بهترین ماشین های وارداتی ایران کدامند

اولین خودرو وارداتی ایران توسط مظفرالدین شاه، دو دستگاه خودروی رنو بود که در سال ۱۲۷۹ وارد کشور شد. با گذشت سال‌ها هر یک از دولت‌ها روند متفاوتی برای واردات خودرو در پیش گرفتند و با تغیر سطح روابط بین‌الملل در هر دوره برند متفاوتی بیشترین فروش در بازار ماشین‌های وارداتی داشته‌اند. بهترین ماشین وارداتی ایران در زمان های مختلف و دوره های مختلف فرق دارد. در چند سال اخیر که شاهد تحریم‌های همه‌جانبه آمریکا بوده‌ایم که سبب افزایش قیمت دلار و سیاست‌های ارزی شده‌است؛ دولت به ناچار واردات هرگونه خودرو را به کشور ممنوع کرد. در نهایت خودروهای وارداتی موجود مدل ۲۰۱۸ باشند و از تنوع در این بازار کاسته شد.  از این رو افرادی که مالک این گونه خودروها بودند شاهد افزایش چند برابری قیمت خودرو خود شدند. در سال گذشته با طرحی که توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید واردات خودرو ایران آزاد شد. این مقاله که توسط شرکت بازرگانی وانیکس جمع‌آوری شده است بهترین ماشین وارداتی ایران را معرفی خواهیم کرد.

 

 

هیوندای سانتافه بهترین ماشین وارداتی

از بین کلیه خودروهای کراس‌اوور یا به عبارتی خودروهای نیم شاسی که از محصولات شرکت هیوندای کره‌ای هستند، هیوندای سانتافه به علت  طراحی بی نظیر، کابین جادار، موتور پیشرفته قدرتمند با تجهیزات متنوع، از سایر خودروها متمایز کرده است. این شاسی بلند زیبا از گذشته به امروز در چهار نوع متفاوت روانه بازارهای بین المللی شده است. شرکت خودروسازی هیوندا از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۱۹ میلادی در چهار نوع سانتافه تولید کرده است. نوع دوم و سوم آن در بازار خودروهای وارداتی ایران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است. خودرو هیونداCM  در دهه ۸۰ شمسی توسط شرکت بازرگانی آسان موتور وارد ایران شد و میزان فروش قابل ملاحظه‌ای را از آن خود کرد. خودرو هیوندای سانتافهCM ، پس از گذشت سال‌ها هنوز هم محبوبیت خود را به خوبی در بازارهای داخلی کشور حفظ نموده است، به طوری که مدل کارکرده این خودرو نیز مشتاقان و طرفداران خود را در بازار خودروهای وارداتی دارد.

هیوندای سانتافه بهترین ماشین وارداتی

نوع سوم هیوندای سانتافه، با نام سانتافه  DMیا نیوفیس در سال ۲۰۱۴ میلادی با تغیراتی همچون افزودن آپشن‌هایی در نقطه‌ کور، حسگر پارک خودرو، تهویه اتوماتیک دوگانه، چراغ زنون، کنترل حرکت در بالایی‌ها، کنترل سرعت در سرازیری، چراغ چرخش، گرمکن صندلی و فرمان و سانروف پانوراما تولید و به بازار فروش عرضه شد.

 

 

کیا اپتیما بهترین ماشین وارداتی

کیا اپتیما از پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در کشور است. این خودرو ساخت کشور کره است، همه ویژگی‌های اپتیما به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که این خود در کنار ظاهر اسپرت به تمام سلیقه‌ها در سنین مختلف خوش آید. به همین علت کیا اپتیما می‌توان به عنوان خودروی اسپرت با ظاهری رسمی یاد کرد. اپتیما در سال ۲۰۱۲ وارد کشور شد و از نظر بسیاری از مصرف کنندگان داخلی به خود جلب کرد. سازندگان این خودرو در کنار راحتی، امکانات متنوعی را در این خودرو گنجانده‌اند؛ افزون بر راحتی و امکانات بسیار خوب امنیت بالا از دلایلی می‌تواند باشد که با اطمینان به انتخاب و خرید این خودرو اقدام کنید. این خودرو تنها در ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، به طور میانگین در حدود ۸ لیتر بنزین مصرف می‌شود. این ویژگی‌ها سبب شده است تا کیا اپتیما در فهرست بهترین ماشین وارداتی در ایران قرار گیرد.

رنو تالیسمان بهترین ماشین وارداتی

تالیسمان به محض ورود به بازار خودروی ایران طرفداران و علاقه‌مندان مندان به خود را پیدا کرد. این خودروی فرانسوی در سال ۲۰۱۶ رونمایی و به تولید انبوه رسید. تالیسمان همچون دیگر محصولات شرکت رنو ظاهر اسپرت و چشمگیری دارد، همچنین دارای امکانات متنوعی است که همین امر سبب شده که فروش خوبی در میان خودروهای بازار ایران داشته باشد.

رنو تالیسمان بهترین ماشین وارداتی

 

 

 

کارشناسان معتقدند که طراحی خودرو رنو تالیسمان از اصیل‌ترین خودروهای شرکت خودروسازی رنو است. مشخصات فنی تالیسمان حجم موتور ۱۶۱۸ سی سی است و قادر است تنها در ۷ ثانیه سرعت را به ۱۰۰کیلومتر بر ساعت برساند، تعویض دنده نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

تویوتا کمری بهترین ماشین وارداتی

تویوتا کمری از محصولات شرکت بزرگ خودروسازی تویوتا است و در بازار خودروهای وارداتی ایران بسیار پرطرفدار می‌باشد و فروش بالایی دارد. در چند سال گذشته تعداد بسیاری از این خودرو در خیابان‌ها تردد می‌کردند، اما متاسفانه با افزایش قیمت بسیار زیاد تمام محصولات شرکت تویوتا و کاهش تقاضا از سال ۲۰۱۶ به بعد دیگر واردات خودرو تویوتا کمری  در ایران کاهش یافت.این خودرو با مدل‌های مختلفی که شامل GL،GLX  و  SE به صورت شرکتی وارد بازار خودرو ایران شدند. این مدل‎ها از نظر امکانات شرایط متفاوتی دارند. GLX را می‌توان فول آپشن‎ترین مدل تویوتا کمری دانست. هرچند که این خودرو در بازار ایران نسبت به خودرو تویوتا کرولا از محبوبیت بیشتری برخوردار است، اما در سراسر دنیا در میان سدان‌های تویوتا در رده دوم قرار می‌گیرد. همیشه از آن به‌ عنوان سدان سایز متوسط و اقتصادی یاد می‌کنند.

محصولات ام وی ام جزو بهترین ماشین های وارداتی

 بهترین مدل برند ام وی ام ۳۳ x است‌. برند شرکت خودروسازی بین المللی ام وی ام به علت نمایندگی گسترده‌ای که در کل کشور دارد از بهترین نوع خودروهای چینی در بازار خودروهای وارداتی کشور محسوب می‌شود. افرادی که علاقه‌مند به خودروهای شاسی بلند هستند اما هزینه خرید سانتافه و تویوتا و … را ندارند بی شک به سراغ ام وی ام خواهند رفت. شاید مهم‌ترین نکته قابل توجه در خصوص ام وی ام ۳۳X ظاهر زیبا آن است.

ام وی ام بهترین ماشین وارداتی

برای واردات از چین با وانیکس تماس بگیرید

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. ما در اینجا سعی نمودیم که به خوبی شما را با بهترین ماشین وارداتی ایران آشنا سازیم. توجه داشته باشید اگر قصد واردات هر یک از خودروها را دارید بهتر است که با افرادی که در عرصه واردات و صادرات، سابقه و تجربه دارند مشورت کنید.

 

 

در این قسمت می‌خواهیم شما را با شرکت بازرگانی وانیکس آشنا کنیم. شرکت بازرگانی وانیکس با ۱۱سال تجربه در زمینه واردات کالا این افتخار را دارد که شما را تا پایان کار همراهی نماید. شرکت وانیکس با ارائه خدماتی همچون حمل و نقل و اعطای چک ضمانت اطمینان و آسایش خاطر تجار و بازرگانان داخلی را فراهم آورده است. همکاران ما در بخش پشتیبانی ۲۴ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *