حواله یوان علی پی با وانیکس

بازرگانان از راه‌های متفاوتی می‌توانند حواله یوان لازم برای خرید کالاهای درخواستی خود را به حساب شرکت‌های چینی ارسال کنند. راه‌های موردنظر بستگی دارد که بازرگان برای واردات کالا کدام راه را انتخاب کرده باشد. مثلا در واردات مستقیم کالا از شرکت‌های چینی، برای ارسال حواله ارزی به حساب شرکت فروشنده می‌توان از انتقال یوان به وسیله سوئیفت استفاده کرد که درواقع همان سیستم بانکی جهانی است که حواله به یک حساب مشترک در بانک‌های چینی واریز شده و شرکت فروشنده آن را در آنجا برداشت می‌کند. اما اگر خرید از سایت علی بابا انتخاب شده باشد، حواله بوسیله سیستم علی پی ارسال می‌شود.

 

 

یوان علی پی

یوان علی پی که همان انتقال یوان از طریق سیستم پرداخت سایت علی بابا است، راهی است برای پرداخت هزینه خرید کالاها وقتی که برای واردات کالا از سایت علی بابا خرید کنید. سیستم پرداخت علی پی یا AliPay سیستم پرداختی مخصوص سایت علی بابا است که برای خرید و فروش یوان و ارسال آن به حساب شرکت‌های چینی طراحی شده است. این سیستم پرداخت آنلاین کاری کرده که بازرگانان برای ارسال حواله ارزی مشکلی نداشته باشند و مجبور نباشند که حتما از روش‌های دیگر استفاده کنند. اما کار با این سیستم چگونه است؟ چه مزایایی دارد؟ آیا هزینه ارسال یوان به چین با این روش کمتر از دیگر روش‌هاست؟ زمان انتقال یوان با این روش چقدر کوتاه است و دیگر سوالاتی مشابه این وجود دارد که هر بازرگانی پیش از آغاز واردات با سایت علی بابا باید پاسخ آنها را بداند. 

 مزایای حواله یوان علی پی

وقتی بازرگانی برای واردات کالا خرید از سایت علی بابا را انتخاب می‌کند، می‌داند که همه کارهای واردات برای وی آنلاین انجام می‌شود و دقیقا به‌خاطر همین مزیت است که سراغ این روش می‌رود. حواله یوان با پلتفرم علی پی نیز دقیقا همان مزایایی را دارد که خرید با علی پی نسبت به دیگر روش‌های واردات از چین دارد. 

مزایای حواله یوان علی پی

 

 

 

اول از همه، هزینه ارسال حواله یوان با علی پی بسیار کمتر از دیگر روش‌های انتقال حواله یوان است و همین برای پرسودتر شدن واردات کالا از چین کافی است تا بازرگانان را به استفاده از آن وادارد. دوما سرعت انتقال حواله یوان با روش علی پی بسیار بیشتر از دیگر روش‌ها است و این یعنی پروسه خرید و پرداخت هزینه خرید با این روش در زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر روش‌ها انجام می‌شود. انجام کارهای واردات کالا از چین در زمان کمتر یک فاکتور بسیار مهم است که باید حتما درنظر گرفته شود. نکته بعدی کارمزد بسیار اندکی است که این روش دارد. درواقع چون انتقال حواله یوان در این روش به صورت آنلاین انجام می‌شود، کمترین کارمزد ممکن را دارد و همین دلیل انتخاب آن به‌عنوان روشی مناسب برای ارسال حواله یوان است.

مزیت بعدی که روش ارسال حواله یوان نسبت به دیگر روش‌ها دارد، بدون محدودیت بودن انتقال مقدار یوان است. درواقع شما با این روش می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید یوان از ایران به چین انتقال دهید. نبود محدودیت در ارسال مقدار یوان باعث می‌شود که بتوانید تعداد زیادی کالا از چین وارد ایران کنید. به همین خاطر است که بازرگانان از روش یوان علی پی برای خرید عمده محصولات درخواستی خود استفاده می‌کنند. در این روش هیچ محدودیتی روی مبلغ خرید وجود نخواهد داشت چراکه برای انتقال حواله یوان با علی پی هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توان با آن هر مبلغی را از ایران به چین ارسال کرد. دیگر مزیت بسیار مهم انتقال حواله یوان با روش علی پی، مطمئن بودن و آسان بودن آن است. سایت علی بابا در مرحله اول سعی کرده که پلتفرمی کاملا قابل اطمینان برای انتقال پول از هر جای دنیا به چین ایجاد کند و در مرحله بعد تلاش بر آن بوده که کار با آن آسان باشد. از دید اکثر بازرگانان این پلتفرم هم یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای انتقال یوان از ایران به چین است و هم اینکه انجام اینکار با آن بسیار ساده‌تر از دیگر روش‌های ارسال حواله از ایران به چین است. 

 حواله یوان چین

بازرگان یا شخصی که قصد دارد هزینه خرید کالا یا مبلغی را برای حسابی خارجی در چین ارسال کند، باید از حواله ارزی استفاده کند. می‌دانیم که ارز بین‌المللی دلار است؛ پس سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا در روش‌های ارسال حواله ارزی، یوان را انتخاب کنیم؟ به چند دلیل استفاده از حواله یوان بهترین راه برای انتقال پول از ایران به چین است.  دلیل اول آن این است که برای خرید از چین یا انتقال ارز به حساب شرکت‌های چینی، بهترین گزینه همان یوان است. کشور چین درحال حاضر کار انتقال یوان را به‌خاطر بالا بردن جایگاه آن در دنیا بسیار ساده کرده است.

حواله یوان چین

 

 

 

دلیل دیگر آن بدون کارمزد بودن انتقال یوان از ایران به حساب‌های بانکی چینی است. این موضوع باعث شده که برای واردات کالا از چین به ایران بهترین ارز مورد استفاده همان یوان باشد. تبادلات مالی با استفاده از یوان چین، بسیار ساده و کم هزینه است و همین باعث شده که بازرگانان در انتخاب حواله ارزی خود برای واردات کالا از چین به ایران همواره یوان را در اولویت قرار دهند؛ به خصوص که شرکت بازرگانی وانیکس در این زمینه پیشگام بوده و از چندین سال قبل برای واردات حواله یوان را مدنظر قرار داده است.

برای انتقال حواله یوان از ایران به چین نیز بازرگانی وانیکس از ۳ روش کلی استفاده می‌کند. اولین روش استفاده از سیستم انتقال ارز بین‌المللی است که پی پال نام دارد. در این روش شما یک حساب بین‌المللی در پی پال ساخته و ازطریق آن اقدام به انتقال یوان از ایران به حساب پی پال شرکتی که قصد خرید کالا از آن دارید می‌کنید.

این روش اگر با پلتفرم انتقال خود سایت علی بابا انجام شود، که علی پی نام دارد آنگاه می‌شود انتقال حواله یوان علی پی از ایران به چین که نسبت به پی پال ساده‌تر و به‌صرفه‌تر است.

روش دوم انتقال حواله یوان از ایران به چین استفاده از انتقال از حساب داخل ایران به حساب‌های بین‌المللی عضو سوئیف است. در این روش لازم است که یک حساب مشترک با شرکت فروشنده در یک بانک عضو سوئیفت چینی بسازید و به آنجا حواله یوان را انتقال داده و شرکت موردنظر هزینه را برداشت کند.

روش سوم نیز استفاده از سیستم جهانی وسترن یونیون است که برای انتقال هزینه‌های بسیار زیاد به کار می‌رود. عموما برای انتقال حواله یوان بسیار بالا از این روش استفاده می‌کنند، ولی میان  بازرگانان ایرانی چندان رواج ندارد و همان پی پال یا علی پی بیشترین استفاده را دارد. 

 فروش یوان چین

در سیستم علی پی شما می‌توانید به خرید و فروش یوان هم دست بزنید. در این سیستم یک قسمت برای خرید و یک قسمت برای فروش یوان وجود دارد که اگر قصد داشته باشید که هزینه خرید کالاها را پرداخت کنید، به خرید یوان می‌پردازید،از اما اگر قصدتان این باشد که روی خود یوان سرمایه‌گذاری کنید و از خرید و فروش آن سود کسب کنید، هم می‌توانید خرید انجام دهید و هم فروش. برای خرید و فروش یوان نیز لازم است که حتما از یک شرکت بازرگانی واسطه کمک بگیرید. چراکه خرید و فروش یوان در علی پی نیازمند تخصص است.

برای اینکه بتوانید در علی پی خرید و فروش یوان انجام دهید لازم است که ابتدا اطلاعاتی به این پلتفرم ارائه دهید. این اطلاعات عبارتست از شماره پاسپورت، شماره حساب در یک بانک معتبر چینی و یک شماره تلفن متعلق به کشور چین. 

فروش یوان چین

برای اینکه بتوانید این اطلاعات را دریافت کرده و در سیستم علی پی وارد کنید لازم است که حتما یک شرکت بازرگانی واسطه که دارای افرادی در کشور چین است کارهای افتتاح حساب و خرید و فروش یوان در علی پی را برای شما انجام دهد؛ زیرا اگر بخواهید خودتان شخصا اینکار را انجام دهید دچار مشکل خواهید شد.

بعد از ساختن اکانت در علی پی، درست مانند پی پال شما یک کیف پول بانکی بین‌المللی خواهید داشت که با آن می‌توانید کارهای بسیاری ازجمله، خرید، فروش، دریافت مانده حساب، شارژ بانکی و تعداد زیادی دیگر کار بانکی را به صورت آنلاین و در منزل خود انجام دهید.  

مهم‌ترین کاربرد علی پی پرداخت حواله یوان به حساب شرکت‌های چینی فروشنده کالا است که در مرحله نهایی خرید باید انجام شود. درواقع بعد از اینکه بازرگان نوع کالا و تعداد آن را مشخص کرد باید هزینه‌ای بابت دریافت آنها پرداخت کند که توسط علی پی انجام می‌شود.

بازرگانی وانیکس به‌خاطر تجربه بالا در خرید و فروش یوان ازطریق سیستم علی پی می‌تواند کارهای شما را به‌سادگی انجام دهد و بدون دردسر و نیاز به داشتن اطلاعات حساب بانک چینی یا شماره تلفن چینی، یک حساب علی پی داشته باشید و بتوانید کارهای خرید و فروش یوان را به وسیله آن انجام دهید.

  1. تنها کافی است با مشاوران این بازرگانی تماس بگیرید و از آنها بخواهید که نه تنها کارهای افتتاح حساب علی پی، بلکه خرید کالا از طریق آن و واردات آنها به ایران را هم برای شما انجام دهند در کمترین زمان ممکن و با کمترین قیمت. 

 حواله یوان علی پی با وانیکس

برای اینکه بتوانید با علی پی حواله یوان به حساب شرکت‌های فروشنده کالا ارسال کنید، لازم است که در اولین مرحله با استفاده از خدمات بازرگانی وانیکس، یک حساب علی پی برای خود افتتاح کنید. 

این کار تنها با داشتن اطلاعات هویتی روی پاسپورت و داشتن یک شماره تلفن چینی و افتتاح حساب در بانک‌های معتبر چینی قابل انجام است. اما از آنجایی که شما برای داشتن این موارد باید به چین سفر کنید و کاری به‌صرفه نیست، درنتیجه بازرگانی وانیکس کارهای افتتاح حساب در علی پی را برای شما انجام می‌دهد و دیگر دردسری نخواهید داشت.

حواله یوان علی پی با وانیکس

بعد از اینکه حساب شما در علی پی افتتاح شد، نوبت به پرداخت هزینه خرید کالاهایی که از این سایت خریداری کرده‌اید، می‌رسد. برای اینکه بتوانید ازطریق سیستم علی پی خرید انجام دهید، لازم است که واسطه‌ای در چین داشته باشید تا حواله ارزی را به حساب شرکت فروشنده واریز کند.

از آنجاکه ایران تحریم بانکی شده است، درنتیجه نمی‌توان از درون ایران اینکار را به‌سادگی انجام داد و لازم است که حتما یک واسطه در این میان کارها را برعهده گیرد. این واسطه را البته بازرگانی وانیکس در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بدون دردسر قانونی کارهای ارسال حواله یوان را انجام دهید.

نکته مهم دیگری که باید درباره حواله یوان علی پی بدانید این است که این سیستم الکترونیکی تنها برای پرداخت هزینه خرید کالاهای وارداتی بکار نمی‌رود. بلکه با آن می‌توانید برای آشنایان خود در چین حواله یوان ارسال کنید، از فروشگاه‌های چینی خرید کرده و در سفرتان به چین تمام هزینه‌های تاکسی و هواپیما و … را با آن پرداخت کنید.

 برای انجام تمام این کارها بازرگانی وانیکس راهی یافته است که بتوانید از ایران نیز آنها را انجام دهید. به همین خاطر است که بازرگانان ایرانی بهترین گزینه را برای ارسال حواله یوان، استفاده از علی پی می‌دانند.

همچنین بازرگانی وانیکس دوره‌های آموزشی درباره اینکه چطور خودتان بتوانید حواله ارزی مدنظرتان را از ایران به چین ارسال کنید ارائه داده است که تجربیات متخصصان این بازرگانی درطول سالیان است.

نکته مهم این است که در هر صورت برای پرداخت حواله یوان علی پی لازم است که واسطه‌ای به صورت شرکت وجود داشته باشد که کارهای خرید و انتقال یوان را برای شما انجام دهد و کاری کند که از دردسرهای قانونی رها شوید و تحریم‌ها را دور بزنید که البته این بازرگانی واسطه همان وانیکس است که تمام کارها را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می‌دهد. 

حواله یوان AliPay در کمترین زمان

مدت زمان انتقال حواله یوان با علی پی کاملا بستگی به هماهنگی میان انتقال‌دهنده و دریافت‌کننده دارد. از آنجایی که روش انتقال حواله یوان با علی پی بصورت آنلاین انجام می‌شود، پس انتظار می‌رود که شما بتوانید مانند اپلیکیشن‌های ایرانی تنها با فشار دکمه send وجه یوان موردنظر را از حساب خود به حساب شرکت فروشنده ارسال کنید.

برای امنیت بیشتر این انتقال در سیستم علی پی به این شکل انجام نمی‌شود، بلکه از سیستم escrow در آن استفاده شده است که امنیت بسیار بالاتری نسبت به این روش دارد. در این روش حواله مدتی در خود سیستم باقی می‌ماند.

حواله یوان alipay
حواله یوان alipay

درواقع روش انتقال حواله یوان در علی پی مانند سوئیفت است، با این تفاوت که بصورت آنلاین قابل انجام است و امنیت آن توسط سایت علی بابا تضمین می‌شود. شما برای اینکه بتوانید حواله یوان را به حساب شرکت فروشنده انتقال دهید لازم دارید که هم حساب خودتان و هم حساب دریافت‌کننده به صورت همزمان توسط سیستم علی پی تایید شود.

تا زمانی که این اتفاق نیفتد انتقالی رخ نخواهد داد. درواقع تا زمانی که اعتبار مالی شما و دریافت‌کننده توسط سیستم علی پی وریفای نشده باشد، هیچ وجهی جابجا نشده و در خود سیستم علی پی باقی می‌ماند.

برای اینکه بتوانید این پروسه را که زمان‌بر هم است و گاهی تا ۴ روز طول می‌کشد کاهش دهید، لازم است که حتما از یک بازرگانی واسطه استفاده کنید. شرکت بازرگانی وانیکس به‌خاطر اینکه در این مورد تجربه بسیار زیادی دارد می‌تواند طوری کارهای انتقال حواله یوان در علی پی را مدیریت کند که این انتقال از ۴ روز به یک روز یا دو روز کاهش یابد.

وریفای شدن حساب شما و شرکت فروشنده زمانی در کمترین زمان انجام می‌شود که ازقبل اعتبارتان تایید شده باشد و کار وانیکس این است که این مدت زمان را کاهش دهد.

به‌طورمعمول دیگر روش‌های انتقال حواله یوان از چین به ایران نیز در طی دو الی سه روز انجام می‌شوند، اما به سادگی حواله یوان علی پی نیستند. این روش به‌خاطر سادگی که دارد توسط بازرگانی وانیکس استفاده شده و بازرگانان زیادی از آن برای خرید و واردات کالا از چین استفاده می‌کنند.

سایت علی بابا با ارائه سیستم علی پی توانست تحولی بزرگ در تجارت بین‌الملل ایجاد کند و کار خرید و واردات از چین را هم برای بازرگانان و هم برای فروشندگان عمده چینی ساده‌تر و به‌صرفه‌تر کند. همین دلیل موفقیت این سیستم پرداخت ارزی است. 

 هزینه های حواله یوان علی پی

برای انتقال حواله یوان با علی پی لازم است بدانید باید چقدر هزینه کنید. این روش کم هزینه‌ترین روش پرداخت حواله یوان است و برای بازرگانان بیشترین سوددهی را به همراه دارد. اما چرا؟ اولا کارمزد انتقال یوان ازطریق پلتفرم علی پی کمترین مقدار ممکن است.

گاهی این کارمزد برای خریدهای خاص صفر هم می‌شود و علت آن حمایتی است که کشور چین از صادرات کشور خود و البته بالا بردن جایگاه یوان به عمل آورده است. کارمزد انتقال یوان در علی پی نسبت به دیگر ارزها بسیار اندک است و به‌نوعی می‌توان آن را جزو هزینه‌ها به حساب نیاورد.

هزینه های حواله یوان علی پی
هزینه های حواله یوان علی پی

ازطرفی تنها هزینه‌های ساخت اکانت در علی پی و راه‌اندازی و شارژ آن باقی می‌ماند که چیزی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ یوان است. حتما می‌دانید که قیمت یوان برحسب دلار بسیار پایین است و همین موضوع باعث می‌شود که معامله با آن کمترین مالیات را داشته باشد و بتوان با استفاده از این خاصیت مقدار بیشتری کالا از چین خریداری کرد.

هزینه‌های راه‌اندازی اکانت علی پی نیز تنها شامل خرید یک شماره چینی و حداقل مقدار برای راه‌اندازی حساب در بانک‌های چینی است که سرجمع به ۱۰۰ یوان نخواهد رسید. درنتیجه در این مرحله نیز چیزی حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ یوان کافی است.

بازرگانی وانیکس نیز به‌خاطر این یکی از بهترین بازرگانی‌ها برای واردات از چین و انتقال حواله یوان شده که کارمزدهایش برای افتتاح حساب و انتقال یوان از ایران به چین بسیار اندک است. این کارمزدها تنها بابت انجام کارهایی که قرار است در چین انجام شود از شما گرفته می‌شود.

مثل افتتاح حساب، انتقال حواله یوان و گرفتن شماره چینی. این موارد اگر واسطه‌ای نباشد که بتوانید با کمک وی آنها را به ارزان‌ترین روش انجام دهید، اما با وجود بازرگانی وانیکس قابل انجام با کمترین هزینه و کارمزد هستند و از این بابت جای نگرانی ندارد.

درکل با توجه به این نکته که هزینه‌های راه اندازی حساب علی پی و نقل و انتقال یوان در آن بسیار اندک است و ازطرفی بازرگانی وانیکس تمام این مراحل را با کمترین هزینه ممکن انجام می‌دهد، می‌توان با اطمینان بیان کرد که روش انتقال حواله یوان از ایران به چین با استفاده از پلتفرم علی پی کمترین هزینه را داشته و درنتیجه بیشترین سود را برای بازرگان به همراه دارد.

دقیقا به این خاطر است که اکثر بازرگانان برای واردات کالا از چین به ایران به خرید از علی پی  و انتقال حواله ازطریق آن روی آورده‌اند.

 یوان علی پی با وانیکس

چه زمانی و به چه شکلی یوان از علی پی خریداری کنیم؟ زمان فروش یوان کی است؟ چگونه با سیستم علی پی یوان از ایران به چین انتقال دهیم؟ تمام این سوالات فقط یک جواب دارد: بازرگانی وانیکس. شما برای اینکه بتوانید از خرید و فروش یوان در سیستم علی پی سود مناسبی کسب کنید لازم دارید بدانید که چه زمانی یوان خریداری کرده و چه زمانی آن را بفروشید.

برای اینکه به این اطلاعات دست یابید نیز نیاز دارید که از قیمت به روز یوان و تغییرات کارمزد انتقال و خرید و فروش آن آگاه باشید. این اطلاعات در اختیار وانیکس است.

یوان علی پی وانیکس
یوان علی پی وانیکس

برای کسب سود از خرید و فروش یوان در سیستم علی پی لازم است که حتما یوان را در کمترین قیمت خریداری کرده و در بیشترین قیمت بفروشید. در این میان باید کارمزدها را نیز به حداقل برسانید. برای اینکه در انجام درست این پروسه موفق شوید لازم است که حتما از مشاوران بازرگانی وانیکس استفاده کرده و با استفاده از تجربیات آنها دست به خرید و فروش یوان و انتقال حواله یوان از ایران به چین بزنید. درواقع زمانی که قیمت یوان اندک است دست به خرید کالا بزنید نیز واردات شما سودآور خواهد بود. 

بازرگانی وانیکس برای اینکه بتواند در این موارد به شما کمک کند، در ابتدا شرایط واردات یا خرید و فروش شما را بررسی کرده و سپس براساس آن یک قرارداد واردات و انتقال یوان با شما می‌بندد. در این قرارداد قید می‌شود که در چه مدت زمانی و با چه هزینه‌ای حواله یوان شما از ایران به چین منتقل می‌شود. 

همچنین در تمام مدت انجام کار شما را در جریان می‌گذارند که از روند انجام کارها مطلع باشید و بدانید خرید و فروش یا انتقال حواله یوان شما در چه مرحله‌ای است. این پروسه در طی چند روز کاری انجام می‌شود.

سپس براساس اولویت‌بندی که برای شما چیده شده، ابتدا کارهای افتتاح حساب و اخذ شماره چینی انجام می‌شود و بعد اکانت علی پی شما ساخته می‌شود. با افتتاح اکانت و حساب در علی پی نوبت به انتقال حواله ارزی یوان از ایران به چین می‌رسد.

این کار نیز توسط واسطه‌هایی که بازرگانی وانیکس در چین دارد انجام شده و تقریبا طی دو روز کاری به سرانجام می‌رسد. اعتبار بالایی که وانیکس در این زمینه دارد باعث شده که روش انتقال حواله ارزی یوان توسط آن بسیار امنیت داشته و در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شده و صورت صحیح انجام شود. 

ارسال و دریافت حواله یوان علی پی

از پلتفرم علی پی هم برای ارسال حواله یوان می‌توان استفاده کرد و هم دریافت آن. ارسال حواله یوان با چند هدف انجام می‌شود. اولین هدف این است که در آن بازرگانی بخواهد هزینه‌های خرید کالاهای خریداری شده خود را به حساب شرکت فروشنده ارسال کند.

در این حالت بازرگانی وانیکس کارهای خرید و ارسال حواله یوان را برعهده گرفته و در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، یوان‌ها را به وسیله پلتفرم علی پی برای شرکت فروشنده ارسال می‌کند. اگر قصد بازرگان واردات با بیشترین سود باشد که البته هدف همه بازرگانان همین است، بهترین راه حواله یوان با علی پی است.

هدف دیگری که ممکن است پشت خرید و ارسال حواله یوان باشد، ارسال آن برای یکی از آشنایان یا فروشگاه‌های چینی است که در این کشور حضور دارند. در اینحالت نیز چون عموما مبلغ ارسالی بسیار اندک است، کارمزد به‌شدت کم شده و ارسال حواله یوان با علی پی با کمترین هزینه توسط بازرگانی وانیکس قابل انجام خواهد بود. 

در این حالت نیز باز به تشکیل یک حساب کاربری در علی پی نیاز بوده و بازهم بازرگانی وانیکس می‌تواند نقش واسطه را برای ارسال حواله یوان بازی کند اما با کمترین کارمزد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن. 

دریافت حواله یوان نیز عموما برای خرید و فروش این ارز انجام می‌شود. بسیاری از تجار و سرمایه‌گذاران هستند که با خرید و فروش یوان سود کسب کرده و کار خود را به این شکل با علی پی انجام می‌دهند. 

در این مورد نیز بازهم بازرگانی وانیکس می‌تواند با خرید به موقع یوان از صرافی‌های چینی و فروش آنها در بالاترین قیمت، به کسب بیشترین سود در این تجارت کمک کند.

جدیدا بسیاری از تجار علاوه بر خرید و فروش دلار، به خرید و فروش یوان نیز روی آورده‌اند و البته علت آن هم ارزشمند شدن این واحد ارزی در بازار جهانی است.

به‌طورکلی ارسال و دریافت حواله یوان توسط شرکت واسطه بازرگانی وانیکس کاری بسیار ساده بوده و تماما در سیستم علی پی قابل انجام است. این سیستم تنها با داشتن یک حساب کاربری قانونی و اصولی به شما امکان ارسال و دریافت حواله یوان از هرجای ایران را داده و می‌توانید از آن برای خرید و فروش یوان در هر زمینه‌ای استفاده کنید. 

اگر بازرگان هستید یا به کار خرید و فروش یوان مشغول هستید، باوجود سیستم علی پی و پشتیبانی شرکت بازرگانی وانیکس، می‌توانید با کمترین هزینه و در کمترین زمان کارهای ارسال و دریافت یوان خود را انجام دهید. 

 نحوه خرید یوان علی پی

یوان از طریق سیستم علی پی قابل خرید است. استفاده از این سیستم در مرحله اول نیازمند ساخت یک حساب کاربری دائم است. حساب کاربری زمانی ساخته می‌شود که اولا یک حساب بانکی در بانک‌های چینی داشته باشید و دوما بتوانید از ایران یک شماره چینی معتبر دریافت کنید تا کارهای بانکی شما بصورت قانونی انجام شود. 

برای اینکار شرکت بازرگانی وانیکس با استفاده از واسطه‌هایش به‌سادگی توانسته شرایطی فراهم کند که با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن کارهای ساخت حساب کاربری در سیستم علی پی را داشته باشید. ساخت این حساب اولین قدم برای خرید یوان از علی پی است.

در مرحله بعدی لازم است که ازطریق حساب کاربری خود در علی پی درخواست خرید یوان دهید. هرچند برای خرید یوان در ایران می‌توانید از صرافی‌ها هم کمک بگیرید، اما خرید از علی پی هم آسان‌تر است، هم امن‌تر است و هم با هزینه کمتری قابل انجام است.

این موارد را هم که کنار بگذاریم، پشتیبانی شرکت بازرگانی وانیکس برای خرید یوان از علی پی می‌تواند کارهای شما را خیلی سریع کرده و زودتر به نتیجه مطلوب خود برسید. خرید یوان نیز برحسب هدفی که دارید انجام می‌شود که یا بازرگانی است یا کسب سود.

اگر هدف شما بازرگانی باشد، لازم است که حواله یوانی که خریداری می‌کنید را به حساب شرکت فروشنده واریز کنید. برای اینکار لازم است که اولا در سیستم علی پی اعتبار مناسبی داشته باشید و طرف شما، یعنی شرکت فروشنده نیز دارای اعتبار مالی کافی باشد تا بتوانید در اسرع وقت تاییدیه واریز و برداشت حواله یوان را از سیستم علی پی بگیرید. 

برای اینکه این روند سریع‌تر و کم هزینه‌تر انجام شود، بازهم وجود بازرگانی وانیکس به‌شدت راه گشا بوده و به شما کمک می‌کند بتوانید به ساده‌ترین شکل حواله یوان خود را به حساب شرکت واریز کنید.

اگر هم هدفتان کسب سود از خرید و فروش یوان باشد، باید بدانید که چه زمانی یوان بخرید و در چه موقع از سال آن را بفروشید. درواقع هدف از اینکار این است که بوان را در پایین‌ترین قیمت خود با کمترین کارمزد خریداری کرده و در بالاترین قیمتش بفروشید. 

به منظور رسیدن به این هدف باید حتما از متخصصانی که در بازرگانی وانیکس کارشان این است کمک بگیرید تا هم کارمزد شما به کمترین مقدار برسد و هم خرید و فروش یوان را در بهترین زمان ممکن انجام دهید. بازرگانی وانیکس با داشتن تجربه در این زمینه می‌تواند به شما بهترین راهنمایی را ارائه دهد. 

انتقال یوان علی پی از چین به ایران

بازرگانی را درنظر بگیرید که قصد دارد از چین کالا وارد ایران کند. برای این کار در اولین قدم وی باید بداند که از چه شرکتی و با چه ارزی کالا خریداری کند. خرید و فروش بین‌المللی دلار برای ایرانیان تحریم است و البته کارمزدها و دردسرهای زیادی دارد؛ پس بهترین گزینه این است که از ارز رایج کشور چین که همان یوان است برای اینکار استفاده شود. 

در سیستم علی پی که توسط سایت علی بابا طراحی شده است خرید و ارسال حواله یوان برای خرید کالا بسیار ساده انجام می‌شود و بهترین گزینه برای پرداخت هزینه‌ها است.

با این حال خرید و ارسال حواله یوان به همین سادگی‌ها هم نیست. لازم است که ابتدا در سیستم علی پی یک حساب کاربری معتبر بسازید. برای اینکار به یک حساب بانکی در بانک‌های چینی نیاز دارید.

همچنین یک شماره همراه چینی نیز که به اسم خودتان باشد نیاز دارید تا بتوانید کارهای تبادل بانکی را به صورت قانونی انجام دهید. بازرگانی وانیکس در این مرحله به کمک شما می‌آید تا بدون رفتن به چین بتوانید به این موارد دسترسی قانونی داشته باشید و حساب کاربری دائم خود را در علی پی بسازید و حواله را به‌سادگی ارسال کنید.

بعداز اینکه حساب کاربری شما در علی پی ساخته شد، نوبت به انتقال حواله یوان چین از ایران به حساب شرکت فروشنده می‌رسد. برای اینکار بدون درنظر گرفتن سیستم علی پی راه‌های گوناگونی مثل استفاده از پلتفرم وسترن یونیون، پی چال و سوئیفت وجود دارد.

هرکدام از این راه‌ها مصائب و دشواری‌های خاص خود را دارد که هم زمان بر هستند و هم هزینه بیشتری برای حواله یوان از شما طلب می‌کنند. ارزان‌ترین و کوتاه‌ترین راه ازنظر زمانی برای ارسال حواله یوان از ایران به چین استفاده از سیستم علی پی است که توسط بازرگانی وانیکس به‌سادگی قابل انجام است.

درنهایت با ارسال حواله یوان از ایران به چین، کارهای پرداخت هزینه خرید کالاهای موردنیار انجام شده و نوبت به ارسال کالاها از چین به ایران می‌رسد. 

با وجود شرکت بازرگانی وانیکس، تمام این مراحل مه نام بردیم به‌سادگی قابل انجام است و هیچ مشکلی در هیچ کدام از مراحل نخواهید داشت. 

دیگر تحریم‌ها سد راه شما نشده و با هزینه‌ای اندک و در کمترین زمان ممکن ارسال حواله یوان به حساب شرکت فروشنده برای شما قابل انجام خواهد بود. تنها کافی است که کارهای خود را به شرکت بازرگانی وانیکس بسپارید و در ایران با خیال راحت کارهای واردات خود را انجام دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *