واردات از علی بابا

در این مقاله از وانیکس قصد داریم به معرفی سایت علی بابا بپردازیم و در مورد این صحبت کنیم که شما چگونه می‌توانید خرید از علی بابا را با اطمینان خاطر تجربه کنید و بدون کارت بازرگانی و بدون پرداخت هرگونه عوارض و مالیات گمرکی از داخل ایران واردات از چین را استارت بزنید.

 

معرفی سایت علی بابا

سایت علی بابا یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین بازارهای آنلاین جهانی است که در کشور چین تاسیس شده است. این سایت با بیش از ۲۰ سال فعالیت (تاسیس ۱۹۹۹) میزبان بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر است. سایت علی بابا با وجود محدودیت‌های مالی در ایران همچنان یکی از منابع اصلی خرید آنلاین برای هزاران بازرگان ایرانی است. بازرگانان ایرانی در اکثر مواقع برای واردات از چین علی بابا را انتخاب می‌کنند. یکی از دلچسب ترین تجربه‌های خرید از علی بابا هوش مصنوعی کارآمد این سایت است که شما با ارائه تصویر محصول مورد نظر خود می‌توانید به راحتی سورس خرید محصول را در بین میلیون‌ها محصول بیابید.

یکی از موارد بارز خرید کالا از علی بابا این است که این فروشگاه سابقه کاری و محل کار فروشگاه‌ها را مشخص می‌کند تا شما بتوانید به راحتی سورس مورد اعتماد خود را برای خرید و واردات از علی بابا پیدا کنید.

 

مزایای واردات از علی بابا

مزایای واردات از علی بابا

تنوع بالای محصولات : شما می‌توانید تنوع بالایی از محصولات را در سایت علی بابا مشاهده کنید و با توجه به بودجه مالی و سلیقه مشتریان خود اقدام به خرید کنید.

سفارشی سازی محصولات : یکی از مزایای واردات کالا از سایت علی بابا این است که شما با تولید کننده محصول می‌توانید ارتباط برقرار کنید و برای آن‌ها درخواست سفارشی سازی محصول ارسال کنید یا حتی سفارشی متفاوت با محصول اصلی ثبت نمایید.

دسترسی آسان به تامین کننده : برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های  آنلاین در سایت alibaba شما به راحتی می‌توانید با تامین کننده ارتباط برقرار کنید و بر روی قیمت و نحوه معامله با آن‌ها مذاکره کنید یا درخواست بسته بندی مناسب حمل مورد نظر خود کنید.

کمترین قیمت در خرید و بیشترین سود در فروش : با خرید از علی بابا واردات پرسودی را تجربه خواهید کرد. به این صورت که شما با صرف وقت مناسب می‌توانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید و با حاشیه سود بالایی به فروش برسانید.

 

معایب واردات از علی بابا

عدم تطابق تصاویر محصول در سایت علی بابا با محصولات ارسالی : درصدی از محصولات سایت علی بابا تشابهی با محصولات ارسالی توسط ساپلایر ندارد. (برای جلوگیری از این نوع شیطنت ها ما در وانیکس صحت سنجی انجام می‌دهیم)

استفاده از اصطلاحات تخصصی : برای ارتباط با ساپلایر یا روی سایت علی بابا نیاز به آشنایی با بعضی از اصطلاحات بازرگانی است تا بتوانید سفارش خود را با شرایط دلخواه ثبت کنید.

 

حداقل سرمایه برای واردات از علی بابا با همکاری شرکت وانیکس

در ادامه به برخی از هزینه هایی که زمان واردات از علی بابا باید پرداخت کنید خواهیم پرداخت:

قیمت محصول مورد نظر

مشخص است که یکی از هزینه های پرداختی بابت محصولی است که قصد واردات آن را دارید که در صورت مذاکره صحیح و اصولی می‌توانید آن را کاهش دهید.

هزینه ‌های حمل و نقل

هزینه های حمل بار از چین با توجه به شرایط حمل و زمان تحویل متفاوت است که این هزینه نیز می‌تواند با توجه به شرایط بسته بندی و شرایط حمل کاهش یابد، می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در وانیکس در ارتباط باشید.

 

چگونه یک خرید مطمئن از علی بابا داشته باشیم؟

چگونه یک خرید مطمئن از علی بابا داشته باشیم؟

واردات کالا از علی بابا در چین نیازمند اطلاع از نکاتی است که بتوانید با کمترین ریسک ممکن آن را انجام دهید. برای اینکار می‌توانید ابتدا از دوره آموزش واردات از چین ما استفاده کنید یا اینکه اگر فرصت این کار را ندارید می‌توانید یک مرحله یا تمام مراحل خرید و واردات کالا از علی بابا را به ما بسپارید.

ما در وانیکس با داشتن انبار و نماینده در چین می‌توانیم برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن از فروشنده نمونه محصول دریافت کنیم و برای شما ارسال کنیم یا اینکه اصالت کالا را قبل از ارسال به ایران بررسی کنیم تا در صورت وجود مشکل بتوانید به راحتی بار را عودت دهید.

یکی از مزایای کار با ما این است که ما با شما قرارداد همکاری می‌نویسیم و در کنار اینکه بار شما را بیمه می‌کنیم، برای اطمینان خاطر بیشتر شما یک چک صیادی به ارزش بار مورد نظر تقدیم شما می‌کنیم تا در صورتی که بار شما با مشکل مواجه شد هزینه بار را تقدیم شما کنیم.

در واردات از چین و واردات از دبی با وانیکس شما نیازی به کارت بازرگانی ندارید و ما تمام مراحل ترخیص کالا را برای شما انجام خواهیم داد.

بار شما را می‌توانیم به ۳ شکل دریایی، هوایی یا واردات چمدانی به ایران بیاوریم.

محصول شما را درب انبار شما، در هرجای کشور که باشد تحویل می‌دهیم.

هزینه حمل نیز بعد از رسیدن بار به دفتر دریافت خواهد شد و در صورتی که به دفتر مراجعه نمایید می‌توانید در زمان تحویل بار هزینه حمل را نیز واریز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *