نحوه خرید عمده کتونی از چین

چرا واردات و خرید عمده کتونی از چین؟

بسیاری خرید عمده لباس از چین را پیشنهاد می‌کنند، اگرچه لباس هم به خاطر مرتبط بودن با حوزه مد طرفداران زیادی دارد، اما کفش و کتانی را هم باید جز کالاهای ضروری هر فردی معرفی کنیم. به هر حال همه برای رفتن به محل کار، باشگاه، خرید و تفریح و در کل برای مراجعه به هرجایی نیاز دارند که کفش بپوشند و این محصول جز کالاهای مورد نیاز روزانه هر شخصی است. در ادامه با خرید عمده کتونی از چین بیشتر آشنا خواهیم شد. خرید عمده کتونی از چین می‌تواند راهی مطمئن و سودآور برای کسب درآمد باشد، زیرا تقاضا برای کفش هرگز از بین نخواهد رفت. بیشتر تولیدکنندگان کفش در استان‌های شرقی چین مثل فوجیان، گوانگدونگ، ژجیانگ و جیانگ سو مستقر هستند. نکته جالب این است که اکثر تولیدکنندگان چینی این محصول را بیشتر برای عرضه به بازار داخلی تولید می‌کنند، این بدان معناست که آن‌ها از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کنند.

 

 

چرا واردات و خرید عمده کتونی از چین؟

الزامات تامین بهترین کیفیت همواره جز قوانین و خط مشی‌های بازار داخلی چین محسوب می‌شود. تامین‌کنندگان کفش در چین، پیش از آنکه به بازارهای بزرگ جهانی مثل ایالت متحده آمریکا صادرات داشته باشند، برای تامین سلامت مردم سعی داشتند که این محصول به بهترین کیفیت عرضه شود.اگرچه که آن‌ها برای به دست آوردن یک بازار جهانی قدرتمند همواره در تلاش هستند که محصول ضروری مثل کفش را با بهترین کیفی عرضه کنند؛ اما باز هم طیف‌های کیفی مختلفی نیز از این محصول در بازار چین وجود دارد که پیش از خرید عمده و واردات آن باید در نظر گرفته شود.

برای خرید عمده کتونی از چین باید فرسنگ‌ها مسیر را طی کنیم؟

برای واردات این محصول کاربردی آن هم از کشور چین که فاصله زیادی با ایران دارد، دو روش پیش رو دارید. روش اول کاملا سنتی است، یعنی شما می‌توانید خودتان بلیط هواپیما بخرید و راهی چین شوید و پس از آن هم با تعداد از تامین‌کنندگان چینی وارد مذاکره شوید. این روش با چالش‌های متعددی روبه‌رو است. برای مثال اگر شما یک واردکننده نوپا باشید، ممکن است این چالش‌ها چند برابر هم باشد. اولین چالش این است که شما باید بتوانید به زبان چینی صحبت کنید، در غیر این صورت امکان ارتباط گرفتن با تامین‌کنندگان کفش و کتانی در چین وجود نخواهد داشت.

 

 

برای خرید عمده کتونی از چین باید فرسنگ‌ها مسیر را طی کنیم؟

چالش دوم، پیدا کردن بهترین تامین‌کننده است که اهمیت زیادی دارد. اینکه شما دقیقا بدانید کدام تولیدکننده از چه مواد اولیه‌ای استفاده می‌کند و به موقع کالا را تحویل می‌دهد، فوق‌العاده مهم است. روش دوم برای خرید عمده کتونی از چین، اعتماد به یک شرکت بازرگانی معتبر است که همه روال را به صورت قانونی طی می‌کند. با استفاده از این روش دیگر نیازی به صرف هزینه‌های اضافی نیست، مهم‌تر اینکه برای توسعه کسب و کار خود نیازی به رفتن به چین و گذراندن همه مراحل اداری و گمرکی نخواهید داشت. وانیکس همه این مراحل را طی می‌کند و در بهترین زمان ممکن این کالای مورد نیاز کسب و کار شما را به دست‌تان می‌رساند.

آیا خرید عمده کتونی از چین مقرون به صرفه است؟

اگر بخواهیم پاسخ سریعی به این سوال بدهیم باید بگوییم بله، زیرا این محصول کاربردی است و بیش از ۵۰ درصد مردم از آن استفاده می‌کنند. کفش‌های کتانی سبک‌های زیادی دارند و این همان چیزی است که آنها را برای فعالیت‌های مختلف عالی می‌کند. به عنوان مثال، آنها را می‌توان برای پیاده‌روی‌های معمولی در پارک، برای ورزش استفاده کرد و همچنین در محل کار استفاده کرد. امروزه همه به دنبال راحتی هستند و از آنجایی هم که پا قلب دوم انسان است، استفاده از کفش کتانی بیشتر از هر زمان دیگری متداول شده است.این محصول انواع مختلفی دارد، برای مثال کفش کتانی چرم را می‌توان به همراه یک لباس نیمه رسمی پوشید، اما پوشیدن آن‌ها با لباس باشگاه هرگز ایده خوبی نیست. کفش‌های کتانی که باید با آن‌ها ورزش کنید، دسته‌بندی مخصوص به خود هستند، زیرا باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند که زمان شما را موثرتر و ایمن‌تر کند.

آیا خرید عمده کتونی از چین مقرون به صرفه است؟

 

 

 

حقیقت ماجرا این است که واقعاً مجموعه وسیعی از کفش‌های کتانی برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد که خرید عمده آن‌ها از کشور چین یک تجارت پرسود خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که خرید و واردات یک محصول کاربردی مثل کتانی از چین زمانی سودآور است که کیفیت داشته باشد. کیفیت جز مواردی است که درباره این محصول به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود؛ زیرا مستقیما با سلامتی افراد جامعه ارتباط دارد.

صدمات پا می تواند دردناک باشد و ممکن است مدتی طول بکشد تا بهبود یابد که می‌تواند بسیار خسته کننده باشد. همچنین، برخی از مدل‌ها وجود دارند که به‌طور خاص برای نیازهای افرادی که کف پای صاف دارند طراحی شده‌اند، زیرا ممکن است این افراد در هنگام راه رفتن یا دویدن به راحتی آسیب ببینند. با یک جفت کفش مناسب، شانس این اتفاق بسیار بسیار کمتر خواهد بود.

برای یک واردکننده کفش کتانی باید توجه به مواردی مثل اینکه قرار است مشتریان آن‌ها از چه گروه افرادی باشند، مهم تلقی شود. زیرا کسانی که از این محصول استفاده می‌کنند به خوبی می‌دانند که یک جفت کفش ورزشی خوب تمام حمایت‌های لازم را برای پای آن‌ها فراهم می‌کند. علاوه بر این، کفش‌های کتانی در مقایسه با هر نوع کفش دیگری، ثبات بیشتری را ارائه می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری راه بروند.

کمی درباره خرید عمده کفش از چین بدانید

چین یکی از بهترین کشورها برای خرید عمده کفش است. کفش جزء ملزومات مورد نیاز روزانه افراد است. شاید باز هم این سوال برای شما مطرح شود که چرا خرید عمده کفش از چین؟! اگرچه تولید این محصول کاربردی در بازار داخلی بهتر است و رونق اقتصادی بیشتری را هم برای تولید داخل در بر دارد، اما گاهی برای همه این امکان وجود ندارد. یعنی برخی از کارآفرینان برای راه‌اندازی کسب و کار مرتبط با حوزه کفش، بودجه مالی که یک کارگاه راه‌اندازی کنند را ندارند؛ بنابراین بهترین روش برای چنین افرادی واردات و خرید عمده کفش از چین است.

تامین‌کنندگان چینی با دسترسی داشتن به نیروهای کار ارزان و مواد اولیه در دسترس به مبلغ ارزان و مناسب می‌توانند کفش تولید کنند. افرادی هم که به این حوزه علاقه‌مند هستند می‌توانند با واردات کفش از چین به کسب و کار خود رونق بدهند. کیفیت کفش‌های وارداتی همیشه باید در اولویت قرار گیرد، معمولا افراد بسیاری بیش از هر چیز دیگری به کیفیت آن اهمیت می‌دهند.

نحوه انتخاب تامین کننده چینی مناسب در چین

اگر شما برای خرید عمده کفش از چین وانیکس را انتخاب کنید، آن‌ها برای پیدا کردن بهترین تامین‌کنندگان کفش چینی فاکتورهای زیر را لحاظ می‌کنند:

  • گزارش‌های آزمایشگاهی مانند REACH و ASTM
  • گواهینامه‌های ISO 9001
  • گواهینامه‌های ISO 14001

مشخصات محصولات؛ تامین کنندگان چینی عادت دارند محصولات را مطابق با مشخصات خریدار تولید کنند. بنابراین، درک مشخصات فنی که کیفیت کفش را تعریف می‌کند، بسیار مهم است. بسیاری از خریداران تصور می‌کنند که این موضوع تنها در هنگام خرید کفش سفارشی مربوط می‌شود. این یک تصور اشتباه بزرگ است.

 

 

نحوه انتخاب تامین کننده چینی مناسب در چین
نحوه انتخاب تامین کننده چینی مناسب در چین

بنابراین، تایید مشخصات محصول حتی در هنگام خرید عمده کفش طراحی شده از کارخانه چینی بسیار مهم است. آن‌ها همچنین موارد زیر برای خرید عمده کفش در نظر می‌گیرند:

  • جنس رویه
  • رنگ
  • مواد آستر
  • مواد کفی
  • جنس زیره
  • ضخامت کفی (به عنوان مثال ۵ میلی‌متر)
  • اندازه
  • ضد لغزش
  • بسته‌بندی

در حالی که خرید اقلام طراحی شده کارخانه‌ای نیازی به ارائه مشخصات محصول به تامین کننده ندارد، اما همچنان باید مشخصات کاملی را از تامین کننده خود دریافت کنید و به تامین کننده توضیح دهید که تایید می‌کنید که محصول نهایی مطابق این موارد تولید شده است.

در غیر این صورت، ممکن است محصولی از مواد و اجزایی که با مشخصات محصول مطابقت ندارند را دریافت کنید. امروزه بسته‌بندی و نحوه حمل و نقل کفش‌های وارداتی تقریباً به اندازه خود محصول اهمیت دارد.

 بسته‌بندی کفش‌های وارداتی، فضای زیادی را اشغال می‌کنند. بنابراین، حمل و نقل هوایی گزینه مناسبی نخواهد بود؛ زیرا هزینه‌ها نه تنها بر اساس وزن محموله، بلکه بر حجم نیز تعیین می‌شود. حمل و نقل از طریق دریا تنها گزینه مناسب برای حمل و نقل کفش از چین است. البته این موضوع را در نظر بگیرید که بهتر است به اندازه یک بار کامل کانتینر باشد. زیرا در این صورت هزینه کمتری برای حمل و نقل کفش از کشور چین می‌پردازید.

 

 

خرید عمده کفش و کتونی از چین را به وانیکس بسپارید

تیم متخصص شرکت بازرگانی وانیکس، برای خرید عمده کفش و کتانی از چین به واردکنندگان کمک می‌کنند. این شرکت با فراهم آوردن روش‌های کاملا تخصصی و قانونی روال واردات را بهبود بخشیده است. برای خرید عمده هر نوع محصولی نیازی نیست که مسیر طولانی را از ایران تا چین طی کنید. با تامین‌کنندگان مختلف وارد مذاکره شده و درگیر روال قانونی و گذر از اداره گمرک و ترخیص کالا شوید. همه این مراحل را تیم وانیکس به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهد.

کافی است که به وب‌سایت ما مراجعه کنید و لیست محصولات مورد نیاز کسب و کار خود را به صورت عمده سفارش دهید و از ما چک ضمانتی دریافت کنید.

سئوالات متداول درباره خرید عمده کتونی از چین

  • آیا کیفیت کتونی‌های چین قابل اعتماد است؟

کیفیت کتونی‌های چین ممکن است متفاوت باشد. برخی تولیدکنندگان در چین کیفیت بالا و استانداردهای ساخت را رعایت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است کیفیت پایین‌تری داشته باشند. برای اطمینان از کیفیت، می‌توانید از تولیدکنندگان معتبر و با بازخوردهای مثبت استفاده کنید.

  • آیا نیاز به مجوز و امور گمرکی برای واردات کتونی‌های عمده از چین داریم؟

بله، برای واردات کتونی‌های عمده از چین ممکن است نیاز به مجوزها و امور گمرکی داشته باشید. قوانین و مقررات گمرکی هر کشور ممکن است متفاوت باشد؛ بنابراین بهتر است با مقامات گمرکی محلی خود یا مشاوران حقوقی مربوطه در کشور خود تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تری درباره مجوزها و امور گمرکی لازم دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *