واردات گوشی موبایل از چین

واردات گوشی از چین

کشور چین انواع مختلف موبایل‌ها را با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کند. به همین خاطر تجار از سراسر جهان جهت واردات موبایل از کشور چین اقدام می‌کنند؛ زیرا آن‌ها قادر خواهند بود با خرید موبایل از این کشور و سپس فروش آن در کشور مورد نظر خود سود بسیار بالایی به دست بیاورند. اگر تصمیم داریم برای واردات گوشی از چین اقدام کنید، در ادامه برای راهنمایی کردن شما مراحل خرید موبایل از کشور چین و وارد کردن آن به کشورمان ایران را آورده‌ایم.

 

 

روش‌های خرید عمده موبایل از چین

روش‌های گوناگونی جهت خرید عمده گوشی از کشور چین وجود دارد که شما قادر خواهید بود با هر کدام از آن روش‌ها برای خرید عمده این کالا اقدام کنید. در ادامه توضیحات مختصری درباره روش‌های خرید موبایل از کشور چین برای شما بیان می‌کنیم.

روش‌های خرید عمده موبایل از چین
روش‌های خرید عمده موبایل از چین

۱.    خرید موبایل از چین به صورت مستقیم

برای خرید مستقیم موبایل نیاز است به این کشور پر جمعیت سفر کنید و سپس بازار‌ها و سایر عمده فروشی‌های موبایل را بررسی کرده و با آن‌ها آشنا شوید. در این روش نیاز است تامین کننده معتبری که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد پیدا کنید و موبایل‌های اصلی را از وی خریداری کنید.البته قابل توجه است که پیدا کردن یک تامین کننده معتبر نیازمند تجربه در این حوزه است؛ زیرا اگر شما به اندازه کافی تجربه نداشته باشید، امکان دارد یک تامین کننده معتبر پیدا نکرده، یا با اشخاصی کلاه بردار مواجه شوید که موبایل‌های فیک را به شما تحویل می‌دهند. این افراد درنهایت موجب ضرر دیدن شما می‌شوند.اگر فکر می‌کنید که تجربه کافی در این زمینه ندارید، حتماً در رابطه با تامین کنندگان و همین‌طور بازار‌های عمده فروشی کشور چین تحقیق کرده و اطلاعاتی جمع آوری کنید. شما همین‌طور می‌توانید از شرکت‌های وارداتی و بازرگانی که از پرسنل با تجربه و حرفه‌ای برخودار هستند کمک بگیرید.

 

 

۲.    خرید آنلاین موبایل از کشور چین

اگر امکان سفر کردن به کشور چین را نداشته یا فکر می‌کنید که به اندازه کافی تجربه ندارید و بازارهای عمده‌فروشی را نمی‌شناسید، یک روش ساده خرید موبایل از چین وجود دارد و آن هم خرید آنلاین کالاهایی هم‌چون موبایل از وب‌سایت‌های معتبر است. همان‌طور که می‌دانید، از سراسر جهان برای کالاهای چین تقاضا وجود دارد، از این رو این کشور سایت‌های معتبر بسیاری جهت ارائه دادن کالاهای مختلف خود به وجود آورده است. از جمله این وب‌سایت‌های معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Made in chian
  • Shin
  • Banggood
  • Alibaba

شما قادر خواهید بود به سادگی از این سایت‌ها خرید کنید. ولی نکته حائز اهمیت در رابطه با خرید آنلاین این بوده که نیاز است توانایی تشخیص دادن یک تامین کننده معتبر را که محصولاتی اصل و با کیفیت ارائه می‌دهد، داشته باشید. قابل توجه است که همیشه در تجارت الکترونیک امکان دارد افرادی سودجو وجود داشته باشند، این اشخاص به شما وعده محصولات با کیفیت و اصل را می‌دهند، اما در نهایت محصولات فیک و بی کیفیتی عرضه می‌کنند.

نکته: در این روش خرید، چون توانایی دسترسی به محصول وجود ندارد، نیاز است بسیار دقیق اطلاعات را در مورد شخص تامین کننده بررسی کنید.

۳.    خرید عمده موبایل از چین با واسطه

یکی از بهترین روش‌های خرید عمده موبایل از چین، خرید کردن با واسطه است. این راه برای اشخاصی که در حوزه خرید محصولات گوناگون از کشور چین دارای تجربه کافی نبوده، یا اطلاعاتی در رابطه با تامین کنندگان و همین‌طور بازارهای عمده فروشی این کشور ندارند، بسیار مناسب بوده و این افراد قادر خواهند بود خرید خود را به مجموعه‌های وارداتی و بازرگانی واگذار کنند. توجه داشته باشید که شما باید از میان انواع شرکت‌های بازرگانی، یکی از معتبر‌ترین و متخصص‌ترین آن‌ها را پیدا کنید تا واردات شما را به بهترین شکل به انجام برسانند. اگر قصد واردات گوشی از چین با واسطه را دارید اما نمی‌دانید باید به کدام مجموعه مراجعه کنید که هنگام سپردن همچین کار حائز اهمیتی به آن‌ها خیالتان راحت باشد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

 

 

مراحل واردات موبایل از چین

همان‌گونه که قبل‌تر برای شما بیان کردیم، روش‌های گوناگون و بسیاری برای خرید موبایل از چین وجود دارد. اما به صورت کلی مراحل یکسان است. جهت آشنایی بیشتر شما در ادامه مراحل را به طور مختصر برای شما بیان کرده‌ایم.

مراحل واردات موبایل از چین
مراحل واردات موبایل از چین

۱.    یافتن تامین کننده

برای خرید موبایل از کشور چین نیاز است در ابتدا یک تامین کننده معتبر بیابید. برای پیدا کردن چنین شخصی شما قادر خواهید بود به بازار‌های عمده فروشی در این کشور پر جمعیت یا به نمایشگاه‌هایی که به صورت سالانه در کشور چین برگزار می‌‌‌‌شوند رفته و در در این محل‌ها به طور مستقیم با اشخاص تامین کننده صحبت کرده و در رابطه با تجهیزات و همین‌طور شرایط خرید خود مطالبی بیان کنید. توصیه می‌شود یک فهرست از اشخاص تامین کننده تهیه کرده تا این‌گونه بتوانید به مراتب بهتر آن‌ها را با یگدیگر مقایسه کنید.

۲.    درخواست نمونه از شخص تامین کننده

پس از پیدا کردن یک شخص تامین کننده معتبر مطمئن شوید که از وی یک نمونه از کالای مد نظر خود درخواست می‌کنید. با انجام این کار خیال شما راحت خواهد شد تا محصولاتی که دریافت می‌کنید اصل بوده و از کیفیت بالایی برخودار هستند. در نهایت از خرید کردن از این تامین کننده نه تنها پشیمان نشده بلکه با خرید کالاها و سپس فروش آن‌ها در کشور مد نظرتان سود بسیاری بدست خواهید آورد.

۳.    بستن قرار دارد

در این مرحله توصیه می‌کنیم از یک وکیل کمک بگیرید تا در متن قرارداد تمام خواسته‌های شما را به صورت دقیق ذکر کرده و خدایی نکرده حق شما ضایع نشود. به عنوان مثال بندهایی در رابطه با شرایط باطل کردن قرارداد، زمان قرارداد، روش مورد نظر جهت پرداخت و تعهد دادن در صورت آسیب دیدن. این کار موجب می‌شود در طی پروسه خرید از شخص تامین کننده به هیچ مشکلی بر نخورید.

۴.    پرداخت

جهت خرید موبایل از کشور چین نیاز است ۳۰ درصد هزینه کلی را پیش از ارسال موبایل به کشور مد نظر بپردازید و مابقی هزینه را هنگامی که محصولات به کشور مقصد رسید و آن‌ها را تحویل گرفتید، پرداخت کنید. این روند معمولی مربوط به پرداخت هزینه خرید کردن هر نوع محصولی است. اگر متوجه شدید که خارج از این قائده از شخص شما پرداختی درخواست شد، توصیه می‌شود تحقیق کاملی در رابطه با این امر انجام دهید.

۵.    انتخاب کردن روش حمل و نقل

برای حمل و نقل محصولات خود از کشور چین به کشور مد نظر روش‌های گوناگونی همچون: حمل و نقل از راه هوایی، حمل و نقل از راه دریایی و حمل و نقل از راه پست وجود دارد. برای حمل و نقل محصولاتی با حجم کم توصیه می‌شود از روش حمل و نقل هوایی استفاده کنید. قابل توجه است که این راه هزینه بالاتری در مقایسه با راه‌های مختلف حمل و نقل دارد. ولی در کوتاه‌ترین تایم محصول را به کشور مد نظر جابه‌جا می‌کند.

حمل بار به روش دریایی برای محصولاتی مناسب است که حجم و همین‌طور اندازه بزرگی دارند. هزینه مربوط به این راه در مقایسه با روش هوایی به مراتب کمتر بوده، ولی تایم زیادی جهت تحویل محصول نیاز است. در راه حمل و نقل از راه پست و باربری هم محصولات از راه زمینی به مقصد ارسال می‌شوند و این روش به طبع به تایم زیادی نیازمند است.

ترخیص موبایل از چین  

بعد از ارسال کردن محصولات به کشور مورد نظر نیاز است آن‌ها را از گمرک کشور تحویل بگیرید. این مرحله یعنی مرحله ترخیص گوشی از گمرک آخرین قدم جهت واردات گوشی از چین بوده و به این امر نیز توجه کنید که باید تمام مدارک مربوط به خرید و همین‌طور ارسال موبایل از کشور چین را با خود به همراه داشته باشید.

ترخیص موبایل از چین  
ترخیص موبایل از چین

علاوه بر این باید با قوانین و مقررات مربوط به ترخیص کالا به خوبی آشنا باشید. توصیه می‌کنیم در این مرحله از یک فرد کار بلد و متخصص در این حوزه کمک بگیرید، تا در هنگام ترخیص این کالا مشکلاتی برای شما رخ ندهد.

مشکلات مربوط به واردات گوشی برای وارد کننده موبایل از چین

مطمئنا اطلاع دارید که برای واردات موبایل از کشور چین نیاز است کارت بازرگانی و همین‌طور ثبت سفارش داشته باشید، البته این تنها دغدغه اشخاص تاجر و بازرگانان در حوزه واردات محصول نیست بلکه حتما باید هزینه‌های مربوط به گمرک را هم بپردازند.

همه این موارد به جای خود، ولی آشنایی نداشتن با تامین کنندگان محصول مد نظر در کشور چین و همین‌طور هزینه‌های مربوط به حمل و نقل محموله و چگونگی رسیدن سفارش به محل مورد نظر، دغدغه حائز اهمیتی است که به ویژه اشخاص تازه وارد در این زمینه را دچار یاس و همین‌طور ناامیدی کرده است.

هیچ نیازی به نگرانی وجود ندارد، شما قادر خواهید بود با کمک گرفتن از یک شرکت بازرگانی و وارداتی فعال و معتبر در این حوزه، به آسانی واردات موبایل از کشور چین را به انجام برسانید. در ادامه با ما همراه باشید تا دلایلی که باید از یک مجوعه وارداتی و بازرگانی کمک بگیرید را برای شما بیان کنیم.

چرا باید از واردکننده موبایل از چین کمک بگیریم؟

همانطور که برای شما بیان کردیم، واردات موبایل از چین دارای مراحل مشخصی بوده و هر یک از این مراحل جزئیات بسیاری دارد. شما برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید، باید با تمام این مراحل و جزئیات آن آشنایی کامل داشته باشید. همان‌طور که ممکن است بدانید واردات کالا شغل بسیار حساسی است و با کوچک‌ترین اشتباه در آن امکان دارد جریمه شده و مجبور به پرداخت هزینه‌‌های کاملا اضافی بشوید.

این‌گونه در نهایت نه تنها از واردات کالا سودی نمی‌برید بلکه ضرر نیز می‌بینید. اکنون تصور کنید که با مراحل واردات آشنایی کامل داشته و براساس یک برنامه مشخص و اصولی پیش می‌روید، مطمئنا نه تنها جریمه نشده و با هزینه‌های کاملا اضافی مواجه نمی‌شوید، بلکه ممکن است هزینه‌‌های شما با انجام کارها به صورت درست و اصولی و کمک گرفتن از یک کارشناس در زمینه واردات به مراتب کمتر نیز شود.

به همین دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم از کارشناسان کمک بگیرید؛ زیرا آن‌ها می‌دانند که باید چه کاری را در چه زمانی انجام دهند تا نتیجه خوبی بگیرند. یکی از مراحل بسیار حساس و مهم در پروسه واردات، ترخیص کالا است. شما به هیچ عنوان نباید در این مرحله اشتباهی مرتکب شوید؛ زیرا مرحله بسیار حائز اهمیتی است و امکان دارد با کوچک‌ترین اشتباه از طرف شما، ترخیص کالا به تعویق بیفتد، جریمه شوید یا با هزینه‌های اضافی مواجه شوید.

این تنها یکی از مراحل حساس پروسه واردات است. اگر هم اکنون تصمیم دارید جهت انجام واردات از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید، اما نمی‌دانید که باید دقیقا به کدام مجموعه وارداتی مراجعه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

وانیکس، واردکننده موبایل از چین

اگر قصد دارید جهت واردات گوشی از چین از کارشناسان در این حوزه کمک گرفته و با یک مجموعه وارداتی و بازرگانی فعال و حرفه‌ای همکاری کنید، نیاز است بدانید که مجموعه‌های خیلی زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند و شما به هیچ عنوان نباید به همه آن‌ها اعتماد کرده و کار خود را به آن‌ها واگذار کنید؛ زیرا واردات گوشی از کشوری مانند چین کار حساس و همین‌طور حائز اهمیتی است و شما باید تنها به اشخاص کارشناس و حرفه‌ای اعتماد کرده و همچین کار مهمی را به آن‌ها بسپارید تا خیال‌تان نیز راحت باشد.

اگر در انتخاب دقت نکنید و  این کار را به یک مجموعه رندوم بسپارید، امکان دارد آن مجموعه معتبر و کاردان نبوده و واردات کالای شما را کاملا غلط و اشتباه انجام دهد. از این رو شما نیاز است کار خود را به متخصصان بسپارید تا در نهایت نه تنها جریمه نشده و ضرری نکرده باشید بلکه در سایر هزینه‌ها و همچنین تایم‌تان هم صرفه جویی شده باشد.

از جمله شرکت‌هایی که نه تنها معتبر بوده و کارمندان آن توسط کارشناسان آموزش دیده‌اند، بلکه واردات محصول شما را هم تضمین می‌کند می‌توان به مجموعه وارداتی و بازرگانی وانیکس اشاره کرد. این مجموعه علاوه بر ارائه دادن خدمات در حوزه واردات موبایل از چین، در حوزه‌های بسیار دیگری نیز به بازرگانان و اشخاص واردکننده خدمت رسانی می‌کند.

این شرکت به بیش از هزاران شخص و همین‌طور سازمان در راستای واردات محصول از دبی، واردت محصول از چین، حمل و نقل خرده بار، انبارداری در چین و همین‌طور انبارداری در کشور امارات کمک کرده است. این شرکت همین‌طور قادر است در ارسال کردن حواله‌های گوناگون هم به شما مراجعه کنندگان عزیز کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر