واردات دوربین موبایل از چین و دبی با وانیکس

واردات دوربین موبایل

برای واردات دوربین موبایل بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

یکی از اقدامات امارات برای افزایش صادرات در کشور، پایین‌آوردن هزینه گمرک برای ترخیص کالا بوده که بسیار موثر واقع شد. دریافت مبلغ حداقلی به عنوان حق گمرک در این کشور سبب افزایش تمایل بازرگانان ایرانی به واردات انواع محصولات از دبی شده است. دوربین‌ تلفن همراه یکی از لوازم جانبی موبایل است که در مدل‌های متنوع تولید می‌شود و واردات آن از بازار خوبی برخوردار است. در ادامه این مقاله به انواع دوربین‌های موبایل و نحوه واردات دوربین موبایل می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

 

 

دوربین موبایل چیست؟

همانطور که که گفتیم دوربین موبایل را می‎توان یکی از ابزارهای جانبی گوشی‌های همراه نام برد که در انواع گوناگون تولید می‌شود. بنابراین تنوع بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را در تلفن‌های همراه تعویض یا تعمیر کرد. این محصول با کیفیت‌ها و و تکنولوژی‌های مختلف تولید می‌شود؛ برای مثال امروزه دوربین‌های میان‌رده دقت‌هایی از چهار تا چهل و هشت مگا پیکسل را در بر می‌گیرد.

دوربین موبایل چیست؟

آیا تنها کاربرد دوربین‌های موبایل، ثبت عکس و ضبط فیلم است؟

امروزه دوربین‌های موبایل می‌توانند بارکد روی محصولات را اسکن کنند، در مسائل حفاظتی و امنیتی گوشی‌های همراه مورد استفاده قرار بگیرند، با اسکن کدها داده‌ها را انتقال دهند؛ پس کاربرد دوربین‌های تلفن‌همراه تنها به ثبت عکس و فیلم‌برداری محدود نمی‌شود.

 

 

دوربین‌ها از چه زمانی به تلفن‌همراه پیوستند؟

تاریخچه ثبت عکس به وسیله گوشی‌های هوشمند به سال ۲۰۰۰ و عرضه گوشی‌های دوربین‌دار توسط یک شرکت ژاپنی باز می‌گردد. دوربین این گوشی‌ها دقت صد و ده هزار پیکسلی داشت و می‎توانست تا ۲۵۶ رنگ را به تصویر بکشاند؛ دقت دوربین‌های گوشی رفته رفته افزایش پیدا کرد تا جایی که امروزه دوربین‎هایی با دقت صد مگاپیکسل نیز داریم. با پیشرفت روز به روز تکنولوژی و صنعت موبایل‌سازی می‌توان انتظار دوربین‌هایی با دقت بسیار بیش‌تر از این مقدار را در سال‌هایی نه چندان دور  داشت.

فناوری‌های جدید به کار برده شده در دوربین موبایل

OIS، فناوری به‌روز و پیشرفته‌ای است که قابلیت تشخیص لرزش دست کاربر هنگام ضبط فیلم و ثبت عکس را داشته و تصویر را ثابت نگه می‌دارد. APERTURE، بیانگر میزان نور ورودی به دوربین است و هرچه مقدار آن پایین‌تر باشد نور بیشتری وارد دوربین می‌شود.

فناوری‌های جدید به کار برده شده در دوربین موبایل

 

 

 

مراحل واردات دوربین موبایل از چین و دبی

  1. انتخاب کالا

گام اول برای واردات دوربین موبایل، انتخاب نوع دوربینی است که می‌خواهید وارد کنید، زیرا که هر دوربین برای مدل خاصی از موبایل تولید می‌شود و کاربردی برای سایر تلفن‌های همراه ندارد.

  1. پیداکردن فروشنده قابل اطمینان

در گام دوم باید فروشنده‌ای معتبر برای خرید کالای خود پیدا کنید. بعد از یافتن فروشنده مناسب و رسیدن به توافق، باید از ایشان درخواست نمونه کنید؛ فروشنده با پست هوایی نمونه‌ای از همان کالای انتخابی را برای شما می‌فرستد؛ بعد از مشاهده کیفیت، جنس محصول و عواملی دیگر مانند میزان تعهد و وقت‌شناسی فروشنده می‌توانید تصمیم به ادامه‌دادن یا لغو معامله ‌کنید.

  1. اعتبارسنجی فروشنده

برای مطمئن شدن از اعتبار شرکت‌های چینی می‌توانید از طریق نماینده‌های ایرانی مستقر در چین و یا شرکت‌های ایرانی که خدمات بازرگانی ارائه می‌دهند، کمک بگیرید. این شرکت‌ها میزان گردش مالی، تعداد نیروی کار، سرمایه اولیه شرکت و مواردی از این قبیل را برای شما ترجمه و ارسال می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد معاملات سنگین و خریدهای کلان دارید حتما به اعتبارسنجی شرکت‌ مبدا توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  1. پرداخت مبلغ

بعد از حصول اطمینان از کیفیت کالاها، می‌توانید اقدام به پرداخت هزینه محصولات کنید. برای ارسال مبلغ کالا به شرکت‌های چینی روش‌های گوناگونی وجود دارد؛ مانند:

  • استفاده از سیستم بین بانکی سوئیفت
  • حواله یوان با سیستم الکترونیکی پی‌پال
  • حواله ارز یوان با سیستم مانی‌گرام
  • ارسال از طریق مراکز اسکریل
  1. بیمه کردن محصولات

شما می‌توانید محمولات هوایی یا دریایی خود را با استفاده از یک پروفرما بیمه کنید. برای بیمه کردن محصولات خود می‌توانید به شرکت‌های ایرانی بیمه مراجعه و کالای خود را از انبار چین تا درب انبار خود در ایران بیمه کنید.

  1. تحویل اسناد و ترخیص کالا

مدارکی که برای ترخیص دوربین موبایل از چین و دبی لازم است شامل اظهارنامه، قبض انبار، بارنامه، پیش‌فاکتور اینویس، پکینگ لیست و گواهی مبدا می‌باشد. نقص یا عدم اعتبار هر یک از مدارک می‌تواند برای شما دردسرهای پیچیده بوجود بیاورد؛ پس حتما قبل از تحویل اسناد به کارشناس گمرک از اعتبار تمامی مدارک خود اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر اسنادی که در بالا ذکر شد، باید گواهی استاندارد یا مجوزهای خاص از مراجع مربوطه را نیز به همراه داشته باشید. بعد از تایید همه‌ی مدارک توسط کارشناسان گمرک می‌توانید کالاهایتان را ترخیص کنید.

  1. حمل و نقل

حمل و نقل کالاهایتان از چین و دبی را می‌توانید به روش‌های گوناگونی از جمله هوایی، زمینی و دریایی انجام دهید؛ یا اینکه با اینکوترمز قرارداد ببندید و از مزایای حمل و نقل آسان و کاهش ریسک‌های احتمالی بهره‌مند شوید.

 

 

همچنین شما می‌توانید با کمک گرفتن از شرکت‌های تجاری مراحل واردات را به ایشان سپرده و کالاهایتان را درب انبار تحویل بگیرید. همکاری با شرکت‌های بازرگانی علاوه‌ بر سرعت‌بخشی به مراحل واردات، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کسب سود بیشتر نیز می‌شود.

در زمینه واردات دوربین موبایل باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟

  • اسناد گمرکی خود را تا سه سال بایگانی کنید.
  • به خاطر داشته باشید که حین ترخیص کالا به همراه داشتن پرینت پروانه خروجی کالا (اظهارنامه) الزامیست.
  • تا می‌توانید از فروشندگان چینی تخفیف بگیرید؛ چرا که بعد از ایجاد نیاز به واردات یک محصول ممکن است فروشندگان قیمت کالا را بالا ببرند و خریدهای بعدی شما را با مشکل مواجه کنند.
  • اصطلاح مگاپیکسل یکی از اصطلاحاتی است که برای بیان قدرت و ویژگی دوربین‌ها به کار می‌رود؛ به این صورت که هر چه پیکسل یک دوربین بالاتر باشد، سطح گسترده‌تری از تصویر را پوشش داده و دوربین از دقت بالاتری برخوردار است.

واردات دوربین موبایل از چین و دبی با وانیکس

واردات دوربین موبایل از چین و دبی با وانیکس

واردات انواع دوربین از چین و دبی می‌تواند در مدت زمان کوتاه، سود بسیاری را برای شما رقم بزند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد واردات محصول از چین و دبی را دارید ولی تجربه کافی برای این امر ندارید، نگران نباشید. شما می‌توانید طی همکاری با یک شرکت بازرگانی معتبر مانند وانیکس کالا خود را در سریع‌ترین زمان و بهترین قیمت ممکن وارد کرده و درب انبار خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر