کدام تامین کننده در واردات ورشکستت میکنه؟ چگونه در واردات ورشکسته نشویم

چگونه در واردات ورشکسته نشویم

یکی از مسائل بسیار حائز اهمیت جهت شروع کردن هر تجارتی، پیدا کردن یک تامین کننده معتبر است. تجارت و همین‌طور واردات محصول از سایر کشورهای خارجی هم از این قاعده مستثنا نبوده و نیست. در حقیقت اگر شما هم قصد دارید وارد این شغل شوید، یکی از حائز اهمیت‌‌ترین گام‌هایی که نیاز است بردارید، پیدا کردن یک تامین کننده معتبر است که می‌تواند بر روی موفقیت شما و جلوگیری از ورشکستگی در واردات تاثیر زیادی داشته باشد.

 

 

کدام تامین کننده در واردات ورشکستت میکنه؟

به عنوان مثال تصور کنید که شما قصد دارید یک کالای ۱۰ دلاری را خریداری کرده و وارد کشور کنید. شما برای انجام این کار با چند تامین کننده صبحت کرده و از آن‌ها قیمت می‌گیرید. آن‌ها هم قیمتی نزدیک به ۱۰ دلار یعنی ۹ دلار، ۹.۵ دلار یا ۱۱ دلار به شما می‌دهند.

کدام تامین کننده در واردات ورشکستت میکنه؟

در این بین شما تامین کننده‌ای را پیدا می‌کنید که به شما می‌گوید همان کالا را با قیمت ۳ یا ۴ دلار ارائه می‌کند. طبیعتا این بین مشکلی وجود دارد، فکر نکنید که شما توانسته‌اید یک کار بسیار عالی انجام داده و تامین‌کننده‌ای پیدا کنید که هیچ یک از رقیبان شما نتوانسته‌اند، پیدا کنند. مطمئنا محصول ارائه شده توسط آن تامین کننده اصل نبوده و مشکلی دارد. از این رو هرگز به خاطر قیمت با هر تامین کننده‌ای معامله نکنید.

 

 

جلوگیری از ورشکستگی در واردات

با توجه داشتن به وضعیت مالی خود و همین‌طور نوع تجارتی که دارید قادر خواهید بود با استفاده کردن از فصل ۷ قانون و مقررات مربوط به ورشکستگی، تسویه سایر بدهی‌ها با فروختن اموال و قسمتی از دارایی‌ها، فصل ۱۱ قانون و مقررات مربوط به ورشکستگی، احیا کردن و بازگردانی مجموعه خود به حالت اول آن بعد از تجدید ساختار، افراد حقیقی با درآمد مشخص سالانه، خود را از این دردسر رهایی ببخشید. استفاده کردن از این دو قانون همراه با فصل ۱۳ قانون می‌تواند به رفع سایر چالش‌های ناشی از بدهی در زمان کوتاه به شدت به شما کمک کند؛ اما قابل توجه است که می‌تواند پیامدهای طولانی مدت از خود برجا بگذارد. جدا از درجه اعتبار شخصی، رتبه تجارت شما نیز تا حد زیادی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و تنزل پیدا می‌کند.

این مسئله می‌تواند بر روی تمام مشتریان هم تأثیر منفی بگذارد و موجب شود که شخص شما تا حدودی همه آن‌ها را که با سال‌ها زحمت بدست آوردید از دست بدهید. بنابراین با توجه داشتن به این شرایط، بسیار بهتر است پیش از اقدام به انجام هر کاری، به منظور پیشگیری کردن از ورشکستگی یک قدم مثبت بردارید. موارد گفته شده در زیر را جهت جلوگیری از ورشکستگی در واردات انجام دهید:

  1. حذف کردن سایر هزینه‌های غیرضروری
  2. فروختن دارایی‌هایی که استفاده‌ای از آن‌ها ندارید
  3. اولویت‌بندی برای پرداخت کردن بدهی‌ها با هدف جلوگیری کردن از ورشکستگی
  4. به روز کردن تمام برنامه‌های کاری
  5. مشورت کردن با اشخاص وام دهنده جهت جلوگیری کردن از ورشکستگی
  6. خلاقانه فکر کردن

مهم‌ترین اقدامات جهت جلوگیری کردن از ورشکستگی چیست؟

همانگونه که برای شما بیان کردیم، فکر کردن به صورت خلاقانه، مشورت کردن با اشخاص وام دهنده، آپدیت کردن تمام برنامه‌های کاری، اولویت‌بندی برای پرداخت بدهی‌ها، فروختن دارایی‌هایی که از آن‌ها استفاده‌ای ندارید، خلاقانه و درواقع متفاوت عمل کردن در پروسه تجارت و حذف زدن هزینه‌های غیر ضروری می‌توانند مهم‌ترین اقدامات جهت جلوگیری کردن از ورشکستگی باشند.

 

 

چگونه در واردات ورشکسته نشویم

چه ویروس کرونا باشد و چه حتی یک بحران دیگر، هر موقعیت و شرایطی که پیش‌بینی نشده‌ باشد ممکن است بر روی تجارت شما تاثیر گذاشته و آن را دچار بحران کند به طوری که سرانجام خود را در وضعیت مالی بدی پیدا کنید. هنگامی که این اتفاق برای شما و تجارت‌تان رخ داد، تشکیل دادن پرونده‌ای برای ورشکستگی می‌تواند یک روش جذاب جهت خارج شدن از این دردسر باشد.

چگونه در واردات ورشکسته نشویم

چگونگی پیشگیری کردن از ورشکستگی در تجارت و واردات محصول می‌تواند شما را از دادن سایر هزینه‌های مستقیم و حتی غیر مستقیم نجات دهد. سایر نکاتی که در این مطلب برای شما بیان کردیم یک آغاز عالی برای پیشگیری از ورشکستگی هستند؛ ولی می‌توانند یک‌سری پیچیدگی‌ها نیز داشته باشند. بنابراین توصیه می‌شود هر یک از نکات حائز اهمیت این مطلب را با احتیاط و دقت عملی کنید. همین‌طور اگر از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید به مراتب بهتر نیز می‌شود.

 

 

جلوگیری از ورشکستگی در واردات با وانیکس

همان‌گونه که امکان دارد بدانید، وارد کردن محصول یک بیزنس بسیار حساسی بوده که اگر فرایند مربوط به آن را به صورت کاملا صحیح طی نکنید احتمال اینکه با یک‌سری مشکلات مواجه شده یا حتی در بعضی مواقع جریمه شوید نیز بسیار بالا خواهد بود. همچنین اگر یک برنامه‌ریزی درست و دقیق نداشته باشید طبیعتا در طول فرایند واردات مجبور به پرداخت کردن هزینه‌های اضافی خواهید شد و در آخر ممکن است نه تنها از وارد کردن کالا سودی نبرید بلکه ضرر هم ببینید.

از این رو توصیه می‌کنیم که برای وارد کردن محصول از کارشناسان در این حوزه کمک بگیرید. شما قادر خواهید بود به یک شرکت وارداتی و بازرگانی مراجعه کنید و بعد از اینکه در حوزه واردات محصول از آن‌ها مشاوره گرفتید جهت همکاری با آن‌ها اقدام کنید. فقط لازم است توجه داشته باشید که مجموعه وارداتی و بازرگانی مد نظر شما باید اعتبار داشته باشد، کارمندان آن توسط متخصصان آموزش دیده‌ باشند و مهم‌تر از هر چیز، آن‌ها باید واردات محصول شما را تضمین کنند.

از جمله مجموعه‌هایی که نه تنها همه این ویژگی‌ها را دارای بوده و پرسنل آن توسط متخصصین آموزش دیده‌اند، بلکه می‌تواند برای جلوگیری از ورشکستگی در واردات تکنیک‌های فوق‌العاده‌ای را نیز برای شخص شما بیان کند، شرکت معتبر وارداتی و بازرگانی وانیکس است. این شرکت به خاطر اعتبار بالا و همین‌طور برخورداری از پرسنلی حرفه‌ای و کاردان محبوبت بسیاری به دست آورده است.

همچنین این شرکت به تمام شما بازرگانان گرامی یک چک تضمینی نیز ارائه می‌دهد تا خیال‌تان را بابت فرایند واردات محصول راحت کند و این‌گونه بتوانید همه تمرکز خود را روی کارتان بگذارید. خدمات شرکت وارداتی و بازرگانی وانیکس عبارت هستند از واردات رنگ از چین، انبارداری در دبی، انبارداری در کشور چین، واردات هندزفری از چین و دبی و واردات چراغ قوه از شهر دبی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *