واردات گل مصنوعی از چین و دبی با وانیکس

واردات گل مصنوعی

برای واردات گل مصنوعی بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۹۱۹۴۷۹۴۶۶۷ – ۰۲۱۵۲۱۶۷۰۰۰

گل‌های طبیعی برای آراستن مکان‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما به کار بردن آنها دردسرهایی دارد. گل‌های طبیعی، باید در مقابل نور خورشید باشند و نیاز به مراقبت و آبیاری مداوم دارند؛ همچنین پس از مدتی طراوت و تازگی خود را از دست می‌دهند و پژمرده می‌شوند. برای همین بسیاری از افراد استفاده از گل‌های مصنوعی را ترجیح می‌دهند. انواع گل و میوه مصنوعی در ایران از بازار فروش خوبی برخوردار است. چنانچه قصد واردات انواع گل‌های مصنوعی ازچین و دبی را دارید.

 

 

چگونه می‌توانیم هزینه واردات گل مصنوعی را کاهش دهیم؟

چگونه می‌توانیم هزینه واردات گل مصنوعی را کاهش دهیم؟

بخشی از هزینه‌ها، هزینه‌های گمرکی هستند که در طی پروسه ترخیص، از صاحبان کالا دریافت می‌شوند. این هزینه گمرکی به جنس و نوع کالا بستگی دارد. طبق قوانین، واردات کالا به صورت مجموعه‌‌ای از قطعات، هزینه پایین‌تری خواهد داشت. بنابراین یکی از راه‌های کاهش هزینه واردات گل مصنوعی، سرمایه‌گذاری روی تعداد محدود است. بعد از آن می‌توانید بخش‌های مختلف آن را سر هم کنید و به فروش برسانید.

تا چه اندازه با مراحل واردات گل مصنوعی آشنایی دارید؟

اگر واردات گل مصنوعی از چین و دبی را به بالا رفتن از یک ساختمان سه طبقه تشبیه کنیم؛ شما در ابتدا باید از طبقه اول بالا بروید. اما پیش از ورود به ساختمان لازم است که یک پیش آگاهی درباره ساختار طبقات و چگونگی پیمودن آن‌ها داشته باشید.

پله‌های طبقه اول شامل اقداماتی هستند که در قبل از سفر به مقصد تجاری و خرید محصولات انجام می‌شوند:

تا چه اندازه با مراحل واردات گل مصنوعی آشنایی دارید؟

 

 

 

  1. دریافت کارت بازرگانی

همانطور که می‌دانید کارت بازرگانی مجوزی است که به بازرگانان اجازه واردات و صادرات کالا در سطح بین‌‍المللی می‌دهد. برای دریافت این کارت به مدارکی که عدم سوء ‌سابقه و هویت شما را نشان دهد نیاز دارید.

  1. انتخاب کالا

برای کسب سود بالا از طریق واردات محصول، لازم است که کالای مناسب را در زمان مناسب وارد کنید. برای شناسایی محصولاتی که در سال‌های اخیر بیشترین واردات را داشته‌اند، می‌توانید از اطلاعات موجود در سایت‌‌های گمرک و صادرات و واردات کمک بگیرید.

نکته حائز اهمیت دیگر‌‌‌‌، بررسی قیمت فروش رقبا و مقایسه آن با قیمت تخمینی خودتان برای فروش است. ممکن است یک کالای پرتقاضا را به کشور وارد کنید اما به علت تفاوت قیمت زیاد با رقبا، سود چندانی نداشته باشید.

  1. دریافت مجوزها

برای اینکه از مجاز بودن واردات کالاهای انتخابی مطمئن شوید، لازم است که لیست ممنوع وارداتی را به دقت بررسی نمائید. اگر کالای مورد نظر شما در لیست ممنوع باشد، اجازه ترخیص از گمرک نخواهد داشت.

  1. یافتن تامین کننده واجد شرایط

بعد از اینکه کالای خود را انتخاب کردید و مجوزهای لازم برای واردات کالا را کسب نمودید، بهتر است که برای یافتن فروشنده معتبر اقدام کنید.

 

 

برای یافتن فروشنده‌های معتبر می‌توانید از چند شیوه استفاده کنید:

  • از افرادی که سابقه واردات محصول مورد نظر را دارند، کمک بخواهید. استفاده از تجربه‌ دیگران باعث می‌شود که اشتباهات آنها را انجام ندهید و امکان ضررهای مالی کاهش پید کند.
  • از طریق فضای مجازی و سایت‌های معتبر فروشنده را بیابید. البته این را هم در نظر داشته باشید که بعضی از اوقات قابلیت‌ و کاربرد محصول در فضای مجازی اندکی بزرگنمایی دارد؛ یعنی ممکن است محصول تولیدی با آن چیزی که فروشنده در فضای مجازی نشان می‌دهد، تفاوت‌هایی داشته باشد.
  • در نمایشگاه‌های بین‌المللی، با فروشندگان و کمپانی‌های مختلف آشنا شوید. حضور مستقیم در نمایشگاه‌ها برای انتخاب محصول، یک مزیت بزرگ دارد؛ آن هم اینکه می‌توانید اجناس را مشاهده کنید و مزایا و معایب تولیدات فروشنده‌های مختلف را از نظر بگذرانید.
  • از شرکت‌های خدمات بازرگانی کمک بخواهید. کارشناسان خبره شرکت‌های تجاری با سال‌ها تجربه در زمینه واردات انواع محصول، به راحتی می‌توانند فروشنده مناسب را بیابند. علاوه بر یافتن فروشنده معتبر، می‌توانید انجام پروسه واردات را نیز بر عهده کارشناسان شرکت بگذارید.

پله‌های طبقه بعدی در کشور مقصد قرار دارد. برای انجام مراحل زیر می‌توانید در کشور مقصد حضور یابید یا نماینده‌ای را از طرف خودتان بفرستید.

  1. مذاکره با فروشنده

بعد از یافتن فروشنده معتبر و حضور در کشور مقصد، باید برای عقد قرارداد و خرید محصولات اقدام کنید. در یک جلسه تمام انتظارات و خواسته‌هایتان از محصولات را به اطلاع فروشنده حقیقی یا حقوقی می‌رسانید. تمام این اطلاعات در فاکتوری ثبت می‌شود تا در صورت هر گونه عدم تطابق، امکان پیگیری آن وجود داشته باشد.

  1. واریز مبلغ

طبق توافقی که با فروشنده داشتید درصدی از مبلغ کالا را پرداخت می‌کنید تا محموله به گمرک ارسال شود. برای پرداخت این مبلغ می‌توانید از سیستم‌های بانکی که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند، استفاده کنید.

 

 

  1. حمل و نقل

در نهایت باید با توجه به شرایط، بهترین شیوه برای حمل کالا را انتخاب کنید. روش‌ و هزینه‌ی حمل و نقل کالا به کشورهای مقصد و مبدا وابسته است؛ پیشنهاد می‌شود درباره‌ی آن‌ها به خوبی تحقیق کنید تا به هزینه و ریسک‌های هر کدام واقف باشید.

 در نهایت برای رسیدن به طبقه نهایی لازم است که مراحل ترخیص و پرداخت‌های گمرکی را انجام دهید.

  1. پرداخت گمرکی

برای واردات محموله باید مبلغی را به گمرک بپردازید؛ این مبلغ توسط دولت دریافت می‌شود و بخشی از درآمد کشور را تشکیل می‌دهد. هزینه‌های گمرکی به ارزش کالا، شیوه حمل و نقل، نوع بیمه و تعرفه ورودی هر کالا بستگی دارد.

  1. ترخیص کالا

بعد از پرداخت هزینه‌های گمرکی می‌توانید با ارائه اسناد و مدارکی، محموله را ترخیص کنید. این اسناد شامل اطلاعات شناسایی صاحب کالا، مدارک و قراردادهای معامله است.

  • حمل و نقل تا درب انبار

بعد از اینکه کالاهایتان را در بندر یا فرودگاه تحویل گرفتید، نوبت به رساندن بار به انبار نهایی می‌رسد. خارج کردن بار از یک وسیله نقلیه و بارگیری آن در وسیله نقلیه دیگر، فرایندی زمان‌بر و دشوار است. همچنین اگر توسط افراد متخصص انجام نشود، امکان آسیب به کالاها و ضررات مالی فراوان وجود دارد. به همین علت است که توصیه می‌کنیم از خدمات door to door که بعضی از شرکت‌های تجاری مانند وانیکس ارائه می‌دهند، استفاده کنید. (door to door  به معنای دریافت محموله از درب انبار مقصد و تحویل بار درب انبار کشور مبدا است.)

واردات گل مصنوعی از چین و دبی با وانیکس

کمی قبل گفتیم که اگر واردات یک محصول، ساختمانی چند طبقه باشد؛ باید پله‌هایی را برای بالا رفتن از آن بپیمایید. به جای طی کردن پله‌ها، می‌توانید از یک راه آسان‌تر هم به بالای ساختمان برسید؛ استفاده از شرکت وارداتی واسطه معتبر. واردات محصول از طریق شرکت‌های بازرگانی هم باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و هم شیوه‌ای آسان برای گذران مراحل است؛ درست مثل استفاده از آسانسور به منظور بالا رفتن از پله‌ها.

واردات گل مصنوعی از چین و دبی با وانیکس

کمپانی‌های تجاری با به کارگیری افراد متخصص و کارشناسان خبره، تمام مراحل واردات شما را به نحو احسن انجام می‌دهند. تسلط این کارشناسان به قوانین تجاری و امور مربوط به واردات سبب می‌شود که محموله شما بدون هیچ چالشی به کشور وارد شود.

 

 

چند مورد از مزایای همکاری با وانیکس:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • سهولت واردات کالا
  • کاهش ریسک‌های احتمالی
  • انبارداری در چین
  • انبارداری در دبی
  • تسریع فرایند ترخیص
  • شیوه حمل door to door
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل
  • برخورداری از تجربه کارشناسان مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک های مفید:

واردات از چینواردات تجهیزات پزشکی از چینخرید از علی باباخرید از چینواردات از چین علی بابا واردات قطعات خودروواردات لوازم جانبی موبایلواردات لوازم جانبی موبایل از دبیواردات قطعات کامپیوتر