واردات رم کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

واردات رم کامپیوتر

برای واردات رم کامپیوتر از چین و دبی بدون گمرک ، با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

از این رو آشنایی داشتن با صفر تا صد واردات رم کامپیوتر یا هر محصول دیگری از چین و دبی، می‌تواند ورود محصول را با حداقل مشکلات و اختلالات در پروسه واردات به انجام برساند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مطلب از شرکت بازرگانی وانیکس درمورد واردات رم کامپیوتر از چین و دبی به صورت کامل صحبت کنیم.

 

 

موارد پایه درمورد واردات رم کامپیوتر از چین و دبی

  1. تسلط داشتن کامل بر امور اداری (پروسه‌های ثبت سفارش، تخصیص ارز، دریافت مجوز)
  2. زمان‌بندی به صورت منطقی (زمان‌بندی بارگیری محصول و حمل و نقل آن تا رسیدن به گمرک کشور مورد نظر)
  3. بررسی کردن نوع حمل (از آنجایی که محصول وارداتی شما رم کامپیوتر است شما قادر خواهید بود آن را با هواپیما، از راه زمینی، از راه دریایی یا حتی از طریق راه‌های مرکب وارد کنید، منظور از راه‌های مرکب مورد استفاده قرار دادن مجموعه‌ای از چندین راه حمل و نقل بار است)

مطالبی که در بالا به صورت مختصر بیان کردیم، یکسری موارد پایه و در عین حال اساسی هستند. هر شخص وارد‌کننده‌ای نیاز است نسبت به آن‌ها تجربه کافی و همین‌طور تخصص کامل داشته باشد. اگر این‌طور نباشد، مطمئنا واردات رم کامپیوتر از چین و دبی با اختلالات جبران ناپذیری همراه خواهد بود.

"موارد

در ادامه جهت آگاهی افراد نوپا درمورد صفر تا صد واردات و همین‌طور ترخیص رم کامپیوتر از چین و دبی، همه مراحل واردات این قطعه کامپیوتری را به صورت دقیق‌تر و کامل‌تر بررسی می‌کنیم.

صفر تا صد پروسه واردات و ترخیص رم کامپیوتر از چین و دبی

  • آگاهی کامل درمورد آخرین تغییرات ایجاد شده در قوانین مرتبط با واردات رم کامپیوتر

برای اطلاع از این قوانین می‌توانید بخشنامه‌ها را مطالعه کنید. با تهیه آخرین نسخه از کتابی به نام کتاب قوانین و مقررات نیز می‌توانید از این قوانین مطلع شوید.

 

 

  • دریافت کارت بازرگانی

به صورت ساده و کاملا مختصر، کارت بازرگانی یک نوع مجوز جهت واردات محصول از کشورهای مختلف است. به همین خاطر دریافت کارت بازرگانی جزو مرحله‌های ضروری واردات بوده و فرد وارد کننده بعد از ارائه کارت بازرگانی به صورت قانونی مجاز به واردات رم کامپیوتر از چین و دبی خواهد بود.

  • پروسه پیدا کردن منبع یا همان سورسینگ جهت واردات RAM کامپیوتر از چین و دبی
  1. انتخاب محصول (پیش از هرچیزی نیاز است مشخص کنید که قصد واردات چه نوع محصولی را دارید؛ به عنوان مثال شما رم کامپیتر را انتخاب کرده‌اید)
  2. درجه‌بندی کیفیت رم کامپیوتر
  3. کشور سازنده (در این مرحله بسیار مهم است مشخص کنید که قصد واردات RAM کامپیوتر از چین را دارید یا از دبی)
  4. پیدا کردن تامین کننده رم کامپیوتر و توافق قیمت با او

بعد از طی کردن تمام مراحل گفته شده در بالا به صورت معمول شخص خریدار یک نمونه از رم کامپیوتر را از شخص تولید کننده درخواست می‌کند تا بتواند کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهد.

بعد از تایید کیفیت و توافق میان خریدار و فروشنده، فرد فروشنده نیاز است پیش فاکتور یا همان پروفرما را برای شخص خریدار ارسال کند.

پروفرما یا پیش فاکتور شامل اطلاعاتی مانند:

  • تعهدات طرفین (اینکوترمز)
  • تایم اعتبار فاکتور
  • کشور سازنده
  • مشخصات کامل رم کامپیوتر
  • برند رم کامپیوتر
  • وزن خالص و ناخالص
  • تعداد رم کامپیوتر
  • تاریخ صدور پیش فاکتور
  • تعرفه رم کامپیوتر
  • نوع بسته‌بندی
  • کد تعرفه یا HS code

 

 

چرا واردات ram کامپیوتر از چین و دبی؟!

کشور چین و شهر دبی بازارهای اساسی و اصلی قطعات کامپیوتر از جمله رم هستند. در حقیقت شرکت‌های تولیدکننده قطعات کامپیوتری که در سطح جهانی فعالیت دارند، کالاهای خود را در بازارهای کشور چین و شهر دبی عرضه می‌کنند.

راه‌های واردات رم کامپیوتر از چین و دبی

قطعات کامپیوتری موجود در بازار کشور ایران از روش‌های قانونی و همین‌طور قاچاقی وارد می‌شوند. بعضی از قطعه‌ها که طول عمر آن‌ها در بازار کشور بیشتر است امکان دارد از روش‌های دریایی به ایران وارد شوند. بعضی قطعه‌های دیگر با توجه به نیاز بازار ایران از طریق راه‌های سریع‌تر مانند حمل و نقل هوایی به ایران می‌رسند.

"راه‌های

همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از روش‌های واردات رم کامپیوتر به ایران قاچاق است که به هیچ عنوان این روش را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؛ در روش قاچاقی ریسک از دست دادن تمام سرمایه بسیار بالا بوده و امکان گرفتن محصول در مسیر و مورد بررسی قرار دادن آن نیز وجود دارد.

گاهی ممکن است در مغازه فروشنده اقدام به بررسی کالاها کنند. اگر محصول قاچاقی را از شما بگیرند باید سه برابر ارزش محصول را به عنوان جریمه بپردازید؛ بنابراین بسیار بهتر است که ریسک نکنید.

 واردات رم کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

مطمئنا تا اینجا به خوبی از مراحل واردات RAM کامپیوتر از چین و دبی آگاهی یافته‌اید. ممکن است شما به عنوان یک وارد کننده در زمینه واردات این قطعه کامپیوتری نیاز به کمک داشته باشید. شرکت‌های وارداتی و بازرگانی بسیاری هستند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

 توجه داشته باشید، اینکه تنها اسم یک شرکت، شرکت وارداتی و بازرگانی است دلیل بر این نمی‌شود که شما می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها مراجعه کرده و چنین کار مهمی را به آن‌ها واگذار کنید.

"

همه شرکت‌ها از پرسنل متخصص و کاردان برخوردار نیستند، بنابراین در انتخاب خود بسیار دقت کنید. از جمله شرکت‌هایی که از پرسنلی کاردان و متخصص برخوردار است می‌توان به شرکت وارداتی و بازرگانی وانیکس اشاره کرد. این شرکت با دارا بودن پرسنلی کاردان و با سال‌ها تجربه در زمینه واردات، آماده ارائه خدمات به شما مراجعه‌کنندگان عزیز است.

از جمله خدمات این شرکت می‌توان به واردات کالا از چین با سرمایه کم، واردات کالا از طریق پست، وارداتی کالا از دبی و انبارداری در کشور چین و شهر دبی اشاره کرد. علاوه بر اینکه این شرکت دارای پرسنلی متخصص است، جهت ضمانت به مراجعه‌کنندگان خود یک چک تضمینی نیز می‌دهد تا خیال آن‌ها را بابت همه چیز راحت کند.

سئوالات متداول درباره واردات رم کامپیوتر

  • آیا می‌توان با سفارشی‌سازی رم کامپیوتر، محصولی منحصر به فرد و با برند خود را وارد کرد؟

بله، در برخی موارد می‌توان با سفارشی‌سازی رم کامپیوتر، محصولی منحصر به فرد و با برند خود را وارد کرد. این به شما اجازه می‌دهد تا مشخصات مورد نظر خود را برای رم کامپیوتر انتخاب کنید، مانند ظرفیت، سرعت و برند. در این صورت، شما می‌توانید با تأمین کننده خود در چین و دبی درباره سفارشی‌سازی محصول مذاکره کنید و شرایط را تعیین کنید.

  • آیا در واردات رم کامپیوتر از چین و دبی می‌توان از روش‌های پرداخت مختلف استفاده کرد؟

بله، در واردات رم کامپیوتر از چین و دبی، می‌توانید از روش‌های پرداخت مختلف شامل پرداخت از طریق تراکنش بانکی، انتقال وجه اینترنتی و حتی پرداخت نقدی در صورت ممکن استفاده کنید. در هر صورت، بهتر است با تأمین کننده خود مشورت کنید و روش پرداختی را که برای شما مناسب است تعیین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر