خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین با وانیکس

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین و واردات بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

کشور چین را هم باید متخصص تولید محصولات کم جا و مورد نیاز در حوزه موبایل معرفی کنیم. چین بزرگترین مرکز تولید لوازم جانبی تلفن همراه در جهان است. اکثر کشورها برای واردات لوازم جانبی با کیفیت برای گوشی‌های هوشمند خود به آن متکی هستند. در ادامه این مطلب از مجله وانیکس بیشتر درباره واردات و خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین صحبت می‌کنیم.

 

 

چرا خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین؟

چین جز کشورهایی است که به سرعت در حال رشد است و همواره برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در زمینه تولید کالاهای دیجیتال، در حال تحقیق و مطالعه است. اگرچه سود زیادی را نصیب تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل می‌شود، اما برای واردکنندگان راه‌اندازی یک تجارتی که قرار است ملزومات موبایل را عرضه کند نیز پر سود خواهد بود.

چرا خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین؟

معمولا هدف تولیدکنندگان چینی لوازم جانبی موبایل ارائه بهترین خدمات، کیفیت و پیشنهادات برای مشتریان خود است. حال این لوازم جانبی موبایل چه چیزهایی هستند؟ لوازم جانبی محبوب موبایل عبارتند از شارژرهای موبایل، سیم کابل، آداپتورهای موبایل، محافظ صفحه نمایش، قاب گوشی، محصولات بلوتوث و موارد دیگر که چینی‌ها مهارت ویژه‌ای در تولید آن‌ها دارند.

 

 

چین، بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم جانبی موبایل است

آیا می‌دانستید که بسیاری از برندهای معروف موبایل و لوازم جانبی آن با تولیدکننده‌های چینی رقابت می‌کنند؟! صدها کارخانه در چین وجود دارد که لوازم جانبی موبایل تولید می‌کنند، به همین دلیل هم بازار این دست از محصولات کاملا به قیمت رقابتی در چین عرضه می‌شوند. حالا چه چیزی نصیب واردکنندگانی که خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین را انتخاب می‌کنند، خواهد شد؟!

چین، بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم جانبی موبایل است

به دلیل حجم زیاد تولید قیمت عرضه این لوازم به ویژه برای خریدارن عمده، ارزان و مناسب است. به ویژه تولیدکنندگانی که تنها این قطعات را تولید می‌کنند، آن‌ها برای به دست آوردن بخش بزرگی از بازار قیمت‌های خود را کاملا رقابتی در نظر می‌گیرند. واردکنندگان می‌توانند از این فرصت استفاه کنند، یعنی به قیمت مناسب قطعات جانبی موبایل را به صورت عمده خریداری کرده و به قیمتی با حاشیه سود بالا به فروش برسانند. بازار این لوازم نیز در ایران حسابی پر رونق است، برای مثال یکی از لوازم جانبی موبایل مثل محافظ صفحه نمایش گوشی طرفداران زیادی دارد. دلیل آن را هم می‌توان گران شدن گوشی موبایل ابراز کرد، زیرا بیشتر افراد به دنبال کالاهایی هستند که بتواند در برابر ضربات ناگهانی از موبایل محافظت کند.

 

 

امکان خرید برای همه واردکنندگان

یکی دیگر از مزایای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین، قیمت متنوع و امکان خرید آن برای همه واردکنندگان است. با توجه به اینکه این دست از محصولات به قیمت مناسبی عرضه می‌شوند، بسیاری از واردکنندگان می‌توانند حتی با سرمایه کم یک تجارت سودآور را با خرید ملزومات موبایل از چین تجربه کنند.

بزرگ‌ترین بازار لوازم جانبی موبایل در شهر شنژن قرار دارد

همانطور که تقاضا برای گوشی در بازار بین‌المللی به وفور دیده می‌شود، تقاضا برای لوازم جانبی موبایل نیز وجود دارد. بهترین بازار برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین، شهر شنژن است.

بزرگ‌ترین بازار لوازم جانبی موبایل در شهر شنژن قرار دارد

این شهر را به عنوان قطب بازار الکترونیک چین معرفی می‌کنند. قیمت لوازم جانبی گوشی همراه در این شهر فوق‌العاده ارزان و رقابتی است. معمولا تامین‌کنندگان ملزومات موبایل در این شهر به خریداران خود خدمات ویژه‌ای مثل گارانتی و ضمانت پس از فروش هم ارائه می‌دهند.

بازار فروش جانبی موبایل پر رونق است

این تنها ادعای ما نیست، با کمی دقت به اطراف خود متوجه این موضوع خواهید شد. معمولا هر شخصی که برای خرید موبایل به بازار می‌رود، سایر ملزومات آن را هم خریداری می‌کند. بنابراین خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین، سودآور است. همه این لوازم به صورت عمده برای خرید از چین در دسترس هستند، زیرا این کشور بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم جانبی موبایل است.

شبکه تحویل کارآمد برای ارسال لوازم جانبی موبایل از چین

یکی دیگر از مزایای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین، تحویل کارآمد و دسترسی به شبکه‌های حمل و نقل متنوع است. از آنجایی که این لوازم معمولا توسط شرکت‌های تولید کننده معتبر موبایل عرضه می‌شوند، همواره بهترین روش حمل و نقل را برای رساندن محموله‌ها به دست مشتریان ارائه می‌دهند.

این امر باعث می‌شود تولیدکنندگان چینی بتوانند، لوازم جانبی موبایل خود را به سراسر جهان ارسال کند. اگرچه این شرکت‌های چینی باید مدیون تعداد زیادی بنادر باشند که امکان ارسال لوازم جانبی موبایل را به قیمت مقرون به صرفه فراهم می‌کنند.

انواع لوازم جانبی موبایل که می‌توانید از چین وارد کنید

اگرچه بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقد هستند که اقتصاد یک کشور به تولید داخلی متکی باشد و هیچ کالایی وارد نشود. اما بیشتر اوقات با توجه به دلایلی مثل عدم دسترسی به مواد اولیه و ماشین‌آلات مدرن امکان تولید برای همه وجود ندارد. یکی از کالاهایی که واردات عمده آن از چین می‌تواند یک تجارت سودآور باشد، خرید لوازم جانبی موبایل از چین است. لوازمی مثل:

انواع لوازم جانبی موبایل که می‌توانید از چین وارد کنید
قاب گوشی موبایل

یکی از لوازم جانبی موبایل که بسیاری از تامین‌کنندگان چینی روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، کاور گوشی موبایل است. آن‌ها به خوبی دریافته‌اند که امروزه مردم برای محافظت از گوشی همراه در برابر آب، گرد و غبار به یک کاور نیاز دارند. بنابراین چه چیزی بهتر از تولید قاب گوشی و صادرات آن به سایر کشورها.

قاب‌های گوشی موبایل دسته‌بندی محبوبی از محصولات الکترونیکی هستند. این محصول در سبک‌های مختلفی ساخته و عرضه می‌شوند. در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین قاب گوشی موبایل چینی جنس سلیکونی است که طرفداران زیادی دارد. چین می‌تواند انواع مختلفی از قاب‌های تلفن را برای پاسخگویی به نیازهای روزانه مردم ارائه دهد.

محافظ صفحه

دومین محصولی که می‌توانید برای واردات و خرید عمده لوازم مختلف موبایل از چین سرمایه‌گذاری کنید، محافظ صفحه گوشی است. این محافظ معمولا از پلی اورتان یا شیشه چند لایه ساخته می‌شوند.

محافظ صفحه

این محصول که در بسیاری از کارخانه‌های چینی تولید می‌شود، محصولی کاربردی است که به راحتی روی صفحه نمایش متصل می‌شود و با استفاده از آن می‌توان گوشی موبایل را از هرگونه آسیب فیزیکی محافظت کرد. واردکنندگان می‌توانند این محصول را به صورت عمده و به قیمت مقرون به صرفه از چین خریداری کنند.

شارژر موبایل

شارژرها جزء ضروری لوازم جانبی تلفن همراه هستند. با کمک شارژرهای بی سیم می‌توانید گوشی موبایل خود را بدون نیاز به کابل روی پد شارژ یا داک قرار دهید. این روزها بسیاری از شرکت‌های چینی این محصول را تولید می‌کنند، می‌توانید آن را با هزینه کم و به‌صورت عمده خریداری کنید.

نگه‌دارنده تلفن همراه

این روزها استفاده از نگه‌دارنده موبایل نیز بسیار محبوب شده است. از این محصول که بخشی از لوازم جانبی موبایل است هم افراد بی‌شماری استفاده می‌کنند. از این محصول می‌توان در زمان رانندگی، سفر و حتی در محل کار استفاده کرد. این می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های خرید عمده از چین باشد. این دستگاه را می‌توان به یک سطح ساده و سخت مانند میز یا ماشین وصل کرد تا گوشی موبایل محکم و ایمن بماند.

درباره خرید عمده قطعات موبایل از چین چه می‌دانید؟

خرید عمده قطعات موبایل از چین یک تجارت سودآور است و می‌تواند حاشیه سود بالایی را نصیب کسب و کارها کند، اما حقایقی هم برای واردات آن‌ها وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود. روند واردات مستقیم و خرید عمده قطعات موبایل از چین پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. چندین مرحله باید تکمیل شود، از جمله شناسایی یک تامین کننده در چین که بتواند این اقلام را به ایران ارسال کند.

به خاطر داشته باشید که همه کشورها با یکدیگر قراردادهای تجارت آزاد ندارند. بنابراین، باید انتظار داشته باشید که اگر کالاهای وارداتی را قبل از تحویل به مقصد نهایی خود از طریق کشور دیگری حمل می‌کنید، باید مالیات پرداخت کنید.

درباره خرید عمده قطعات موبایل از چین چه می‌دانید؟
درباره خرید عمده قطعات موبایل از چین چه می‌دانید؟

همچنین بسیار مهم است که به یاد داشته باشید، برخی از محصولات ممکن است به مجوز یا گواهی صادرات نیاز داشته باشند و امکان دارد دریافت مجوز بسیار زمان ببرد. بنابراین در چنین مواقعی بهترین روش، اعتماد به یک شرکت وارداتی واسطه معتبر است. آن‌ها معمولا به همه مجوزها دسترسی دارند و برای خرید عمده قطعات موبایل از چین با مشکلی روبه‌رو نخواهند شد.

قبل از آنکه به خرید عمده قطعات از چین فکر کنید، این نکته را در نظر بگیرید که واردات این دست از محصولات نیز مشمول مالیات می‌شود. شرکت‌های وارداتی واسطه به خوبی می‌دانند مالیات بر واردات بسته به کشور و نوع خاص محصول متفاوت است. مالیات بر واردات لوازم جانبی موبایل نیز تفاوت دارد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین با وانیکس

با وانیکس به راحتی می‌توانید خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین داشته باشید، بدون آنکه مستقیما به چین سفر کنید. تیم مجرب ما همه فرآیند واردات قطعات موبایل را به صورت قانونی انجام می‌دهند. کافی است با تیم وانیکس تماس بگیرید و از آن‌ها مشاوره رایگان دریافت کنید.

پس از مشاوره می‌توانید لیست لوازم جانبی که قرار است از چین وارد کنید را در وب‌سایت رسمی ما وارد کنید. کارشناسان ما بهترین تامین‌کننده با هزینه متناسب با بودجه شما را می‌یابند. این شرکت بازرگانی به سفارش‌دهندگان کالا چک تضمینی  ارائه  می‌دهد.

سئوالات متداول درباره خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

  • کانال خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین چیست؟

Alibaba.com  یکی از بزرگترین بازارهای الکترونیکی است که به خریداران امکان می‌دهد با تامین‌کنندگان چینی در تماس باشند.Made-in-China.com  نیز یک بازار آنلاین برای خرید لوازم جانبی موبایل از چین است. در اینجا می‌توانید بین تولیدکنندگان مختلف انتخاب کنید و لوازم جانبی موبایل مورد نیاز خود را پیدا کنید.

  • آیا خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین به‌صرفه است؟

بله، خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین اغلب به‌صرفه است. چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل در جهان است و برخلاف برخی کشورها، قیمت‌ها به طور کلی کمتر است. با خرید عمده، می‌توانید قیمتی رقابتی را برای لوازم جانبی موبایل خود ارائه دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر