حداقل سرمایه برای بازرگانی 

حداقل سرمایه برای بازرگانی 

میزان سرمایه در این شغل می‌تواند برای هر فردی زمین تا آسمان فرق کند، به عنوان مثال اشخاصی که می‌خواهند جهت وارد کردن ماشین‌آلات اقدام کنند، سرمایه به مراتب بیشتری نیاز خواهند داشت تا اشخاصی که قصد دارند به وارد کردن مواد اولیه صنایع بپردازند. بنابراین هیچ جای نگرانی برای اشخاصی که سرمایه کمی دارند وجود نداشته؛ زیرا در ادامه این مطلب نکاتی درباره حداقل سرمایه برای بازرگانی برای‌تان بیان خواهیم کرد.

 

 

کارت بازرگانی، نخستین شرط قبل از داشتن سرمایه  

داشتن کارت بازرگانی، نخستین شرط قبل از داشتن سرمایه بوده و با داشتن این کارت شما اولین قدم خود را در دنیای جذاب و البته چالشی واردات می‌گذارید. برای وارد کردن محصولات به کشور، حتما باید کارت بازرگانی را داشته باشید. داشتن این کارت یک امر کاملا ضروری و بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا در صورت نداشتن کارت بازرگانی شما قادر نخواهید بود جهت واردات هیچگونه محصولی اقدام کنید. کارت‌های بازرگانی دارای ۱ سال اعتبار هستند و هنگامی که اعتبار آن‌ها به پایان رسید، شما قادر خواهید بود جهت تمدید آن خود اقدام کنید. قابل توجه است که این کارت براساس شرایط خاصی به فرد داده می‌شود. از جمله آن شرایط می‌توان به این امر اشاره کرد که فرد درخواست کننده این کارت نیاز است ۲۱ سال تمام سن داشته باشد، در غیر این صورت، کارت بازرگانی به وی تعلق نخواهد گرفت.

کارت بازرگانی، نخستین شرط قبل از داشتن سرمایه  

همین‌طور شما هنگامی می‌توانید جهت دریافت این کارت اقدام کنید که تجربه شما در حوزه‌های تجاری حداقل ۳ سال باشد. اگر در رزومه کاری خود ورشکستگی داشته باشید، کار شما جهت دریافت کارت بازرگانی به مراتب سخت‌تر خواهد شد. جهت دریافت این کارت شما قادر خواهید بود به سایت دفتر بازرگانی ایرانی مراجعه کرده و سپس با ثبت‌ نام در آن، جهت دریافت کردن کارت بازرگانی اقدام کنید.

 

 

حداقل سرمایه برای بازرگانی چه میزان است؟

پس از دریافت کردن کارت بازرگانی، شما قادر خواهید بود فعالیت خود را در بیزنس واردات کالا شروع کنید. همان‌گونه که قبل‌تر از این نیز بیان کردیم، آغاز کردن واردات نیاز به سرمایه اولیه داشته که به نسبت محصولاتی که می‌خواهید وارد کنید، متغیر است. به عنوان مثال اشخاصی که تصمیم دارند محصولات بسیار گران قیمتی هم‌چون ماشین آلات سنگین را به کشور وارد کنند، جدا از اینکه باید هزینه بسیار بالایی را تنها جهت خرید آن محصولات بپردازند، نیاز است هزینه‌ای گزاف نیز جهت نگه‌داری، حمل و نقل و همین‌طور ترخیص کردن آن‌ها از گمرک پرداخت کنند. خبر خوب برای اشخاصی که دارای سرمایه اولیه آنقدر زیاد و مناسب نیستند این بوده که یک راه جهت ورود کردن به دنیای واردات محصول وجود دارد که در آن روش شما نیازمند سرمایه اولیه نخواهید بود. ولی این راه نیاز به قدرت و همین‌طور دانش بازریابی دارد و نیاز است جهت فروش کالاهای کمپانی‌های داخلی تلاش کنید.

در حقیقیت در این راه شما باید از نیاز سازمان‌ها به مواد اولیه به طور کامل طلاع داشته باشید و سپس در سایر کشورهای خارجی به دنبال آن‌ها بگردید. به عبارتی دیگر شما باید قادر باشید کالاهای یک سازمان را به یک سازمان دیگر بفروشید و از این فروش کالای انجام شده، سودی بدست بیاورید.

حداقل سرمایه برای بازرگانی چه میزان است؟

قبل از این‌که تصمیم بگیرید کمی سرمایه اولیه جهت وارد کردن محصول به کشور جمع کنید، نیاز است بدانید که کدام محصولات مورد نیاز بازار داخلی کشور ایران هستند. با دانستن این نکته شما قادر خواهید بود با سرمایه مناسب و کمی نیز جهت وارد شدن به این تجارت اقدام کنید.

 

 

محصولات وارداتی محبوب با سرمایه‌های گوناگون  

سرمایه مورد نیاز جهت وارد کردن محصولات محبوب اشخاص ایرانی، در مقایسه با سرمایه لازم جهت واردات دیگر محصولات به مراتب کم‌تر است. نیاز داشتن به سرمایه کم به خاطر خرید عمده و همین‌طور خرید قطعات ریز هم‌چون لوازم جانبی موبایل است. به عنوان مثال یکی از محصولات پرسود و در عین حال ارزانی که شما قادر خواهید بود با سرمایه بسیار مناسب و کمی از کشورهایی هم‌چون چین وارد کشور ایران کنید، شارژر بی‌سیم بوده که مبلغ مربوط به یک عدد از این کالا برابر با ۴ دلار است.

در ادامه این قسمت از مطلب با بعضی دیگر از محصولات محبوب وارداتی و همین‌طور سرمایه لازم جهت واردات آن‌ها آشنا می‌شویم:

گوشی‌های هوشمند: این محصول با توجه داشتن به مدل درخواستی دارای سرمایه متفاوتی است.

وسایل خرده آشپزخانه مثل رنده: شما قادر خواهید بود وسایل خرده آشپزخانه را با مبلغ ۱.۵ دلار به کشور وارد کنید.

لوازم کاربردی دانشجویان هم‌چون لامپ میز کار قابل جابه‌جایی: شما می‌توانید وسایل کاربردی را به عنوان محصولات پرفروش‌ در بازار در نظر بگیرید. یکی از محصولات جالب لامپ قابل جابه‌جایی USB دار بوده که با مبلغ ۰.۵۹ دلار قادر خواهید بود آن را از کشور چین به ایران وارد کنید.

لوازم‌‌التحریر هم‌چون خودکار: لوازم‌التحریر هم از وسایل محبوب جهت فروش در بازار داخلی کشور بوده و سرمایه بسیار کمی نیاز دارد. به عنوان مثال جهت خریدن یک خودکار نیاز است ۰.۱۵ دلار پرداخت کنید.

محصولات حیوانات خانگی: این روزها به خاطر زیاد شدن حیوانات خانگی درخواست برای کالاهای مربوط به این حیوانات بامزه به مراتب افزایش یافته است. شما قادر خواهید بود با مبلغی حدود ۰.۱۲ دلار این محصولات را وارد کشور کنید.

عینک‌های آفتابی: عینک‌های آفتابی همچنان جزو پرفروش‌ترین کالاها محسوب می‌شوند که طرفداران بسیاری داشته و جهت وارد کردن آن نیاز به سرمایه اولیه بسیار کمی دارید. جهت وارد کردن این کالا نیاز به ۳۰۰ دلار خواهید داشت و با این مبلغ شما قادر خواهید بود ۱۰۰ عدد عینک وارد کشور کنید.

حداقل سرمایه برای بازرگانی با وانیکس

اگر تصیمم دارید جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر و بیشتر درباره حداقل سرمایه برای بازرگانی از یک مجموعه وارداتی و بازرگانی کمک بگیرید، تصمیم بسیار خوبی گرفته‌اید؛ زیرا واردات شغل بسیار حساسی بوده و کوچک‌ترین اشتباه در آن موجب جریمه شدن شما می‌شود. علاوه بر این اگر یک برنامه ریزی دقیقی نداشته باشید ممکن است حین طی کردن پروسه واردات با هزینه‌های کاملا اضافی مواجه شوید.

گاهی اوقات این هزینه‌ها آنقدر زیاد هستند که شخص بازرگان در نهایت نه تنها سودی بدست نمی‌آورد بلکه ضرر نیز می‌بیند. بنابراین داشتن یک برنامه دقیق اهمیت زیادی دارد و شما بدون کمک یک کارشناس در زمینه واردات توانایی چیدن یک برنامه دقیق و درست را نخواهید داشت. از این رو کمک گرفتن از متخصصین در زمینه واردات اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر است که می‌گوییم تصمیم خیلی خوبه گرفته‌اید که جهت انجام این کار از آن‌ها کمک می‌گیرید.

حداقل سرمایه برای بازرگانی با وانیکس

تنها لازم است مطمئن شوید شرکتی که می‌خواهید با آن همکاری کنید معتبر است، کارمندان متخصص، حرفه‌ای و کاردانی دارد و واردات کالای شما را تضمین می‌کند. علاوه بر این باید بتوانند در رابطه با سرمایه لازم جهت شروع واردات شما را راهنمایی کنند. از جمله شرکت‌هایی که تمام این ویژگی‌ها را دارد می‌توان به شرکت وارداتی و بازرگانی وانیکس اشاره کرد.

این مجموعه به خاطر داشتن اعتبار بالا و کارمندانی متخصص محبوبیت زیادی بدست آورده و می‌تواند کار شما را به نحو احسن انجام دهد. همین‌طور شرکت وانیکس جهت آسوده کردن خیال شما وارد کنندگان عزیز یک چک تضمینی ارائه می‌کند. این‌گونه قادر خواهید بود تمام تمرکز خود را بر واردات کالا گذاشته و در این کار موفق شوید. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به واردات کالا از چین، واردات ماینر از چین، انبارداری در دبی و همین‌طور انبارداری در چین اشاره کرد.

2 دیدگاه برای “حداقل سرمایه برای بازرگانی 

  1. بهار گفته:

    سلام.حداقل ی عددی بگین لطفا.حداقل سرمایه رو بگین.من هر سایتی میگردم ی عدد نگفتن.ممنون میشم ی عدد کلی(حداقل)برای ورود به دنیای تجارت بهم بگین.لطف میکنین .و اینکه لطفا بهم بگید منظورتون از سه سال سابقه تجاری چی هست؟بنده وقتی کارت بازرگانی ندارم و شروع به تجارت نکردم و درواقع تاجر نیستم چه نوع فعالیت تجاری میتونم داشته باشم؟
    بسیار از پاسخگوییتون ممنونم.

    • تیم تولید محتوا وانیکس گفته:

      بهار عزیز خیلی ممنون بابت توجه و نظرتون. ما اینجا در وانیکس به دو روش می‌توانیم به شما کمک کنیم. اگر شما هیچگونه تجربه در امور بازرگانی اللخصوص واردات ندارید می‌توانید از طریق دوره صفرتاصدی آموزش واردات در مجموعه وانیکس کار خود را شروع کنید. اگر قصد تهیه این دوره‌ی ارزشمند را دارید همین حالا با همکاران ما در بخش آموزش تماس بگیرید. و اما در صورتی که تجربه اولیه‌ای از واردات را دارید و کالای خاصی را برای واردات در نظر دارید همین حالا با کارشناسان بخش بازرگانی تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان مجموعه استفاده نمایید. بهار عزیز تعیین حداقل سرمایه برای واردات به عوامل و آیتم‌های خاصی بستگی دارد. اما بصورت کلی شما می‌توانید برای شروع بعد از گذراندن دوره آموزش واردات با حداقل سرمایه ( برای مثال ۶۰ – ۷۰ میلیون) با مشاوره اساتید مجموعه کار خود را شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر