراه باشد که اهمیت همکاری با مشاوران مجرب و شرکت‌های بازرگانی معتبر را آشکار می‌سازد.

 

 

واردات عطر و ادکلن از چین و دبی با وانیکس

خدمات شرکت وانیکس به چند بخش پذیرش سفارش، یافتن بهترین تامین کننده در چین و دبی، خرید و تحویل کالا تقسیم می‌شود. پس از ثبت سفارش در سایت وانیکس، کارشناسان مجرب آن بهترین تامین‌کننده را متناسب با شرایط و سرمایه شما پیدا می‌کنند؛ همچنین چرخه‌ی حمل بار‌، تحویل از گمرک، ترخیص بار و … نیز کاملا بر عهده‌ی آن‌هاست و شما می‌توانید کالاهای مورد نظرتان را درب انبار، شرکت و یا مغازه‌ی خود دریافت کنید.

یکی دیگر از مزایای شرکت وانیکس دادن چک تضمین به ازای مبلغ تحویلی شما به شرکت است. این ضمانت، خیال شما را از هرگونه کلاهبرداری آسوده می‌کند تا بتوانید با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان وانیکس اجناس دلخواه خود را با صرف کمترین زمان و بیشترین سود وارد کنید.

واردات عطر و ادکلن از چین و دبی با وانیکس

رو به رو شدن ایران با تحریم‌های گسترده در سال‌های اخیر، واردات محصول را دچار مشکلاتی کرده است، اما آشنایی کامل با قوانین و داشتن تجربه کافی و یا همکاری با یک شرکت بازرگانی معتبر می‌تواند تا حد زیادی این مشکلات را بر طرف کند. اگر در زمینه واردات شخصی تازه کار هستید و تازه پا به عرصه واردات گذاشته‌اید، وجود یک راهنمای خوب می‌تواند تا حد زیادی ضررات احتمالی را کاهش دهد؛ اگر از چگونگی و مراحل واردات عطر و ادکلن از چین و دبی اطلاعات کافی ندارید بهتر است با این شرکت بازرگانی معتبر و باسابقه مانند شرکت وانیکس همکاری کنید.

این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه و کادری مجرب و متعهد می‌تواند شما را به بهترین شکل در زمینه واردات عطر و ادکلن از چین و دبی راهنمایی کند. هم‌چنین شما می‌توانید برای واردات کالا از چین با سرمایه کم، انبارداری در دبی و انبارداری در چین نیز از این شرکت خدمات فوق‌العاده‌ای دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *