واردات گوشی از دبی؛ نوعی واردات که سود کلانی را به همراه دارد

واردات گوشی از دبی

وانیکس تا اطلاع ثانوی واردات گوشی انجام نمی‌دهد

چرا برای واردات کالا، تلفن‌های همراه را انتخاب کنیم؟

بسیاری پیش از انواع واردات گوشی از دبی این سوال را از خود می‌پرسند که چرا برای واردات باید گوشی را انتخاب کرد؟ برای این سوال، پاسخ‌های مختلفی وجود دارد. یکی از جواب‌ها برای این سوال، امکان دریافت سود مناسب در این زمینه است.

 

 

با توجه به تفاوت زیاد قیمت تلفن‌های همراه، واردات آن‌ها از دبی می‌تواند سودی به اندازه قیمت همان تلفن را به همراه داشته باشد. به همین خاطر، بسیاری از بازرگانان و فعالان کسب و کارها ترجیح می‌دهند که برای انجام واردات از دبی، تلفن‌های همراه را انتخاب کنند.

چرا برای واردات، تلفن‌های همراه را انتخاب کنیم؟

نکته دیگری که درباره انجام واردات از تلفن‌های همراه وجود دارد این است که شما برای ارسال آن‌ها به ایران زحمت کمتری را می‌کشید. به دلیل حجم کمتر گوشی، می‌توان تعداد بیشتری از آن‌ها را در یک کامیون ترانزیت یا واگن قطار قرار داد. به همین خاطر، با افزایش تعداد کالاها، سود شما نیز به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد.

آیا دبی شهری مناسب برای انجام واردات گوشی است؟

پیش از انجام واردات گوشی از دبی دو سوال مطرح می‌شود. اولین سوال این است که “چرا واردات گوشی را انتخاب کنیم؟” و دومین سوال مربوط به کشوری است که قصد واردات از آن را داریم. در نظر داشته باشید که برای انجام واردات گوشی باید به کشور مبدا توجه بسیاری کرد. بسیاری از تلفن‌های همراه دارای رام مخصوص هستند. به این صورت که اگر شما تلفنی را از دبی خریداری کنید، رام آن تلفن برای کشور امارات است. اما اگر همان تلفن را از کشوری مانند هند خریداری کنید، تلفنی با رام هند را دریافت خواهید کرد.

آیا دبی شهری مناسب برای انجام واردات گوشی است؟

در نظر داشته باشید که برای انجام واردات، بیشتر تلفن‌ها از هند و کشورهای حاشیه خلیج فارس تهیه می‌شوند. در این میان، همواره پایدارترین و گران‌ترین رام‌ها برای کشور امارات هستند. همچنین گوشی‌های این کشور آپدیت‌های سریع‌تری را دریافت می‌کنند. از جمله دیگر دلایل برای اینکه چرا دبی را برای وادات گوشی انتخاب کنید، به راحتی انتقال آن‌ها به ایران می‌توان اشاره کرد. در نظر داشته باشید که در دبی شما می‌توانید به راحتی کلاهای مد نظر خود از چهار روش هواپیما، راه‌آهن، کامیون ترانزیت و لنج به ایران ارسال کنید. در صورتی که اگر واردات را از کشوری مانند هند انجام دهید، هزینه‌ها و روش‌های ارسال کالا برای شما بسیار متفاوت خواهد بود.

واردات کدام گوشی‌ها سودآوری مناسبی دارد؟

اگر به دنبال این هستید که از واردات گوشی از دبی سود بالایی کسب کنید، باید ابتدا با برندهایی که با واردات از دبی سودآوری مناسبی دارند، آشنا شوید. به طور کلی می‌توان گفت که با انجام واردات تلفن‌های همراهی که داخلی ایران نمایندگی ندارند، درآمد مناسبی را برای شما خواهد داشت.

واردات کدام گوشی‌ها سودآوری مناسبی دارد؟

از جمله تلفن‌های همراه پرسود برای انجام واردات از دبی می‌توان به گوشی‌های اپل اشاره کرد. در نظر داشته باشید که تلفن‌های همراه اپل دارای ریجن و پارت‌نامبرهای خاصی هستند که منطقه گوشی از روی آن‌ها مشخصص می‌شود. به عنوان مثال تلفن‌های امارات، دارای پارت نامبر AE هستند. همچنین تلفن‌های همراه برند سامسونگ نیز درآمد و سود مناسبی را برای شما به همراه خواهند داشت. لازم به ذکر است که درست مانند تلفن‌های اپل، گوشی‌های سامسونگ نیز دارای پارت‌نامبر و رام مخصوص امارات هستند.

روش‌های ارسال تلفن همراه از دبی به ایران

برای واردات از کشور از دبی راه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند. از جمله این روش‌ها می‌توان به این اشاره کرد که شما می‌توانید کالاهای خود را از طریق کشتی و لنج به ایران ارسال کنید. دومین راه نیز مربوط به مسیرهای زمینی می‌شود. لازم به ذکر است که معمولا حمل و انتقال کالاهایی که دارای باطری هستند و احتمال انفجار در آن‌ها وجود دارد، توسط هواپیما ممنوع است. اما در برخی موارد می‌توان این کار را انجام داد. هرچند که توصیه می‌کنیم روش دیگری را برای ارسال کالا به ایران انتخاب کنید. در ادامه با روش‌های دیگر انجام و ارسال واردات گوشی از دبی آشنا می‌شویم.

 

 

روش آبی واردات

روشی آبی یکی از رایج‌ترین روش‌های ارسال کالا، مخصوصا کالاهای الکترونیکی مانند تلفن همراه از دبی به ایران است. کشتی‌ها و لنج‌های مختلفی در بنادر دبی وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید با کمک آن‌ها بارهای الکترونیکی خود را وارد ایران کنید.

برای ارسال گوشی از دبی به ایران از طریق مسیر آبی مزایا و معایبی وجود دارد. از جمله مزایای این کار می‌توان به این مورد اشاره کرد که هزینه کمتری برای ارسال کالا از شما دریافت می‌شود. در عین حال، طولانی‌تر بودن بازه دریافت کالا در ایران نسبت به هواپیما نیز از جمله معایب این روش ارسال است.

روش زمینی واردات

در نظر داشته باشید که برای انجام ارسال گوشی از دبی به ایران می‌توان از طریق مسیرهای زمینی نیز اقدام کرد. این روش را می‌توان روشی مقرون به صرفه برای انجام واردات دانست. در عین حال ممکن است بنا به برخی دلایل احتمالی، بازه تحویل کالای شما در ایران طولانی شود.

برای ارسال کالا از دبی به ایران با روش زمینی، دو نوع شیوه ارسال پیش روی شما قرار دارد. اولین روش، استفاده از کامیون‌های ترانزیت است. در نظر داشته باشید که کامیون‌های ترانزیت به شما این امکان را می‌دهند تا از طریق کشورهای ثالت، بتوانید کالای خود را وارد ایران کنید. همچنین این کار را می‌توان از طریق راه‌آهن نیز انجام داد.

آیا برای انجام واردات گوشی از دبی باید گمرکی پرداخت کرد؟

برای واردات گوشی از دبی شما نیاز دارید تا هزینه‌های مختلفی را به عنوان گمرکی و مالیات پرداخت کنید. پرداخت هزینه واردات تلفن همراه از دبی به ایران از سه بخش تشکیل شده است که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود:

  • هزینه اولیه واردات که به آن گمرکی نیز گفته می‌شود
  • هزینه مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیت علی‌الحساب

آیا برای انجام واردات گوشی از دبی باید گمرکی پرداخت کرد؟

برای این کار، در ابتدای ورود تلفن به ایران، از شما هزینه گمرکی دریافت می‌شود. این هزینه ۵ درصد از قیمت تلفن‌های وارداتی شما را شامل می‌شود. البته این نرخ در هر هفته دارای نوسان است و باید در آن تاریخ، نرخ دقیق را استعلام بگیرید.

در ادامه شما باید مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنید. این مالیات ۹ درصد از هزینه کل گوشی‌ها را شامل می‌شود. در آخر نیز بر طبق قانون کشور، باید ۴ درصد از هزینه کل گوشی‌ها را به عنوان مالیات علی‌الحساب پرداخت کرد.

آیا می‌توان برای واردات گوشی از دبی از ارز نیمایی استفاده کرد؟

دولت ایران این امکان را به بازرگانان و فعالان کسب و کار تلفن‌های همراه می‌دهد تا بتوانند تلفن‌های همراه مد نظر خود را با ارز نیمایی یا همان دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد ایران کنند. اما برای این کار محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، شما برای استفاده از ارز نیمایی برای واردات تلفن همراه باید تلفن‌هایی را انتخاب کنید که ارزشی کمتر از ۳۰۰ دلار دارند. در غیر این صورت، این ارز به شما تعلق نخواهد گرفت.

آشنایی با سامانه همتا و ۱۲۴ برای انجام واردات گوشی از دبی

در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از واردات غیرقانونی تلفن همراه در ایران، سامانه‌هایی وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توان قانونی بودن تلفن همراه را ثبت کرد. در صورتی که تلفن شما قانونی نباشد، پس از یک ماه استفاده در ایران، آن تلفن مسدود خواهد شد.

سامانه ۱۲۴، سامانه‌ای است که برای افزایش شفافیت در خصوص قیمت کالا و خدمات آن‌ها، مردم از آن استفاده می‌کند. شما برای تعیین قیمت تلفن همراه خود و ثبت آن در همتا می‌توانید از این سامانه استفاده کنید. در ادامه نوبت به سامانه همتا می‌رسد. سامانه همتا، سامانه‌ای برای مبارزه با واردات غیرقانونی تلفن همراه است که در آن، تمام تلفن‌های همراه واردات ثبت خواهند شد. در نظر داشته باشید که در این سامانه باید شماره IMEI تلفن‌های همراه ثبت شوند تا بتوان از آن‌ها در داخل کشور استفاده کرد.

انجام واردات گوشی از دبی با خدمات بازرگانی وانیکس

واردات تلفن‌های همراه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سود مناسبی را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که در میان این راه ممکن است مشکلاتی گریبان‌گیر شما شوند. از جمله این مشکلات می‌توان به عدم ترخیص کالا از گمرک اشاره کرد. به همین خاطر بهتر است برای واردات گوشی از دبی از خدمات یک مجموعه مجرب در این زمینه استفاده کنید.

ما در مجموعه وانیکس به شما این امکان را می‌دهیم تا خدمات بازرگانی و واردات خود از کشورهای مختلفی به‌خصوص امارات و شهر دبی را با کمترین دردسر ممکن انجام دهید. برای این کار تنها کافیست با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر