خرید عمده از سایت معروف alibaba با وانیکس

خرید عمده از alibaba

شرکت بازرگانی وانیکس ابتدا برای شما خرید از alibaba را انجام می‌دهد، سپس کالای شما را دریافت و بعد از بسته بندی از چین ترخیص و سپس کالای شما را حمل و به شما در ایران تحویل می دهد. برای واردات کالا از دبی و چین ته لنجی توسط وانیکس در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه تماس بگیرید.

———————————–

روش‌های مختلفی برای خرید کالا از چین و واردات آن به ایران وجود دارد. یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین این روش‌ها، خرید از علی بابا است. در روش خرید از سایت علی بابا، تنها کافی است که بازرگان روش خرید از این سایت را بلد باشد تا بتواند کالاهای درخواستی خود را از چین خریداری کرده و به ایران وارد کند.

خرید از علی بابا

مهم‌ترین نکته در خرید از علی بابا این است که بتوانید تحریم‌ بین‌المللی پرداخت آنلاین را دور بزنید. روش‌های پرداخت آنلاین که توسط پلتفرم‌هایی مثل پی پال و Alipay ممکن است، از درون ایران ممکن نیست اما روش‌هایی برای دور زدن این تحریم‌ها وجود دارد.

برای اینکه بتوانید به وسیله سایت علی بابا خرید از چین داشته باشید لازم است که ابتدا روش خرید در این سایت را بیاموزید، سپس چگونگی پرداخت هزینه خرید به روش آنلاین را با وجود تحریم‌ها را آموخته و در نهایت رابطی در چین داشته باشید که کالاهای خریداری شده توسط شما را به ایران ارسال کند.

انجام هر کدام از این مراحل نیازمند داشتن روابطی مناسب و البته مشورت با متخصصان با تجربه است. چنین شرایطی تنها در اختیار یک شرکت بازرگانی بسیار موفق و با تجربه است که البته پیشنهاد ما بازرگانی وانیکس است. متخصصان این شرکت بازرگانی در تمام مراحل خرید از سایت علی بابا کنار شما هستند.

واردات از چین علی بابا چگونه است 

واردات از چین به صورت مستقیم اینگونه است که بازرگان به کشور چین رفته و مستقیما از خود شرکت‌های چینی خریدش را انجام داده و با کمک متخصصانی مثل ترخیص‌کار و فورواردر، کالاها را از چین به ایران ارسال می‌کند. اما در روش خرید از alibaba روش کار درست مانند یک خرید اینترنتی اما از کشوری خارجی مثل چین است.

وارادات از علی بابا چین چگونه است

برای خرید از علی بابا، تنها کافی است که در این سایت یک اکانت کاربری بسازید. اکانت کاربری با تکمیل اطلاعات هویتی و آدرس پستی در این سایت تکمیل می‌شود. با داشتن اکانت کاربری می‌توانید به جستجوی کالاهایی که قصد دارید خرید کنید بپردازید.

برای مثال اگر بازرگانی قصد دارد از چین لوازم خانگی خریداری کند، کافی است در خرید از alibaba نام لوازم خانگی مورد نظر را در سایت علی بابا وارد کرده و سپس براساس نام شرکت‌های فروشنده‌ای که پیشنهاد داده می‌شود انتخاب کنید که از چه شرکتی لوازم خانگی بخرید.

خرید نیز با انتخاب کالاها و ارتباط مستقیم گرفتن با شرکت فروشنده شدنی می‌شود. بعد از اینکه کالاهای مورد نظر را انتخاب کردید، یک سبد خرید تکمیل شده برای شما نشان داده می‌شود و نوبت به پرداخت هزینه خرید می‌رسد. اگر تحریم‌ها نبود این مرحله نیز بسیار ساده انجام می‌شد.

با وجود تحریم‌ها، لازم است که شما یک رابط در کشوری خارجی داشته باشید که بتواند کارهای پرداخت آنلاین هزینه خرید محصولات موردنظرتان را پرداخت کنند. روش کار اینگونه است که شما هزینه‌ خرید را به شرکت بازرگانی وانیکس پرداخت می‌کنید و فورواردرهای ما که در چین مشغول فعالیت هستند، کارهای خرید، پرداخت آنلاین هزینه خرید و ترخیص از گمرک چین را برای شما انجام داده و کالاهای مورد نظر شما را راهی ایران میکنند.

پرداخت آنلاین به وسیله همان پلتفرم‌های پرداخت آنلاین مثل پی پال و Alipay انجام می‌شود اما در خارج از کشور. بعد از پرداخت هزینه خرید نیز نوبت به ارسال کالاها از چین به ایران می‌رسد. برای ارسال کالاها از چین به ایران نیز لازم است که فورواردرهای متخصص ما در چین، کالاهای خریداری شده شما را به شرکت‌های کارگو بین‌المللی سپرده تا ابتدا کالاها به دبی ارسال شوند.

سپس از دبی نیز با کمترین هزینه ممکن کالاها را به روش ته‌لنجی به ایران انتقال می دهند. در این مراحل نیز بازرگانی وانیکس با داشتن متخصصانی باتجربه راهی توانسته با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن کار ارسال کالاها از چین به دبی و از دبی به ایران را انجام دهد.

چرا خرید از سایت علی بابا چین پرسود است 

خرید از alibaba چین از چند جهت نسبت به خرید مستقیم از خود شرکت‌ها سود بیشتری برای شما دارد. اولا برای خرید از سایت علی بابا لازم نیست که جایی دورتر از پای لپ‌تاپ خود بروید. در واقع تمام کارها در خرید از alibaba چین تنها با چند کلیک و البته اقدامات فورواردرهای وانیکس در چین و دبی انجام می‌شود.

چرا خرید از سایت علی بابا پرسود است

نکته بعدی این است که در این نوع خرید بررسی کالاها و کیفیت آنها هزینه‌بر نیست. تنها کافی است به سایت شرکت‌هایی که برای شما نمایش داده می‌شود سر بزنید و با بررسی فاکتورهای مختلفی مثل تعداد فروش در سال، اعتبار برند و قیمت پیشنهادی هر کالا پی به کیفیت اجناس ببرید.

در واقع در خرید از سایت علی بابا چین مرحله تحقیقات با صرف کمترین هزینه و تنها با جستجوی اینترنتی انجام می‌شود. از طرفی برای ارسال پروفرما و مذاکره با شرکت‌ها نیز تنها کاری که باید انجام دهید چند عدد کلیک و سپردن کارها به رابط‌های بازرگانی وانیکس است.

کارهای ترخیص از گمرک و انبارداری نیز توسط این متخصصان که در چین فعالیت می‌کنند انجام شده و نیازی به هیچ گونه سفر به چین و درخواست از ترخیص‌کاران واسطه نیست. هزینه درخواستی وانیکس نیز به‌خاطر اینکه راه‌های ارزان انجام شدن کارها را یافته‌اند بسیار پایین است.

برای مثال لیست‌گیری و یافتن دقیق کدهای تعرفه‌ کالاها یکی از تکنیک‌هایی است که بازرگانی وانیکس برای کم هزینه انجام شدن واردات کالا با خرید از alibaba یافته است. راه دیگری که کاملا مختص خود بازرگانی وانیکس است، ارسال غیر مستقیم کالاهای خریداری شده از چین به ایران است.

اگر نام ته‌لجی را قبلا شنیده باشید می‌دانید که در روش واردات ته‌لنجی، هزینه گمرکی از شما گرفته نمی‌شود و البته هزینه انتقال کالاها با لنج نیز بسیار ارزان‌تر از هر روش حمل‌ونقل دیگری است. متخصصان وانیکس نیز با استفاده از این قوانین راهی برای انتقال کالاها از چین به ایران با کمترین هزینه یافته‌اند.

آنها ابتدا کالاهای خریداری شده از علی بابا را به دبی انتقال می‌دهند و سپس کالاهای منتقل شده به دبی را با استفاده از روش ته‌لنجی به ایران منتقل می‌کنند. این دو مرحله‌ای کردن کارهای انتقال کالا از چین به ایران به‌جای انتقال مستقیم باعث می‌شود که هزینه خرید از سایت علی بابا چین بسیار کاهش یافته و در نتیجه سود واردات کالا با این روش به‌شدت افزایش یابد طوری که این روش پرسودترین راه برای واردات کالا دانسته شود. امروزه واردات از طریق سایت علی بابا بیشترین متقاضی را در میان بازرگانان دارد و وانیکس بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد.

واردات از علی بابا چین با وانیکس

اگر بازرگانی هستید که قصد دارد از روش خرید از سایت علی بابا چین برای واردات کالا استفاده کند، بهترین پیشنهادی که می‌توانید دریافت کنید این است که کارها را بازرگانی وانیکس بسپارید. بازرگانی وانیکس براساس تجربه بالایی که در خرید کالا از علی بابا کسب کرده می‌تواند کارهای خرید از علی بابا چین را برای شما ساده و کم هزینه کند. اما چطور؟

خرید از علی بابا با وانیکس

اولین نکته در خرید از علی بابا این است که بدانید قرار است از چه شرکت‌هایی خرید کنید. آیا هر شرکتی معتبر است؟ بنابر تجربه‌ای که متخصصان علی والا کسب کرده‌اند شما زمانی می‌توانید یک شرکت را برای خرید معتبر بدانید که سه ویژگی مهم داشته باشد.

اول از همه باید سایت شرکت که در موتور جستجوی علی بابا نمایش داده می‌شود تایید یا وریفای verify شده باشد. همچنین زمانی یک شرکت برای خرید توصیه می‌شود که بیشتر از ۳ سال در زمینه مورد نظر کاری فعالیت کرده باشد.

در نهایت نیز تعداد ستاره‌هایی که آن شرکت در قسمت رتبه‌بندی گرفته هرچه بیشتر باشد، یعنی اعتبار بیشتری دارد و می‌توانید به آن اطمینان کنید. با وجود تمام این نشانه‌ها، یافتن ارزان‌ترین شرکت برای خرید نیز معیار مهمی است که تنها بر حسب تجربه کسب می‌شود.

متخصصان وانیکس کارشان یافتن مناسب‌ترین شرکت بر اساس بودجه‌بندی شما است و از آنجا که هرچه شرکتی محصولاتش را ارزان‌تر بفروشد مناسب‌تر است، در نتیجه این متخصصان تلاششان این خواهد بود که ارزان‌ترین شرکت را برای شما پیدا کنند.

همچنین یکی از ویژگی‌هایی که بازرگانی وانیکس به‌خاطر آن مشهور شده این است که به شما ضمانت می‌دهد کالاهای خریداری شده توسط شما صحیح و سالم به دستتان برسد. برای همین یک چک ضمانت به ارزشی معادل ارزش قیمت خرید کالاها به شما می‌دهد تا اگر مشکلی بود بتوانید خسارت وارد شده را دریافت کنید.

در نهایت نیز فورواردرهای وانیکس کارهای خرید را انجام داده و کالاها را بسته‌بندی کرده به انبار تحویل می‌دهند و سپس آنها را با هواپیما یا کشتی از چین به دبی می‌فرستند. روش ارسال شرکت وانیکس به‌خاطر اینکه چند بخشی است ارزان‌ترین روش محسوب شده و باعث می‌شود هزینه‌های واردات برای شما مینیمم شده و در عوض بیشترین سود را از خرید کالا با روش علی بابا کسب کنید.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید کمترین کارمزد برای انجام این مراحل متعلق به بازرگانی وانیکس است و همین باعث شده که مورد توجه اکثر بازرگانان حرفه‌ای قرار گیرد طوری‌که کارهای واردات خود را به این بازرگانی بسپارند.

آموزش خرید از سایت علی بابا چین 

یکی از جالب‌ترین خدمات بازرگانی وانیکس بحث آموزش خرید از سایت علی بابا چین است. در این شرکت‌ یک‌سری دوره حرفه‌ای درباره خرید از علی بابا چین برای شما برگزار می‌شود که با گذراندن آنها می‌توانید به‌سادگی در خرید از سایت علی بابا چین حرفه‌ای شوید.

آموزش خرید از علی بابا چین

در دوره خرید از سایت علی بابا چین وانیکس شما می‌آموزید که چطور ۴ مرحله واردات با این روش را پشت‌سر بگذارید. مرحله اول چگونگی ساخت اکانت کاربری در سایت علی بابا است. در این مرحله به صورت عملی به شما آموزش داده می‌شود که چطور با وارد کردن اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی، مشخصات هویتی و آدرس پستی خود در علی بابا اکانت کاربری بسازید.

سپس می‌آموزید که چطور در علی بابا کالاها و شرکت‌های فروشنده معتبر را پیدا کرده و با آنها ارتباط بگیرید. در این مرحله ۳ ویژگی مهمی که هر سایت باید داشته باشد و شامل تایید شدن توسط علی بابا، داشتن حداقل ۳ سال سابقه کاری و البته اخذ امتیاز بالا در رتبه‌بندی کاربران بسیار مهم بوده و لازم است حتما با انجام چند تمرین چگونگی مقایسه آنها را بیاموزید. سپس لازم است بدانید که اصول مذاکره با شرکت‌های فروشنده چیست و چطور می‌توانید با آنها بر سر قیمت فروش مذاکره کنید.

در بخش بعدی آموزش خرید از علی بابا چین شما خواهید آموخت که چطور کارهای خرید و پرداخت هزینه توسط فورواردرهای وانیکس در چین انجام می‌شود. فورواردهای افرادی هستند که از طرف بازرگانی وانیکس در چین حضور داشته و کارهای خرید، پرداخت هزینه، بسته‌بندی و تحویل کالاها به انبار را انجام می‌دهند.

برای اینکه کالاهای خریداری شده توسط شما با کمترین آسیب از چین به ایران ارسال شوند لازم است که حتما یک فورواردر کاربلد کار لیست‌گیری و بسته‌بندی آنها را انجام دهد. این کار زمانی شدنی است که فورواردر موردنظر تجربه کافی داشته باشد که البته فورواردرهای وانیکس در این زمینه بسیار با تجربه هستند.

در نهایت نیز کارهای پرداخت هزینه خرید محصولات و تحویل آنها به کارگو هوایی یا دریایی انجام می‌شود. در روش ویژه وانیکس برای خرید از علی بابا چین به‌منظور کاهش هزینه‌ها، ارسال کالاها ابتدا از چین به دبی و سپس از دبی به ایران انجام می‌شود. مرحله ارسال از دبی به ایران به‌خاطر اینکه توسط لنج‌های باری انجام می‌شود بسیار کم هزینه بوده و همین باعث می‌شود روش خرید از چین علی بابا وانیکس یکی از کم‌ هزینه‌ترین روش‌ها برای خرید و واردات کالا از کشور چین باشد. تمام این آموزش‌ها نیز با هزینه‌ای اندک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سایت علی بابا چین چیست و چگونه به اینجا رسید

در آخرین سال قرن بیستم، یعنی سال ۱۹۹۹ یک کارآفرین خوش فکر به نام جک ما توانست با یک تیم از متخصصان، اولین فروشگاه اینترنتی برای خرید از شرکت‌های چینی را راه‌اندازی کند. در اواخر قرن بیستم و ابتدای قرن بیست‌ویکم همه شواهد دال بر این بود که کشور چین خواهد توانست در عرصه تجارت بین‌الملل و رشد اقتصادی رتبه بسیار خوبی کسب کرده و جزو برترین کشورهای جهان شود.

سایت علی بابا چین چیست و چگونه به اینجا رسید

همین موضوع باعث شد که جک ما به فکر راه‌اندازی یک سایت اینترنتی بیفتد که به بازرگانان از سراسر دنیا کمک کند تا بتوانند کالاهای موردنیاز خود را از خرده فروشی‌ها و عمده فروشی‌های چینی بصورت اینترنتی خریداری کنند.

هرچند ایده جک ما بسیار درخشان بود، اما کسی پیش‌بینی نمی‌کرد که همین سایت علی بابا در رشد اقتصادی و صادرات چین تا این حد موثر باشد. امروزه از ۶ کشور دنیا چیزی حدود ۸۰ میلیون خرید اینترنی از خرده فروشی‌ها و عمده فروشی‌های چینی انجام می‌شود و همین رقم بزرگ نشان دهنده پر رونق بودن تجارت خارجی چین بواسطه هیمن سایت است. علی بابا همان ایده درست در زمان درست بود که باعث شد هم کشور چین سود فراوانی در تجارت کسب کند و هم جک ما و تیمش جزو برترین کارآفرینان جهان شوند.

سایت علی بابا با داشتن هوش مصنوعی مخصوص خود توانسته جزو شرکت‌های پیشرو در زمینه استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ باشد. در سال ۲۰۱۸ نیز این شرکت جزو ۵ شرکت موثر دنیا در ترویج استفاده از هوش مصنوعی در رشد کسب‌وکارها قرار گرفت.

امروزه هر بازرگانی که قصد دارد از شرکت‌های چینی خرید انجام دهد بهترین راه را استفاده از سایت علی بابا می‌داند. جالب اینجاست که شما در این سایت تنها نقش خریدار ندارید، بلکه می‌توانید در نقش فروشنده و صادر کننده کالا نیز ظاهر شده و کالاهای تولیدی کشور خود را به شرکت‌های چینی بفروشید.

از سال ۲۰۲۰ شرکت علی بابا جزو ۲۰ شرکت با بالاترین ارزش در جهان با ارزشی حدود ۲۷۲.۵۸ میلیارد دلار، شناخته شده است. همچنین این شرکت با ارائه پلتفرم پرداخت آنلاین خود که به Alipay مشهور است توانسته رقیبی بزرگ برای پی پال و دیگر پلتفرم‌های پرداخت آنلاین جهانی باشد.

امروزه شرکت‌های تابعه زیادی وجود دارند که در کنار علی بابا مشغول تجارت الکترونیک هستند و باعث شده‌اند که این کسب‌وکار بیش از پیش رشد کرده و در جایگاه ۵ شرکت برتر دنیا از نظر ارزش افزوده قرار گیرد. با علی بابا دیگر تجارت الکترونیک یک امر ساده شده است.

خرید از alibaba و تحویل در ایران با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان 

خرید از alibaba و تحویل در ایران تخصص شرکت بازرگانی وانیکس است. این شرکت به‌خاطر تجربه زیادی که در امر خرید و واردات کالا از چین کسب کرده توانسته این راه را بسیار ساده کند و کالاهای مورد نیاز شما را با کمترین هزینه و در کمترین زمان از چین به ایران وارد کند.

خرید از علی بابا و تحویل در ایران

روش کار وانیکس در ۴ مرحله خلاصه می‌شود. در مرحله اول برای شما یک اکانت کاربری در سایت علی بابا ساخته می‌شود تا بتوانید شرکت‌ها و کالاهای مورد نظر خود را یافته و از آنها خرید کنید. بعد از اینکه اکانت کاربری شما ساخته شد، می‌توانید با جستجوی محصولی که مد نظر دارید شرکت‌های فروشنده مرتبط با اعتبار کافی را یافته و به آنها درخواست خرید دهید.

در این مرحله متخصصان و واسطه‌های وانیکس که در چین حضور دارند وارد عمل شده و از ظرف شما کارهای خرید و پرداخت هزینه خرید کالاها را انجام می‌دهند. روش کارشان نیز اینگونه است که با داشتن اکانت پی پال یا Alipay کارهای پرداخت آنلاین را انجام دهد و کالاهای درخواستی شما را تحویل و به انبار گمرک چین تحویل می‌دهند. سپس کارهای ترخیص را طوری انجام می‌دهند که کمترین هزینه گمرکی را پرداخت کنید.

در نهایت بعد از اخذ برگه ترخیص نیز کالاها را بسته‌بندی کرده و کاملا مرتب، به انبار شرکت‌های کارگو بین‌المللی تحویل می‌دهند. شرکت‌های کارگویی که طرف قرارداد وانیکس هستند نیز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه کالاها را از چین به دبی ارسال می‌کنند. اما چرا دبی؟

علت اینکه فورواردرهای وانیکس ابتدا کالاها را به دبی ارسال کرده و سپس از آنجا به ایران می‌فرستند این است که هزینه انتقال در این روش بسیار کمتر از روش انتقال مستقیم از چین به ایران تمام می‌شود.

انتقال کالاها از دبی به ایران به‌خاطر وجود لنج‌های باری ارزان قیمت بسیار کم هزینه بوده و اتفاقا در زمانی بسیار کوتاه قابل انجام است. این روش را به‌طورکلی ته‌لنجی می‎نامند. در روش انتقال کالا از دبی به ایران با لنج‌های باری بازرگان کمترین هزینه را پرداخت کرده و در کمترین زمان ممکن کالاهایش را دریافت می‌کند.

همچنین نکته مهم این است که در این روش شما هیچ هزینه‌ای بابت گمرکی پرداخت نمی‌کنید؛ چراکه طبق قانون گمرک کشور بارهای ته‌لنجی حق گمرکی ندارند و می‌توان آنها را در چند نوبت از دبی به ایران انتقال داد. همچنین انتقال از چین به دبی نیز نسبت به انتقال از چین به ایران در زمان کمتری انجام شده و هزینه کمتری دارد.

خرید از سایت alibaba چین و واردات به ایران

روش مستقیم واردات از چین به ایران ۶ مرحله دارد ولی روش خرید از سایت alibaba مراحل کمتری داشته و ساده‌تر انجام می‌شود. در گذشته که روش خرید اینترنتی وجود نداشت، بازرگانان مجبور بودند که به چین رفته و به صورت مستقیم با شرکت‌های چینی مذاکره کنند تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. هرچند امروزه نیز با وجود شرکت‌های بازرگانی واسطه مثل وانیکس نیازی نیست که بازرگانان شخصا به چین رفته و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند، اما در کل با وجود چنین شرایطی، خرید از سایت alibaba چین برای ساده‌تر انجام دادن واردات از این کشور توصیه می‌شود.

خرید از alibaba جین و تحویل در ایران

علت آن هم این است که در این روش شما تنها با خرید اینترنتی می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را از چین خریداری کنید. این روش کمترین هزینه را دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. با این حال اگر کارهای خرید از این سایت را به بازرگانی وانیکس بسپارید در زمانی کوتاه‌تر و البته با هزینه کمتری قابل انجام خواهد بود. در روش وانیکس، شما تنها یک قرارداد با این بازرگانی بسته و کالاهای موردنیاز خود را در طی چند روز یا هفته کاری در ایران تحویل می‌گیرید. متخصصان وانیکس تمام کارها را برای شما انجام می‌دهند.

روش کلی این نوع واردات نیز اینگونه است که ابتدا باید در سایت علی بابا یک اکانت کاربری بسازید. روش ساخت اکانت کاربری نیز اینگونه است که مشخصات خود را وارد کرده و سپس با ذخیره آنها، حساب مختص شما ساخته می‌شود و می‌توانید شروع به سرچ در سایت کرده و کالاهای موردنظر خود را در شرکت‌های مختلف پیدا کنید.

موتور جستجوی مخصوص علی بابا براساس کلمات کلیدی که وارد می‌کنید تمام شرکت‌های فروشنده چینی که مشغول تولید و فروش آن کالاها هستند را برای شما بالا آورده و می‌توانید از میان آنها بهترینشان را برای خرید انتخاب کنید.

شرکت‌هایی که موردتایید سایت علی بابا باشند، تعداد امتیاز لازم را از سوی کاربران دریافت کرده و البته بیش از ۳ سال سابقه فعالیت در حوزه مورد نظر شما داشته باشند، بهترین گزینه‌ها هستند. بعد از انتخاب شرکت مورد نظر نیز کار خرید انجام می‌شود.

برای پرداخت هزینه خرید لازم است که در کشورهای خارجی یک واسطه مالی داشته باشید که البته وانیکس این موضوع را هم حل کرده است. درنهایت نیز همان واسطه که فورواردر هم نامیده می‌شود کارهای ارسال کالا از چین به دبی و سپس از دبی به ایران را برای شما انجام می‌دهد بدون اینکه از اتاق خود خارج شوید.

آیا خرید عمده از سایت علی بابا امکان پذیر است؟ 

هدف اصلی علی بابا در ابتدا که راه‌اندازی شد تنها فراهم کردن بستری برای خرید کالا از شرکت‌های چینی بود. اما بعد که رونق یافت، امکان خرید عمده که هدف اصلی بازرگانان است نیز فراهم شد. در روش خرید عمده بازرگانان تعداد زیادی کالا را با قیمت اندک از شرکت‌های چینی خریداری می‌کنند.

در این روش خرید هزینه خرید بسیار کمتر شده، اما در عوض تعداد کالاها بسیار زیادتر می‌شود. علی بابا با دانستن این موضوع و مهم بودن آن برای بازرگانان، امکان خرید عمده را هم فراهم کرده است. عموم شرکت‌های چینی که در سایت علی بابا عضو هستند نیز امکان خرید عمده دارند؛ چرا که همه آنها هدفشان جذب بازرگانانی است که از سراسر دنیا برای خرید وارد سایت علی بابا می‌شوند.

برای اینکه بتوانید از سایت علی بابا خرید عمده انجام دهید لازم است که در درخواست خرید خود که برای شرکت فروشنده ارسال می‌کنید، این موضوع را درج کرده و به آنها تعداد کالای درخواستی خود را ابلاغ کنید. با این کار شرکت‌ فروشنده اقدام به تهیه تعداد کالایی که درخواست کرده‌اید کرده و آنگاه روش خرید عمده شما امکان‌پذیر می‌شود. اما خرید عمده به‌معنای واردات است و قوانین خاص خود را دارد.

برای اینکه خرید عمده شما از شرکت‌های فروشنده چینی قانونی باشد و روند درست خود را طی کند، بهترین کار این است که از متخصصان وانیکس بخواهید کارهای خرید عمده کالای مد نظر شما را انجام دهند. در روش اصولی آن فورواردرهای وانیکس که در چین حضور دارند اقدام به ارسال درخواست خرید به شرکت فروشنده کرده و مراحل قانونی واردات کالا را طی می‌کنند.

مراحل قانونی آن نیز تکمیل بارنامه و پروفرما و تحویل کالاها به گمرک چین جهت اخذ برگه ترخیص است. برای اینکه برگه ترخیص کالاها برای شما صادر شود لازم است که فورواردرها کارهای ترخیص را توسط ترخیص‌کاران انجام دهند.

ترخیص‌کاران با ارائه مدارکی مثل بارنامه، کارت بازرگانی و بارنامه اقدام به دریافت برگه ترخیص می‌کنند. با ارائه این مدارک بازرسان اداره گمرک چین به بررسی کالاهای عمده خریداری شده توسط شما کرده و اگر مشکلی نباشد، برگه ترخیص را صادر می‌کنند.

سپس فورواردرها کالاها را به‌خاطر اینکه عمده هستند بسته‌بندی کرده و توسط شرکت‌های کارگو بین‌المللی از چین به دبی و سپس از دبی به ایران می‌فرستند. عموما ارسال کالاها از چین به دبی نیز توسط کشتی باری یا هواپیمای باری انجام می‌شود. روش کارگو برای حمل بارهای بصورت عمده خریداری شده بکار می‌رود.

وانیکس راهنمای خرید از سایت علی بابا

کار با هر سیستمی یک راهنما نیاز دارد. راهنمای خرید از سایت علی بابا نیز نزد شرکت بازرگانی وانیکس است. این شرکت یک چک لیست کامل برای انجام کارها در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با آن تمام مراحل خرید، ترخیص و ارسال کالا از چین به ایران را رصد کنید. در اولین مرحله کارهای ساخت اکانت کاربری و جستجوی محصول مورد نظر در سایت علی بابا انجام می‌شود.

راهنمای خرید از سایت علی بابا

این مرحله که به پایان رسید نوبت به پرداخت هزینه خرید می‌رسد که توسط یک رابط در کشورهای دیگر شدنی است. در انتهای مرحله خرید نیز کالاها به انبار گمرک چین تحویل داده می‌شود تا کارهای ترخیص و ارسال به ایران انجام شود. در این مرحله ترخیص‌کاران دست به کار شده و با ارائه مدارکی کارهای ترخیص را انجام می‌دهند.

بعد از تحویل نوبت به بسته‌بندی کالاها و انتقال آنها به انبار کارگو از چین به دبی می‌رسد. کارهای بسته‌بندی باید با دقت بسیار بالا انجام شود؛ چرا که ممکن است لیست بعضی کالاها کامل نباشد یا مثلا کالاهای شکستنی در بین آنها باشد و بسته‌بندی غلط باعث شود که این کالاها آسیب ببینند. اتمام کار بسته‌بندی، آغاز کار ارسال کالاها از چین به دبی است. یک نکته مهم که وانیکس در آن بی‌نظیر است بحث امنیت حمل‌ونقل است.

در طول مسیر حمل‌ونقل شرکت بازرگانی وانیکس به شما یک چک ضمانت به ارزشی برابر با کالاهای شما تحویل می‌دهد تا اگر ناخواسته آسیبی به کالاها وارد شد یا در مرحله‌ای از انجام کارهای خرید و ارسال کالاها مشکلی پیش آمد، بتوانید خسارت کار را دریافت کنید. همچنین روش انتقال وانیکس بسیار خاص است.

در این روش ابتدا کالاها از چین به دبی و سپس از دبی به ایران منتقل می‌شوند. این روش باعث می‌شود که اولا هزینه‌های انتقال کاهش یابد و در ثانی مدت زمان انتقال بسیار کم شود. علت کاهش هزینه‌ها این است که انتقال کالا از چین به دبی نسبت به انتقال کالا از چین به ایران هزینه بسیار کمتری دارد.

از سویی هزینه انتقال کالا از دبی به ایران با لنج‌های باری بسیار ارزان بوده و تقریبا در مقایسه با دیگر هزینه‌های واردات کالا نادیده گرفته شود. همچنین با این روش دیگر نیازی نیست که حق گمرکی انتقال کالا از دبی به ایران پرداخت شود؛ چراکه در روش ته‌لنجی نیازی به پرداخت حق گمرکی نیست. در کل راهنمای خرید از سایت علی بابا با وانیکس یکی از بهترین روش‌ها برای خرید کالا از چین و انتقال آنها به ایران با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چین

خرید از علی بابا