واردات گلس موبایل از چین و دبی با وانیکس

گلس‌های موبایل، مشتریان زیادی دارد. همین موضوع باعث شده تا واردات گلس موبایل به تجارتی سودآور تبدیل شود. از طرفی قیمت‌های مناسب این کالا در چین و دبی، هزینه‌های واردات آن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در ادامه به بررسی واردات گلس‌ موبایل از چین و دبی خواهیم پرداخت. این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای تجارت سودمند با این مناطق باشد.

 

 

اهمیت استفاده از گلس موبایل

گلس یا محافظ صفحه برای گوشی‌های هوشمند شاید یکی از بهترین و مهم‌ترین لوازم جانبی باشد که باید برای محافظت از دستگاه خود داشته باشید. گوشی‌های هوشمند تقریباً قیمت بالایی دارند. حتما شما هم دوست ندارید تا صفحه گوشی‌تان خراب شده و مجبور به صرف هزینه برای تعویض آن شوید. استفاده از گلس‌های گوشی همراه می‌تواند تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری کند.

اهمیت استفاده از گلس موبایل

گلس ورقه‌ای پلاستیک شفاف یا شیشه بسیار نازک است که به صفحه‌نمایش گوشی هوشمند خود می‌چسبانید. این گلس‌ها با برش‌هایی که خورده‌اند باعث استفاده راحت از گوشی می‌شوند. در حالت کلی بدون وجود گلس امکان آسیب‌دیدن و خش افتادن LCD موبایل وجود دارد. این گلس‌ها برای انواع گوشی‌های اندروید و IOS موجود هستند.

 

 

کدام گلس موبایل برای واردات مناسب‌تر است؟

گلس‌های گوشی موبایل فقط یک تکه شفاف نیستند، بلکه انواع مختلفی دارند که هرکدام مزایای منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند. گلس‌های شیشه‌های سکوریت، پلاستیک و هیدروژل تنها چند مدل از این گلس‌ها هستند. اگر شما هم به فکر واردات گلس موبایل اندروید یا IOS هستید، مطلب زیر می‌تواند برای انتخاب بهترین نوع گلس شما را راهنمایی کند. انواع گلس‌ها شامل موارد زیر است.

شیشه حرارت دیده (TEMPERED GLASS)

شیشه سکوریت یکی از رایج‌ترین انواع محافظ صفحه در بازار است. این نوع گلس موبایل محبوبیت زیادی دارد. اما توجه داشته باشید که محافظ‌های شیشه‌ای معمولاً از چندین لایه تشکیل شده‌اند. لایه‌های آن شامل یک‌لایه پایه سیلیکونی، یک‌لایه فیلم PET و یک‌لایه شیشه در بالا است. درحالی‌که وجود این لایه‌ها باعث افزایش مقاومت آن می‌شود، ضخامت زیادی در گوشی ایجاد می‌کنند.

مزایا

  • اثر انگشت و لکه: شیشه سکوریت یک آهنربای اثر انگشت، لکه‌گیری و گردوغبار است.
  • کیفیت نوری: شفافیت و قابلیت عبور عالی، اما بسیار بازتابنده و خیره‌کننده است.
  • انعطاف‌پذیری و سختی: از خراش‌های ناشی از کلیدها، جاکلیدی‌ها و «اقلام معمولی جیبی» جان سالم به در می‌برد. انعطاف‌پذیر نیست، می‌شکند.

 

 

شیشه مات (MATTE GLASS)

این نوع گلس که از شیشه ساخته شده‌اند، مقاومت خوبی را در برابر خط‌وخش ارائه می‌کنند. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از این گلس‌ها به علت خاصیت ماتی که دارند کمی وضوح صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهند. واردات گلس موبایل همواره در حال آپدیت شدن می‌باشد. زیرا به سرعت مدل‌هایی با متریال جدید ساخته و عرضه می‌شود.

مزایا

  • اثر انگشت: لکه‌های سبک، اما بدون اثر انگشت.
  • کیفیت نوری: قابلیت عبور خوب، اما سطح مات شده کمی شفافیت را از بین می‌برد.
  • انعطاف‌پذیری و سختی: انعطاف‌پذیر نیست و می‌شکند.

گلس پرایوسی (PRIVACY GLASS)

این نوع گلس برای افرادی که مایل‌اند حریم خصوصی بالایی داشته باشند، مناسب است. گلس‌های پرایوسی زاویه دید را محدود کرده و از این طریق باعث افزایش حریم خصوصی می‌شود. برای ساخت این گلس از شیشه و مقدار کمی پلاریزاسیون استفاده شده است. واردات گلس موبایل به علت حجم کمی که دارد حمل و نقل آن را در امر واردات به راحت‌ترین‌ها تبدیل کرده است.

مزایا

  • اثر انگشت: اثر انگشت جذب می‌کند.
  • کیفیت نوری: شفافیت خوب، فقط اگر از جلو به آن نگاه کنید. صفحه‌نمایش را تاریک می‌کند و اجازه نمی‌دهد نور زیادی عبور کند.
  • انعطاف و سختی: انعطاف‌پذیر نیست و می‌شکند. اما دارای سطح تضمینی مقاوم در برابر خراش است.

محافظ صفحه POLYETHYLENE TEREPHTHALATE (PET)

شاید قبلاً در مورد بطری‌های PET شنیده باشید. این نوع گلس در اصل از پلاستیکی ساخته شده است که برای ساخت بطری‌های قابل بازیافت استفاده می‌شود. محافظ‌های صفحه‌نمایش PET این روزها بسیار کمیاب هستند و احتمالاً منقرض شده‌اند، زیرا محافظت زیادی ارائه نمی‌دهند؛ بنابراین نمی‌توانند گزینه خوبی برای واردات باشند.

مزایا

  • اثر انگشت: اثر انگشت را جذب می‌کند.
  • کیفیت نوری: شفافیت و انتقال عالی.
  • انعطاف‌پذیری و سختی: نسبتاً انعطاف‌پذیر است، خرد نمی‌شود.

هیدروژل (HYDROGEL)

هیدروژل یک پلاستیک فراوری شده لاستیکی است. این نوع گلس در سطح PET نیست و از برخی جهات بهتر است. این نوع از گلس‌ها مقاومت بالایی دارند و هرگز ترک نمی‌خورند. خاصیت جالبی که این نوع گلس دارد؛ ویژگی خوددرمانی آن است. یعنی گلس‌های هیدروژل درصورتی‌که خط و خشی روی آنها ایجاد شود، خودبه‌خود از بین خواهد رفت. اما قراردادن آن روی گوشی، کاری زمان‌بر و سخت است، زیرا حباب‌های زیادی ایجاد می‌شود که زمان زیادی را باید صرف خارج‌کردن آن بکنید. واردات گلس موبایل احتیاج به دقت زیادی دارد تا جنس مورد تقاضای مشتری که از فروش بالاتری برخوردار است را تامین کرد.

مزایا

  • اثر انگشت: جای اثر انگشت نمی‌ماند، اما لکه‌های روی آن باقی می‌مانند.
  • کیفیت نوری: شفافیت و انتقال عالی، اما بازتاب زیادی دارد.
  • انعطاف‌پذیری و سختی: بافت لاستیکی، بسیار منعطف، خرد نمی‌شود. ظاهراً به مقابله با خراش‌های جزئی است.

نحوه واردات گلس موبایل از چین

برای واردات گلس موبایل از چین لازم است تا مراحل آن را به‌درستی پشت سر بگذارید. پس از انتخاب نوع گلس‌ها می‌توانید از طریق شرکت‌های بازرگانی یا سایت علی بابا، تأمین‌کنندگان عمده محصول را بیابید. اگر از طریق سایت اقدام به یافتن تأمین‌کننده می‌کنید لازم است تا درمورد شرایط و جزئیات آن اطلاعاتی به دست بیاورید. پس از انتخاب تأمین‌کننده می‌توانید نمونه کالاها را بررسی کرده و سپس کالای مورد نظر را خریداری کنید.

نحوه واردات گلس موبایل از چین

به هنگام خرید جزئیات آن برای پرداخت، ترخیص و مسئولیت‌های حمل کالا را مشخص کنید. عدم توجه به قوانین و مسئولیت‌های واردات گلس موبایل از چین می‌تواند منجر به عدم ترخیص آنها از گمرک شود. برای حمل کالا از چین به ایران روش‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و ریلی وجود دارد.

 

انتقال کالا از طریق دریایی با امکان ارسال حجم زیادی از کالاها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. برای حمل دریایی کالاها می‌توانید از LCL و FCL استفاده کنید. همچنین با امکان واردات ته لنجی می‌توان بدون صرف هزینه‌های گمرکی، کالاها را وارد کشور کرد. در این روش از لنج‌ها برای انتقال بار استفاده می‌شود.

علت سودآوری واردات گلس موبایل از دبی

دبی یکی دیگر از طرف‌های معامله تجاری برای ایرانیان است. واردات گلس موبایل از دبی به دلیل تعرفه‌های کم گمرکی یکی از دلایل سودآوری این تجارت است. همچنین حمل‌ونقل محموله‌های وارداتی از دبی به ایران به دلیل مسافت کمی که بین این دو منطقه وجود دارد باعث کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و در نهایت هزینه‌های واردات گلس موبایل از دبی شده است. امکان یافتن انواع مدل‌های گلس موبایل در این منطقه وجود دارد؛ زیرا علاوه بر تولیدات آن در این کشور، نمایندگان زیادی از سایر کشورها در دبی اقدام به تجارت کرده‌اند.

چگونگی واردات گلس موبایل از چین و دبی با وانیکس

چگونگی واردات گلس موبایل از چین و دبی با وانیکس

همان‌طور که گفته شد برای واردات گلس‌های موبایل باید مراحل مربوط به آن طی شود. انجام مراحل قانونی باعث کاهش ریسک تجارت خواهد شد. شرکت بازرگانی وانیکس، صفر تا صد پروسه واردات این محصول از چین و دبی را انجام می‌دهد. شما با کمک ما می‌توانید در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه به کالای مورد نظرتان در کشورهای چین و امارات متحده برسید. درصورتی‌ که برای انتخاب گلس و نحوه واردکردن آن اطلاعات زیادی ندارید می‌توانید از مشاوره‌های با تجربه ما کمک بگیرید.

2 دیدگاه برای “واردات گلس موبایل از چین و دبی با وانیکس

  1. امین زردوقی گفته:

    سلام شبخیر میخاستم ببینم قیمت عمده هر یه دونه گلس گوشی سامسونگ (حالا مدلش خیلی فرق نمیکنه) به تومان برامون چقدر در میاد؟

    • تیم تولید محتوا وانیکس گفته:

      سلام امین عزیز. وقت بخیر. ما اینجا در وانیکس کالای خاصی برای فروش نداریم. ما به عنوان یک شرکت بازرگانی با سابقه می‌توانیم شما را برای واردات کالای مورد نظرتون از کشور چین از صفر تا صد راهنمایی کنیم و در نهایت کالای مورد نظرتان را با بهترین شرایط حمل و نقل بین‌المللی به دستتان برسانیم. اگر قصد واردات کالای خاصی را دارید همین حالا با کارشناسان بازرگانی ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *