با لیست کالاهای وارداتی از چین بیشتر آشنا شوید

لیست کالاهای وارداتی از چین

برای برای آشنایی با لیست کالا های وارداتی از چین با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

کمی با مزایای واردات کالا از چین آشنا شوید

اگرچه ما همه روزه در فروشگاه‌‌های بزرگ و کوچک با تعدادی از محصولات روبه‌رو می‌شویم که از چین وارد شده‌اند. اما باز هم در این بین تعدادی تاجر و شرکت هستند که از وارد کردن هر نوع کالایی از چین واهمه دارند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می‌کنیم مزایای واردات کالاهای مورد نیاز از چین به ایران را در نظر بگیرید.

 

 

مزایای واردات کالا از چین

کاهش هزینه‌های تولید

یکی از دلایل اصلی که اغلب برای کسانی که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار را دارند یا خودشان صاحب شغل هستند، کاهش هزینه‌های تولید است. هزینه تولید محصولات در چین به وضوح کمتر از ایران و کشورهای اروپایی خواهد بود. اگرچه ممکن است باور داشته باشیم که هزینه‌های واردات باعث افزایش قیمت کل محصول می‌شود، اما واضح است که هزینه‌های ساخت علاوه بر هزینه حمل و نقل کمتر از تولید می‌شود. زمانی که یک واردکننده تصمیم می‌گیرد محصولی را عرضه کند، دیگر دغدغه فرآیند تولید که شامل تامین مواد اولیه، نیروی انسانی و بسته‌بندی و هر آنچه که تصور می‌کنید را نخواهد داشت. یک شرکت زمانی می‌تواند از رقبای حوزه خود پیشی بگیرد که هزینه‌های کمتر و حاشیه سود بیشتری داشته باشد.

ارائه محصولاتی با کیفیت به نسبت سایر کشورهای آسیایی

جالب است بدانید بر خلاف تصور عموم که کالاهای چینی بی کیفیت است، اما حقیقتی که شاید کمتر به آن توجه شد این است که کالاهای تولید شده در چین در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی از کیفیت بهتری برخوردار هستند. دلیل این را هم می‌توان نظارت‌های سختگیرانه کشورهای اروپایی در زمان دریافت کالا بیان کرد. البته از این موضوع هم غافل نشوید که کالاهای چینی از نظر کیفتی در درجه‌های مختلف ساخته می‌شوند و به همین خاطر هزینه در نظر گرفته شده برای هر گروه متفاوت است.

 

 

امکان سفارش با حجم زیاد

بیشتر شرکت‌هایی که در ایران، اروپا یا آمریکا تصمیم به وارد کردن کالا از چین می‌گیرند، معمولا این کار را در مقادیر زیاد انجام می‌دهند. اگرچه این موضوع ممکن است نگرانی‌هایی را برای صاحبان مشاغل ایجاد کند، اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. زیرا کارخانه‌های چینی واقعاً همانند سازه‌های غول‌پیکری هستند که برای تولید محصولات بزرگ آماده شده و عادت کرده‌اند.

لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران

حال که با مزایای واردات کالاهای مورد نیاز کسب و کارهای مختلف از چین آشنا شدید، زمان آن رسیده که دقیقا بدانید چه کالاهایی را از چین وارد کنید تا سود بیشتری نصیب‌تان شود. البته این موضوع را در نظر بگیرید که به عنوان یک واردکننده پیش از هر کاری باید بتوانید یک تامین‌کننده کالای مورد اعتماد را در چین بیابید.

لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران

لوازم کوچک در آشپزخانه

چینی‌ها در ساخت کالاهای کوچک اما کاربردی، فوق‌العاده مهارت دارند. یکی از گزینه‌هایی که همیشه در لیست کالاهای وارداتی از چین به بیشتر کشورهای دنیا قرار می‌گیرد، محصولات کوچک و کاربردی مورد نیاز در آشپزخانه است. برای مثال رنده و کاتر سیر را در نظر بگیرید. این کالا برای هر آشپزخانه‌ای نیاز است و از طرفی، بیشتر افراد پوست کندن، بریدن و رنده کردن سیر را دوست ندارند. چینی‌ها با کمی خلاقیت توانستند محصول با ارزشی را تولید کنند که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه واردکنندگان می‌توانند این محصول کوچک را به قیمت ارزانی به بازار عرضه کنند، حاشیه سود بالایی را هم در بر می‌گیرد. لوازم آشپرخانه همیشه مورد تقاضا هستند و چین مقصد مناسبی برای ورود لوازم آشپزخانه ارزان‌قیمت است.

 

 

لوازم مرتبط با حوزه دیجیتال

باز هم باید این موضوع را یادآوری کنیم که تولیدکننده‌های چینی دوست دارند کالاهایی را بسازند که در عین کاربردی بودن به راحتی بتوان آن‌ها را جابه‌جا کرد. برای مثال شارژر و هدفون‌های بی‌سیم اخیرا طرفداران زیادی یافته است. جالب توجه که این دست از محصولات با توجه به اینکه نسبتا ارزان ارائه می‌شوند، حاشیه سود ۱۰۰ درصدی را نصیب واردکننده می‌کنند.

محصولات کوچک دیجیتالی چینی مثل ابزار چند منظوره in-1 Mini Survival Tool که دارای قطب نما، سوت و دماسنج است. این محصول به ظاهر کوچک اما کاربردی برای مواقع اضطراری فوق‌العاده کاربردی هستند. این محصول دیجیتالی زیبا و کوچک هم اکنون به قیمتی کمتر از ۳ دلار عرضه می‌شوند و حاشیه سودی بالایی هم برای واردکننده خواهند داشت.

لباس‌های خانگی

بر خلاف تصور افراد متعدد که واردات لباس از چین برای آن‌ها پر سود نخواهد بود اما جالب توجه است که بدانید لباس‌های خانگی همیشه در لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران قرار می‌گیرند. این حوزه علاوه بر آنکه کاربردی هستند، با توجه به اینکه با قیمت ارزانی هم ارائه می‌شوند، حاشیه سود بالایی هم دارند. برای مثال به تی‌شرت‌های چاپ شده ویژه کودکان فکر کنید، این سبک از لباس بسیار پر طرفدار هستند و بازار خوبی هم دارند. معمولا این محصول به قیمت کمتر از ۲ دلار توسط تامین‌کنندگان چینی عرضه می‌شوند.

لوازم الکترونیکی خودرو

یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانیم در لیست کالاهای وارداتی از چین قرار دهیم، لوازم الکترونیکی خودرو است. با توجه به اینکه فروش جهانی خودرو از سال ۲۰۱۷ تاکنون با پیشرفت چشمگیری همراه بوده، از سوی دیگر هر صاحب خودرویی بعد از مدتی به یک سری از لوازم الکترونیکی احتیاج دارد.

واردات لوازم الکترونیکی خودرو از چین یک گزینه تجاری عالی برای هر فردی با ذهن تجاری است و سود قابل توجهی هم دارد. برخی لوازم الکترونیکی خودرو را یکی از سودآورترین محصولات وارداتی از چین می‌دانند. بنابراین وارد کردن کالاهای الکترونیکی خودرو که چند منظوره و بی‌سیم هستند، یک گزینه مناسب خواهد بود.

لوازم دکوری

معمولا هر آنچه که مرتبط با لوازم خانه، طراحی و دکور خانه باشد، جز کالاهای محبوب در بازار ایران و جهان محسوب می‌شوند. برای مثال گلدان‌های چینی تزیین شده با چوب اغلب پر طرفدار هستند و قیمت ارزانی هم دارند.

این دست از کالاها اغلب به قیمتی کمتر از ۵ دلار تولید می‌شوند و گزینه مناسبی برای واردات از کشور چین به شمار می‌روند. حاشیه سود احتمالی لوازم دکوری معمولا بیش از ۱۰۰ درصد برای واردکنندگان برآورد می‌شود.

لوازم روشنایی

چراغ‌ها و لوازم جانبی LED در چند سال اخیر و به دلایل خوب، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. با توجه به اینکه تعرفه در نظر گرفته شده برای مصرف برق تغییر یافته، بیشتر افراد از لامپ‌های ال ای دی که برق کمتری هم مصرف می‌کنند، استقبال کرده‌اند.

البته لامپ‌های ال ای دی تنها برای مصارف خانگی ساخته نمی‌شوند، بلکه در خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و حتی چراغ‌های جلو اتومبیل هم استفاده می‌شوند. به همین دلیل هم این محصول کاربری را می‌توانید در لیست کالاهای وارداتی از چین در نظر بگیرید. زیرا صنعت و تولید چراغ‌های ال ای دی در چین بسیار بزرگ است و به همین دلیل هم این کشور را به مکانی عالی برای واردات لامپ‌های ال ای دی و لوازم جانبی روشنایی تبدیل می‌کند.

محصولات مناسب برای تفریح و گردش

صنعت گردشگری به سرعت غیر قابل وصفی در جهان در حال پیشرفت است. شاید این موضوع به نظر بسیاری از واردکنندگان نوپا تنها یک اطلاعات صرف باشد، اما صاحبان مشاغل این آمار را هوشمندانه به فرصت تبدیل می‌کنند. وارد کردن محصولات مناسب برای تفریح و گردش از چین می‌تواند یکی از پر سودترین مشاغل برای ایرانی‌ها باشد.

 تامین کننده‌های چینی فرصت‌های خوبی را برای واردات چنین محصولاتی ارائه می‌دهند. به ویژه محصولاتی که از قابلیت جابه‌جایی آسان برای سفر برخوردار هستند، می‌توانند نوید یک بازار فروش مناسب برای واردکننده به وجود آورند.

لوازم جانبی تلفن همراه

از چند سال گذشته، لوازم جانبی تلفن همراه یکی از پرفروش‌ترین دسته محصولات چینی بوده است. به خاطر این بازار فروش گسترده، همواره در لیست کالاهای وارداتی از چین به ایران این دسته از محصولات دیده می‌شود. البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که با افزایش میزان استفاده از تلفن‌های همراه استفاده از لوازم جانبی آن نیز افزایش یافته است.

برای مثال نگه‌دارنده تلفن همراه یکی از جدیدترین لوازم جانبی آن محسوب می‌شوند. این محصول طرفداران زیادی دارد و معمولا مورد استفاده قشرهای مختلف قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد برای مسیریابی از نقشه کمک می‌گیرند، نیاز دارند تا در حین رانندگی تلفن همراه خود را در مکان ثابتی قرار دهند. باز هم چینی‌ها با کمی خلاقیت این محصول کوچک و کاربردی را تولید و به بازار جهانی عرضه کردند.

این محصول را واردکنندگان می‌توانند به قیمت یک دلار از واردکنندگان چینی خریداری کنند و به قیمت مناسب بفروشند. حاشیه سود این محصول نیز بالاتر از صد درصد است.

کالاهای مورد نیاز خود را با وانیکس از چین به ایران وارد کنید

برای وارد کردن هر نوع محصول از چین به ایران، روش‌های متفاوتی وجود دارد. اما راحت‌ترین روش چیست؟! وانیکس یک شرکت وارداتی معتبر است که به شما کمک می‌کند بدون رفتن به چین و صرف هزینه‌های اضافی کالاهای مورد نظرتان را وارد کنید. در این شیوه قرار نیست که شما تعرفه‌های متفاوت گمرک برای ترخیص هر کالا را بدانید و اصلا نگرانی از بابت ترخیص کالا داشته باشید.

کافی است که به وب‌سایت وانیکس مراجعه کنید و محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید. پس از ثبت سفارش این شرکت به شما چک تضمینی ارائه می‌دهد و در مدت زمان تعیین شده می‌توانید آن‌ها را در انبار خود تحویل بگیرید.

سئوالات متداول درباره لیست کالاهای وارداتی از چین

آیا واردات از کشور چین مقرون به صرفه می‌باشد؟

در چند دهه اخیر در کشور چین صنایع و تولیدات رشد بسیار چشم‌گیر و عجیبی داشته است. از این رو تقریبا هر کالایی را در دسته بندی‌های کیفیتی (درجه یک – درجه دو – درجه سه) تولید و تقریبا به کل دنیا صادر می‌کنند. تولید در تیراژ بالا و همچنین نیروی کار ارزان قیمت سبب شده قیمت تمام شده محصولات نسبت به سایر کشورها بسیار پایین‌تر تمام شود.

کشور ایران در ۲ دهه اخیر میزان واردات خود از کشور چین بسیار افزایش داده و اگر چرخی در فروشگاه‌ها و بازارهای ایران بزنید رد پای کالاهای چینی را در همه جا رویت می‌کنید. در آخر باید گفت بطور معمول واردات از کشور چین همواره تجارت پر سود و کم ریسکی به حساب می‌آید.

آیا به غیر از کالاهای معرفی شده کالاهای دیگر دارای حاشیه سود مناسب می‌باشد؟

کالاهای معرفی شده در این مقاله صرفا بنا به تجربه ما و تاجرانی که با مجموعه وانیکس همکاری می‌کنند می‌باشد. ممکن است شما در ایران توانایی فروش کالایی خاص را داشته باشید که سایر افراد دیگر نداشته باشند. این موضوع حتی برای شما نقطه قوت محسوب می‌شود. زیرا رقیب کمتری برای کسب و کار شما موجود است.

در صورت آسیب و خسارت به بار چه کسی مسئولیت آن را قبول می‌کند؟

تیم بازرگانی شرکت وانیکس همواره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان و بازرگانان محترم ارائه دهد. شرکت وانیکس با سابقه درخشان ۱۰ ساله خود در امور بازرگانی مفتخر است تا به تجار و بازرگانان محترم به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی کند. لازم به ذکر است که در صورت آسیب و خسارت به بار، شرکت وانیکس به صورت کامل و صد در صدی خسارت ایجاد شده را قبول و در کمترین زمان ممکن به مشتریان محترم پرداخت می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر