واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

از آنجایی که این کارت‌ها بسیار توسط مردم تقاضا می‌شوند، می‌توان به این نتیجه رسید که واردات کارت گرافیک کامپیوتر می‌تواند بسیار پرسود باشد. به همین خاطر در ادامه این مطلب قصد داریم به بیان نکاتی درمورد واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی بپردازیم و انواع مختلف آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

 

اهمیت ارز دیجیتال در واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی 

اجازه دهید در ابتدا شما را با ارز دیجیتال آشنا کنیم. ارز دیجیتال یا همان Digital currency به ارزهایی گفته می‌شود که به طور الکترونیکی ذخیره شده و سپس منتقل می‌شوند. توجه داشته باشید که مبنای این ارزها صفر و یک است. همان‌گونه که از واژه آن هم کاملا مشخص است، ارز دیجیتال درواقع به هرگونه ارزش به وجود آمده در بستر دیجیتال، اشاره دارد. مفهوم این واژه در برابر واسطه‌های فیزیکی هم‌چون کاغذهای بانکی یا به صورت سکه نیز مطرح می‌شود. ویژگی‌هایی که ارز دیجیتال از آن‌ها برخوردار است بسیار به ویژگی‌های ارز فیزیکی تشابه دارد. ولی اکثرا تراکنش‌های منتقل کردن سرمایه ارزهای دیجیتالی بسیار سریع، در لحظه و بدون هیچ‌گونه مرز میان اشخاص، قابل انجام است.

اهمیت ارز دیجیتال در واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی 

در مورد استخراج کردن آن هم شاید یک‌سری مطالب را خوانده یا حتی شنیده باشید. پس از وارد شدن و همین‌طور رونق گرفتن این ارزها در زندگی روزانه ما، مورد استفاده قرار دادن کارت‌های گرافیک برای استخراج کردن ارزهای دیجیتال هم افزایش یافته‌ است. از این رو واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی به یک شغل پرسود تبدیل شد؛ زیرا تقاضا برای این کالای کاربردی افزایش یافته است.

 

 

واردات کارت گرافیک گیمینگ از چین و دبی

ممکن است شما نیز به دنبال استخراج ارز دیجیتال باشید و به کارت گرافیک نیاز داشته باشید. شما قادر خواهید بود این کارت‌ها را از بازارهای موجود در کشور ایران هم خریداری کنید. ولی اگر می‌خواهید خودتان به واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی اقدام کنید، نیاز است به یک‌سری نکات توجه داشته باشید:

  • چگونه یک تامین‌کننده معتبر در چین و دبی پیدا کنیم؟
  • خدمات حمل و نقل یا ترخیص محصولات به چه شکل است؟
  • چگونه کارت گرافیگ کامپیوتر را از چین و دبی خریداری کنیم؟
  • مدت زمان و هزینه جهت تهیه این کارت‌ها از چین و دبی به چه صورت است؟

واردات کارت گرافیک گیمینگ از چین و دبی

برای یافتن جواب همه این سوالات شما می‌توانید به کارشناسان وانیکس مراجعه کنید تا علاوه بر پاسخگویی به این سوالات، شما را در واردات کارت گرافیک از چین و دبی همراهی کنند.

نکات مهم برای واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی

در این قسمت از مطلب واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی قصد داریم نکاتی را در این زمینه برای شما بیان کنیم. یک کارت گرافیک کامپیوتر عالی عملکرد خوبی دارد و حافظه آن نیز بالاست. در هنگام انتخاب کارت گرافیک باید سرعت حافظه، عرض حافظه آن، سیستم‌ خنک‌کننده، طراحی ظاهری کارت و قیمت آن را در نظر بگیرید. برای اینکه شما بتوانید با آگاهی کامل کارت گرافیک مد نظرتان را انتخاب کرده و خریداری کنید، برای نمونه برخی از بهترین و همین‌طور مناسب‌ترین برندها در دنیا را با مشخصات کامل به شما دوستان عزیز معرفی می‌کنیم:

از جمله شرکت‌هایی که اقدام به تولید انواع مختلف کارت گرافیک کامپیوتر کرده، شرکت انویدیا یا Nvidia است. قصد داریم در ادامه این مطلب مدل‌های مختلف و پر تقاضا کارت گرافیک کامپیوتر تولید شده توسط شرکت Nvidia را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید به نحو احسن یک کارت گرافیک کامپیوتر عالی را انتخاب کرده و وارد کنید.

 

 

کارت گرافیک کامپیوتر مدل Nvidia RTX2060 Super در ۹ جولای سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد. این دستگاه دارای هشت GB حافظه است. عده زیادی از مصرف کنندگان این مدل را به خاطر قیمت مقرون به صرفه و کارایی بالا به‌شدت توصیه می‌کنند. Nvidia GTX1660 Super در ۱۴ مارچ سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و حافظه آن شش GB است. توجه داشته باشید که این دستگاه یک مزیت بسیار خوب دارد و آن هم این است که در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر به مراتب برق کمتری مصرف می‌کند.

کارت گرافیک کامپیوتر مدل Nvidia GTX Ti 1080 جزو قدرتمندترین و بهترین کار‌ت‌های گرافیک است. البته که قیمت این دستگاه کمی بالا است و از نظر مصرف انرژِی هم در مقایسه با رقیب‌های خود به مراتب برق بیشتری استفاده می‌کند. با وجود این نکته همچنان بسیار پرطرفدار و جزو کارت‌های گرافیک پرمصرف و پر فروش شرکت مذکور است. همین‌طور شایان ذکر است که این مدل، در حقیقت آپدیت شده مدل GTX Ti 1070 است.

کارت گرافیک کامپیوتر مدلNvidia GTX Ti 1070  به نظر مصرف‌کنندگان در صنعت ماینینگ، آنقدر محصولی فوق‌ا‌لعاده ایده‌آل و همین‌طور مقرون به صرفه به حساب نمی‌آید، اما خود دستگاه از کارت گرافیک مدل Ti 1080 به مراتب ارزان‌تر است. با توجه به مواردی که گفتیم، به خوبی فکر کنید و یک مدل کارت گرافیک کامپیوتر را جهت واردات مشخص کنید. انتخاب یک مدل کارت گرافیک بسیار مهم است؛ زیرا تاثیر مستقیمی در فروش شما دارد.

واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

امیدواریم تا اینجا درمورد واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی اطلاعات خوبی کسب کرده باشید. اگر قصد واردات این قطعه را دارید باید از تمامی مراحل واردات آن به صورت کامل اطلاع داشته باشید تا با هیچ مشکلی مواجه نشوید. اگر فکر می‌کنید اطلاعات شما در این زمینه کافی نیست با یک شرکت وارداتی و بازرگانی همکاری کنید.

توجه داشته باشید، شرکتی که انتخاب می‌کنید باید معتبر، با تجربه و کاردان باشد. مطمئنا هر شرکت وارداتی و بازرگانی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند، اما آیا واقعا همه آن‌ها آنقدر کاربلد هستند که بتوانند کار شما را به نحو احسن پیش ببرند؟ مطمئنا خیر. بنابراین هنگام انتخاب همچین شرکتی بسیار دقت کنید.

واردات کارت گرافیک کامپیوتر از چین و دبی با وانیکس

از جمله شرکت‌های وارداتی و بازرگانی معتبر، کاردان و با تجربه می‌توان به وانیکس اشاره کرد. این شرکت از پرسنلی متخصص برخوردار است که کار شما را به نحو احسن به انجام می‌رسانند. برخی از خدمات آن‌ها شامل واردات کالا از چین و انبارداری در این کشور، واردات کالا از دبی و انبارداری در این شهر و واردات کالا از طریق پست می‌شود.

علاوه بر اینکه این مجموعه از پرسنلی با تجربه و متخصص برخوردار است، برای ضمانت به مراجعه‌کنندگان خود یک چک تضمینی می‌دهد و خیال آن‌ها را بابت همه چیز راحت می‌کند. این‌گونه شما می‌توانید با خیال راحت به این شرکت مراجعه کرده و از اعتماد و همکاری با آن‌ها کسب‌وکار خود را رونق ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *