واردات از ما فروش از شما

واردات کالا یکی از پرسودترین سرمایه گذاری‌ها در ایران است. به این دلیل که همه فکر می‌کنند واردات از چین و سایر کشورهای دنیا سخت است معمولا به سمت واردات کالا نمی‌روند و به همین خاطر بازرگانان کالاهای وارداتی از چین را با حاشیه سودهای بالایی به فروش می‌رسانند که گاهی این حاشیه سود تا ۵۰۰ درصد نیز می‌رسد. برای مثال شما یک محصول را با انجام واردات از علی بابا با قیمت ۲۰۰ هزار تومان وارد ایران می‌کنید و گاهی می‌توانید تا بیشتر از یک میلیون تومان نیز در بازار بفروشید که واردات لوازم جانبی گوشی نیز یکی از این موارد واردات است.

 

واردات سخت نیست

واردات از علی بابا، چین، دبی و … سخت نیست، عموم افراد تصور می‌کنند که واردات کالا نیازمند کارت بازرگانی است و در صورتی که کارت بازرگانی بگیرند می‌توانند واردات پرسودی داشته باشند. اما یکی دیگر از مشکلاتی که با واردات از طریق کارت بازرگانی وجود دارد این است که شما نیاز به پرداخت عوارض و مالیات گمرکی دارید که خود هزینه زیادی است و باعث می‌شود واردات با حجم کم برای شما به صرفه نباشد.

اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که واردات از علی بابا چین و دبی سخت نیست و شما می‌توانید بدون کارت بازرگانی یا پرداخت هرگونه عوارض و مالیات گمرکی بتوانید کار واردات را انجام دهید و جنس خود را به فروش برسانید. در واقع ما شعار واردات از ما فروش از شما را محقق ساخته ایم.

 

مراحل واردات با وانیکس

مراحل واردات از دبی و چین با وانیکس به حدی آسان است که شما می‌توانید در کمتر از چند روز سفارش خود را ثبت کنید و با شرایطی کمتر از ۱ ماه محصول خود را درب انبار تحویل بگیرید.

 

انتخاب محصول

اولین مرحله در واردات با وانیکس انتخاب محصولی است که قصد خرید و واردات آن را دارید، ما در وانیکس در تمام مراحل خرید و واردات در کنار شما خواهیم بود.

شما می‌توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید و مشخصات محصول مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی آن به شما بگوییک که محصولی که قصد واردات آن را دارید آیا ارزش واردات دارد یا نه. برای مثال بعضی از محصولات به صورت کانتینری و با کارت بازرگانی وارد کشور می‌شود و مجموع هزینه واردات آن با هزینه خرید بالاتر از قیمت بازار خواهد بود، در این صورت واردات آن محصول به صرفه نخواهد بود. اما در عین حال خیلی از محصولات هست که شما می‌توانید با جستجو در سایت علی بابا پیدا کنید و با کمک ما اقدام به واردات از علی بابا کنید.

 

تماس با ساپلایر

مرحله بعدی ارتباط با تولید کننده یا فروشنده در علی بابا است که ما با تجربه‌ای که در این کار داریم می‌توانیم با ساپلایر ارتباط برقرار کنیم و صحت ادعای ساپلایر را برای شما اعتبار سنجی کنیم و در مواردی از ساپلایر برای شما تخفیف بگیریم و هزینه‌ها و نحوه واریز و ارسال را با آن‌ها هماهنگ کنیم.

 

پرداخت هزینه کالا

مرحله بعدی سفارش و پرداخت هزینه کالاست. یکی از بزرگترین چالش‌های واردات از چین و دبی بحث تراکنش‌های مالی است، اما ما در وانیکس این مشکل را حل کرده‌ایم. شما می‌توانید با پول خود را به صورت تومان به ما پرداخت کنید و ما برای فروشنده محصولات شما به صورت یوان یا هر واحد پولی دیگری واریز خواهیم کرد.

 

صحت سنجی محصول

یکی از خدمات ما در وانیکس این است که ما از ساپلایر نمونه محصول دریافت می‌کنیم و این نمونه را در ایران تحویل شما می‌دهیم. در صورت تایید محصول توسط شما، سفارش محصول در حجم بیشتر را برای شما ثبت می‌کنیم و محصولات ارسالی به انبارهای ما در چین و دبی را با محصول نمونه مقایسه می‌کنیم و آن را آماده ارسال به ایران می‌کنیم.

 

حمل بار به ایران

در این مرحله ما بار شما را می‌توانیم به دو روش دریایی و هوایی به ایران ارسال کنیم. در این نوع ارسال ما خود کارهای ترخیص کالای شما را انجام خواهیم داد و بار شما را در محل مورد نظر شما در سراسر ایران تحویل خواهیم داد.

 

مزایای کار با وانیکس

از مزیت‌های کار با وانیکس می‌توان ثبت قرارداد حمل در مدت مشخص و صدور چک صیادی اشاره نمود. ما با شما برای حمل بار قرارداد امضا می‌کنیم و زمان تحویل بار به شما را در قرارداد درج می‌کنیم و در کنار قرارداد برای بارهایی که ارزشی بالاتر از حد مشخص شده داشته باشند، در وجه شما یک چک صیادی به مبلغ ارزش بار صادر خواهیم کرد تا درصورتی که مشکلی برای بار شما پیش آمد هزینه بار را به عنوان خسارت به شما پرداخت کنیم، به این نکته نیز توجه کنید که هزینه حمل بار بعد از رسیدن بار به ایران از شما دریافت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *