حواله یوان به ویچت |WECHAT با وانیکس

حواله یوان به ویچت

برای حواله یوان به ویچت با وانیکس با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

نحوه راه اندازی حساب حواله یوان به WECHAT

 یکی از راه‌های حواله یوان به چین از طریق حواله یوان به ویچت است .در چند سال اخیر ویچت به یکی از اصلی‌ترین روش‌های پرداخت پول تبدیل شده! به کار بردن برنامه پرداخت پول موبایلی برای یک فرد خارجی در چین بسیار سخت است؛ ولی راه‌اندازی و استفاده راحت و آسان از این برنامه باعث شده همه از آن استفاده کنند.

 

 

نحوه راه اندازی حساب حواله یوان به WECHAT

برای آغاز استفاده از برنامه ویچت، باید مطمئن بود که می‌توان در این کیف پول حساب باز کرد. یک حساب کیف پول جهت دریافت و ارسال پول ضروری است. مهم‌ترین نکته‌ای که د ررابطه ‌با  WECHAT باید بدانید این است که شما نمی‌توانید ارز چینی اضافه کنید و این کار فقط با وجود کیف پول ویچت معتبر، امکان‌پذیر شده است . حتماً باید ویژگی‌های کیف پول را به حالت فعال در بیاورید؛ چون به طور پیش‌فرض، این ویژگی فعال نیست. حال بعد آشنایی کلی درباره کاربرد ویچت شما باید یک نکته مهم را بدانید:

آیا واجد شرایط باز کردن کیف پول WECHAT  هستیم؟

در گذشته امکان باز کردن کیف پول ویچت با فرستادن یک  hongbao وجود داشت. همچنین هنگام اضافه کردن کارت اعتباری خارجی به آن، این کیف پول فعال می‌شد. اما متأسفانه هیچ‌کدام از این آپشن‌ها در حال حاضر به درد نمی‌خورد. قوانین دولت چین درصدد اضافه کردن یک شناسه رسمی به هر کیف پول است. امروزه این واقعیت وجود دارد که تنها راه انجام این کار، وجود یک حساب بانکی چینی است .نگران نباشید، افتتاح حساب بانکی در چین کار بسیار ساده‌ای است و می‌توانید این کار را به کمک شرکت بازرگانی وانیکس انجام دهید.

 

 

نحوه باز کردن حساب کیف پول WECHAT

در صورت داشتن یک حساب بانکی چینی، فرایند باز کردن کیف پول ویچت خیلی ساده است. اول مطمئن شوید که این برنامه را در کشور چین به ‌درستی دانلود کرده‌اید، چون بر حسب جایی که برنامه دانلود می‌شود، عملکردهای متفاوتی دارد. با دانلود نسخه چینی آن امکان کارکرد درست کیف پول فراهم می‌شود. در مرحله بعد در قسمت منوی پایین، بر روی « Me » کلیک کرده و بعد روی “کیف پول” کلیک کنید تا کارت بانکی چینی خود را بیفزایید.

نحوه باز کردن حساب کیف پول WECHAT

برای اضافه‌کردن حساب بانکی چینی به موارد زیر نیاز دارید

  • کارت UnionPay چینی : این کارت یک کد ۱۹ رقمی دارد که آن را باید در ویچت وارد کنید.
  • شماره تلفن چینی متصل به حساب بانکی:

برای باز کردن حساب بانکی در کشور چین، به یک شماره تلفن چینی متصل به حساب نیاز است. این شماره تلفن برای احراز هویت کیف پول هم به درد خواهد خورد. وقتی که کارت UnionPay  و شماره تلفن مرتبط با حساب به تأیید رسید، کیف پول ویچت فعال خواهد شد. بعد از آشنایی با نحوه فعال‌سازی این برنامه اکنون سؤال زیر مطرح می‌شود:

 

 

چگونه به  WECHAT پول اضافه کنیم؟

بعد از فعال‌کردن کیف پول، فقط دو روش برای افزودن پول به آن وجود دارد.

  • حواله بانکی چینی

اگر در حساب بانکی چینی پول دارید، امکان انتقال یوان به این کیف پول وجود دارد.حتی می‌توانید از ویچت برای برداشتن مستقیم پول از کارت نیز استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از یک دستگاه خودپرداز چینی برای برداشت یوان از حساب و انتقال آن به‌حساب بانکی چینی وجود دارد‌.

  • انتقال دادن حواله یوان به ویچت WECHAT

این برنامه امکان انتقال دادن رایگان پول را فراهم کرده است. اگر با کسی در چین آشنایی ندارید چه راه‌هایی برای انتقال ارز از کشور خود دارید؟ اینجاست که این روش خلاقانه و مبتکرانه به کار می‌رود.

بررسی راه‌حل‌های تبادل یوان در WECHAT

 امروزه روشی جهت تبادل ارز برای افزودن یوان به این برنامه وجود دارد که خوب کار می‌کند. این روش سرویسی به نام Swapsy است که آن را تحت عنوان “Uber جهت تبادل ارز” بکار می‌برند. سرویس   Swapsy   عنوان پلتفرمی کار می‌کند که در آن کسانی که به ارز خارجی احتیاج دارند، می‌توانند با کسانی که به یوان چین نیاز دارند ارتباط برقرار بکنند. Swapsy اتصال را تسهیل و تسریع می‌کند.  وبلاگ وانیکس قصد دارد در ادامه این مقاله، به‌صورت گام‌به‌گام عضویت در ویچت را شرح دهد. کمتر از ۲۴ ساعت زمان لازم است تا پولی را به WECHAT بیفزایید تا جهت استفاده فوری در دسترس باشد.

بررسی راه‌حل‌های تبادل یوان در WECHAT

 مراحل عضویت در WECHAT

مرحله اول: نیاز به تأیید ID دارید.

در ابتدای کار، Swapsy برای امور امنیتی به تأیید ID نیاز دارد . پس باید یک حساب Swapsy باز کنید و بعد روی بخش “تأیید هویت” کلیک کنید. با بارگذاری کپی از پاسپورت و عکس خود، در عرض چند لحظه تأیید هویت انجام می‌شود.

 مرحله دوم: انتخاب و درخواست مبلغ مبادله مدنظر 

بعد از راه‌اندازی حساب و انتخاب روش پرداخت می‌توانید مبادله ارز را انجام دهید؛ در این مرحله باید با صرافی‌های آنلاین، قیمت ارز را بررسی کنید.  پلتفرم Swapsy این امکان را فراهم کرده که از درخواست مبادله موجود استفاده نمایید که سریع‌تر و ارزان‌تر است؛ همین‌طور می‌توانید درخواست مبادله جدید را آغاز کنید که در این صورت کارمزد پرداختش بیشتر است.

مرحله سوم: نوع حساب پرداخت را انتخاب کنید 

پلتفرم Swapsy  امکان انتقال ارز را از طریق روش‌های زیر فراهم می‌کند:

  • از طریقPaypal  (USD & GBP) 
  • از طریق انتقال مستقیم بانکی
  • از طریقZelle (USD) 

برای این کار گزینه “ویچت” را انتخاب کرده و یکی از  ۱۰۰۰۰ کاربر دیگر Swapsy را جهت مبادله انتخاب کنید.

 مراحل عضویت در WECHAT

مرحله چهارم: منتظر Match  و تبادل ارز با WeChat  باشید.

  • بر اساسSwapsy ، میانگین زمان پرداخت و دریافت یوان چین حدود ۵ ساعت است .
  • یک ایمیل تحت عنوان اینکه فردی پیدا شده که خواهان تبادل است، دریافت می‌کنید.
  • تجربه نشان داده که در این روش، در کمتر از یک ساعت فردی برای مبادله پیدا می‌شود.
  • این فرایند مبادله نیاز به اعتماد متقابل دارد. پلتفرم Swapsy ضمانت کامل هزینه را به کاربران می‌دهد؛ به این مفهوم که اگر طرف مقابل شما هزینه را پرداخت نکند،Swapsy  کل هزینه مبادله را پوشش می‌دهد.

 

 

مرحله پنجم: دریافت هزینه را تأیید و پول خود را خرج کنید!

با طرف مبادله ارزی، از طریق ویچت ارتباط برقرار می‌کنید و بعد از اینکه او را به‌عنوان “دوست” تأیید کردید، مبلغ توافق شده را به شما منتقل می‌کند .بعد از انجام این مراحل، می‌توانید از این برنامه برای پرداخت هزینه اقلام و دادوستد استفاده کنید.

مزیت‌های حواله یوان به چین از طریق نرم WeChat با وانیکس

  • هزینه کم نسبت به دیگر ارزها
  • سرعت بالا در انجام امور و عملیات واریزی به حساب بازرگانان چینی
  • اعتبار بالا و شرکتی بودن فرایند حواله یوان به چین
  • عدم وجود محدودیت در انتقال مبلغ حواله
  • کارمزد مناسب و عدم وجود کارمزد اضافی برای حواله یوان
  • آسان و مطمئن بودن انجام مراحل حواله یوان
  • کیفیت بالا و امنیت زیاد در عملیات مالی

سخن پایانی با وانیکس

 در این مقاله از وانیکس درباره یک برنامه کاربردی برای انتقال ارز صحبت کردیم. لازم است بدانید حواله یوان به ویچت WeChat روشی ساده برای کسانی که در چین ساکن هستند، نیست! ولی برای جلوگیری از کارمزدهای زیاد بانکی و نرخ‌های ارز حین انتقال پول به خارج، بسیار مفید و کارآمد است . این فرایند این امکان را فراهم می‌کند که تبدیل و انتقال ارز را در کمترین زمان و ساده‌ترین روش انجام دهید.

لازم است برای آشنایی با مراحل انتقال حواله یوان به چین و همچنین سایر مسائل مرتبط تجاری از یک شرکت معتبر بازرگانی کمک بگیرید. شرکت تجاری وانیکس با مشاوران و کارشناسان باتجربه آماده ارائه بهترین خدمات انتقال ارز و حواله به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر