تکنیک های حرفه ای واردات کالا + ۳ تکنیک فوق حرفه ای

تکنیک های حرفه ای واردات کالا

برای واردات کالا با وانیکس + مشاوره رایگان + معرفی کالاهای پرسود برای واردات + واردات بدون گمرک و ته لنجی + در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه، با وانیکس تماس بگیرید. تلفن : ۰۲۱۸۸۵۲۰۱۵ – ۰۹۱۹۴۷۰۶۰۳۵

فیلم معرفی تکنیک های حرفه ای واردات کالا

اما بین تمام کالاهایی که اجازه ورود به کشور را دارند کدام یک از آن‌ها را باید انتخاب کنیم؟ برای شروع کار واردات چه کالاهایی مناسب‌ترین هستند؟ انتخاب درست کالا اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا این مسئله تاثیر مستقیمی بر میزان درآمد و سوددهی شما خواهد داشت. از این رو قصد داریم برای راهنمایی شما در انتخاب کالا، تکنیک‌های حرفه‌ای واردات کالا را برای شما بیان کنیم.

 

 

سه تکنیک‌ حرفه‌ای واردات محصول

در این بخش از مطلب قصد داریم سه تکنیک‌ حرفه‌ای واردات محصول را برای شما بیان کنیم. اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید شغل واردات کالا را آغاز کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما در پیدا کردن کالا از این سه تکنیک استفاده کنید.

  1. توصیه می‌شود کالای سنگین و حجیم را برای شروع کار خود انتخاب نکنید، بلکه به جای آن‌ها کالاهای کوچک و کم وزن را وارد کشور کنید.
  2. در آغاز واردات کالا هرگز به دنبال برند سازی نروید. اگر قصد دارید به عنوان مثال دستگاه اکسیژن ساز را وارد کشور کنید، توصیه می‌کنیم از برندی این دستگاه را خریداری کرده و وارد بازار کشور کنید که شناخته شده باشد؛ زیرا این‌گونه فروش این کالا برای شما به مراتب ساده‌تر خواهد بود. بعد از اینکه به عنوان واردکننده اعتماد افراد را به خود جلب کردید، می‌توانید برای برند سازی اقدام کنید.
  3. توصیه می‌کنیم برای شروع کار خود، کالاهای گران قیمت را وارد کشور کنید. منظور از گران بودن کالا این است که محصول وارداتی شما نیست به حجمی که دارد، ارزشمند باشد. به عنوان مثال اگر تصمیم دارید یک کارتن از یک محصول را وارد کنید، نباید ارزش کل کارتن ۱ میلیون تومان باشد.

بلکه باید کالایی وارد کنید که ارزش یک کارتن از آن حداقل ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان باشد؛ زیرا شما به تازگی وارد این عرصه شده‌اید و کالاهایی که قیمت پایینی داشته و ارزش کمی دارند معمولا احتمال خرابی در آن‌ها بالا بوده و حتی امکان دارد که آن محصولات کاملا بنجل و بی مصرف باشند.

سه تکنیک‌ حرفه‌ای واردات محصول

اگر کالاهای وارداتی شما گران قیمت و با ارزش باشند، با یک‌سری مشکلات اولیه درگیر نخواهد شد. پس از اینکه به اندازه کافی در بازار جا افتادید، می‌توانید جهت واردات کالاهای بسیار ارزان نیز اقدام کنید.

 

 

تکنیک‌های حرفه‌ای واردات کالا شرکت وانیکس

همان‌طور که ممکن است بدانید، واردات کالا شغل حساسی بوده که اگر پروسه مربوط به آن را به درستی طی نکنید احتمال اینکه با مشکل مواجه شده یا حتی در برخی مواقع جریمه شوید بسیار بالا خواهد بود. همین‌طور اگر یک برنامه ریزی دقیق نداشته باشید مطمئنا در طول پروسه واردات مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی خواهید شد و درنهایت امکان دارد نه تنها از واردات خود سودی نبرید بلکه ضرر نیز ببینید. از این رو بشدت توصیه می‌کنیم که برای واردات کالا از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید. شما می‌توانید به یک شرکت وارداتی و بازرگانی مراجعه کرده و پس از اینکه در زمینه واردات کالا از آن‌ها مشاوره گرفتید برای همکاری با آن‌ها اقدام کنید. فقط توجه داشته باشید که شرکت وارداتی و بازرگانی مورد نظر شما باید معتبر باشد، پرسنل آن توسط کارشناسان آموزش دیده‌ باشند و مهم‌تر از همه، آن‌ها باید واردات کالای شما را تضمین کنند.

تکنیک‌های حرفه‌ای واردات کالا شرکت وانیکس

از جمله شرکت‌هایی که نه تنها تمام این ویژگی‌ها را داشته و معتبر است بلکه می‌تواند بهترین تکنیک‌های حرفه‌ای واردات کالا را نیز برای شما بیان کند، مجموعه وارداتی و بازرگانی وانیکس است. این مجموعه به خاطر اعتبار بالا و داشتن کارمندانی حرفه‌ای و کاردان محبوبت زیادی بدست آورده است.

 

 

همین‌طور این مجموعه به شما بازرگانان عزیز یک چک تضمینی می‌دهد تا خیال‌تان را بابت پروسه واردات کالا راحت کند و این‌گونه بتوانید تمام تمرکز خود را بر روی کار خود بگذارید. از جمله خدمات مجموعه وارداتی و بازرگانی وانیکس می‌توان به واردات شال و روسری از چین، انبارداری در دبی، انبارداری در چین، واردات موبایل از چین و دبی و واردات چراغ قوه از کشور چین اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر