از ایران تا دبی چند ساعت راه است

از ایران تا دبی چند ساعت راه است

اگر به عنوان یک تاجر تازه‌کار قصد واردات کالا از دبی را دارید، اولین و اساسی‌ترین چیزی که باید در نظر بگیرید نحوه حمل‌ونقل کالاهای خریداری شده از دبی به ایران است. به همین خاطر لازم است تا مدت زمان سفر از ایران به دبی را بدانید.

 

 

مدت زمان پرواز تهران دبی

 مدت زمان پرواز تهران دبی می‌تواند بسته به عوامل زیادی مانند وضعیت آب‌وهوا، سرعت باد و مسیر پرواز تغییر کند. باتوجه‌به این عوامل، زمان واقعی پرواز بین تهران و دبی می‌تواند کمتر از ۲۴ دقیقه باشد، اما میانگین مدت‌زمان پرواز تهران دبی ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه است.

 

مدت زمان پرواز تهران دبی

 پرواز تهران به دبی

در تنظیم برنامه کاری خود برای واردات کالا از دبی اولین نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید این است که پرواز تهران دبی چند ساعت است. مدت زمان پرواز تهران – مهرآباد (THR) و دبی (DXB) حدود ۵ ساعت و ۲۵ دقیقه است. این زمان با احتساب زمان توقف در حدود ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه است. اما در حالت عادی و بدون توقف پرواز تهران به دبی حدودا یک ساعت و نیم زمان می‌برد.

 

 

 از ایران تا دبی چند ساعت راه است؟ سفر با وسایل نقلیه مختلف 

اگر اولین بار است که وارد دنیای واردات کالا شده‌اید، برای آنکه نزد طرف معامله خود اعتبار کسب نمایید، لازم است که به موقع بر سر قرارهایتان حاضر شوید. به همین خاطر باید بدانید از ایران تا دبی چند ساعت راه است تا بتوانید درست برنامه‌ریزی کنید. اینکه سفر شما از ایران به مقصد دبی چقدر زمان می‌برد، به این بستگی دارد که شما قصد دارید از چه نوع وسیله نقلیه برای سفر خود استفاده نمایید. زمان سفر با هواپیما، ماشین و کشتی با یکدیگر متفاوت است.

سفر با کشتی

کشتی‌های عبوری از خلیج‌فارس و تنگه هرمز که ایران را از شبه‌جزیره عربستان جدا می‌کند، بین بنادر ایران و بنادر کویت و امارات متحده عربی حرکت می‌کنند.

سفر با کشتی

آنها هم بار و هم مسافر را حمل می‌کنند. کشتی‌های بین ایران و قطر، بحرین و عربستان سعودی در حال حاضر فعال نیستند. با وجود خلیج‌فارس و دریای عمان در جنوب؛ ایران به آب‌های بین‌المللی دسترسی دارد.

بندر لنگه – دبی

مسیر بندر لنگه به ​​دبی یکی از مسیرهای محبوب کشتی‌ها در خلیج‌فارس است. این مسیر حدود شش ساعت زمان می‌برد و دو کشتی در این مسیر بین بندر لنگه و دبی رفت‌وآمد می‌کنند. یکی از این کشتی‌ها هم کشتی مسافربری و هم کشتی باری است. برای جزئیات بیشتر به جدول‌های زیر توجه نمایید:

 

 

بندرعباس – شارجه: روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰
شارجه – بندرعباس: روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ شب
۱۰ تا ۱۱ ساعت طول می‌کشد و هم کشتی باری و هم مسافربری است.
بندر لنگه – دبی: روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۲۲:۰۰ شب
طول دبی – بندر: روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰
۵ تا ۶ ساعت طول می‌کشد و کشتی مسافری و باری است.
بندر لنگه – دبی: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح
طول دبی – بندر: روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ساعت ۲۳:۰۰
۴:۳۰ ساعت طول می‌کشد و فقط کشتی مسافربری و بسیار سریع است.
خرمشهر – کویت: روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح
کویت – خرمشهر: روزهای یکشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح
این کشتی فقط مسافربری است.

حرکت از امارات به کویت یک روز پس از روزهای ذکر شده در بالا خواهد بود. برنامه کشتی‌ها بر اساس فصل تغییر خواهد کرد.

 

 

سفر با ماشین

اگر بخواهید کل سفر از ایران تا دبی را بدون توقف با ماشین انجام دهید:

  • رانندگی بدون توقف: ۱۴۹۸ مایل یا ۲۴۱۱ کیلومتر
  • زمان رانندگی: ۲۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

این رانندگی واقعاً طولانی است، بنابراین رانندگی بی‌وقفه چندان مناسب نیست

سفر با هواپیما

اگر برایتان سؤال پیش آمده که از ایران تا دبی با هواپیما چند ساعت است؟ برای اینکه تخمین بهتری از مدت زمان سفر به دبی به شما ارائه دهیم، به مطالب زیر دقت فرمایید:

سفر با هواپیما

فرودگاه مبدأ: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد (THR)

فرودگاه مقصد: فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB)

مدت زمان پرواز تجاری: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

بنابراین اکنون می‌توانیم در نهایت ایده‌ای از کل زمان سفر از تهران به دبی از جمله زمان صرف شده برای رسیدن به/از فرودگاه‌ها، زمان انتظار تخمینی ۲ ساعته در فرودگاه برای خطوط امنیتی TSA و انتظار در گیت و … داشته باشیم:

  • فاصله ایران تا دبی با هواپیما: حدوداً ۵ ساعت

از تهران تا دبی با هواپیما چند ساعت راهه

تخمین زدن زمان پرواز از تهران تا دبی عمدتاً به میزان بودجه و هدف شما از سفر بستگی دارد. به طور متوسط و با در نظر گرفتن زمان توقف مدت زمان این سفر حدود ۳ ساعت است.

از تهران تا دبی با هواپیما چند ساعت راهه

پرواز تهران دبی چند ساعت است

فاصله هوایی تهران تا دبی ۱۲۳۵ کیلومتر است. اگر قصد دارید برای واردات کالا از دبی با هواپیما سفر کنید، پرواز شما بین ۲ تا ۳ ساعت زمان می‌برد.

پرواز تهران دبی چند ساعت است

 فاصله تهران تا دبی

تهران با مختصات (۳۵.۶۹۴۴،۵۱.۴۲۱۵) در ایران و دبی با مختصات (۲۵.۰۶۵۷،۵۵.۱۷۱۳) در امارات متحده عربی واقع شده است. مسافت تهران تا دبی به صورت هوایی برابر با ۷۶۷ مایل معادل ۱۲۳۵ کیلومتر است. فاصله تهران تا دبی با هواپیما ماکزیمم ۵ ساعت است اما اگر می‌خواهید با ماشین شخصی به دبی بروید، فاصله  تهران تا دبی ۲۳۹۸.۴ کیلومتر است. اگر ماشین خود را با سرعت متوسط ​​۱۱۲ کیلومتر در ساعت (۷۰ مایل در ساعت) تنظیم کنید، زمان سفر ۲۱ ساعت و ۲۴ دقیقه خواهد بود.

 فاصله تهران تا دبی

 مدت پرواز تهران دبی

دبی در فاصله ۸۱۷ کیلومتری ایران قرار دارد، بنابراین اگر با سرعت ثابت ۵۰ کیلومتر در ساعت سفر کنید، می‌توانید در ۴۶ ساعت و ۸ دقیقه به دبی برسید. زمان سفر شما به دبی ممکن است به دلیل سرعت اتوبوس، سرعت قطار یا بسته به‌وسیله نقلیه‌ای که استفاده می‌کنید متفاوت باشد. اما اگر بپرسید با هواپیما از تهران تا دبی چند ساعت است؟ باید بگوییم مدت پرواز تهران دبی شما بین ۲ تا ۵ ساعت به طول می‌انجامد.

 

 

زمان پرواز دبی به تهران

زمان پرواز دبی به تهران با احتساب تأخیرها و معطلی در فرودگاه بین ۲ تا ۵ ساعت طول می‌کشد.

زمان پرواز دبی به تهران

مسافت ایران تا دبی با هواپیما

اگر قصد دارید از طریق ایرلاین به دبی سفر کنید، شاید بهتر باشد که بدانید مسافت ایران تا دبی با هواپیما ۱۲۳۵ کیلومتر است و این سفر حدوداً ۵ ساعت زمان می‌برد. با دانستن زمان پرواز می‌توانید به راحتی برنامه کاری خود را تنظیم کنید.

مسافت ایران تا دبی با هواپیما

 

فاصله دبی تا ایران

فاصله دبی تا ایران به طور تقریبی و بدون درنظرگرفتن موانع و انحنای جاده بیش از ۸۱۷ کیلومتر است. فاصله دبی تا تهران با هواپیما حداکثر در ۵ ساعت طی می‌شود.

فاصله دبی تا ایران

 

فاصله ایران تا دبی

مجموع فاصله خطوط مستقیم بین دبی و ایران ۸۱۷ کیلومتر  و ۸۰۰ متر است. فاصله ایران تا دبی بر اساس مایل ۵۰۸.۲ است. این مسافت یک خط مستقیم است و بنابراین مسافت واقعی سفر بین دبی و ایران ممکن است بیشتر باشد یا به دلیل انحنای جاده متفاوت باشد.

فاصله ایران تا دبی

 

فاصله ایران تا امارات

نزدیک‌ترین فاصله ایران تا امارات از بندرعباس می‌گذرد که برابر با ۱۸۲ کیلومتر است و ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان می‌برد تا از بندرعباس به امارات برسیم.

فاصله ایران تا امارات

معرفی شرکت بازرگانی وانیکس

همان گونه که ملاحظه نمودید، سفر به دبی برای واردات کالا سختی‌های خاص خود را دارد. در اینجا است که نقش شرکت‌های بازرگانی واسطه بسیار برجسته می‌شود. شما می‌توانید با عقد قرارداد با یک شرکت بازرگانی واسطه سختی‌های سفر به دبی را برای خودتان آسان کنید.

شرکت بازرگانی وانیکس به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های واسطه در حوزه واردات کالا از دبی است. این شرکت با داشتن کارشناسان و مشاوران مجرب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. پس از عقد قرارداد با این شرکت دیگر لازم نیست پیگیر این باشید که فاصله تهران تا دبی با هواپیما چند ساعت است؟ وانیکس همه کارها را خودش انجام می‌دهد.

امیدواریم که با خواندن این صفحه از سایت شرکت بازرگانی وانیکس جواب سوالاتی همچون مدت زمان پرواز تهران دبی – پرواز تهران به دبی – از ایران تا دبی چند ساعت راه است – پرواز تهران دبی چند ساعت است – فاصله تهران تا دبی – ساعت الان دبی – مدت پرواز تهران دبی – زمان پرواز دبی به تهران – اختلاف ساعت ایران و دبی – زمان پرواز تهران دبی – از تهران تا دبی با هواپیما چند ساعت راهه – فاصله تهران تا دبی با هواپیما چند ساعت است – ساعت دبی الان – فاصله دبی تا ایران – فاصله تهران تا دبی با هواپیما – مدت زمان پرواز دبی تهران – پرواز تهران به دبی چند ساعت است – فاصله ایران تا دبی – پرواز دبی به تهران چند ساعت است – فاصله دبی تا تهران با هواپیما – پرواز تهران تا دبی چند ساعت است – فاصله هوایی تهران تا دبی – نزدیکترین شهر ایران به دبی – از دبی تا تهران با هواپیما چند ساعته – مدت زمان پرواز دبی به تهران – از تهران تا دبی با هواپیما چند ساعت است – تهران تا دبی چند ساعت – طول پرواز تهران دبی – مدت زمان پرواز تهران به دبی – از تهران تا دبی با هواپیما چند ساعته – مسافت تهران تا دبی – از تهران تا دبی چند ساعت است – مسافت دبی تا تهران – فاصله ایران تا دبی با هواپیما – از ایران تا دبی با هواپیما چند ساعت است – تا دبی چند ساعت راه است – مسافت ایران تا دبی با هواپیما – فاصله ایران تا امارات – فاصله تهران تا دبی چند کیلومتر است – مسافت هوایی تهران تا دبی – مسافت تهران تا دبی با هواپیما و فاصله زمانی تهران تا دبی با هواپیما را گرفته باشید.

2 دیدگاه برای “از ایران تا دبی چند ساعت راه است

  1. علی سینا ابطحی گفته:

    زمان پرواز از فرودگاه مهرآباد تا دبی فقط برای مسافرت توریستی چقدر است؟

    • تیم تولید محتوا وانیکس گفته:

      سلام و درود
      داخل محتوا مدت زمانش گفته شده سینا جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر